Stalo se tak 18. prosince. Od toho dne jsem nemohl vstoupit do chatu ani s nikým mluvit e-mailem, nedostal jsem žádnou odpověď. Již jsem poslal mnoho e-mailů na support@goldenbilly.com neúspěšně.
Kasino mi nereaguje ani mi nenabízí žádnou alternativu a peníze z neúspěšného výběru se nevracejí na můj účet v kasinu. Mám 1500 eur, které „zmizely", protože jsem je neobdržel ani na svůj jetonový účet, ani nejsou na účtu kasina. Zobrazí se pouze průzkum se stavem „neúspěšný".
Nevím, co jiného dělat, protože nemohu mluvit s žádným operátorem a je to více než týden.
It happened on December 18th. Since that day I have not been able to enter the chat or speak to anyone by email, I have not received any response. I have already sent numerous emails to support@goldenbilly.com unsuccessfully.
The casino does not respond to me or offer me any alternative and the money from the failed withdrawal does not return to my casino account. I have 1500 euros that 'disappeared', as I neither received them in my jeton account nor are they in the casino account. Only the survey with the status 'failed' appears.
I don't know what else to do, as I can't speak to any operator and it's been over a week.
Aconteceu no dia 18 de Dezembro. Desde esse dia não consigo entrar no chat nem falar com ninguém por mail, não recebo nenhuma resposta. Já mandei inúmeros emails para support@goldenbilly.com sem sucesso.
O casino não me responde nem me apresenta nenhuma alternativa e o dinheiro do levantamento que falhou, não volta para a minha conta de casino. Tenho 1500 euros que 'desapareceram', pois, nem os recebi na minha conta jeton, nem estão na conta de casino. Aparece apenas o levantamento com o status 'falhado'.
Já não sei que fazer mais, visto que não consigo falar com nenhum operador e que já passou mais de uma semana.
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