FórumKasinaGolden Genie Casino - všeobecná diskuze

Golden Genie Casino - všeobecná diskuze

před 6 měsíci od markpetro290
|
1576 zobrazení 21 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 6 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Golden Genie Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 6 měsíci

Od 20. března 2024 jsem čekal na výběr, který jsem provedl, nemohu jim poslat e-mail a živý chat byl odstraněn, žádná radost, žádný způsob, jak stránku kontaktovat, je to zjevně SCAM stránka

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
markpetro290
před 6 měsíci

Ahoj, mám pocit, že jsi na odstoupení čekal docela dlouho. Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení procesu výběru. Každopádně už máte ověřený kasino účet? Řekli vám, proč jste ještě nedostali peníze?

Nicméně vzhledem k tomu, že doba, kterou jsem zmínil, již uplynula, bych vám doporučil podat stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci.

Stížnost můžete otevřít na tomto odkazu .

Myslíš, že do toho půjdeš?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj,


Od 26. dubna čekám na výběr 565 £ z goldengenie.com.


můj účet je plně ověřen, nepoužíval jsem bonusové prostředky pouze své vlastní peníze a nikdy předtím jsem z této stránky nevybíral.


Stále se snažím kontaktovat prostřednictvím možnosti živého chatu, ale po položení jedinečné otázky jsem neustále přerušován. Jak vlastně dostanu toto stažení, když jsem viděl, že se to některým lidem podařilo?


Požádal jsem o možnost živého chatu, aby mi byl vysvětlen proces výběru, ale pokaždé pošlou automatickou odpověď, že to bude trvat 7–21 dní, než proběhne, poukázal jsem na to, že na webu je uvedeno bankovní převod zpracování bude trvat 24–48 hodin, ale odpověděli, že bude trvat 48 hodin, než bude výběr přijat, a poté bude zpracování dalších 21 pracovních dnů? Skutečně tomu nerozumím, protože jsem měl několik kasinových stránek, předtím žádný s tímto problémem.


Byl jsem podveden o své peníze nebo je jejich způsob, jak získat 565 GBP, které jsem vybral?

Automaticky přeloženo:
Tommyg32019
před 5 měsíci

Obdrželi jste již nějaké aktualizace z kasina ohledně vašeho výběru? Ve skutečnosti obvykle dáváme kasinům 14 celých dní na zpracování platby, zejména pokud jde o první výběr. Možná od vás žádali nějaké další dokumenty?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Nepožádali o žádné další dokumenty, protože ověření mého účtu je v plném rozsahu. Uplynulo více než 14 dní. V pátek skončí 21 pracovních dnů! Ale ne, stále jsem to nedostal.

Automaticky přeloženo:
Tommyg32019
před 5 měsíci

Myslel jsem, že jste o zrušení požádali 26. dubna. Není to tak?🤔

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Můj výběr ve výši 565 GBP byl požádán 26. dubna, dnes je 17. den. Ale 12. pracovní den. je to příští pátek, který by dokončil 21 pracovních dnů, spletl se s týdnem.

Automaticky přeloženo:
Tommyg32019
před 5 měsíci

Nevadí, čekání je pro vás asi opravdu stresující, chápu to.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den, podařilo se někomu vybrat peníze z tohoto kasina?

Protože po názorech, které vidím, nemá smysl počítat s výplatou :)


file

Automaticky přeloženo:
MRN93
před 4 měsíci

Nevypadá to moc nadějně, řekla bych.🤷‍♀️ Jak dlouho čekáte?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Za chvilku to budou 3 měsíce 😲

Protože platba byla objednána 2. dubna xD

Automaticky přeloženo:
MRN93
před 4 měsíci

To je opravdu dlouhé čekání. Je mi líto, že tohle musíte zažít. Jen zkuste být opatrnější při výběru online kasina. 🙏

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Web Guru Casino jsem předtím bohužel neznal. Kdybych tu byl dříve, nehrál bych Golden Genie :)

Automaticky přeloženo:
MRN93
před 4 měsíci

Lepší pozdě než nikdy, říkáme. Že jo? 😉

Pokud budete cokoli potřebovat, neváhejte se zeptat.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Malá aktualizace pro zájemce, dostal jsem email od goldengenie

Jak z toho můžete vyčíst, je to chyba podvodníků a proto nevyplácejí peníze xD

No, zkusím to znovu

file

Automaticky přeloženo:
MRN93
před 4 měsíci

Požádali jste nyní o výběr znovu?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Na výběr 1000 eur čekám měsíc

toto je podvodné kasino

nějaká rada?

musí existovat způsob, jak nahlásit kasino, které by nemělo být schopné provozovat

Právě mi bylo řečeno, abych počkal


Automaticky přeloženo:
Lindaloola123
před měsícem

Jeden měsíc je opravdu dlouhá čekací doba.

Podařilo se vám tam ověřit váš účet?

Pohled na jejich bezpečnostní index a varování obsažená v naší recenzi se mi vůbec nelíbí 👈.

Jaký důvod pro toto zpoždění vám uvedli?

Zkuste podat stížnost, aby náš tým mohl znovu kontaktovat kasino a zjistit, jak budou jednat. co říkáš? Zde je odkaz, kam jej můžete odeslat.

Počkáme, jak se to celé vyvine.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Opravdu bych si přál, abych sem přišel předtím, než jsem použil kasino

vypadá to, že prostě ignorují vaše stížnosti, jako by ignorovali mě

Nemyslím si, že dostanu peníze, stránka je podvod

Jen chci vědět, můžeme to někomu nahlásit?

Četl jsem zde, že jejich licence je falešná, takže nemá smysl si stěžovat na jejich licenci, ale musí tam být někdo jiný?

Chci přispět k tomu, aby byli zavřeni, je to moje útěcha


Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky