No, to je opravdu frustrující situace, protože na jedné straně je ověření pravděpodobně nezbytným prvním krokem, který vám umožní vybrat si své výhry, jakmile bude úspěšně dokončena. Na druhou stranu by tento proces mělo iniciovat kasino nebo by vám alespoň mělo být řečeno, co máte poskytovat.
Prohlédl jsem si pravidla kasina a našel jsem toto
27. Zásady KYC – ověření vašeho pověření
Abychom předešli možným online podvodům, vyhrazujeme si právo kdykoli ověřit pravost vašich přihlašovacích údajů, jako je vaše jméno, adresa, věk a platební metody, které používáte, a vyžadovat, abyste pro toto ověření předložili všechny potřebné dokumenty.
Tyto dokumenty obvykle zahrnují doklad o vaší totožnosti, adresu vašeho bydliště (například účet za energie) a způsob platby, který používáte.
IDENTITNÍ DOKLADY:
ID fotky. Kopie tohoto dokumentu je nutná ke zpracování vaší první žádosti o výběr. Může to být kopie vašeho pasu, řidičského průkazu nebo jiného dokladu vaší totožnosti. Pro ověření vaší totožnosti požadujeme fotografii vašeho dokladu totožnosti.
Kreditní/debetní karty: Kopie přední a zadní strany kreditní/debetní karty, kterou jste použili k vkladu na svůj herní účet. Před odesláním kopie své kreditní/debetní karty se prosím ujistěte, že je snadno čitelná, abychom mohli co nejdříve ověřit vaši totožnost. Z bezpečnostních důvodů zakryjte prostředních osm číslic na kopii přední strany karty a 3 číslice bezpečnostního kódu na kopii zadní strany.
Doklad o adrese: Za tímto účelem nám můžete zaslat svůj účet za energie nebo výpis z kreditní karty. Tento dokument byste měli nedávno obdržet a mělo by na něm být jasně uvedeno vaše celé jméno a adresa, které jste uvedli při registraci svého herního účtu. Pokud se chystáte poskytnout výpis z kreditní karty, měli byste pro jistotu zakrýt prostředních 8 číslic vaší karty.
Notářsky ověřené dokumenty: Vaše dokumenty musí být ověřeny podpisem a razítkem oprávněného notáře / právního poradce, aby byla prokázána zákonnost vámi poskytnutých dokumentů.
Pozornost! V některých případech, v závislosti na způsobu platby, který jste použili k provedení vkladu, můžete být požádáni o poskytnutí jednoho nebo více výše uvedených dokumentů nebo jiných dalších dokumentů, které nejsou uvedeny v tomto seznamu.
Hráč se zavazuje poskytnout informace do 48 hodin od obdržení žádosti. Tyto dokumenty si můžete stáhnout na svůj osobní účet. Vyhrazujeme si právo nehlásit úspěšné výsledky ověření.
Pokud hráč odmítne nebo ignoruje naši žádost o poskytnutí těchto dokumentů, společnost může podle svého uvážení uzavřít jeho účet a zadržet všechny peníze, které budou na jeho herním účtu.
Pokud dokumenty, které nám zašlete, neprojdou našimi interními bezpečnostními kontrolami, například pokud máme podezření, že jste nám zaslali podvodné dokumenty nebo že vaše dokumenty obsahují falešné informace nebo nám byly poskytnuty za účelem uvedení v omyl, nebudeme povinni považovat tyto dokumenty za legitimní a informovat vás o tomto rozhodnutí.
Proces ověření může trvat až 48 hodin. V rámci ověřovacího procesu si ponecháváme možnost omezit výběr prostředků z účtu zákazníka. Společnost nenese odpovědnost za jakékoli zpoždění při zpracování plateb, ke kterému může dojít při zpracování dokumentů KYC našimi manažery.
Doporučuji zkusit operátora chatu nebo chvíli počkat na odpověď podpory. S trochou štěstí se s vámi operátor zapojí do rozhovoru:
Mohl bys prosím vyzkoušet chat a pak mi dát vědět?
Well, this is a really frustrating situation, since on one side the verification is probably a necessary first step, allowing you to withdraw your winnings once it's successfully completed. On the other hand, this process should be initiated by the casino or at least you should be told what you are supposed to provide.
I did consult the casino's rules and found this
27. KYC Policy - verifying your credential
In order to prevent possible online fraud, we reserve the right at any time to verify the authenticity of your credentials, such as your name, address, age and payment methods that you use, requiring you to submit all the necessary documents for this verification.
These documents usually include proof of your identity, your residential address (such as a utility bill), and the method of payment you are using.
IDENTITY DOCUMENTS:
Photo ID. A copy of this document is required to process your first withdrawal request. This could be a copy of your passport, driver's license, or other proof of your identity. To verify your identity, we require a photo of your identity document.
Credit / Debit Cards: Copies of the front and back of the credit / debit card that you used to deposit into your gaming account. Before submitting a copy of your credit / debit card, please make sure it is easy to read so that we can verify your identity as soon as possible. For security reasons, cover the middle eight digits on the copy of the front of your card and the 3 digits of the security code on the copy of the back.
Proof of Address: For this purpose, you can send us your utility bill or credit card statement. This document should be recently received by you, and it should clearly show your full name and address, which you provided when registering your game account. If you are going to provide a credit card statement, you should cover the middle 8 digits of your card for security.
Notarized Documents: Your documents must be certified by the signature and stamp of an authorized notary / legal counsel to prove the legality of the documents you provide.
Attention! In some cases, depending on the method of payment that you used to make a deposit, you may be asked to provide one or more of the above documents or other additional documents not included in this list.
The player undertakes to provide information within 48 hours of receiving the request. These documents can be downloaded in your personal account. We reserve the right not to report successful verification results.
If the player refuses or ignores our request for the provision of these documents, the Company may, at its discretion, close his account and withhold all the money that will be in his game account.
If the documents you send us do not pass our internal security checks, for example if we suspect that you have sent us fraudulent documents, or that your documents contain falsified information or have been provided to us for the purpose of misleading, we will not must treat these documents as legitimate and inform you about this decision.
The verification process can take up to 48 hours. As part of the verification process, we retain the discretion to limit the withdrawal of funds from the Customer’s account. The Company is not responsible for any delays in processing payments that may occur within a processing of KYC documents by our managers.
I suggest you try the chat operator or just wait a bit for support to respond. With luck, the operator will engage in conversation with you:
Could you please try the chat out and then let me know?
Automaticky přeloženo: