FórumKasinaGoSlot! Casino - všeobecná diskuze

GoSlot! Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od farre1981
|
4182 zobrazení 29 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
CasinoPlayer
před rokem

Začalo to docela dobře a skončilo to takhle. Ale beru váš názor v úvahu, protože nemáte dobré zkušenosti a v podstatě to stále prochází nějakými problémy. Zdá se, že každý hráč hodnotí klady a zápory kasina a v tomto případě se zdá, že převažují zápory.

Pokud jde o váš výběr a dodatečné ověření, rád bych upozornil, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení tohoto procesu. Pokud nic nepůjde, dejte nám prosím vědět a my se pokusíme pomoci.

Následná otázka v kontextu KYC, jak dlouho trvalo ověření účtu, když jste řekl, že je to peklo?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Se schválením prohlášení by neměli mít žádné problémy, ale já nic neberu jako samozřejmost. Dokument jsem nahrál před 21 hodinami a stále žádná odpověď. Naposledy, když jsem s nimi dělal KYC, trvalo několik hodin, než byly schváleny. Zatím budu čekat vzhledem k tomu, jak dlouho jsem čekal předtím.


Automaticky přeloženo:
CasinoPlayer
před rokem

Mohu vědět, kdy jste naposledy provedli KYC v tomto kasinu? Jen aby si udělali lepší obrázek o jejich rutinách.

Protože víkend je za rohem, doufám, že se vám brzy ozveme!


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Udělal jsem KYC, když došlo k problému s vkladem. Bylo to super rychlé. Měli podivný požadavek, aby měli doklad o adrese s poštovním směrovacím číslem, ale bylo to tříděno s jiným účtem. Měl jsem štěstí, protože je vzácné mít poštovní směrovací číslo zahrnuté v účtech.


Nyní jsem požádal podporu, abych zjistil, co se stalo s ověřením, protože jsem nic neslyšel a o dvě minuty později jsem obdržel e-mail, že ověření bylo zpracováno a schváleno.


Tak snad teď bude výběr zpracován

Automaticky přeloženo:
CasinoPlayer
před rokem

Super, děkuji.

Řekl bych, že to zní dobře. Jsem přesvědčen, že je to nyní otázka několika dnů. 🙂

Bude tady, dej mi vědět!

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Určitě ano. Pokud nebude výběr do pondělí ráno zpracován, zahájím stížnost, protože by to šlo nad rámec jejich podmínek.


I když jsem si jistý, že mě kontaktovali s žádostí o výpis 2 dny po výběru, aby prodloužili a přiměli mě zrušit a hrát znovu.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jen jsem vás chtěl informovat, že výběr byl zpracován a peníze byly přijaty do hodiny.


Alespoň je tato kapitola uzavřena.

Automaticky přeloženo:
CasinoPlayer
před rokem

Skvělé, takže jste si užili šťastný víkend. 🎉😊

Je příjemné mít pro změnu pozitivní zážitek z kasina a je hezké, že jste ani nemuseli podávat stížnost.

Myslíte si, že zůstanete u tohoto kasina a budete hrát zde?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Ne, o tom silně pochybuji. Jak jsem řekl, jejich zákaznický servis je hrozný. Zákaznický servis je pro mě to, co reprezentuje společnost, takový přístup, že je mi to jedno, mě odsouvá pryč. Nechci se vrátit do situace, kdy bych potřeboval jejich pomoc, protože vím, že by byla plná obecných odpovědí a neustálého pronásledování.

Automaticky přeloženo:
CasinoPlayer
před rokem

Vaše rozhodnutí naprosto chápu. Viděl jsem hráče, kteří říkali, že pro ně je nejdůležitější, aby podpora byla užitečná a ne zbytečně hrubá a zbytečná.

Každopádně můžete být rádi, že jste konečně dostali své peníze a další volba je na vás. Doufám, že se vám bude v budoucnu dařit. 😊

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky