jak mohu kontaktovat centrální systém sporů
proč mi nedáš info
v powsting tato konverzace byla živá
jak mohu kontaktovat centrální systém sporů
Ahoj
Pomozte mi prosím pochopit vaše obavy, můžete mi o tom říct více?
Ahoj
mám spor
Mohu prosím znát váš spor
chci svou výhru
Je nám líto, ale váš budoucí výběr bude zamítnut, protože jste využili několik bezplatných žetonů v řadě. Mějte na paměti, že kasino umožňuje jeden bezplatný žeton a pouze jeden žeton zdarma po každém vkladu. Chcete-li hrát o skutečné peníze, další transakcí na vašem účtu musí být vklad.
ne, odpověděl jsem na vaši e-mailovou pozvánku
právě dnes jsem otevřel účet
a použili jednu promo akci
jak mohu kontaktovat centrální systém sporů
Nemáte ani systém sporů
Vážíme si vašeho zájmu o hraní v našem kasinu a rádi bychom vám oznámili, že naše podpůrné služby, stejně jako mnoho dalších výhod, jsou vyhrazeny především našim hráčům, kteří vkládají peníze.
Mezitím bude tato konverzace uzavřena.
Rádi bychom vás znovu pozvali k podpoře po vašem počátečním vkladu, kde vám rádi najdeme úžasný vyrovnávací bonus nebo odpovíme na jakékoli vaše otázky týkající se hraní v našem kasinu.
Děkujeme za pochopení a přejeme krásný nadcházející den.
how do i contact the central dispute system
why wont you give me the info
in powsting this conveersation were live
how do i contact the central dispute system
Hello
Please help me understand your concern, can you tell me more about it?
hi
i have a dispute
May I know your dispute please
i want my winnings
We're sorry but your future withdrawal will be denied because you have redeemed multiple free chips in a row. Keep in mind that the casino allows one sign up free chip and only one free chip after every deposit. To play for real money, the next transaction in your account needs to be a deposit.
no i responded to your emaail invitation
i just opened the account today
and used one promo
how do i contact the central dispute system
you dont even have a dispute system do you
We appreciate your interest playing in our casino and would like to let you know that our support services, as well as many other benefits, are mainly reserved for our depositing players.
In the meantime, this conversation will be closed.
We would like to re-invite you to support after your initial deposit where we 'll be happy to find you an awesome match bonus or answer any of your questions related to playing in our casino.
Thank you for your understanding and we wish you a fabulous day ahead.
Automaticky přeloženo: