FórumKasinaHelabet Casino - všeobecná diskuze

Helabet Casino - všeobecná diskuze

před rokem od Aspr
|
2962 zobrazení 14 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Helabet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Původně jsem na tomto webu hrál přes počítač, ale později jsem to zkusil z telefonu a řekl jsem, že web je v mé zemi blokován. (Tento stav také poskytuje, pokud kliknete na mobilní verzi na počítači). Když jsem se zeptal, zda je to legální prostřednictvím živého chatu, dali automatickou zprávu, že je mou povinností to zjistit.


Ačkoli jsou hazardní hry obecně legální, ptám se, jak mám zjistit, zda je to konkrétní web.

Když jsem s nimi mluvil přes e-mail, zeptali se, jestli používám VPN. Přirozeně jsem řekl ne, protože... je to obecně považováno za odporující pravidlům a může vám to na mnoha místech zabavit účet.

Tehdy na mě úplně přestali reagovat.


Například stránka jako 1xbet tvrdí, že byla dostupná v mé zemi (v jednu chvíli???), ale nikdy jsem se na jejich stránky nemohl dostat ani z mobilu, ani z počítače. Zatímco tento web má pouze tuto zprávu z jejich mobilní verze.


Upřímně, nevím, co říct nebo co si myslet. Pokud by to v mé zemi nebylo legální, očekával bych nějakou náhradu za své ztráty (ne moc, ale pro mě pořád hodně 150 euro nebo tak nějak), protože mě přijali, ale co já vím. Útržkovité, sakra, ale prostě na mě přestali reagovat.

Automaticky přeloženo:
Aspr
před rokem

Studna,

Otázku legality zredukuji na krátké vysvětlení:

Stránka není licencována ve Švédsku, takže byste tam neměli hrát. Pokud se kasino rozhodne přijmout hráče ze Švédska, mělo by se s nimi zacházet spravedlivě, takže by měly být vyplaceny všechny oprávněně nahromaděné výhry.

Abyste se ujistili, které stránky jsou oficiálně dostupné hráčům ze Švédska, podívejte se prosím na tento odkaz - záložka s názvem SE licencovaná

Zaměstnanci kasina by vás měli alespoň informovat, že můžete hrát, ale chybí licence SE. Bez ohledu na licenci však musíte mít stejnou šanci na výhru a prohru jako ostatní hráči, takže byste požádali o náhradu, i když jste vyhráli?

Kromě toho je zablokování pravděpodobně způsobeno vaším poskytovatelem internetu, protože stránka je omezena ze Švédska, což je další známka toho, že byste v takových kasinech neměli hrát. Bohužel ne všechna nelicencovaná kasina jsou automaticky blokována.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nějak jsi přehlédl nebo špatně pochopil polovinu mého příspěvku.

Říkáte, že to blokuje můj ISP, ale proč by to mělo být blokováno na mém telefonu, ale NE na počítači, když k oběma přistupuji přes WIFI. To a já jsem zmínil, že kliknutím na mobilní verzi na jejich webu na jejich počítači by se spustila stejná zpráva jako v ní, že je to pouze jejich mobilní verze z jakéhokoli důvodu.

A pak mi přestanou odpovídat, jakmile se mě zeptám, jestli používám VPN? To je prostě zpackané.

A já bych si myslel, že zákonnost nahrazuje jakoukoli šanci na rovnost, protože lidé si nejsou rovni, pokud jim není všem legálně umožněn stejný přístup. Samozřejmě dokazování, že by to nebylo něco, co bych stejně znal.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Aspr
před rokem

Ahoj,

Nepřeskočil jsem to, jen uvádím svůj názor, takže navíc z mé osobní zkušenosti blokování internetu nefunguje docela dobře, když se pokoušíte vstoupit do některých kasin přes mobil - omlouvám se, opomněl jsem to zmínit.

Nejsem ale zaměstnanec kasina, ani poskytovatel internetu, takže jen nahlas přemýšlím, že se mým názorem vůbec nemusíte cítit uraženi 🙂.

Je smutné, že této části plně nerozumím: "A pak mi přestanou odpovídat, jakmile se mě zeptám, jestli používám VPN? To je prostě zpackané."

Mám pocit, že kasino nedokázalo poskytnout správné vysvětlení, zda můžete nebo nemůžete používat VPN, že?

To je samozřejmě špatná situace a souhlasím s tím, že to neukazuje toto kasino v dobrém světle. Když už mluvíme o dobrých nebo špatných stránkách, toto kasino má pouze spornou pověst.

file

Zdá se, že kasino by se mělo trochu zlepšit!

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

No, předpokládám, že vždy budou existovat odlehlé hodnoty, pokud jde o různá zařízení.

A tím, že jsem přestal reagovat, jsem myslel, že poslední věc, kterou napsali, bylo, že se mě zeptali, jestli používám VPN. (jako by to bylo proti jejich pravidlům)

Poté na mé odpovědi doslova nikdo neodpověděl. Nebyl ani pokus o vysvětlení.


"Ahoj Remy,

Děkuji, že jste nás kontaktovali,

Používáte vpn (virtuální privátní síť)? v době, kdy chcete mít přístup k internetu?

Děkuju.

Br,

Tým Helabet."


Byla poslední zpráva. Nemohl se ani obtěžovat vinit mě. Bohužel.


A nemůžu si vzpomenout, jestli nebo kde jsem zkontroloval, jestli jsou to stránky, které stojí za to navštívit.

Byla to moje chyba, že jsem dostatečně nekopal, i když vím, že byste nikdy neměli věřit spoustě věcí, které vidíte, bez ohledu na to, protože všechno je zaměřeno na věci zdarma.

Automaticky přeloženo:
Aspr
před rokem

Myslím, že pro příště bude obecně lepší se před spuštěním hry na live chat více zeptat a ujasnit si nesrovnalosti, abyste si byli jisti, za jakých podmínek hrajete. Chápu, že když to vypadá jako první, že smíte hrát na počítači, tak asi ani nepochybujete, že by to mohlo být ve vaší zemi zakázáno, pokud vám to dovolí hrát. Jak říkáte, pořádný průzkum je vždy nutný.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Magda
před rokem

S ohledem na automatické kopírování a vkládání zpráv, které jsem dostal při pokusu s nimi mluvit prostřednictvím živého chatu, je nepravděpodobné, že bych dostal uspokojivou odpověď. Když mi doslova říkají, že je mou povinností to zjistit, když jsem se konkrétně zeptal, zda mám povolen přístup na jejich stránky. Člověk by si myslel, že budou vědět lépe než já, kde mohou prodávat své služby.

Opět chápu, že je to zpětný pohled a ne něco, na co by člověk měl myslet.

No, bez ohledu na to. Přiznávám, že je to moje chyba, že jsem šel na pochybnou stránku jako oni.

Mohu jen doufat, že v budoucnu budu naslouchat sám sobě a budu přistupovat pouze na stránky, které jsou vázány bankidem nebo alespoň vyššími standardy. Čím méně starostí s nutností ověření (nebo stresu z toho – protože někteří zjevně nechtějí, i když si šťastně berou vaše peníze) a bezpečné hraní, tím lépe.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, souhlasím s tím, že jejich odpovědi na chatu nebyly nejvhodnější a je mi líto, že jsi měl takovou nepříjemnou zkušenost, ale jak řekla Radka výše "pokud se kasino rozhodne přijmout hráče ze Švédska, mělo by se s nimi jednat férově". Také doufám, že si v budoucnu vyberete bezpečná a spolehlivá kasina, jak zde píšete. Podívejte se na tuto stránku , zde můžete filtrovat kasina podle svých preferencí. Možná najdete nové kasino, které vám vyhovuje a vrátíte se k nám s veselejším příspěvkem. 😉. Hodně štěstí

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý den, založil jsem toto vlákno, abych si pomohl vybrat své prostředky, jsem hráč z Argentiny, který si chce vybrat své prostředky a kasino HELABET mi to nedovolí, celkem jsem od založení účtu vložil přibližně 45/50 USDT (mezi výhry a prohry, dnes je účet na 79USDT (spousta peněz tady v Argentině) a potřebuji peníze urgentně vybrat, vložil jsem pomocí CRYPTOGRAPHIC metody (TRC20)

Chci vybrat stejnou metodou, do stejné peněženky, pomocí které jsem provedl vklad, a kasino mi říká „BEZ ZAMÍTNUTÍ OPEROVATEM"

ZAŠLETE MOJI STÍŽNOST OPERÁTOROVI VIRTUÁLNÍHO KASINA

KTERÝ MI ŘÍKÁ „POSLALA JSEM E-MAIL S VAŠÍM PROBLÉMEM A SNÍMEK OBRAZOVKY NA E-MAIL PODPORY HELABET

Udělal jsem to samé a už jsem poslal více než 6 e-mailů s odpovídajícím screenshotem, nedostal jsem žádnou odpověď a opravdu potřebuji své peníze, pro „Evropu" je to velmi málo peněz, ale pro mě, jelikož jsem Argentinec, to je příliš...

Četl jsem případ polského hráče, kterému se stalo přesně to samé, co se mi stalo, a trvalo 1 měsíc a půl, než se mu podařilo odstoupit. Prosím, pokud mi někdo může pomoci, budu rád.

Automaticky přeloženo:
Jere6000
před 11 měsíci

Ahoj, uvedlo vám kasino nějaký důvod, proč si nemůžete vybrat své peníze a proč je výběr stále zamítnut? Myslím, že jste to mysleli dobře, když jste chtěli vybírat stejně dobře, jako jste vkládali. Máte ověřený kasino účet?

Viděl jsem však, že se vám podařilo u nás otevřít stížnost a myslím, že je to dobrý krok. Náš tým se na situaci podívá a pokusí se vám pomoci. Pokud máte nějaké nové informace, neváhejte nás aktualizovat.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý den, ne, nedávají mi žádný typ odpovědi, nikdo mi neodpovídá na mé e-maily a neposlali mi žádný e-mail s tím, že „potřebujeme určité množství dokumentace, abychom to mohli ověřit", takže ne nevim co poslat abych to mohl udelat, na jinych strankach, kdyz chci odstoupit, vzdy me prosili o verifikaci, udelal jsem to a hotovo, odstoupil jsem, ale tady mi ani neodpovida na maily, takze Jsem totálně ztracený a aniž bych věděl, co ode mě potřebují, aby si to mohli ověřit, nenechají mě vkládat přímo, nenechají mě ani vsadit, žádný zápas a výběr mi dává chybu... Ale Mohu normálně pokračovat v zadávání účtu a peníze tam stále jsou


Automaticky přeloženo:
Jere6000
před 11 měsíci

No, to je opravdu frustrující situace, protože na jedné straně je ověření pravděpodobně nezbytným prvním krokem, který vám umožní vybrat si své výhry, jakmile bude úspěšně dokončena. Na druhou stranu by tento proces mělo iniciovat kasino nebo by vám alespoň mělo být řečeno, co máte poskytovat.

Prohlédl jsem si pravidla kasina a našel jsem toto

27. Zásady KYC – ověření vašeho pověření

Abychom předešli možným online podvodům, vyhrazujeme si právo kdykoli ověřit pravost vašich přihlašovacích údajů, jako je vaše jméno, adresa, věk a platební metody, které používáte, a vyžadovat, abyste pro toto ověření předložili všechny potřebné dokumenty.

Tyto dokumenty obvykle zahrnují doklad o vaší totožnosti, adresu vašeho bydliště (například účet za energie) a způsob platby, který používáte.

IDENTITNÍ DOKLADY:

ID fotky. Kopie tohoto dokumentu je nutná ke zpracování vaší první žádosti o výběr. Může to být kopie vašeho pasu, řidičského průkazu nebo jiného dokladu vaší totožnosti. Pro ověření vaší totožnosti požadujeme fotografii vašeho dokladu totožnosti.

Kreditní/debetní karty: Kopie přední a zadní strany kreditní/debetní karty, kterou jste použili k vkladu na svůj herní účet. Před odesláním kopie své kreditní/debetní karty se prosím ujistěte, že je snadno čitelná, abychom mohli co nejdříve ověřit vaši totožnost. Z bezpečnostních důvodů zakryjte prostředních osm číslic na kopii přední strany karty a 3 číslice bezpečnostního kódu na kopii zadní strany.

Doklad o adrese: Za tímto účelem nám můžete zaslat svůj účet za energie nebo výpis z kreditní karty. Tento dokument byste měli nedávno obdržet a mělo by na něm být jasně uvedeno vaše celé jméno a adresa, které jste uvedli při registraci svého herního účtu. Pokud se chystáte poskytnout výpis z kreditní karty, měli byste pro jistotu zakrýt prostředních 8 číslic vaší karty.

Notářsky ověřené dokumenty: Vaše dokumenty musí být ověřeny podpisem a razítkem oprávněného notáře / právního poradce, aby byla prokázána zákonnost vámi poskytnutých dokumentů.

Pozornost! V některých případech, v závislosti na způsobu platby, který jste použili k provedení vkladu, můžete být požádáni o poskytnutí jednoho nebo více výše uvedených dokumentů nebo jiných dalších dokumentů, které nejsou uvedeny v tomto seznamu.

Hráč se zavazuje poskytnout informace do 48 hodin od obdržení žádosti. Tyto dokumenty si můžete stáhnout na svůj osobní účet. Vyhrazujeme si právo nehlásit úspěšné výsledky ověření.

Pokud hráč odmítne nebo ignoruje naši žádost o poskytnutí těchto dokumentů, společnost může podle svého uvážení uzavřít jeho účet a zadržet všechny peníze, které budou na jeho herním účtu.

Pokud dokumenty, které nám zašlete, neprojdou našimi interními bezpečnostními kontrolami, například pokud máme podezření, že jste nám zaslali podvodné dokumenty nebo že vaše dokumenty obsahují falešné informace nebo nám byly poskytnuty za účelem uvedení v omyl, nebudeme povinni považovat tyto dokumenty za legitimní a informovat vás o tomto rozhodnutí.

Proces ověření může trvat až 48 hodin. V rámci ověřovacího procesu si ponecháváme možnost omezit výběr prostředků z účtu zákazníka. Společnost nenese odpovědnost za jakékoli zpoždění při zpracování plateb, ke kterému může dojít při zpracování dokumentů KYC našimi manažery.

Doporučuji zkusit operátora chatu nebo chvíli počkat na odpověď podpory. S trochou štěstí se s vámi operátor zapojí do rozhovoru:

file

Mohl bys prosím vyzkoušet chat a pak mi dát vědět?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Dobrý den radko, právě jsem se zkoušel přihlásit ke svému účtu a stále mi to hlásí "chyba kódu", když chci zadat kód Google authenticator, jelikož mám zabezpečení takto, včera jsem se bez problému přihlásil zadáním svého kódu a překvapení, dnes mi to nedovolí se přihlásit, zkouším to déle než hodinu a nejde to, doslova mi drželi peníze, odpadky z kasina

Automaticky přeloženo:
Jere6000
před 11 měsíci

Fuj, to není hezké, abych byl upřímný. Stále se nemůžete přihlásit ke svému účtu, že? Pokud jde o chat, předpokládám, že pokud ses nemohl přihlásit, ani jsi to nezkoušel, nebo se mýlím? Protože jsem se dočetl, že kasino vám neposlalo žádný e-mail a neodpovědělo, nejsem si jistý, zda by tomu tak bylo nyní, kdybyste se zeptali, proč k této situaci došlo.

Jsem však rád, že máte otevřenou stížnost, protože náš tým se vám pokusí pomoci. Doufám, že se to nakonec všechno vyřeší. Pokud jsou nějaké nové informace, dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky