FórumKasinaGoralBet Casino - všeobecná diskuze

GoralBet Casino - všeobecná diskuze

před 5 měsíci od andandjonnyx
|
7062 zobrazení 20 odpovědí |
|
1 2
před 5 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s GoralBet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 5 měsíci

file


bylo tam uvedeno, že vstupní poplatek do turnaje s cenou za první místo 200 € je 500 €!


Bylo toto kasino vytvořeno za účelem okrádání peněz od uživatelů, kteří se dopustili provozních chyb?

Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
andandjonnyx
před 5 měsíci

Ahoj, zdá se mi to jako docela háček a do takového turnaje bych se nepřihlásil. Doufám, že jsi udělal totéž. Zkusili jste kontaktovat live chat, abyste zjistili, zda jste to opravdu pochopili správně a jaký je účel této celé věci? Je možné, že vám neodpoví, ale bylo by dobré vědět, proč je to v podstatě tak nepohodlné.

Zkusíš to?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Myslím, že tu změnu už provedli, asi to byla chyba, hraju dál a zatím jsem s tím spokojený...

Automaticky přeloženo:
yeison578
před 4 měsíci

No, jsem rád, že se vám kasino líbí.

Ale jestli můžu vědět, o jaké chybě mluvíš? Máte na mysli něco konkrétního, možná to, co hráč před vámi napsal, nebo je to o něčem jiném? Můžete mi pomoci pochopit, co se vám podařilo vyřešit? 😊

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj, ani v mém případě jsem neměl problémy s výběry kryptoměn na Goralbet. Je to nové kasino, ale líbí se mi rozhraní. Doufám, že budou takto pokračovat a v budoucnu nebudou jako ostatní.

Automaticky přeloženo:
Latorraca
před 4 měsíci

Výborně, jsem rád, že se vám podařilo vybrat a že se vám kasino líbí. Jak dlouho to trvalo, když to bylo přes krypto? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dosud jsem provedl tři výběry s kryptoměnami. První byl docela rychlý, za 24 hodin. Druhá byla pomalejší, trvala 5 dní a třetí teď dorazila po 4 dnech.

Druhý se mi zdál trochu pomalý, ale nemůžu si stěžovat, protože mi zatím vždy zaplatili.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Před dvěma týdny jsem začal hrát na goralbetu, na zkoušku jsem vložil 50 € a podařilo se mi vyhrát, dokud jsem nedosáhl 90. Výhry jsem si tedy vybral a ten samý den mi přišla platba na účet! Vložil jsem tedy do zůstatku vyšší částku, 500 €, protože mi to šlo dobře, což jsem pak v posledních týdnech využil a vyhrál až 750 €! Mezitím jsem provedl nějaké výběry a nikdy jsem neměl žádné problémy a kousek po kousku jsem mohl bezpečně vložit až 1000/1500 EUR, protože ve výběrech mi řekli, že výběr dorazí za dva nebo pět dní. Před dvěma dny jsem chtěl vybrat svou výhru po vkladu kolem 1500 € a najednou výběr nedorazil během prvních několika hodin, jako tomu bylo vždy!!!


S tolika výhrami v sázce bych přinejmenším měl dostat své peníze co nejdříve, ale nejprve jsem dva dny po sobě prázdný, a když kontaktuji podporu, bylo mi řečeno, že kvůli „technickým problémům" ( ??) Budu muset počkat minimálně dalších 24 hodin do dalších dvou dnů!!

Pomůže mi někdo??

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dosud jsem provedl tři výběry s kryptoměnami. První byl docela rychlý, za 24 hodin. Druhá byla pomalejší, trvala 5 dní a třetí teď dorazila po 4 dnech.

Druhý se mi zdál trochu pomalý, ale nemůžu si stěžovat, protože mi zatím vždy zaplatili.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ano, to je nakonec vždy nejdůležitější, abych vám řekl pravdu. A 5 dní není tak dlouho na čekání, i když bych od výběru kryptoměn čekal o něco rychlejší, i v tomto případě mohou nastat určité komplikace.

Jsem tedy rád, že jste dostali všechny 3 výběry a doufám, že se vám bude i nadále dařit. ☘️

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Před dvěma týdny jsem začal hrát na goralbetu, na zkoušku jsem vložil 50 € a podařilo se mi vyhrát, dokud jsem nedosáhl 90. Výhry jsem si tedy vybral a ten samý den mi přišla platba na účet! Vložil jsem tedy do zůstatku vyšší částku, 500 €, protože mi to šlo dobře, což jsem pak v posledních týdnech využil a vyhrál až 750 €! Mezitím jsem provedl nějaké výběry a nikdy jsem neměl žádné problémy a kousek po kousku jsem mohl bezpečně vložit až 1000/1500 EUR, protože ve výběrech mi řekli, že výběr dorazí za dva nebo pět dní. Před dvěma dny jsem chtěl vybrat svou výhru po vkladu kolem 1500 € a najednou výběr nedorazil během prvních několika hodin, jako tomu bylo vždy!!!


S tolika výhrami v sázce bych přinejmenším měl dostat své peníze co nejdříve, ale nejprve jsem dva dny po sobě prázdný, a když kontaktuji podporu, bylo mi řečeno, že kvůli „technickým problémům" ( ??) Budu muset počkat minimálně dalších 24 hodin do dalších dvou dnů!!

Pomůže mi někdo??

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj, řekl bych, že se zatím není čeho bát. Jste na začátku s odběrem a říkáte, že zatím všichni dorazili, takže bych nebyl skeptický a zkusil bych počkat, co se stane. Také jste zmínil, že to může trvat až 5 dní, takže bych byl určitě trpělivý.

Kasino má také technické potíže, takže budete muset počkat, než se to vyřeší, a samozřejmě by bylo dobré se čas od času zeptat, jak probíhá výběr.

Kasinům dáváme 14 dní na to, aby vše vyřešili a poslali peníze hráči. Doufáme, že to dostanete mnohem dříve, a pokud ne, pokusíme se vám pomoci.

Myslíte, že to zvládnete? 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Dobře, udělám to. Pokud říkáte, že to trvá až dva týdny, počkám, i když uplynulo 5 dní doporučených podporou a stále nic. Děkuji za pomoc, dám vědět, jestli se situace zlepší nebo ne. AHOJ

Automaticky přeloženo:
cavalloPazzo_87
před 3 měsíci

Skvělé, jsem rád, samozřejmě pokud se nic nezmění, dejte mi vědět a pokusíme se vám pomoci.

Věřím, že to nebude nutné.

Každopádně, není nic nového, co jste se za těch 5 dní naučili? 😕

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Ahoj Jaro, konečně nějaká dobrá zpráva!


Chvíli trvalo, než se převod objevil v aplikaci banky, ale peníze dorazily před dvěma dny! Ve skutečnosti podpora označila tento zlomek času jako nezbytný. No, pro mě je důležité dostat zaplaceno, pak je jedno, jak dlouho to bude trvat... do určitého bodu! 🙂


V budoucnu uvidím, jak se problém vyřeší, ale zdá se, že technický problém již neexistuje. Jdu zpět hrát, díky moc za rady!!!

Automaticky přeloženo:
cavalloPazzo_87
před 3 měsíci

To je opravdu neuvěřitelná zpráva!

Jsem tak rád, že můžete jít dál a/nebo na problém úplně zapomenout 😀. Vy rozhodujete.

V každém případě si vážíme toho, že děláte náš den šťastnějším. Doufejme, že nebudete mít žádné další problémy. Protože se zdá, že caino problém vyřešil, máte nějaké další zkušenosti, které by stálo za to sdílet? Vzhledem k tomu, jak nové kasino je, bych rád těžil z vašich postřehů. 😉


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj,


bohužel si myslím, že toto je ghost casino, žádná odpověď několik dní, v podpoře živého chatu žádná odpověď, na poště také již 3-4 dny žádná odpověď, vypadá to, že jsem prohrál 2100 €.

Zamítli mé id výběru 400 € s omluvou na převrácení, i když jsem si docela jistý, že převrácení je hotovo, ale ani převrácení není možné, protože mi už nedovolují hrát, ani kasino, ani sázkovou kancelář a jak jsem již řekl ghost casino , nikdo neodpovídá z tohoto kasina.

Automaticky přeloženo:
Vladan
před měsícem

Ahoj!

Je to čerstvé kasino; to je vždycky ošemetné. Možná podpora není schopna držet krok s požadavky nebo že kvalita není ve skutečnosti příliš dobrá. V jedné uživatelské recenzi jsem si všiml takové zpětné vazby, která říká, že:

"Chatová služba je opravdu špatná, nikdy neodpoví"

Navíc nejsem přesvědčen, že je spravedlivé zrušit zůstatek/výhry kvůli nedokončenému sázení. Bylo by smysluplnější nechat vás sázet, dokud nebude požadavek splněn. Samozřejmě by toho mohlo být více, takže mi nejprve dovolte několik otázek:

Máte stále přístup ke svému účtu? nebo perhps, jak ti zakázali hrát? Navíc, o čem byl váš poslední rozhovor – jak přesně vám vysvětlili to neplatné odstoupení od smlouvy? Neváhejte zkopírovat a vložit přesný text nebo poskytnout snímek obrazovky, pokud nějaký máte.

Počkám na podrobnosti; neboj se.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Právě jsem obdržel autkmatickou odpověď na e-mail, že stažení je odmítnuto a kontaktujte podporu, která nikdy neodpověděla. Když se pokusím vstoupit do sportsnook, systémová zpráva je pozastavena. Když chcete vstoupit do slotu, nemůžete sázet nebo tak něco. A ano, mohu vstoupit, ale nemohu použít. Řekl bych, že je to podvod

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
Vladan
před měsícem

Dle mého názoru je to pro nově vzniklou společnost na trhu velmi nešťastný výsledek. Vzhledem k tomu, že komunikace s jakýmkoli členem kasina je v situacích, jako je tato, nezbytná, věřím, že by bylo moudré najít jejich profily na sociálních sítích a pokusit se je použít jako prostředek komunikace.

Abychom to shrnuli, nejoblíbenějším postupem je podat stížnost na toto kasino, pokud jsou vyčerpány všechny ostatní možnosti. Máme velkou šanci zjistit podstatu tohoto problému, pokud se někdo z jejich společnosti rozhodne nás kontaktovat.

Měli byste zájem podat další stížnost?

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Od té doby, co jsem požádal o odstoupení od smlouvy, k odstoupení nedošlo,

Bylo mi oznámeno, že toto kasino se zavírá.

Podpora znovu žádá o dokumenty KYC, které měly být předloženy v minulosti.

Zdá se, že operace již převzala jiná organizace a pokouší se nelegálně získat mé osobní údaje.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky