Použil jsem také několik kasin a tyhle jsou zdaleka hrozné. Poraženo pouze rouge kasinem, které dokonce udělalo obojí, aby odpovědělo na zprávy nebo e-maily, a vy jste jen řekli, abyste čekali na odpověď dny, týdny a měsíce!
Spousta Gossips vám řekne jen jednu věc a příště něco úplně jiného. Točíme se v kruzích, které rádi používají – ehm, nejsme vy, jen neodpovídáte na mou otázku.
řekni ti e-mail a pak to jako zázrakem nikdy nedostaneš. Nikdy nevíte, jak dlouho vám bude něco trvat, stačí počkat.
vyhrajte slušnou částku 12 000 $, pak se to odstraní, protože říkají, že jsem udělal chybu, a taková jsou pravidla. Uvědomte si chybu a poté vraťte peníze a opakujte chybu. Odstoupit a o 4 dny později jsem řekl, že tímto způsobem nemohu odstoupit. Požádejte znovu, o 48 a více hodin později vám řeknou, že údaje, o kterých vám řekli, že jste měli pravdu, jsou nesprávná, zpracujte znovu - DALŠÍCH 48 hodin, ale v ten pátek z 48 hodin došlo k problému a na zpracování je příliš pozdě, teď je pondělí, z pondělí se stává úterý a opět selže!! Vyzkoušeno potřetí 3 týdny po prvním a 48 hodin znovu a konečně někdo potvrdil, že to prošlo. Žádná platba ref (nedostanou to, myslím, že najdete u každé transakce útočící nebo platební ref) ne omlouvám se, musíte počkat 12 dní a pak nás kontaktujte, protože by to mohlo znovu selhat!!!
jak to může selhat, teď to prošlo, když když to selhalo, nezpracovalo se to a napotřetí to naštěstí šlo.
druhý výběr, který selhal 3 týdny před, nikde není vidět. Účet nezobrazuje žádnou historii vkladů ani výběrů, žádné peníze, žádné platby, nic za výběr 2500 $.
účet pak zablokován, takže žádný přístup k žádným informacím.
Řekl jsem o poplatku 350 $ a 450 $ v bitcoinovém poplatku. Vysvětleno, že nemohu mít dlouhý poplatek, protože jsem nikdy nepoužíval kryptoměny.
žádný výběr v úvahu, jak radí po 12 pracovních dnech. Pak to 4denní velikonoční víkend zdrží!! Uplynulo 12 pracovních dnů, jen počkej, bylo mi řečeno.
ok, uveďte prosím transakci, kterou jsem odeslal, a banku, která odeslala. Nemohu vám to říct a vůbec žádné sledovací číslo. ODPADKY!!
Zašlete nám prosím výpis z bankovního účtu, aby bylo vidět, že nebyly odepsány!!
Nemůžete se podívat, kde je platba, když jste ji odeslali, nesete odpovědnost?
Žádné prohlášení nám neposílejte.
ok, takže pošlu výpis a pak to vydáš znovu?
žádný tým se na to nezaměřuje
nemohou se tedy podívat teď?
ne omlouvám se, musíte poskytnout výpis z bankovního účtu.
prosím uveďte odkaz na platbu?
škoda, že žádný není
tam musí být.
následující den žádám znovu a řekl jsem, že o to musí požádat a neví, jak dlouho to bude trvat. O několik dní později stále žádné číslo. O několik dní později a řekl mi, že musím poslat prohlášení, a řekl mi, že není požadován žádný ref…
jsou hrozné opravdu hrozné jednat. Chybí platba 2 x 2500 $. Pak se zmiňte o zpětných zúčtováních, které by mohly jen odvádět pozornost od neplacení výběrů. Nemohu poslat žádné informace o tom nic souvisejícího.
I’ve used a fair few casinos too and these are by far horrible to deal with. Beaten only by rouge casino who done even both to respond to messages or emails and you just told to wait for a response for days weeks and months!!
Gossips lots just tell you one thing then something completely different next time. We are going round in circles they like to use - err no we’re not you just aren’t answering my question.
tell you to email then miraculously never get it. Never know how long anything is going to take you just wait.
win a decent amount of $12000 then that’s removed as they say I’ve done wrong and that’s the rules. Realise the mistake then refund and reciting mistake. Withdraw and 4 days later told I can’t withdraw that way. Request again, 48 + hours later they tell u the data THEY told you was right is wrong, process again - ANOTHER 48 hours but on that Friday of the 48 hours there’s issue and too late to process, be Monday now, Monday becomes Tuesday and fails again!! Tried 3rd time 3 weeks after 1st one and, 48 hours again and finally someone confirms it’s gone through. No payment ref (they don’t get this, I think you’ll find every transaction has attacking or payment ref) no sorry you have to wait 12 days then contact us as it might fail again!!!
how can it fail now it’s passed when when it failed it didn’t process and third time lucky it went.
second withdraw that failed 3 weeks proior is nowhere to be seen. Account shows no deposit or withdrawl history, no money no payment no nothing for the $2500 withdrawl.
account then blocked so no access to any info.
Told the about a charge of $350 and $450 in bitcoin fee. Explained I can’t have not long fee as never used crypto.
no withdrawl into account as they advises after 12 working days. Then the 4 day Easter weekend will have delayed it!! 12 working days has passed tho, just wait I’m told.
ok please provide transaction I’d and bank who sent. Can’t tell you that and no tracking number at all. RUBBISH!!
Please send us a bank statement to show not debited !!
Can you not look into where payment is as you sent it you’re responsible?
No send us statement.
ok so I send statement and then you issue again?
no the team look into it
can they not look now then?
no sorry you need to provide bank statement.
please provide me reference for payment?
sorry there isn’t one
there has to be.
following day I request again and told they have to request this and don’t know how long it will take. Days later still no number. Days later and told I need to send statement and he tells me no ref is requested…
they are horrible truly horrible to deal. 2 x 2500$ payment missing. Then mention about chargebacks which could just be a distraction to non paying of withdrawals. Can’t sent any info about it nothing related.