Ahoj,
Předpokládám, že jste si otevřeli pouze jeden účet a nerozumíte tomu, co se právě děje, mám pravdu?
No, zdá se, že kasino rozhodlo, tak uvidíme, co nám stížnost přinese.
Může někdo jiný z vaší domácnosti hrát ve stejném kasinu a používat náhodou jedno z vašich zařízení? Umím si představit, že tohle je něco, co rodina nenosí na večeři k diskusi.🙁
Kasino se zmínilo o zneužívání bonusů, vzali jste tedy někdy nějaké bonusy? Věřím, že se vás Tomáš zeptal na stejnou otázku, ale ve stížnosti chybí vaše odpověď.
Kéž by vám stížnost pomohla!
Hello,
I guess you only opened one account and don't understand what is happening right now, am I correct?
Well, it seems the casino has decided, so we shall see what the complaint brings us.
Can anybody else from your household play in the same casino, using one of your devices by any chance? I can imagine this is something the family does not bring to dinner time for discussion.🙁
The casino mentioned the bonus abuse, so have you ever taken any bonuses? I believe Tomas asked you the same question, but the complaint lacks your response.
I wish the complaint will help you out!
Automaticky přeloženo: