FórumKasinaGolden Billy Casino - všeobecná diskuze

Golden Billy Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 11 měsíci od G1994
|
3437 zobrazení 34 odpovědí |
|
1 2
před 7 měsíci

Tak co mám dělat?

Musím jednu po druhé poskytnout osobě odpovědné za tuto stránku informace, že všechna tato kasina jsou sesterská kasina?

Automaticky přeloženo:
andandjonnyx
před 7 měsíci

Co takhle začít s funkcí „aktualizuj nás"?

file

Je vám plně k dispozici na každém přehledu, stránce kasina.

Datový tým projde vaše návrhy a poté rozhodne.

Mějte se fajn!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

https://goldenbilly.com/


Toto kasino uteklo v noci před několika měsíci.

Ztratili jsme s nimi kontakt na dlouhou dobu, včetně jejich licenční a správcovské společnosti, ale najednou byly stránky opět v provozu.

Můj účet je však zablokován a stále nejsem spojen s podporou.


Zajímalo by mě, jestli se toto kasino snaží skrýt skutečnost, že v noci utekli a působí jako nové kasino?

Automaticky přeloženo:
andandjonnyx
před 4 měsíci

Nazdárek!

Neřekl bych, že tato stránka předstírá, že je novým kasinem, protože její adresa URL zůstává stejná. Podle mého názoru to bylo docela dlouhé, ale dočasně zavřené. Velice vám děkuji, že jste si toho všimli, postarám se o aktualizaci informací.

Nyní k vašemu účtu, je blokován bez předchozí diskuse? Vím, že jste za mnoha okolností uzavřeli mnoho účtů, takže bych si chtěl být jistý tím konkrétním.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

file


V tomto kasinu jsem trávil bonus, ale když jsem se pokusil dokončit svou sázku, dostal jsem chybu a nemohl jsem sázku dokončit.


Jak můžete vidět na obrázku, zbylo mi 0,01€.

Pokud vsadím 0,01 €, dostanu chybu.


V této věci jsem kasino kontaktoval, ale nepřišla žádná odpověď a nakonec jsem do kasina již neměl přístup.


Nedávno se stránka kasina znovu objevila a když jsem se pokusil přihlásit, zjistil jsem, že můj účet byl zablokován.

Kontaktoval jsem podporu, ale poštovní démon mě informoval, že nikdy neobdržel můj e-mail.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Ahoj. Nemohu podat stížnost, píše se, že ověření se nezdařilo. Co dělat?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

file


V tomto kasinu jsem trávil bonus, ale když jsem se pokusil dokončit svou sázku, dostal jsem chybu a nemohl jsem sázku dokončit.


Jak můžete vidět na obrázku, zbylo mi 0,01€.

Pokud vsadím 0,01 €, dostanu chybu.


V této věci jsem kasino kontaktoval, ale nepřišla žádná odpověď a nakonec jsem do kasina již neměl přístup.


Nedávno se stránka kasina znovu objevila a když jsem se pokusil přihlásit, zjistil jsem, že můj účet byl zablokován.

Kontaktoval jsem podporu, ale poštovní démon mě informoval, že nikdy neobdržel můj e-mail.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Úplně nerozumím tomu, jestli jste si nejprve otevřeli nový účet nebo se dostali do nějakého starého.🤔

Takže v jakém je nyní stavu?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj. Nemohu podat stížnost, píše se, že ověření se nezdařilo. Co dělat?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj. Zkuste prosím podat stížnost pomocí tohoto odkazu a dejte nám vědět, zda to funguje. Pokud se zobrazí nějaká chyba, udělejte prosím snímek obrazovky a zašlete nám jej, abychom se jej mohli pokusit opravit.

Počkáme na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Zkusil jsem se přihlásit k účtu, který tam nějakou dobu byl a byl zablokován.


Kasino má také živý chat, který má pouze tlačítko, ale ve skutečnosti neexistuje, a nedostávám žádné e-maily.


Myslím, že mohli oživit stránky jen proto, aby se lidé registrovali a vkládali.

Automaticky přeloženo:
andandjonnyx
před 4 měsíci

OK, teď už rozumím. Pokud je tomu tak, jak si myslíte, je dobré to vědět a doufejme, že si to přečtou další uživatelé, kteří se sami rozhodnou, zda tam jít hrát.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Jsem z Německa a nemohu vždy otevřít stránku kasina guru, jinak bych byl o něco chytřejší. Druhý den jsem vložil 30 eur a peníze nebyly nikdy připsány. Poskytovatel plateb a moje banka potvrdili, že transakce byla úspěšná. Tlačítko živého chatu je falešné, stejně jako e-mailové adresy. Jsou to podvodníci a ukradli mi peníze

Automaticky přeloženo:
před týdnem

To tady nemůžu diskutovat????

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Tohle kasino mě okradlo. Vložil jsem 30 eur, které mi nebyly připsány. Moje banka potvrdila, že platba proběhla úspěšně

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Tlačítko podpory je falešné, stejně jako e-mailová adresa

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před týdnem

Hej, proč jsi to nemohl probrat tady? Vidím, že hlavním problémem je vklad, který nebyl připsán na váš hráčský účet. Chtěl jsem se vás zeptat, jestli jste kontaktovali kasino, ale zjevně nikdo neodpovídá, když ani live chat ani e-mail nejsou v pořádku. To je docela problém, protože tímto způsobem v podstatě nevíme, co se může dít. Ale bylo dobře, že ses zeptal, jestli je z tvé strany vše v pořádku a řekl jsi ano.

Každopádně i Veronika vám ve své stížnosti napsala, že jsou to pro nás složité a těžko řešitelné procesy. Je zřejmé, že to budete muset dále prošetřit s bankou, protože kasino vám není k dispozici.

I když to nerad říkám, nejsem si jistý, jak moc bychom ještě mohli udělat, abychom pomohli.😕

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky