Začalo to docela dobře a skončilo to takhle. Ale beru váš názor v úvahu, protože nemáte dobré zkušenosti a v podstatě to stále prochází nějakými problémy. Zdá se, že každý hráč hodnotí klady a zápory kasina a v tomto případě se zdá, že převažují zápory.
Pokud jde o váš výběr a dodatečné ověření, rád bych upozornil, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení tohoto procesu. Pokud nic nepůjde, dejte nám prosím vědět a my se pokusíme pomoci.
Následná otázka v kontextu KYC, jak dlouho trvalo ověření účtu, když jste řekl, že je to peklo?
It started out pretty good and ended up like this. But I take your opinion into consideration because you have not had a good experience and basically it is still going through some problems. Every player seems to evaluate the pros and cons for the casino and in this case the cons seem to prevail.
Regarding your withdrawal and additional verification, I would like to point out that we give casinos 14 days to sort out this process. If nothing goes well, please let us know and we will try to help.
A follow-up question in the context of KYC, how long did it take to verify the account when you said it was hell ?