FórumKasinaGolden Billy Casino - všeobecná diskuze

Golden Billy Casino - všeobecná diskuze

před 11 měsíci od G1994
|
3290 zobrazení 33 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 11 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Golden Billy Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 11 měsíci

Obdržel jsem cashback 50 euro ... za poslední 2 dny jsem prohrál více než 700 - 800 euro, ale to je hazard. Nyní hraji a mám celkem 260 euro a ptám se, kolik zbývá vsadit. Odpověděli 169,14 EUR a pak jsem hrál dál. Celkem více než 400 euro, ale nyní mám 360 euro. Znovu jsem se zeptal, kolik sázím. Stále odpověděli 169,14! Řekl jsem, že vidíte, že jsem hrál, jak je to možné. Jednoduchá odpověď 169,14 je správná. Celá diskuse. Hraju dál a teď mám 250. Ptám se a kolik teď a STÁLE 169,14. Nyní odpověděli, že jsem požádal tým o kontrolu, ale může to trvat několik dní. Je to naschvál a chat vůbec nepomáhá. Řekl jsem, že vidím, že hraješ, ale teď nemůžeme nic dělat.

Automaticky přeloženo:
G1994
před 11 měsíci

Dobrý den, je docela zvláštní, co popisujete. Hráli jste hry, které se započítávají do sázení, protože máte stále stejnou částku na vsazení? Podle toho, co jste popsal, chat nebyl příliš užitečný, a tak si pravděpodobně budete muset na relevantní informace počkat, než budete prošetřovat. Bylo by tedy možné být chvíli trpělivý a pokusit se zjistit, v jaké fázi je vyšetřování? Pokud se dozvíte něco nového, můžete mi dát vědět.

Budu čekat.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ano, hrál jsem stejnou hru a klesalo to a najednou se nic nedělo. Taky jsem si s nimi povídal. Řekli, že vidíme, že hrajete a je to divné, a kontaktovali někoho, aby tento případ otočil. Vsadil jsem WAYYY více než zbývající částka. Když řekli, že zbývá 170 eur, hrál jsem poté více než 600 eur.

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
G1994
před 11 měsíci

Ano, rozumím, takže kasino vám samozřejmě poskytne relevantní informace, až je bude mít. Pokud se nic nezměnilo a nikdo vás nekontaktoval, dejte nám vědět a my se pokusíme pomoci. Zatím to vypadá, že se kasino snaží zjistit, proč k této situaci došlo.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobré odpoledne.


18. prosince jsem požádal o výběr Jetonu za 1500 eur a selhal. Od té doby se peníze na účet kasina nevrátily. Zkouším vstoupit do chatu, stisknu tlačítko a nejde to. Zkoušel jsem to v několika prohlížečích a na počítači a stále se mi nedaří vstoupit do chatu.


Poslal jsem několik e-mailů bez odpovědi. Nikdy nereagují na e-maily. Chci jen, aby se peníze vrátily na účet kasina, abych mohl později provést nový výběr. Ale těch 1500 se nevrátí na účet a já s nimi nemám jak mluvit 😪

file


Děkuji za pomoc.

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Je velmi zvláštní, že je nemožné je kontaktovat. A taky najednou! Jen se snažím zavřít svůj účet a je to nemožné. Doufám, že své peníze brzy dostanete.

Automaticky přeloženo:
G1994
před 10 měsíci

Dobré ráno.

Můžete mi poslat odkaz, když se přihlásíte do podpory tohoto kasina, abyste zjistili, zda se mohu přihlásit takto?

Jen mi to pořád nejde. Kliknu na podporu a nic se neděje. Neotevírá žádná okna.


Můžete mi poslat odkaz na okno, které se otevře po stisknutí tlačítka podpory?

dík

Automaticky přeloženo:
patesteves91
před 10 měsíci

Ahoj, četl jsem, že máš problém s výběrem a tentokrát se nemůžeš ani dostat do chatu a informovat se. Kdy k tomuto problému došlo? Poskytlo vám kasino nějakou alternativu, protože jste nemohli vybrat peníze přes Jeton?

Všiml jsem si však, že se vám podařilo podat stížnost, takže se vám náš tým pokusí ve vaší situaci pomoci. Snad úspěšně. Pokud máte nějakou aktualizaci, určitě nám dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Stalo se tak 18. prosince. Od toho dne jsem nemohl vstoupit do chatu ani s nikým mluvit e-mailem, nedostal jsem žádnou odpověď. Již jsem poslal mnoho e-mailů na support@goldenbilly.com neúspěšně.


Kasino mi nereaguje ani mi nenabízí žádnou alternativu a peníze z neúspěšného výběru se nevracejí na můj účet v kasinu. Mám 1500 eur, které „zmizely", protože jsem je neobdržel ani na svůj jetonový účet, ani nejsou na účtu kasina. Zobrazí se pouze průzkum se stavem „neúspěšný".


Nevím, co jiného dělat, protože nemohu mluvit s žádným operátorem a je to více než týden.

Automaticky přeloženo:
patesteves91
před 10 měsíci

Pokud se vám déle než týden nedaří dostat žádné odpovědi, byl to dobrý krok k podání stížnosti. Rozhodně věřím, že není příjemné, že peníze z vašeho účtu zmizely a nikdo vám nereaguje, protože důvod, pro který celá tato situace vznikla, by bylo jistě dobré znát.

Nyní však budeme muset počkat a uvidíme, kam se náš tým dostane, a doufejme, že vám bude možné pomoci.

Pokud náhodou dostanete odpověď z kasina na své e-maily, neváhejte a dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Mám novou stížnost!

Totéž, co druhá osoba, kterou odvolají, je VŽDY schváleno během několika hodin. Nyní to není schváleno, po 3 dnech jsem jim poslal e-mail bez odpovědi a jejich chat je vypnutý.

Automaticky přeloženo:
patesteves91
před 10 měsíci

Byli jste s nimi v kontaktu nebo jste dostali své peníze?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ne. Mám stále stejný problém.

Peníze mi nepřišly, chat nefunguje a na emaily už přes dva týdny nikdo neodpovídá. Na email jsem nikdy nedostal žádnou odpověď a to jsem už poslal hodně.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Mám novou stížnost!

Totéž, co druhá osoba, kterou odvolají, je VŽDY schváleno během několika hodin. Nyní to není schváleno, po 3 dnech jsem jim poslal e-mail bez odpovědi a jejich chat je vypnutý.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Pokud máte k případu něco nového, neváhejte to přidat do stížnosti .

Ale pokud jde o výběr, zdá se, že neznáte důvod, protože kasino vám neodpovídá, proč, mám pravdu? Určitě by bylo užitečné vědět, co se děje.

Náš tým se však stále snaží pomoci a viděl jsem, že míč je na straně kasina. Tak uvidíme, jak se to celé vyvine.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Mám své výhry již delší dobu nevyplacené, ale nemohu se spojit s osobou, která má toto kasino na starosti.

I přes licenci.


Společnost, která provozuje toto kasino, musí provozovat několik kasin, jako je rakoocasino a betsomnia.

Můžete jim zavolat nebo mi dát kontakt na platební oddělení provozní společnosti?

Automaticky přeloženo:
andandjonnyx
před 8 měsíci

Dobrý den, podle toho, co vidím, je toto kasino podle naší recenze uzavřeno. Podařilo se vám zde hrát a vyhrát peníze?

Co se týče kontaktů, nemůžeme je poskytnout, takže vám s tím nemohu pomoci.

Přemýšlel jsem o podání stížnosti, ale nevím, jestli to bude k něčemu dobré se současným stavem věcí.

Každopádně, licenční úřad se vám neozval s žádnou odpovědí?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

rakoocasino a betsomnia jsou stejná správcovská společnost.

Neměli by místo toho nést odpovědnost?

Automaticky přeloženo:
andandjonnyx
před 8 měsíci

Nevidím, že by tato dvě kasina měla něco společného, mají jiného majitele a nejsou to sesterská kasina. A samozřejmě si nemyslím, že by se jich to mělo nějak týkat, protože jste měli problém v tomto konkrétním kasinu a ne v ostatních, které zmiňujete.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

filefilefile

Víme, že všechna tři kasina mají stejného majitele a jsou sesterskými kasiny.

Vše fairgame.

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky