FórumKasinaGoldenPark Casino - všeobecná diskuze

GoldenPark Casino - všeobecná diskuze

před rokem od tigaspt03
|
2664 zobrazení 15 odpovědí |
|
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s GoldenPark Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Dobrý den, dobrý den, asi před 1 hodinou jsem vložil do tohoto kasina 100 eur a do teď mi peníze stále nebyly připsány.

Způsob vkladu: Mbaway

Uživatelské jméno: Regadas_Rafa

Automaticky přeloženo:
tigaspt03
před rokem

Ahoj.

Někdy to trvá i několik hodin. Změnilo se něco? 🤔

Automaticky přeloženo:
tigaspt03
před rokem

Čím více vložíte, tím více vás očistí.... není možné validovat účet a provádět výběry..... není to nic jiného než online podvod....

Automaticky přeloženo:
Pasalcedas2
před rokem

Je pro vás problém v kasinu? Nebo mluvíš jen z vlastní zkušenosti? Stále se vám nepodařilo projít ověřením účtu?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Nemohu ověřit účet, v chatu jim trvá hodiny, než reagují, a chat ruší z důvodu neaktivity, telefonátů, neodpovídají... zákazníka úplně ignorují... nereagují na emaily.

Na portugalský trh dorazily teprve nedávno a již nyní se objevují četné stížnosti hráčů.

Stížnosti jsou obecně vždy stejného typu: nemožnost validace účtů, vklady zákazníků, které prostě zmizí, vymýšlení největších výmluv pro neumožnění výběrů atd. atd. atd.

Je to naprostý podvod a prozradím to, jak jen budu moci, aby hráči nebyli podvedeni

Automaticky přeloženo:
Pasalcedas2
před rokem

Neváhejte a podejte stížnost na našem webu. Upřímně, stále věřím, že jsou stále příliš zaneprázdněni. Protože říkáte, že jsou v Portugalsku noví, je možné, že stále nemají dostatek portugalských zaměstnanců, kteří jsou vyškoleni k ověřování dokumentů. To může způsobit zpoždění.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

To neospravedlňuje to, co se děje.

Zpoždění je jedna věc, vymlouvání se na neplatící zákazníky druhá.

Nechci si stěžovat, protože jsem neprovedl vklad, měl jsem dobrý rozum hledat informace (stížnosti) o kasinu a ty, které jsem viděl (v kombinaci s mou neschopností ověřit účet), mě přiměly si uvědomit, že nejednáme s vážnými lidmi.

Automaticky přeloženo:
Pasalcedas2
před rokem

No, nevím, jestli to chápu dobře. Říkáte, že mají výmluvy, nemůžete si ověřit účet, chat trvá hodiny, než se odepisují a jsou nějaké problémy s výběry. Na druhou stranu nechcete podávat stížnost, protože říkáte, že jste nevložili žádnou zálohu. Ale k otevření nemusíte vkládat peníze.

Je však dobré, že si informace můžete najít a ověřit. Ale stále si myslím, že nemusíte panikařit a říkat, že máte co do činění s neseriózními lidmi. A pokud si myslíte, že ano, stížnost je to nejlepší, co můžete podat.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Jaro, jaká panika?? Jsem v klidu, všichni hráči, kteří přišli o své peníze, protože vložili peníze v tomto kasinu a vklady prostě zmizely, budou v panice.

Lidé, kteří to nemyslí vážně, jsou v tomto kasinu, internet je plný stížností a z nějakého důvodu to bude.... Nic si nevymýšlím

Automaticky přeloženo:
Pasalcedas2
před rokem

Hmm, kdyby se to stalo, jak říkáš, určitě by to byl důvod k panice. Očividně jsem se jen špatně vyjádřil, protože vím, že jsi jen vyjádřil svůj názor.

Každý hráč si však může udělat nějaký kasinový průzkum, který vždy doporučuji a stejně jako vy se podívejte na stížnosti nebo uživatelské recenze , které mohou hráčům pomoci v rozhodování. Takže bych řekl, že to od vás bylo moudré, že jste to udělali, a proto když říkáte, že jsou tady problémy, nevložil jste.

Jiná kasina za to samozřejmě stojí víc.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Moje zkušenost s tímto kasinem byla velmi špatná, mám ludopatii (kompulzivní hazardní poruchu) a GoldenPark využil mé nutkavosti, porušil několik pravidel uložených portugalským úřadem pro hazardní hry SRIJ a umožnil mi provádět vklady až do výše 12 000 EUR bez jakýchkoliv problémů a bez problémů. Proces KYC nebo AML... porušil zásady odpovědného hazardu a ochrany hráčů své vlastní webové stránky a licence. GoldenPark tvrdí, že má techniky rozpoznávání závislostí a podpůrné agenty vysoce vyškolené v rozpoznávání závislých hráčů, ale nic mi nefungovalo. Vždy mě povzbuzovali, abych vkládal a hrál více, posílal e-maily, zprávy a dokonce i hovory s nabídkou bonusů. Nemluvě o tom, že ověření účtu je extrémně obtížné a zdržuje proces, aby hráč musel utratit finanční prostředky. Toto kasino nesplňuje standardy excelence stanovené portugalským úřadem pro hazardní hry, v Portugalsku je 17 legálních a regulovaných kasin, GoldenPark, 888 Casino a BetWay jsou nejhorší. Případ byl předán regulátorovi, ale bylo by hezké, kdyby si někdo z kasina mohl popovídat a skutečně něco říct! Vklad 12 000 od hráče, který byl zjevně nutkavý hráč, není v Portugalsku normální a dokonce ani povolený... nad 2 000 EUR musí být původ prostředků potvrzen. Toto kasino mě pouze povzbudilo k tomu, abych se zničil... nemluvě o různých technikách, které mají pro zdržení ověření účtu, to vše proto, aby hráč znovu utratil prostředky. Když jsem nahlásil, že jsem závislý, uzavřeli můj účet a odmítli mi poskytnout finanční zprávu o každém pohybu, který jsem na webu udělal. Až po měsících, když je k tomu donutil regulační orgán, mi poslali zprávu a je to přes 172 stran transakcí s vkladem kolem 12 000 EUR ... aniž by kdy provedli výběr, každý Když jsem se to snažil ověřit, selhal, pak platba čekala a nakonec jsem to všechno utratil kvůli své nemoci. Tým byl upozorněn regulátorem, ale uplynulo několik dní, neodpověděli, a když ano, dávají automatické e-mailové odpovědi. Byl bych rád, kdyby mi někdo pomohl vyřešit případ a pokud by bylo možné, aby se mnou přímo mluvil zástupce kasina ... než půjdu k soudu s trestním oznámením za porušení KYC, AML a ochrany hráče. V Portugalsku není dovoleno vkládat tolik peněz bez potvrzení jeho legitimity.

Automaticky přeloženo:
joaomarsh20
před 2 měsíci

Po pár reklamacích se mi podařilo účet ověřit a mohu bez problémů vybírat.

Ale v tom kasinu hraju velmi málo.

Kasina, ve kterých hraji pravidelně, jsou: Esc Online, Nossa Aposta, Betano a Casino Portugal, bez problému vkládám, hraji a vybírám. Je třeba poznamenat, že Betano má okamžité výběry, což je skvělé pro ty, kteří mají problémy s hazardními hrami, a Casino Portugal také, kromě víkendů.

Hraji malé částky, nic moc velkého.

Na zdraví

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Moje zkušenost s tímto kasinem byla velmi špatná, mám ludopatii (kompulzivní hazardní poruchu) a GoldenPark využil mé nutkavosti, porušil několik pravidel uložených portugalským úřadem pro hazardní hry SRIJ a umožnil mi provádět vklady až do výše 12 000 EUR bez jakýchkoliv problémů a bez problémů. Proces KYC nebo AML... porušil zásady odpovědného hazardu a ochrany hráčů své vlastní webové stránky a licence. GoldenPark tvrdí, že má techniky rozpoznávání závislostí a podpůrné agenty vysoce vyškolené v rozpoznávání závislých hráčů, ale nic mi nefungovalo. Vždy mě povzbuzovali, abych vkládal a hrál více, posílal e-maily, zprávy a dokonce i hovory s nabídkou bonusů. Nemluvě o tom, že ověření účtu je extrémně obtížné a zdržuje proces, aby hráč musel utratit finanční prostředky. Toto kasino nesplňuje standardy excelence stanovené portugalským úřadem pro hazardní hry, v Portugalsku je 17 legálních a regulovaných kasin, GoldenPark, 888 Casino a BetWay jsou nejhorší. Případ byl předán regulátorovi, ale bylo by hezké, kdyby si někdo z kasina mohl popovídat a skutečně něco říct! Vklad 12 000 od hráče, který byl zjevně nutkavý hráč, není v Portugalsku normální a dokonce ani povolený... nad 2 000 EUR musí být původ prostředků potvrzen. Toto kasino mě pouze povzbudilo k tomu, abych se zničil... nemluvě o různých technikách, které mají pro zdržení ověření účtu, to vše proto, aby hráč znovu utratil prostředky. Když jsem nahlásil, že jsem závislý, uzavřeli můj účet a odmítli mi poskytnout finanční zprávu o každém pohybu, který jsem na webu udělal. Až po měsících, když je k tomu donutil regulační orgán, mi poslali zprávu a je to přes 172 stran transakcí s vkladem kolem 12 000 EUR ... aniž by kdy provedli výběr, každý Když jsem se to snažil ověřit, selhal, pak platba čekala a nakonec jsem to všechno utratil kvůli své nemoci. Tým byl upozorněn regulátorem, ale uplynulo několik dní, neodpověděli, a když ano, dávají automatické e-mailové odpovědi. Byl bych rád, kdyby mi někdo pomohl vyřešit případ a pokud by bylo možné, aby se mnou přímo mluvil zástupce kasina ... než půjdu k soudu s trestním oznámením za porušení KYC, AML a ochrany hráče. V Portugalsku není dovoleno vkládat tolik peněz bez potvrzení jeho legitimity.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Váš problém mě opravdu mrzí a doufám , že náš tým vám bude schopen pomoci s vaší stížností .

Informujte nás prosím o všem novém, co se týká vašeho případu.

Možná vás také bude zajímat, že v rámci naší iniciativy Global Self-Exclusion Initiative jsme se spojili s BetBlocker, charitativní organizací registrovanou ve Spojeném království, která poskytuje bezplatnou službu na podporu lidí po celém světě. Více informací o naší iniciativě naleznete zde ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) a o BetBlockeru zde ( https://betblocker.org/ ).

BetBlocker, který podporuje sedm jazyků, se rychle a snadno instaluje na více zařízení, zabere jen 2 minuty. Po instalaci blokuje přístup k více než 84 230 webům s hazardními hrami a běží tiše na pozadí. Službu lze používat anonymně a pomáhá jednotlivcům řídit jejich přístup k hazardním hrám bezpečně a vhodně, ať už to znamená úplné omezení nebo omezení přístupu během zranitelných období.

BetBlocker navíc obsahuje seznam 824 informačních stránek o hazardních hrách. Tyto stránky primárně informují uživatele o službách hazardních her a inzerují je. Tyto stránky můžete zahrnout do omezení zaškrtnutím políčka. Pokud však máte probíhající stížnost na provozovatele hazardních her, nezaškrtávejte toto políčko, protože vám zabrání v přístupu také na web Casino.Guru.

Doufáme, že to mnohým pomůže.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Chtěl bych varovat lidi, kteří hrají online kasino, buďte opatrní u goldenparku, zpočátku vás o nic nežádají, ale když chcete provést výběr, požádají vás, abyste se postavili před kameru s vaším ID a poté poslali jim potvrzení o vlastnictví banky, kreditní karta, registrace, výplatní páska, telefonní účet, účet za elektřinu, účet za plyn, účet za vodu, řidičský průkaz, a pokud jim pošlete vše, řeknou vám, že peníze pocházejí z bonusu a kdo ví, co dělají s veškerou dokumentací, dal jsem to do rukou právníků, ale je skličující dostat se do tohoto bodu, a to všechno za to, že jste udělali zálohu se svými penězi a chtěli trochu zábavy, abyste se k tomu nedostali point avoid 3 kasina goldenpark jokerbet a platin casino jednají stejným způsobem, musíme své zkušenosti sdělit na webu, abychom pomohli snížit počet podvodů

Automaticky přeloženo:
blancajaquet16
před měsícem

Ahoj a děkuji za snahu varovat ostatní.

I když je vklad vědomý krok, je politováníhodné, že mnoho kasin neposkytuje okamžité ověření při registraci hráče; to by kasinu umožnilo ověřit hráče pouze částečně, nikoli však úplně.

Kasino se muselo velmi obávat vaší pozitivní identifikace na základě toho, čím jste museli projít, ale bez přístupu do jejich systému je těžké říci proč. a aktivitu vašeho účtu. Je možné, že jste byli vybráni pro mimořádnou kontrolu nebo že váš účet byl označen. kdo ví? Je mi líto, že se cítíte zklamán; v takové situaci by kasino mělo být více nakloněno nabídnout rozumné vysvětlení.

Někdy je jediným způsobem, jak ověřit přehrávač, požádat o ověřovací fotografie nebo dokonce uskutečnit živý hovor, ale jak jsem zmínil, podpora by měla poskytnout více podrobností.

Musím však přiznat, že nerozumím povaze podvodu, o kterém jste diskutovali. Zdá se, že jste nezískali výhry, protože jste hráli s bonusem; zdá se, že máte pocit, že všechno to úsilí bylo ztrátou času, protože jste nedostali peníze. V každém případě, můžete prosím vysvětlit problém s bonusy?

Vzhledem k tomu, že jste si vědomi toho, že pokud neprojdete ověřením, nedostanete zaplaceno, předpokládal bych, že tento krok byl nezbytný bez ohledu na výsledek. Předpokládám, že kasino zjistí, že nemáte nárok na výběr, když nahlíží do vaší herní a bonusové historie, což je důvod, proč na to nemohli přijít dříve. Proces ověření je obvykle zahájen vaší žádostí o výběr.

To jsou ale pouze mé zkušenosti. Abychom pochopili povahu údajného podvodu, velmi oceňujeme důkladné vysvětlení, proč jste nemohli odstoupit.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky