před 10 měsíci
Ano, výpis čeká na vyřízení a na účtu zbývá dalších 60 eur
Yes, the statement is pending and another 60 euros left on account
Ja die staat pending en nog 60 euro los op account
0
Ano, výpis čeká na vyřízení a na účtu zbývá dalších 60 eur
Yes, the statement is pending and another 60 euros left on account
Ja die staat pending en nog 60 euro los op account
Jeho sf…… škoda, o co jde, bez ohledu na to, na kolik peněz každý z nás čeká.
Problém je v tom, že stále musí existovat hráči, ze kterých krmí, protože jsou stále velmi funkční.
Je pro mě těžké, že nám najednou začnou platit po tomto takzvaném „nevyřízeném", což je BS kvůli tomu, že je to malé kasino.
Its s f…… shame thats what this is no matter how much money each of us is waiting for.
Problem is that there must still be players that they feed from since they are still very much operational.
I find it hard that they all of a sudden will start paying us after this so called "backlog" which is BS due to the fact that its a small casino.
Nyní mám opět přístup na stránky. Nechápu, co se stalo. Nedostal jsem však žádnou odpověď na žádný z mých e-mailů, ať už od HouseOfSpins nebo Turbospins... Brzy by se mi mělo ozvat UKGC, budu vás informovat.
Now I can access the site again. I don't understand what happened. However, I've had no reply to any of my e-mails, either from HouseOfSpins or Turbospins... I should hear back from UKGC soon, I'll keep you posted.
Co je to za podvod BS.
Jsou to malé kasino a výběr těchto částek by neměl trvat déle než 3 týdny!
Dá se vůbec vědět, jestli toto kasino skutečně někomu zaplatilo???
What a BS scam this is.
They are a small casino and should not take 3+ weeks to cashout these amounts!
Is there anyway to know if someone actually has been paid by this casino???
Dobrý den, pokud máte problém, určitě bych Vám doporučil reklamaci, protože už je to docela dlouho, co jste své peníze neviděli.
I když se to někdy může zdát zbytečné, pokud kasino neodpoví a vaše stížnost zůstane nevyřešená, kasino bude penalizováno. Takže je vždy dobré v takových případech pokračovat a podat je.
Pokud jde o to, zda někdo dostal zaplaceno, zatím jsem se nesetkal s žádnou skutečnou situací, kdy by k tomu došlo, jak vidíte. 🙁
Hi, if you have a problem I would recommend that you definitely file a complaint as it has been quite a long time since you haven't seen your money.
Although it may seem unnecessary sometimes, if the casino does not respond and your complaint remains unresolved, the casino will be penalized. So it's always a good idea to go ahead and file it in cases like this.
As for whether someone got paid, I haven't come across any actual situations where that has happened yet, as you can see. 🙁
To jsou tak velké PODVODY Doufám, že všichni brzy pocítí tvrdou bolest, všechny ty peníze, které od nás žerou, tam zničí život a generace!!!!!!
Generální ředitel kasina, které potřebujete, abyste získali lepší život, který jste zničili !!!!!
Thay are such big SCAM I hope thay all will feel a hard pain soon all that money thay eat from us will destroy there life and generations!!!!!!
Ceo of the casino you need to get a better life you busterd !!!!!
Je mi líto, že máte všichni špatné zkušenosti s tímto kasinem. Viděl jsem, že vaše stížnost nebyla vyřešena, protože kasino se nesnažilo. Jediná dobrá věc v takovém případě je, že kasino za takové chování dostává alespoň černé body. Vím však, že někdy je to pro hráče malá náplast, když přijdou o své peníze.
Asi vám nemusím říkat, že nejlepší je se tomuto kasinu vyhnout a už zde nehrát.
I am sorry that you all have bad experiences with this casino. I saw that your complaint was unresolved because the casino didn't make an effort. The only good thing in such a case is that the casino at least gets black points for such behaviour. However, I know that sometimes it is a small patch for the players when they lose their money.
I probably don't need to tell you that the best thing to do is to avoid this casino and not play here anymore.
Nyní mám opět přístup na stránky. Nechápu, co se stalo. Nedostal jsem však žádnou odpověď na žádný z mých e-mailů, ať už od HouseOfSpins nebo Turbospins... Brzy by se mi mělo ozvat UKGC, budu vás informovat.
Now I can access the site again. I don't understand what happened. However, I've had no reply to any of my e-mails, either from HouseOfSpins or Turbospins... I should hear back from UKGC soon, I'll keep you posted.
Je tedy dobře, že se podařilo vyřešit alespoň tento malý problém.
Každopádně si nemyslím, že je správné, když kasino hráče ignoruje, ale jak vidíme, nejste v tomto případě jediný.
Co se týče odpovědi z UKGC, určitě počkám a uvidím, s čím přijdou. Doufám, že to budou dobré zprávy. Hodně štěstí.
So it's good that at least this small issue has been solved.
Anyway, I don't think it's right when the casino ignores players, but as we can see you are not the only one in this case.
As for the answer from UKGC, I will definitely wait and see what they come up with. I hope it will be good news. Good luck.
Nemáš zač.
Stížnost můžete podat zde na tomto odkazu .
No, pokud kasino bude i nadále řešit situaci tak, jak byla, obávám se, že se to nevyřeší, ale jak jsem řekl, dostane alespoň černé body, což bude varování pro ostatní hráče, protože toto kasino již má nízký bezpečnostní index.
You're welcome.
You can file a complaint here on this link.
Well, if the casino continues to handle the situation as it has been, I'm afraid it won't be resolved, but as I said, at least it will get black points, which will be a warning to other players, as this casino already has a low safety index.
Právě jsem dostal odpověď od UKGC:
"Zdá se, že jste možná nehráli hazardní hry na základě licence, kterou u nás mají. Některé podniky provozující hazardní hry budou držiteli více než jedné licence na hazardní hry. Mohou být u nás držiteli licence k poskytování hazardních her a reklamních aktivit ve Velké Británii. Mohou však také mít samostatný pro poskytování hazardních aktivit mimo GB.
Podnikání v oblasti hazardních her bude mít více podrobností o své licenci na svých webových stránkách. To se obvykle zobrazuje ve spodní části domovské obrazovky.
Doporučujeme, abyste se zeptali, pod jakou licencí jste hazardní hry provozovali. Poté byste měli postupovat podle jejich správného reklamačního procesu. To najdete v jejich obchodních podmínkách na jejich webu.
Pokud jste hazardní hry provozovali na základě licence GB, stále budete muset dodržet proces stížnosti. Je to proto, že nemáme zákonné pravomoci zapojit se do individuálních stížností"
Nevím, co si myslet, ještě jsem jim neodpověděl. Pokud správně rozumím tomuto e-mailu, má HouseOfSpins licenci ve Spojeném království?
I've just had a reply from the UKGC :
"It appears that you may not have been gambling under the licence that they hold with us. Some gambling businesses will hold more than one gambling licence. They may hold a licence with us to provide gambling and advertising activities in GB. But they may also have a separate one to provide gambling activities outside of GB.
The gambling business will have more details about their licence on their website. This is usually displayed at the bottom of the home screen.
We advise you to ask which licence you were gambling under. You should then follow their correct complaints process. You will find this in their terms and conditions on their website.
If you have been gambling under the GB licence, you will still need to follow the complaints process. This is because we do not have the legal powers to become involved in individual complaints"
I don't know what to think, I haven't answered them yet. If I understand this email correctly, HouseOfSpins is licensed in the UK?
Ahoj. Podle toho ano:
https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/14765800
Myslím, že tato registrační věc nemůže být falešná, ale jejich adresa může být. Myslím, že vláda adresu neověřuje, protože dnes je vše elektrické. Už jsem se ptal z business parku, jestli existuje společnost s názvem vouchervawe, ale koho to překvapilo, nedostal jsem odpověď.
Hi. According to this, yes:
https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/14765800
Ii think this registering thing cannot be fake but their street address can be. I think goverment does not validate the address because all is electrical nowadays. I asked already from business park if there are company named vouchervawe but who suprised i didnt get answer.
Chat s „novou osobou"
Jára
Vítejte na našich stránkách, pokud potřebujete pomoc, stačí odpovědět na tuto zprávu, jsme online a připraveni vám pomoci.
22:07
22:07
Potřebuji vaše licenční údaje
22:07
O 25 dní později je to směšné
Ahoj
22:07
22:07
Jaké jsou vaše licenční údaje
22:08
Nikde zmíněno
My v živé podpoře výběry nezpracováváme a nemáme na ně žádný vliv.
Teď jsem to předal finančnímu oddělení. Kolegové mají zpoždění ve vyřizování a snaží se to co nejrychleji dohnat.
22:08
22:08
O odstoupení jsem nic neříkal
Pošlete prosím e-mail zde support@houseofspins.com
22:09
Děkuji
22:09
22:09
Už jsem to udělal 10x
22:09
Žádná odpověď na vaši licenci
K tomu emailu nemám přístup
22:09
Někdo vám odpoví co nejdříve
22:09
Děkuji
22:09
22:09
Proč je tak těžké poskytnout podrobnosti o vaší licenci
Pošlete prosím e-mail
22:10
22:10
Už po desáté neodpovídají!
Někdo vám odpoví co nejdříve
22:10
22:11
Čtete vůbec
22:12
Můžete odpovědět něčím jiným, než jsou vaše automatické odpovědi
Promiň bore, co myslíš?
22:12
nerozumím ti
22:12
22:12
Ptám se 3x na vaši licenční společnost
Pošlete prosím e-mail
22:12
22:12
3x ti řekli, že nereagují na moje e-maily
22:12
A to už jsem psal 10x
Někdo vám odpoví
22:12
Chat with the 'New person'
Jara
Welcome to our site, if you need help simply reply to this message, we are online and ready to help.
22:07
22:07
I need your license details
22:07
Its 25 days later thats ridicilous
Hello
22:07
22:07
What are your license details
22:08
Mentioned nowhere
We in live support do not process withdrawals and have no influence over them.
I forwarded it now to finance department. The colleagues have a backlog of processing and are trying to catch up as quickly as possible.
22:08
22:08
I didnt say anything about a withdraw
Please send an email here support@houseofspins.com
22:09
Thank you
22:09
22:09
I did 10 times already
22:09
No answer on your license
I do not have access to that email
22:09
Someone will answer you as soon as possible
22:09
Thank you
22:09
22:09
Why is it so hard to give your license details
Please send an email
22:10
22:10
For the 10th time they dont answer!
Someone will answer you as soon as possible
22:10
22:11
Are you even reading
22:12
Can you reply with something else then your automatic answers
Sorry bur what do you mean ?
22:12
I do not understand you
22:12
22:12
I ask 3 times for your license company
Please send an email
22:12
22:12
Told you 3 times they dont respond on my emails
22:12
And that i mailed 10 times already
Someone will answer you
22:12
Právě jsem dostal odpověď od UKGC:
"Zdá se, že jste možná nehráli hazardní hry na základě licence, kterou u nás mají. Některé podniky provozující hazardní hry budou držiteli více než jedné licence na hazardní hry. Mohou být u nás držiteli licence k poskytování hazardních her a reklamních aktivit ve Velké Británii. Mohou však také mít samostatný pro poskytování hazardních aktivit mimo GB.
Podnikání v oblasti hazardních her bude mít více podrobností o své licenci na svých webových stránkách. To se obvykle zobrazuje ve spodní části domovské obrazovky.
Doporučujeme, abyste se zeptali, pod jakou licencí jste hazardní hry provozovali. Poté byste měli postupovat podle jejich správného reklamačního procesu. To najdete v jejich obchodních podmínkách na jejich webu.
Pokud jste hazardní hry provozovali na základě licence GB, stále budete muset dodržet proces stížnosti. Je to proto, že nemáme zákonné pravomoci zapojit se do individuálních stížností"
Nevím, co si myslet, ještě jsem jim neodpověděl. Pokud správně rozumím tomuto e-mailu, má HouseOfSpins licenci ve Spojeném království?
I've just had a reply from the UKGC :
"It appears that you may not have been gambling under the licence that they hold with us. Some gambling businesses will hold more than one gambling licence. They may hold a licence with us to provide gambling and advertising activities in GB. But they may also have a separate one to provide gambling activities outside of GB.
The gambling business will have more details about their licence on their website. This is usually displayed at the bottom of the home screen.
We advise you to ask which licence you were gambling under. You should then follow their correct complaints process. You will find this in their terms and conditions on their website.
If you have been gambling under the GB licence, you will still need to follow the complaints process. This is because we do not have the legal powers to become involved in individual complaints"
I don't know what to think, I haven't answered them yet. If I understand this email correctly, HouseOfSpins is licensed in the UK?
Děkujeme za vaši odpověď. Je to v podstatě obecná odpověď, kterou jste dostali.
Toto kasino má však falešnou licenci, takže není licencováno. To znamená, že podle toho, co vám napsala UKGC a co máme na našich stránkách, nemáte kam podat stížnost, pokud jde o pravomoc.
Thank you for your reply. It's pretty much the general answer you got.
However, this casino has a fake license, so it is not licensed. This means that according to what the UKGC wrote to you and what we have on our website, you have nowhere to lodge a complaint as far as authority is concerned.
Ahoj. Podle toho ano:
https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/14765800
Myslím, že tato registrační věc nemůže být falešná, ale jejich adresa může být. Myslím, že vláda adresu neověřuje, protože dnes je vše elektrické. Už jsem se ptal z business parku, jestli existuje společnost s názvem vouchervawe, ale koho to překvapilo, nedostal jsem odpověď.
Hi. According to this, yes:
https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/14765800
Ii think this registering thing cannot be fake but their street address can be. I think goverment does not validate the address because all is electrical nowadays. I asked already from business park if there are company named vouchervawe but who suprised i didnt get answer.
Chat s „novou osobou"
Jára
Vítejte na našich stránkách, pokud potřebujete pomoc, stačí odpovědět na tuto zprávu, jsme online a připraveni vám pomoci.
22:07
22:07
Potřebuji vaše licenční údaje
22:07
O 25 dní později je to směšné
Ahoj
22:07
22:07
Jaké jsou vaše licenční údaje
22:08
Nikde zmíněno
My v živé podpoře výběry nezpracováváme a nemáme na ně žádný vliv.
Teď jsem to předal finančnímu oddělení. Kolegové mají zpoždění ve vyřizování a snaží se to co nejrychleji dohnat.
22:08
22:08
O odstoupení jsem nic neříkal
Pošlete prosím e-mail zde support@houseofspins.com
22:09
Děkuji
22:09
22:09
Už jsem to udělal 10x
22:09
Žádná odpověď na vaši licenci
K tomu emailu nemám přístup
22:09
Někdo vám odpoví co nejdříve
22:09
Děkuji
22:09
22:09
Proč je tak těžké poskytnout podrobnosti o vaší licenci
Pošlete prosím e-mail
22:10
22:10
Už po desáté neodpovídají!
Někdo vám odpoví co nejdříve
22:10
22:11
Čtete vůbec
22:12
Můžete odpovědět něčím jiným, než jsou vaše automatické odpovědi
Promiň bore, co myslíš?
22:12
nerozumím ti
22:12
22:12
Ptám se 3x na vaši licenční společnost
Pošlete prosím e-mail
22:12
22:12
3x ti řekli, že nereagují na moje e-maily
22:12
A to už jsem psal 10x
Někdo vám odpoví
22:12
Chat with the 'New person'
Jara
Welcome to our site, if you need help simply reply to this message, we are online and ready to help.
22:07
22:07
I need your license details
22:07
Its 25 days later thats ridicilous
Hello
22:07
22:07
What are your license details
22:08
Mentioned nowhere
We in live support do not process withdrawals and have no influence over them.
I forwarded it now to finance department. The colleagues have a backlog of processing and are trying to catch up as quickly as possible.
22:08
22:08
I didnt say anything about a withdraw
Please send an email here support@houseofspins.com
22:09
Thank you
22:09
22:09
I did 10 times already
22:09
No answer on your license
I do not have access to that email
22:09
Someone will answer you as soon as possible
22:09
Thank you
22:09
22:09
Why is it so hard to give your license details
Please send an email
22:10
22:10
For the 10th time they dont answer!
Someone will answer you as soon as possible
22:10
22:11
Are you even reading
22:12
Can you reply with something else then your automatic answers
Sorry bur what do you mean ?
22:12
I do not understand you
22:12
22:12
I ask 3 times for your license company
Please send an email
22:12
22:12
Told you 3 times they dont respond on my emails
22:12
And that i mailed 10 times already
Someone will answer you
22:12
Vypadá to, že se nikam ani nedostanete, protože podle našeho webu mají falešnou licenci. Takže se nedivím, že ti neodpovídají, protože nemají žádné informace. Takže posílat jim emaily o licenci bude asi zbytečné.
Ptal jsem se však své kolegyně, jak byste vám mohl pomoci v souvislosti s podáním stížnosti, protože jste řekl, že to pro vás nefunguje. Používáte VPN? Protože pokud ano, bylo by dobré to vypnout. Případně můžete zkusit jinou IP adresu, zkuste například použít mobilní data.
Pokud to uděláte, dejte mi vědět, zda se vám to podařilo nastavit.
It looks like you won't even get anywhere, because according to our website they have a fake license. So I'm not surprised that they don't answer you because they don't have any information. So sending them emails about the license will probably be useless.
However, I asked my colleague what you could do to help you in the context of submitting a complaint, since you said that it doesn't work for you. Do you use a VPN ? Because if you do, it would be a good idea to turn it off. Alternatively, you could try another IP address, for example, try using mobile data.
If you do that, let me know if you managed to set it up.
Myslel jsem, že majitel je registrován ve Velké Británii!
Jaro: Můžeš upřímně odpovědět: je toto casinoguru jen komunitní místo nebo kde možná bereš peníze? Z reklam nebo třeba z různých kasin?
I meant that owner is registered in UK!
Jaro: can you answer honestly: is this casinoguru just community place or where do you get money maybe? From ads or maybe from different casinos?
Vidím, že tento rozhovor běží v kruzích 🙁
Nechci být drsný, ale je jedno, odkud majitel pochází. Kromě toho toto kasino předstírá svou licenci, takže čeho chcete dosáhnout tím, že se zeptáte úředníka chatu? Upřímná odpověď?
K druhé otázce si klidně projděte tato vysvětlení, protože tuto otázku čas od času klademe, ale vysvětlení zůstává.
https://casino.guru/forum/feedback-and-suggestions/can-casino-guru-be-trusted
Mimochodem, viděli jste někdy nějakou reklamu na našem webu? 🙂
I see this conversation is running in circles 🙁
I don't want to be harsh, but it doesn't matter where the owner comes from. Furthermore, this casino is faking its license, so what do you seek to achieve by asking the chat clerk? An honest answer?
To the second question, feel free to browse these explanations because we are asking this question from time to time, yet the explanation remains.
https://casino.guru/forum/feedback-and-suggestions/can-casino-guru-be-trusted
By the way, have you ever seen any ads on our website? 🙂
Jejich chatovací švy jsou nyní deaktivovány.
Od těchto podvodníků nebudou nikdy odeslány žádné peníze!
Už tady někdo dostal svou výhru??
Their chat seams disabled now.
No money will ever be sent from these scammers!
Has anyone in here ever received their winnning??
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.