FórumKasinaHra padá a udělal jsem několik vkladů

Hra padá a udělal jsem několik vkladů

před 7 měsíci od Marco1111
|
2895 zobrazení 22 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 7 měsíci

Dobré odpoledne, začal jsem hrát na betano a hrál jsem a vyhrál jsem a udělal jsem výběr a začal jsem hrát na jiné betano platformě, ale viděl jsem, že to padá pokaždé, když jsem získal diamant 💎, takže jsem musel začít znovu Hrál jsem na 03/25 od začátku to spadlo jen jsem to udělal vklad a ztratil čas a peníze a nic nevyřešili pak 26. jsem vstoupil znovu na stejnou platformu nejprve vše v pořádku měl jsem jednoduchou výhru znovu to začalo zamrzat pak, jak jsem tvrdohlavý, hrál jsem s tím, že hra zamrzla a přestala, odešel jsem a šel jsem zpět, abych dal diamant 💎 Dnes jsem musel začít hru znovu 27.3. jsem začal hrát znovu na platformě dimond rusch explex, to začalo to dobře, pak to začalo zamrzat, když se chystalo dát cenu a hra neběžela dobře, neustále padala a nikdy nedával cenu, takže jsem si stěžoval na podporu betano, že jsem dělal vklad tři dny a ne být schopen hrát, když jsem dostal diamant 💎 Musel jsem hru spustit znovu, požádali o ID, poslal jsem ho a zatím nic

Automaticky přeloženo:
Marco1111
před 7 měsíci

To zní docela ohromující a chápu, že se cítíte frustrovaný. Viděl jsem, že jste podali stížnost, ale nejsem si jistý, zda vám náš tým bude schopen pomoci s tímto druhem problému. Pravděpodobně mohu doporučit pokusit se kontaktovat poskytovatele hry, zvláště pokud kasino není ochotno poskytnout jakoukoli pomoc, jako alespoň nyní. Dejte nám prosím vědět, pokud budete mít v této věci nějaké novinky, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobré ráno, hele, mám všechny průkazy, které ti můžu poslat, Romi, není jisté, co udělali, zkusím to dál s podporou, ale když uvidím, že to nejde, tak se obrátím přímo na právníka a pak jsou to oni, kdo prohraje, protože hazard je v Brazílii zakázán. slotů a jedinou podporu, kterou máme, jste vy z Guru's Casino a jejich podpora od Betano. Nenechám se okrást a mlčet, podniknu právní kroky a uvidím, co se stane.

Automaticky přeloženo:
Marco1111
před 7 měsíci

No, také jsem si prohlížel vaši stížnost a musím přiznat, že jsem pravděpodobně nepochopil, proč si myslíte, že v tomto případě stojí za to získat pravděpodobně placeného právníka.

Počkal bych, až se stížnost dostane do další fáze.

Možná jsem ale ve stížnosti něco důležitého přehlédl, takže si také počkám na její konec.

Neváhejte se samozřejmě podělit o jakékoli novinky, které máte.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobré ráno, stěžuji si na podporu od 25. března, včera se to začali pokoušet řešit a říkali, že vše funguje jak má, takže jako člověk, který platí za to vidět, jsem se šel podívat do Dimond Rusch Explex, jestli opravdu to fungovalo, pošlu ti to. všechny ty záběry, které jsem pořídil a ty z toho vyvodíš závěr, řekl jsem o tom, že to odnesu právníkovi, protože jsem mluvil s podporou, on přišel a vzal mi jeden do obličeje, volá mi brácho, pošlu ti to, podívej se na včerejší čas, který jsem vzal zajetí pokaždé, když jsem chtěl dát cenu, přestalo filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Je toho ještě víc, čekám, až to vyřešíš. Pokud neexistuje způsob, jak to vyřešit přes guruovo kasino, pak půjdu hledat právníka, další zatčení a oni řekli, že je vše v pořádku. filefile

Automaticky přeloženo:
Marco1111
před 7 měsíci

Mohli byste mi prosím pomoci pochopit, co vás znepokojuje? Nechci vyvodit špatný předpoklad.



Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Nejde o obavy, jde o to, že vidím, že mi kasino ubližuje, posílám všechny chyby, protože jsou to vklady peněz, které jsem si zahrál, ale když se něco stane, zastaví se.

Automaticky přeloženo:
Marco1111
před 7 měsíci

Možná jste měli nějaké zprávy z podpory kasin? Takže můžete lépe pochopit, co se vlastně děje?

Musíme počkat a uvidíme, co bude náš reklamační tým skutečně schopen s vaším případem udělat.🤔

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Odpověděli, že postup byl hotový a vše je v pořádku, tak jsem šel hrát, vložil a začal hrát, o 10 minut později se znovu objevily chyby filefilefilefilefile Znovu jsem jim to reklamoval, trvalo to asi 10 hodin, odpověděli mi, že hra Dimond Rusch Explex nepadá, tak jsem poslal screenshoty a zatím jsem bez odezvy.

Automaticky přeloženo:
Marco1111
před 7 měsíci

Oh, v tomto případě byste samozřejmě museli dostat odpověď od kasina. Je dobře, že jsi jim poslal screenshoty, tak uvidíme, co řeknou. Doufám, že to dostanete co nejdříve, abychom mohli mít nějaké aktuální informace o situaci.

Máte také otevřenou stížnost, tak uvidíme, jestli tam něco vyřešíme.

Ale zajímalo by mě, jestli to nemůže být chyba na straně poskytovatele hry, nebo co ta chyba vlastně znamená. Každopádně, jak jsem řekl, budeme potřebovat odpověď od kasina.

Pokud uslyšíte něco nového, dejte nám vědět. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Jaro, poslal jsem reklamaci otisky, ale zatím mi nic neposlal a když poslal automatickou zprávu, jedna přišla se jménem Danilo a druhá se jménem Bruna ale se stejnou odpovědí

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Jaro, podívej se na sebe, jestli tam není něco špatně, protože je toho moc. Hrál jsem ve špatné basové hře, nespadla, hrál jsem ve hře o tři poty, nespadla, protože jsem tvrdohlavý, šel jsem hrát do Dimond Rusch Express, hádejte co? při pohledu na úlovky se zastaví, když 🛎️ spadne a když diamant 💎 a trénuj, jestli tohle není důkaz, nevím co to je, pošlu ti úlovky, abyste je viděli, jsou se mnou ve zlé víře filefilefilefile

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Kompletně jsem vyčistil svůj systém a zachytil jej, abyste jej viděli. filefile

Automaticky přeloženo:
Marco1111
před 7 měsíci

Děkuji za screenshoty a celé vysvětlení. Bohužel vám nejsme schopni nic říct, nejsme žádní odborníci, že. Jen doufám, že náš tým pro stížnosti vám bude schopen pomoci s tímto problémem a že kasino bude spolupracovat. Musíme počkat a uvidíme, jak to dopadne, takže nás prosím informujte, kdykoli budete mít od kasina nějaké nové informace týkající se vašeho případu.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

To je v pořádku, jakkoli odpoví, pošlu vám to, protože jsem nedostal žádnou konkrétní odpověď.

Automaticky přeloženo:
Marco1111
před 7 měsíci

Jasně, opravdu doufám, že budeme moci nějak pomoci.🤞

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ano, jste nejlepší

Automaticky přeloženo:
Marco1111
před 7 měsíci

Pevně věřím, že to budete moci říci po reklamaci a bude to spravedlivě vyřešeno. Zkřížené prsty. 🤞☘️

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Tak to prosím vyřešte za mě, nechci co je jejich, kdyby to bylo ztraceno ve fair play bylo by to v pořádku ale nebylo to ve fair play bylo to ve zlé víře

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky