FórumKasinaGoSlot! Casino - všeobecná diskuze

GoSlot! Casino - všeobecná diskuze

před 11 měsíci od farre1981
|
2155 zobrazení 29 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 11 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s GoSlot! Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 11 měsíci

Na jejich straně jsem hrál hodně. Nyní, když jsem požadoval platbu 1 500 EUR, bylo ticho. Když jsem je po 4 dnech kontaktoval, požádali o důkaz adresy. Který jsem poslal. S minimální adresou, stejně jako nové výpisy od švédské daňové agentury. Ani nepožádali o žádné dokumenty, ale musím kontaktovat, abych znovu dostal odpověď na mé dokumenty, které dostali 2krát. Na jejich stránce jsem odehrál mnohem více než 1500

Automaticky přeloženo:
farre1981
před 11 měsíci

Přijalo kasino některý z těchto dokumentů? Počáteční ověření může být časově náročnější, ale zdá se mi to špatné.


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Nejdříve. První osoba v chatu řekla, že máte všechny dokumenty nastavené. Pak, když jsem neviděl žádný pokrok, KONTAKTOVALA jsem je, druhá osoba nyní řekla, prosím, pošlete všechny dokumenty na Xsupport@scatters.com, to bylo trochu divné, protože jsem hrál na goslot.com, zkontroloval jsem a viděl, že jsou ve vlastnictví stejné společnosti . Poslal jsem výpis ze švédského skatteverketu, poslal jsem také účet za kartu TUI Visa. Můj pas. Třetí řekl, že musíte poslat podporu goslotu, což jsem udělal. Nyní jsem poslal 4x. Dnes říkají, že jsem poslal svůj telefonní účet, který není pravdivý, poskytl jsem vládní dokumenty. Hraju hodně a málokdy se k webům vyjadřuji. Ale to je něco jiného, zdržují platbu

Automaticky přeloženo:
farre1981
před 11 měsíci

Dobře, je to zvláštní.

Pokud s nimi bojujete déle než 14 celých dní – a já doufám, že nebudete – uvažoval bych o podání stížnosti zde na vašem webu.

https://casino.guru/complaints


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Musíte je doslova pronásledovat, abyste dostali odpověď, protože neposkytují žádné aktualizace. Stále je pronásleduji po 2 týdnech, protože jsem vložil zálohu 20 EUR bankovním převodem, abych viděl, než vložím větší vklad.


Peníze na můj účet nebyly nikdy umístěny, stále mi poskytovaly obecné výpisy. Po 7 dnech mi řekli, že se nahlásili finančnímu týmu, žádná odpověď. Poté jsem byl požádán o ověření svého účtu, což jsem provedl se všemi dokumenty atd. Oznámil jsem, že ověření podpory proběhlo, za 5 dní žádné potvrzení ani žádná aktualizace.


Právě jsem jim poslal další e-mail s dotazem, co se stalo s penězi. Vím, že je to malá částka, ale stále je to krádež, když hrají tuto hru.


Jejich služba je extrémně hrozná. Vlastně mě překvapilo, že mají hodnocení 8,2. Vlastně se nedivím, že ostatní procházejí tím samým. Díky bohu to bylo jen 20 Euro, i když v této fázi jsem to vzdal a dostanu své peníze zpět.


Automaticky přeloženo:
casplayer
před 7 měsíci

Dobrý den, protože vaše peníze nebyly připsány na účet kasina, zkusili jste kontaktovat poskytovatele plateb? Je dost možné, že by problém mohl nastat i tam.

Je mi však jasné, že rozhodně není nic příjemného nedostat od kasina žádnou odezvu.

Každopádně bylo by možné se zkusit zeptat a dát vědět jak to je?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Sháněl jsem zákaznickou podporu. Jejich poslední dnešní odpověď byla, že finanční tým je po 7 dnech ještě neaktualizoval, což je směšné. Revolut věc prověřil a také mi dali potvrzovací kód, který poslala jejich banka, když byly peníze přijaty ve stejný den.


Nyní mi řekli, že poslali další upomínku finančnímu týmu a budou mě co nejdříve aktualizovat, protože mají omezené informace. Žádná zpětná vazba po 7 dnech, buď blafují, nebo netuší, co se stalo a jen si to nechtějí přiznat. Je pro mě velmi těžké uvěřit, že nemůžete sledovat platbu, když jsem poskytl kód doporučení.

Automaticky přeloženo:
casplayer
před 7 měsíci

To je vlastně docela směšná situace. Upřímně, není toho moc, co bych dodal, bylo by to všechno jen oddalování nevyhnutelného. Přiznejme si to, musíme počkat, co přijde dál.

Omlouvám se, mám z toho takový pocit... Mimochodem, zmínili jsme se vám o funkci stížnosti? Je to krok, který můžete udělat, ale obávám se, že to může být také časově náročné.

Víš co? Přečtěte si o tom zde, pokud vás tato možnost zajímá:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#duration

Nějak cítím, že vám popřát hodně štěstí je na místě! 🤞🤞🤞


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Vím o sekci stížností, ale jaký má smysl otevírat stížnost, když se to bude neustále točit v kruzích? Dávám jim další den, aby zjistili, zda dostanou takzvanou zpětnou vazbu z financí, ale myslím, že ve Fatimě by skutečně nastal zázrak, než by se obtěžovali situaci vyřešit.


Automaticky přeloženo:
casplayer
před 7 měsíci

Dobře, žádný problém; probereme stížnost, až ji budete opravdu potřebovat. Samozřejmě doufám, že tomu tak není.

Přesto je nejlepší počkat na váš další pokrok.

Budu tady!


Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Poslal jsem jim poslední e-mail. Pokud mi nedají solidní záruku do 24 hodin, otevírám s vámi reklamaci. Už mě štve nedostatek odezvy a plané sliby z jejich strany. Není to o penězích upřímně, protože 20 Euro je almužna. Jde o princip, že toto kasino s největší pravděpodobností udělalo totéž s ostatními.

Berou mě na projížďku a v tuto chvíli jsem opravdu naštvaný.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Tak jsem dostal poslední aktualizaci. Odpověděli a řekli mi, že musím poslat své dokumenty poskytovateli plateb k ověření. Abych byl upřímný, nikdy jsem o tom neslyšel.

Nedali mi kontakt ani e-mail, kam bych je měl poslat. Ale řekli, že pokud neposkytnu dokumenty ve lhůtě, kterou neurčili, bude platba vrácena zpět na můj účet.

Takže to nechám tak, jak to je a jednoho dne snad dostanu upozornění, že platba byla přijata.

Už mě nebaví s tím bojovat.

Automaticky přeloženo:
casplayer
před 7 měsíci

Nedává to žádný smysl! Pokud mohu říci, ověření způsobu platby (na straně kasina) se provádí ověřovacím vkladem. Případně, když se rozhodnu používat elektronickou peněženku, moje ověření bude samostatný proces, který musím absolvovat. Ale nikdy jsem neslyšel o verzi, kterou jsi předložil.

Jak tedy víte, kam poslat své dokumenty? Asi jsem se ztratil. A reklamaci bych určitě podal. To zní jako totální zmatek.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Zní to jako totální zmatek. Proto jsem to vzdal, abych zkusil něco jiného. Rozhodně to není legitimní praktika a v tuto chvíli pravděpodobně zakrývají svůj nepořádek.

Automaticky přeloženo:
CasinoPlayer
před 7 měsíci

Omlouvám se za vytrvalost, ale musím to zopakovat: opravdu si myslím, že stížnost je v pořádku.

Dejte našemu specializovanému týmu pro stížnosti šanci prošetřit; po tom všem, čím jsi v poslední době prošel, není moc co ztratit, řekl bych.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Chci a že moje situace byla už dávno stříbrná. Nyní hraji na goslotu bez problémů. Jediným negativem byla doba stažení, která je 48h, ALE i to, že za mě vytřídili. Obvykle dostávám výplatu ve stejný den.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Oceňuji vaši vytrvalost. Omlouvám se za pozdní odpověď, ale chtěl jsem vám dát vědět, že peníze dorazily na můj účet, takže šťastné dny 😀

Automaticky přeloženo:
CasinoPlayer
před 7 měsíci

To je skvělý pocit. Jsem opravdu rád, že se vám podařilo získat peníze a vše dobře dopadlo. Nebojte se pozdní odpovědi, tady nemáme časový limit hehe. 😁

Pokud se mohu zeptat, bude toto kasino stále tím místem, kde si můžete zahrát, nebo po této zkušenosti raději zajdete někam jinam?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Ahoj Jaro,


Kasino se mi líbilo, mělo pár problémů, jako bylo náhodné odhlášení. Vyhrál jsem také dobrou částku, ale vzhledem k jejich zkušenostem se zákaznickým servisem ne.


Abych to lépe vysvětlil, pokaždé, když mi slíbili, že se mi ozvou, musel jsem je stíhat jako oni nikdy. Vždy jsem dostal obecné odpovědi a nikdy jsem nedodržel slíbené termíny. Poslední výměna názorů s nimi byla, když mi řekli, abych si ověřil své dokumenty u Gumball Pay, jejich poskytovatele plateb, což je nejen nezákonné kvůli GDPR, ale naprostý nesmysl. Bylo mi řečeno, že pokud tak neučiním, peníze mi budou vráceny, takže jsem si byl jistý, že počkám, až vyprší platnost, a dostanu své peníze zpět. Ze zvědavosti jsem zkontroloval účet a zjistil, že peníze byly uloženy na můj účet v kasinu. Žádné potvrzení od zákaznického servisu, žádná omluva a bonus, který jsem měl za tento vklad, mi nebyl poskytnut. Byl jsem v pořádku, teď je nemůžu vybrat, když jsou na mém účtu, takže bych je mohl také hrát. Naštěstí jsem vyhrál a stále čekám na stažení. Je zajímavé, že když to píšu, byl jsem požádán o další dokumenty KYC, které jsem již provedl. Od teď požadují výpis z účtu, i když jsem si tím peklem musel projít.


Ne, rozhodně se nevrátím. Pokusím se to vyřešit, abych dostal své peníze a uzavřel účet. Hrozný zážitek.


Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky