Ahoj a děkuji za snahu varovat ostatní.
I když je vklad vědomý krok, je politováníhodné, že mnoho kasin neposkytuje okamžité ověření při registraci hráče; to by kasinu umožnilo ověřit hráče pouze částečně, nikoli však úplně.
Kasino se muselo velmi obávat vaší pozitivní identifikace na základě toho, čím jste museli projít, ale bez přístupu do jejich systému je těžké říci proč. a aktivitu vašeho účtu. Je možné, že jste byli vybráni pro mimořádnou kontrolu nebo že váš účet byl označen. kdo ví? Je mi líto, že se cítíte zklamán; v takové situaci by kasino mělo být více nakloněno nabídnout rozumné vysvětlení.
Někdy je jediným způsobem, jak ověřit přehrávač, požádat o ověřovací fotografie nebo dokonce uskutečnit živý hovor, ale jak jsem zmínil, podpora by měla poskytnout více podrobností.
Musím však přiznat, že nerozumím povaze podvodu, o kterém jste diskutovali. Zdá se, že jste nezískali výhry, protože jste hráli s bonusem; zdá se, že máte pocit, že všechno to úsilí bylo ztrátou času, protože jste nedostali peníze. V každém případě, můžete prosím vysvětlit problém s bonusy?
Vzhledem k tomu, že jste si vědomi toho, že pokud neprojdete ověřením, nedostanete zaplaceno, předpokládal bych, že tento krok byl nezbytný bez ohledu na výsledek. Předpokládám, že kasino zjistí, že nemáte nárok na výběr, když nahlíží do vaší herní a bonusové historie, což je důvod, proč na to nemohli přijít dříve. Proces ověření je obvykle zahájen vaší žádostí o výběr.
To jsou ale pouze mé zkušenosti. Abychom pochopili povahu údajného podvodu, velmi oceňujeme důkladné vysvětlení, proč jste nemohli odstoupit.
Hi, and thank you for your efforts to warn others.
Even though the deposit is a conscious move, it is regrettable that many casinos do not provide instant verification upon player registration; this would only enable the casino to verify the player in part, not entirely, though.
The casino must have been very worried about your positive identification based on what you had to go through, but it is difficult to say why without accessing their system. and your account activity. It is possible that you were selected for the arbitrary extra check or that your account has been flagged. Who knows? I am sorry you feel let down; in such a situation, the casino ought to be more inclined to offer a reasonable explanation.
Sometimes the only way to verify the player is to request verification photos or even to have a live call, but as I mentioned, the support should provide more details.
However, I must admit that I do not comprehend the nature of the scam you have been discussing. It appears you did not get the winnings because you played with the bonus; you seem to feel all that effort was a waste of time because you did not get the money. In any case, can you explain the bonus issue, please?
Since you are aware that you will not be paid if you do not pass the verification, I would assume that this step was necessary regardless of the outcome. I assume the casino discovers you are not eligible for the withdrawal while looking into your gaming and bonus history, which is why they were unable to figure it out sooner. The verification process is typically initiated by your withdrawal request.
These are merely my experiences, though. To comprehend the nature of the alleged scam, a thorough explanation of why you were unable to withdraw is greatly appreciated.
Automaticky přeloženo: