Ahoj Jaro,
Kasino se mi líbilo, mělo pár problémů, jako bylo náhodné odhlášení. Vyhrál jsem také dobrou částku, ale vzhledem k jejich zkušenostem se zákaznickým servisem ne.
Abych to lépe vysvětlil, pokaždé, když mi slíbili, že se mi ozvou, musel jsem je stíhat jako oni nikdy. Vždy jsem dostal obecné odpovědi a nikdy jsem nedodržel slíbené termíny. Poslední výměna názorů s nimi byla, když mi řekli, abych si ověřil své dokumenty u Gumball Pay, jejich poskytovatele plateb, což je nejen nezákonné kvůli GDPR, ale naprostý nesmysl. Bylo mi řečeno, že pokud tak neučiním, peníze mi budou vráceny, takže jsem si byl jistý, že počkám, až vyprší platnost, a dostanu své peníze zpět. Ze zvědavosti jsem zkontroloval účet a zjistil, že peníze byly uloženy na můj účet v kasinu. Žádné potvrzení od zákaznického servisu, žádná omluva a bonus, který jsem měl za tento vklad, mi nebyl poskytnut. Byl jsem v pořádku, teď je nemůžu vybrat, když jsou na mém účtu, takže bych je mohl také hrát. Naštěstí jsem vyhrál a stále čekám na stažení. Je zajímavé, že když to píšu, byl jsem požádán o další dokumenty KYC, které jsem již provedl. Od teď požadují výpis z účtu, i když jsem si tím peklem musel projít.
Ne, rozhodně se nevrátím. Pokusím se to vyřešit, abych dostal své peníze a uzavřel účet. Hrozný zážitek.
Hey Jaro,
I liked the casino, it had a couple of issues like logging me out randomly. I also won a good amount but given their experience with customer service, no.
Basically to explain myself better, every time they promised to get back to me, I had to chase as they never did. I was always given generic answers and never stuck to the promised deadlines. Last exchange I had with them was when they told me to verify my documents with Gumball Pay, their payment provider, which is not only illegal due to GDPR but absolutely nonsense. I was told if I don't the money would be returned to me, so I was like sure I'll wait until it expires and get my money back. Out of curiosity I checked the account and found that the money was deposited on my casino account. No confirmation whatsoever from customer service, no apology whatsoever and the bonus I had for that deposit was not given to me. I was like fine, I can't withdraw them now that they're in my account so might as well play them out. Luckily enough I won and am still waiting for the withdrawal to take place. Funnily enough as I'm writing this, I was asked for more KYC documents I had already done this process. Since now they are asking for a bank statement, even though I had to go through this hell.
No definitely not going back. I will try to resolve this to get my money and close the account. Terrible experience.
Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo: