FórumKasinaHouseofspins Casino - všeobecná diskuze

Houseofspins Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

před 11 měsíci od Butt777
|
23837 zobrazení 190 odpovědí |
|
1...6 7 8...10
Přidat příspěvek
G1994
před 10 měsíci

Ano, výpis čeká na vyřízení a na účtu zbývá dalších 60 eur

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Jeho sf…… škoda, o co jde, bez ohledu na to, na kolik peněz každý z nás čeká.

Problém je v tom, že stále musí existovat hráči, ze kterých krmí, protože jsou stále velmi funkční.

Je pro mě těžké, že nám najednou začnou platit po tomto takzvaném „nevyřízeném", což je BS kvůli tomu, že je to malé kasino.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Nyní mám opět přístup na stránky. Nechápu, co se stalo. Nedostal jsem však žádnou odpověď na žádný z mých e-mailů, ať už od HouseOfSpins nebo Turbospins... Brzy by se mi mělo ozvat UKGC, budu vás informovat.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Co je to za podvod BS.

Jsou to malé kasino a výběr těchto částek by neměl trvat déle než 3 týdny!

Dá se vůbec vědět, jestli toto kasino skutečně někomu zaplatilo???

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den, pokud máte problém, určitě bych Vám doporučil reklamaci, protože už je to docela dlouho, co jste své peníze neviděli.

I když se to někdy může zdát zbytečné, pokud kasino neodpoví a vaše stížnost zůstane nevyřešená, kasino bude penalizováno. Takže je vždy dobré v takových případech pokračovat a podat je.

Pokud jde o to, zda někdo dostal zaplaceno, zatím jsem se nesetkal s žádnou skutečnou situací, kdy by k tomu došlo, jak vidíte. 🙁

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj Jaro

Děkuji za vaší pomoc.

Kde mohu podat tuto stížnost?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

To jsou tak velké PODVODY Doufám, že všichni brzy pocítí tvrdou bolest, všechny ty peníze, které od nás žerou, tam zničí život a generace!!!!!!


Generální ředitel kasina, které potřebujete, abyste získali lepší život, který jste zničili !!!!!










Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Je mi líto, že máte všichni špatné zkušenosti s tímto kasinem. Viděl jsem, že vaše stížnost nebyla vyřešena, protože kasino se nesnažilo. Jediná dobrá věc v takovém případě je, že kasino za takové chování dostává alespoň černé body. Vím však, že někdy je to pro hráče malá náplast, když přijdou o své peníze.

Asi vám nemusím říkat, že nejlepší je se tomuto kasinu vyhnout a už zde nehrát.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Nyní mám opět přístup na stránky. Nechápu, co se stalo. Nedostal jsem však žádnou odpověď na žádný z mých e-mailů, ať už od HouseOfSpins nebo Turbospins... Brzy by se mi mělo ozvat UKGC, budu vás informovat.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Je tedy dobře, že se podařilo vyřešit alespoň tento malý problém.

Každopádně si nemyslím, že je správné, když kasino hráče ignoruje, ale jak vidíme, nejste v tomto případě jediný.

Co se týče odpovědi z UKGC, určitě počkám a uvidím, s čím přijdou. Doufám, že to budou dobré zprávy. Hodně štěstí.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj Jaro

Děkuji za vaší pomoc.

Kde mohu podat tuto stížnost?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Nemáš zač.

Stížnost můžete podat zde na tomto odkazu .

No, pokud kasino bude i nadále řešit situaci tak, jak byla, obávám se, že se to nevyřeší, ale jak jsem řekl, dostane alespoň černé body, což bude varování pro ostatní hráče, protože toto kasino již má nízký bezpečnostní index.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Právě jsem dostal odpověď od UKGC:

"Zdá se, že jste možná nehráli hazardní hry na základě licence, kterou u nás mají. Některé podniky provozující hazardní hry budou držiteli více než jedné licence na hazardní hry. Mohou být u nás držiteli licence k poskytování hazardních her a reklamních aktivit ve Velké Británii. Mohou však také mít samostatný pro poskytování hazardních aktivit mimo GB.

Podnikání v oblasti hazardních her bude mít více podrobností o své licenci na svých webových stránkách. To se obvykle zobrazuje ve spodní části domovské obrazovky.

