FórumKasinaHouseofspins Casino - všeobecná diskuze

Houseofspins Casino - všeobecná diskuze (strana 9)

před 11 měsíci od Butt777
|
23778 zobrazení 190 odpovědí |
|
1...8 9 10
Přidat příspěvek
před 10 měsíci

Poslední aktualizace 16. 1. 2024


Ahoj,

Děkujeme za pochopení, protože procházíme velkým množstvím plateb. Vaše platba má pro nás význam a jsme odhodláni zpoždění řešit co nejrychleji.


s pozdravem

Houseofspins

Automaticky přeloženo:
Rmx314
před 10 měsíci

Vím, že je to na hovno, ale obávám se, že nikdo nemůže dostat kasino, které dobrovolně používá falešnou licenci, pod tlak.

Zahrajte si svou roli a zkuste kontaktovat některé právníky, abyste získali úplný obrázek o tom, jak tento obchod funguje. Ano, je to smutný svět.

A také důvod, proč se snažíme hráče informovat nebo zavést nějaké bezpečnější návyky, jako je nejprve trochu prozkoumat web, konzultovat fóra a uživatelské recenze a věnovat se stížnostem veřejnosti.

Pokud jde o stížnosti, můžete alespoň varovat ostatní, pokud podáte také své vlastní. Je to však jen nápad. Omlouvám se!


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Poslední aktualizace 16. 1. 2024


Ahoj,

Děkujeme za pochopení, protože procházíme velkým množstvím plateb. Vaše platba má pro nás význam a jsme odhodláni zpoždění řešit co nejrychleji.


s pozdravem

Houseofspins

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Možná to ještě není konec,... 🤞🤞

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Toto je největší podvodné kasino, jaké jsem kdy viděl, a hrál jsem ve více než 100 online kasinech a jsou první, která odmítla platbu svým zákazníkům.

Nezaslouží si více než 0,1 skóre!

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Stojí za pokus?


https://www.sfo.gov.uk/contact-us/reporting-serious-fraud-bribery-corruption/


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Toto je největší podvodné kasino, jaké jsem kdy viděl, a hrál jsem ve více než 100 online kasinech a jsou první, která odmítla platbu svým zákazníkům.

Nezaslouží si více než 0,1 skóre!

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Pokud s nimi máte osobní zkušenost, doporučuji reklamovat.

Znáte možný výsledek?

"Pokud je stížnost oprávněná a kasino udělalo něco nekalého, ideální scénář je, že stížnost vyřešíme podle vašich představ. V tomto případě bude stížnost uzavřena a zařazena do kategorie 'vyřešená'."

Pokud je stížnost oprávněná a nejsme schopni ji vyřešit, je uzavřena a zařazena do kategorie „nevyřešená". K tomu dochází, když nám kasino buď neodpoví, nebo odmítne udělat to, co v dané konkrétní situaci považujeme za spravedlivé. Nedosáhnete požadovaného výsledku, ale stížnost bude uložena v našem systému, kasino bude od nás potrestáno nižším hodnocením a naše recenze kasina upozorní ostatní hráče na to, co se stalo. A co víc, pokud bude chtít kasino v budoucnu zlepšit své hodnocení, bude nuceno se stížností zabývat, takže je šance, že bude vaše stížnost vyřešena později."

Za ten čas to stojí, řekl bych. Co myslíš?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dostal někdo své peníze?

Automaticky přeloženo:
G1994
před 9 měsíci

Navrhoval bych zeptat se hráčů pomocí tlačítka odpovědět nebo procházet uživatelské recenze. I když to nevypadá moc optimisticky. Doufám, že tam nebudeš hrát...

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Žádné peníze a žádné jasné odpovědi z chatu.

Jen mluví o tom, že platby budou brzy provedeny.

Tak určitě!!!!!

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Žádné peníze a uzavřeli můj účet. jsem mimo.

Automaticky přeloženo:
Rmx314
před 9 měsíci

Velmi rád doporučím reklamaci, ale asi to skončí jako všechny předchozí s ostatními hráči. Můžete je vidět zde . 🙁

Jedinou pozitivní věcí na celé věci by bylo, že by kasino získalo černé body a jeho bezpečnostní index by šel dolů, pokud by to nevyřešilo.

Myslíš, že právě proto bys do toho šel?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

file file

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ha to je skvělé!

Dostal jsem úplně stejnou aktualizaci účtu jako vy v přesné datum a čas.

To je blbost

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ptal jsem se na to a oni řekli


'' Pokud vidím, systém znovu zkontroloval vaše výplaty k tomuto datu.

Velmi se omlouváme za nepředvídané zpoždění ve zpracování. Jsme odhodláni urychleně řešit nedodělky. Vaši platbu a e-mail obratem zašlu finančnímu oddělení.

s pozdravem

Houseofspins''

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ha to je skvělé!

Dostal jsem úplně stejnou aktualizaci účtu jako vy v přesné datum a čas.

To je blbost

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Proč tedy nepodat stížnost? Čekali jste příliš dlouho, tak pojďme zdarma.

Automaticky přeloženo:
G1994
před 9 měsíci

Stejná odpověď pro vás. Dal bych šanci reklamaci. I když chápu, že to není legrační postup.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Jsou to já...a je možné, že je nelze odstranit z oběhu? Místo aby je nechali podvádět lidi??

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Jsou to já...a je možné, že je nelze odstranit z oběhu? Místo aby je nechali podvádět lidi??

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj. Je mi opravdu líto situace, ve které jste se ocitli. Jak jsem viděl vaši stížnost , na kterou bohužel kasino nereagovalo, chápu vaši frustraci. Pravdou je, že nemůžeme žádné kasino "odstranit" z "cirkulace", jak jste se ptali, a proto se vždy snažíme lidi nějak varovat, řekl bych našimi recenzemi online kasin tím, že na našich stránkách zobrazujeme index bezpečnosti (SI ) každého kasina v naší databázi. Pokud se podíváte na SI of House of Spins Casino 👈, nevypadá to moc nadějně, řekl bych 🤔. Rád bych vám doporučil našeho krásného průvodce 👈, který by vám mohl pomoci být trochu obezřetnější, pokud jde o výběr online kasina, ve kterém hrát, a vidět rozdíl mezi kasiny.

"Chceme, aby online hazardní hry byly férové pro všechny. Myslíme si, že o férovost by se měla starat především kasina, ale hráči musí také věnovat pozornost tomu, co dělají, aby (vědomě či nevědomě) nedělali něco, co by mohlo ohrozit jejich kasino účet a/nebo peníze na něm.

Hlavní myšlenkou tohoto kodexu je popsat určitý soubor pravidel a osvědčených postupů, které, pokud budou obě strany dodržovat, povedou ke světu online hazardních her s velmi malým třením mezi kasiny a hráči, menším počtem stížností hráčů a celkově bezpečnější prostředí pro všechny."

Pokud máte nějaké dotazy nebo potřebujete nějakou pomoc v tomto světě online kasin, jsme tu vždy, abychom vám pomohli 🙋‍♀️.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Děkuji mnohokrát za odpověď Romi......Vidím, že mnoho z nás bylo podvedeno...

Tolik vzteku...to je vše, co zbývá

Automaticky přeloženo:
Stefy0
před 9 měsíci

Ano, pamatuji si několik hráčů, se kterými jsem v tomto kasinu mluvil, a zdá se, že toto kasino není zdaleka dobrou volbou. Soucítím s vámi, ale jediné, co v tomto případě zůstává, je to, že do budoucna by bylo určitě dobré si o kasinu udělat průzkum a můžete se například podívat na uživatelské recenze nebo stížnosti hráčů, které odrážejí hráče zkušenosti.

Je mi líto, že se vám nepodařilo získat své peníze, ale pevně věřím, že vaše budoucí zážitky budou jen lepší.

Automaticky přeloženo:
1...8 9 10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky