DomůFórumKasinaHugoBets Casino - všeobecná diskuze

HugoBets Casino - všeobecná diskuze

6 220 zobrazení 16 odpovědí |
před 2 roky
|
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s HugoBets Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Dobrý den, Das Happy Hugo mi nechce vyplatit výhru!

Automaticky přeloženo:
can_fuerlinger
před 2 roky

Navzdory hodnocení kasina , proč si to prosím myslíte?

Podělte se o další podrobnosti, protože situaci lze snad snadno vyřešit.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Provedena záloha byla také stržena z účtu, ale nikdy nebyly připsány žádné peníze. Po 72 hodinách bylo uvedeno, že peníze budou připsány na můj účet nebo účet. Nestalo se ani jedno, teď po mně chtějí seznam transakcí. Protože se jednalo pouze o vklad 20 EUR, řekl jsem jim, aby si peníze nechali a uzavřeli můj účet. Což samozřejmě funguje pouze přes e-mail.


Drž se dál od kasina. Kromě zálohy to byla drahá a velmi krátká zábava.

Automaticky přeloženo:
ScamFever
před 2 roky

To je prostě špatně...

Děkujeme, že jste si našli čas a podělili se o své zkušenosti!

Mohl byste prosím doplnit, jakou platební možnost jste použili?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Dobrý den Radko,


platba byla provedena kreditní nebo debetní kartou. Po dokončení platby jsem od své banky obdržel oznámení o inkasu. Metoda byla použita dříve a bohužel znovu poté, úspěšně v tomto kasinu.


Škoda, že je v tomto odvětví tolik černých ovcí. Moje tolerance ke špatné službě proto již neexistuje. Zejména co se týče placení a následné manipulace ze strany kasina, musel jsem tuto zkušenost za poslední rok absolvovat několikrát.

Automaticky přeloženo:
ScamFever
před 2 roky

Dobře řečeno - jakýkoli dodatečný komentář z mé strany by byl zbytečný.

Přeji vám šťastný den!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

file Právě jsem se přihlásil. Dostal jsem e-mail s bonusem. říkáš, že je zavřeno. dík


Automaticky přeloženo:
franztheuerw
před 2 roky

Podle našich posledních informací od přidružených společností by mělo být kasino uzavřeno. Na stránky jsem se však také dostal, takže děkuji za podrobnosti a předám je našemu datovému týmu, který se na to podívá a aktualizuje nové informace o kasinu.

Každopádně, máte nějaké zkušenosti s tímto kasinem? Pokud ano, můžete nám dát vědět, co to je.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 roky

Dobrý den, ne, raději jsem tedy nezaplatil. lg

Automaticky přeloženo:
franztheuerw
před 2 roky

Ahoj.

Myslím, že je to moudré, i přes otázku přístupnosti bych rád upozornil, že kasino bylo „zavřeno" s nízkým indexem bezpečnosti – to stojí za zmínku,..

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Hugobets - před dvěma dny mi byla zamítnuta žádost o výběr; musím jednou vsadit cash drop - fajn, hotovo - nekonečná diskuse s VIP manažerem, který dělá vše, co může, ALE teď nefungují žádné výběry, ani jedna metoda, ani kreditní karta, ani bankovní převod atd. - údajně technický problém už dva dny - najednou jsou to prý moje zařízení, nebo se jen snaží zabránit výběru...?!? Zažil to někdo další?

Automaticky přeloženo:
MoniMahoniS
před týdnem

Ahoj,

Obávám se, že pro vás nemám žádné potvrzení, ale váš popis se víceméně shoduje s nejnáročnějším problémem kasin letošního roku – poskytovateli plateb třetích stran pro země s přísnými předpisy. Mohlo by se také jednat o technický problém nebo kombinaci obojího.

Podívejme se, jestli to samé zažijí i někteří další hráči.

No, dovedu si představit, jak otravné to je, ale kasino prostě musí najít nějaký funkční způsob, jak vám zaplatit. Doufejme, že to nebude trvat víc, než je nutné.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Můžu naprosto potvrdit, že je to naprosto mizerné kasino. Vkládal jsem peníze Litecoinem více než třikrát týdně.

Zaprvé, mnoho uživatelů hlásí, že jejich KYC je opakovaně odmítáno.

Můj KYC byl opakovaně odmítnut, až do bodu absurdity. Dokumenty, které jsem nahrál, procházejí všude jinam. Stalo se z toho nekonečné vyměňování; celý ten chaos jsem nahrál znovu více než šestkrát, s novými obrázky a novými fakturami. Frustrující je, jak neuvěřitelně dlouho jim trvá, než odpoví. Nahrajete dokumenty a pak jim trvá nejméně osm pracovních dnů, než zareagují. Ano, jsem každý den v živém chatu a píšu jim o tom. Jsou neustále na dovolené nebo jinak nedostupní.


Myslím, že mých 300 eur je navždy pryč. Ale nevzdávám se. V posledním e-mailu před dvěma týdny psali, že můj doklad totožnosti akceptovali, ale teď bych měl nahrát fotky faktury ve formátu PDF. Okamžitě jsem nahrál tři PDF soubory – další faktury od dodavatele energií atd. Nejsem americký občan ani nic podobného. Vím, jak provést KYC; dělám to prakticky každý den. (Poslední věta se jeví jako fragment a je vynechána.)


Tohle je ta samá stará šaráda jako s Kingmakerem. Obě kasina mají licenci Curacao eGaming. S takovými licencemi je nejlepší vůbec nic nevkládat. Offshore věci. Pokud chcete rychle přijít o peníze a každý den o ně žebrat, jděte do toho. Ale dokážu si představit i lepší věci. Je to rozhodně podvodné kasino. RTP automatů se také výrazně liší od originálů. Rozhodně to není dobrý nápad. Udělejte si laskavost a nevkládejte sem žádné peníze.

Automaticky přeloženo:
Mausi00
před týdnem

Určitě bych vám doporučil podat stížnost zde, pokud se to děje už tak dlouho a stále neexistuje jasná odpověď na to, kdy dostanete svou výhru.

Myslím, že je to váš první výběr z tohoto kasina, že?

Automaticky přeloženo:
Romi
před týdnem

Ano, toto je můj první výběr. Včera jsem dokončil převod vkladu 270 € na automaty a nakonec jsem měl 280 €. Řekli mi, že musím znovu vsadit vloženou částku na 100 %, což jsem teď udělal. Už je to víc než tři týdny. Prostě se nehýbou. Všechno trvá neuvěřitelně dlouho a musíte prakticky bombardovat podporu, protože si pořád vymýšlejí výmluvy, proč nejsou k dispozici. Původně jsem chtěl zahájit případ u AskGamblers, ale oni se nezabývají Hugobets; nemohl jsem vybrat kasino ve vyhledávacím řádku. Díky za tip; myslím, že podám stížnost.


Všem můžu jen poradit: Jedna věc je prohrát někde 300 eur. Ale žebrat o peníze každý den celé týdny – to je úplně jiná úroveň. Pokud chceme hrát hazardní hry, prostě nechceme tuhle bolest hlavy a potíže. Už jsou to čtyři týdny.

Automaticky přeloženo:
Mausi00
před týdnem

Náš tým pro vyřizování stížností udělá vše, co je v jeho silách, aby našel na tohle všechno odpovědi.

Automaticky přeloženo:

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.