Doporučujeme, abyste se zeptali, pod jakou licencí jste hazardní hry provozovali. Poté byste měli postupovat podle jejich správného reklamačního procesu. To najdete v jejich obchodních podmínkách na jejich webu.

Pokud jste hazardní hry provozovali na základě licence GB, stále budete muset dodržet proces stížnosti. Je to proto, že nemáme zákonné pravomoci zapojit se do individuálních stížností"

Nevím, co si myslet, ještě jsem jim neodpověděl. Pokud správně rozumím tomuto e-mailu, má HouseOfSpins licenci ve Spojeném království?

Automaticky přeloženo:
Rmx314
před 10 měsíci

Ahoj. Podle toho ano:


https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/14765800


Myslím, že tato registrační věc nemůže být falešná, ale jejich adresa může být. Myslím, že vláda adresu neověřuje, protože dnes je vše elektrické. Už jsem se ptal z business parku, jestli existuje společnost s názvem vouchervawe, ale koho to překvapilo, nedostal jsem odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

To je věc, kterou nemají žádnou licenci a když o ni požádáte, vaši otázku zcela ignorují.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Chat s „novou osobou"






Přidat zdarma

živý chat

na váš web




Jára


Vítejte na našich stránkách, pokud potřebujete pomoc, stačí odpovědět na tuto zprávu, jsme online a připraveni vám pomoci.

22:07

22:07

Potřebuji vaše licenční údaje

22:07

O 25 dní později je to směšné


Ahoj

22:07

22:07

Jaké jsou vaše licenční údaje

22:08

Nikde zmíněno


My v živé podpoře výběry nezpracováváme a nemáme na ně žádný vliv.


Teď jsem to předal finančnímu oddělení. Kolegové mají zpoždění ve vyřizování a snaží se to co nejrychleji dohnat.

22:08

22:08

O odstoupení jsem nic neříkal


Pošlete prosím e-mail zde support@houseofspins.com

22:09

Děkuji

22:09

22:09

Už jsem to udělal 10x

22:09

Žádná odpověď na vaši licenci


K tomu emailu nemám přístup

22:09

Někdo vám odpoví co nejdříve

22:09

Děkuji

22:09

22:09

Proč je tak těžké poskytnout podrobnosti o vaší licenci


Pošlete prosím e-mail

22:10

22:10

Už po desáté neodpovídají!


Někdo vám odpoví co nejdříve

22:10

22:11

Čtete vůbec

22:12

Můžete odpovědět něčím jiným, než jsou vaše automatické odpovědi


Promiň bore, co myslíš?

22:12

nerozumím ti

22:12

22:12

Ptám se 3x na vaši licenční společnost


Pošlete prosím e-mail

22:12

22:12

3x ti řekli, že nereagují na moje e-maily

22:12

A to už jsem psal 10x


Někdo vám odpoví

22:12

Automaticky přeloženo:
Baloe79
před 10 měsíci

Stále žádné peníze?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Právě jsem dostal odpověď od UKGC:

"Zdá se, že jste možná nehráli hazardní hry na základě licence, kterou u nás mají. Některé podniky provozující hazardní hry budou držiteli více než jedné licence na hazardní hry. Mohou být u nás držiteli licence k poskytování hazardních her a reklamních aktivit ve Velké Británii. Mohou však také mít samostatný pro poskytování hazardních aktivit mimo GB.

Podnikání v oblasti hazardních her bude mít více podrobností o své licenci na svých webových stránkách. To se obvykle zobrazuje ve spodní části domovské obrazovky.

Doporučujeme, abyste se zeptali, pod jakou licencí jste hazardní hry provozovali. Poté byste měli postupovat podle jejich správného reklamačního procesu. To najdete v jejich obchodních podmínkách na jejich webu.

Pokud jste hazardní hry provozovali na základě licence GB, stále budete muset dodržet proces stížnosti. Je to proto, že nemáme zákonné pravomoci zapojit se do individuálních stížností"

Nevím, co si myslet, ještě jsem jim neodpověděl. Pokud správně rozumím tomuto e-mailu, má HouseOfSpins licenci ve Spojeném království?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Děkujeme za vaši odpověď. Je to v podstatě obecná odpověď, kterou jste dostali.

Toto kasino má však falešnou licenci, takže není licencováno. To znamená, že podle toho, co vám napsala UKGC a co máme na našich stránkách, nemáte kam podat stížnost, pokud jde o pravomoc.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj. Podle toho ano:


https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/14765800


Myslím, že tato registrační věc nemůže být falešná, ale jejich adresa může být. Myslím, že vláda adresu neověřuje, protože dnes je vše elektrické. Už jsem se ptal z business parku, jestli existuje společnost s názvem vouchervawe, ale koho to překvapilo, nedostal jsem odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

To, o čem mluvíte a co jste našli, jsou informace o majiteli a ne licence. Kasino tedy nemá licenci GB.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Chat s „novou osobou"






Přidat zdarma

živý chat

na váš web




Jára


Vítejte na našich stránkách, pokud potřebujete pomoc, stačí odpovědět na tuto zprávu, jsme online a připraveni vám pomoci.

22:07

22:07

Potřebuji vaše licenční údaje

22:07

O 25 dní později je to směšné


Ahoj

22:07

22:07

Jaké jsou vaše licenční údaje

22:08

Nikde zmíněno


My v živé podpoře výběry nezpracováváme a nemáme na ně žádný vliv.


Teď jsem to předal finančnímu oddělení. Kolegové mají zpoždění ve vyřizování a snaží se to co nejrychleji dohnat.

22:08

22:08

O odstoupení jsem nic neříkal


Pošlete prosím e-mail zde support@houseofspins.com

22:09

Děkuji

22:09

22:09

Už jsem to udělal 10x

22:09

Žádná odpověď na vaši licenci


K tomu emailu nemám přístup

22:09

Někdo vám odpoví co nejdříve

22:09

Děkuji

22:09

22:09

Proč je tak těžké poskytnout podrobnosti o vaší licenci


Pošlete prosím e-mail

22:10

22:10

Už po desáté neodpovídají!


Někdo vám odpoví co nejdříve

22:10

22:11

Čtete vůbec

22:12

Můžete odpovědět něčím jiným, než jsou vaše automatické odpovědi


Promiň bore, co myslíš?

22:12

nerozumím ti

22:12

22:12

Ptám se 3x na vaši licenční společnost


Pošlete prosím e-mail

22:12

22:12

3x ti řekli, že nereagují na moje e-maily

22:12

A to už jsem psal 10x


Někdo vám odpoví

22:12

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Vypadá to, že se nikam ani nedostanete, protože podle našeho webu mají falešnou licenci. Takže se nedivím, že ti neodpovídají, protože nemají žádné informace. Takže posílat jim emaily o licenci bude asi zbytečné.

Ptal jsem se však své kolegyně, jak byste vám mohl pomoci v souvislosti s podáním stížnosti, protože jste řekl, že to pro vás nefunguje. Používáte VPN? Protože pokud ano, bylo by dobré to vypnout. Případně můžete zkusit jinou IP adresu, zkuste například použít mobilní data.

Pokud to uděláte, dejte mi vědět, zda se vám to podařilo nastavit.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Myslel jsem, že majitel je registrován ve Velké Británii!


Jaro: Můžeš upřímně odpovědět: je toto casinoguru jen komunitní místo nebo kde možná bereš peníze? Z reklam nebo třeba z různých kasin?

Automaticky přeloženo:
kaijoke
před 10 měsíci

Vidím, že tento rozhovor běží v kruzích 🙁

Nechci být drsný, ale je jedno, odkud majitel pochází. Kromě toho toto kasino předstírá svou licenci, takže čeho chcete dosáhnout tím, že se zeptáte úředníka chatu? Upřímná odpověď?

K druhé otázce si klidně projděte tato vysvětlení, protože tuto otázku čas od času klademe, ale vysvětlení zůstává.

https://casino.guru/forum/competitions/closed-%e2%80%9cthe-best-casino%e2%80%9d-competition-for-iphone-13/37#post-32507

https://casino.guru/forum/feedback-and-suggestions/can-casino-guru-be-trusted

Mimochodem, viděli jste někdy nějakou reklamu na našem webu? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Jejich chatovací švy jsou nyní deaktivovány.

Od těchto podvodníků nebudou nikdy odeslány žádné peníze!

Už tady někdo dostal svou výhru??

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Před mými posledními výběry mi zaplatili 2x..... takže malá naděje je

Automaticky přeloženo:
1...6 7 8...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky