FórumKasinaGGBet Casino - všeobecná diskuze

GGBet Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

před 2 roky od Vova1983
|
34799 zobrazení 235 odpovědí |
|
1...6 7 8...12
Přidat příspěvek
před rokem

Ahoj,


Můj účet byl právě zablokován poté, co jsem se pokusil vybrat nějaké peníze, řekli, že používám více účtů, což ne, jen mám doma dvě zařízení, ale pouze jeden účet… Přiložené fotografie.


Dík,

Nerijus filefilefile

Automaticky přeloženo:
před rokem

Kontaktujte podporu, měli by pomoci.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,


Můj účet byl právě zablokován poté, co jsem se pokusil vybrat nějaké peníze, řekli, že používám více účtů, což ne, jen mám doma dvě zařízení, ale pouze jeden účet… Přiložené fotografie.


Dík,

Nerijus filefilefile

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

Předpokládám, že jste si otevřeli pouze jeden účet a nerozumíte tomu, co se právě děje, mám pravdu?

No, zdá se, že kasino rozhodlo, tak uvidíme, co nám stížnost přinese.

Může někdo jiný z vaší domácnosti hrát ve stejném kasinu a používat náhodou jedno z vašich zařízení? Umím si představit, že tohle je něco, co rodina nenosí na večeři k diskusi.🙁

Kasino se zmínilo o zneužívání bonusů, vzali jste tedy někdy nějaké bonusy? Věřím, že se vás Tomáš zeptal na stejnou otázku, ale ve stížnosti chybí vaše odpověď.

Kéž by vám stížnost pomohla!


Automaticky přeloženo:
před rokem

Kontaktujte podporu, měli by pomoci.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Omlouvám se, je to nesmysl. Jakmile kasino rozhodne, že účet zneužíval bonusy – podpora nemůže dělat vůbec nic. Zamyslete se nad svými odpověďmi, prosím.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj,


Nikdo nepoužívá toto kasino kolem mě ani z mého telefonu, mám pouze jeden účet, udělal jsem vklady bonusy a dokončil jednu ze sázek.. Díky

Automaticky přeloženo:
gytisgura
před rokem

má kasino nějaké důkazy ohledně více účtů? Díky za vaši pomoc

Automaticky přeloženo:
gytisgura
před rokem

Mám podobnou situaci, už jsem dvakrát posílal své dokumenty k obnovení účtu, ale nejde to. Mohlo by se jednat o podezření z kompulzivního hazardu, pokud si různá kasina vyměňují data?

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Kupoval jsem bonusové nákupy, pokud se to počítá.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,


Nikdo nepoužívá toto kasino kolem mě ani z mého telefonu, mám pouze jeden účet, udělal jsem vklady bonusy a dokončil jednu ze sázek.. Díky

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

Děkuji, že jsi mi dal vědět. Jen jsem si chtěl být docela jistý. Prozatím bychom se měli zaměřit na důkazy, které podporují tvrzení kasina. Bez toho si nemůžeme být jisti.

Zkuste být trpělivý, prosím. Reklamační tým se jistě pokusí zjistit vše, co bude v jeho silách.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Kupoval jsem bonusové nákupy, pokud se to počítá.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Toto je poměrně složitá oblast. Při použití bonusového nákupu, když je bonus aktivní, je technicky ohroženo pravidlo maximální sázky. I když záleží, jak takové pravidlo stojí v podmínkách.

Myslel jsem, že hlavním problémem je vytvoření více účtů.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Mám podobnou situaci, už jsem dvakrát posílal své dokumenty k obnovení účtu, ale nejde to. Mohlo by se jednat o podezření z kompulzivního hazardu, pokud si různá kasina vyměňují data?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

Uzavřeli jste svůj účet kvůli problému s hazardními hrami a nyní se jej pokoušíte obnovit?

Obecně řečeno, vytváření účtů v různých – přesto sesterských kasinech by nemělo být považováno za více účtů.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Co se stalo se službou výběru z GGBET? Proč se opožďuji téměř 2 týdny, stále jsem neobdržel své peníze a nabízeným řešením je zrušit své požadavky a znovu vytvořit. GGBET používám téměř 3 roky a nikdy předtím se to nestalo. Potřebuji odpověď a co je důležitější, potřebuji, aby mi byly připsány peníze

Automaticky přeloženo:
laushiji27
před rokem

Uvidíme, co nám stížnost přinese. Mohu přijít jen s dohady.

Když už jsme u toho, bylo by dobré odpovědět na položené otázky.

Tento odkaz vás zavede na vlákno vaší stížnosti.

Automaticky přeloženo:
před rokem

To je vlastně docela frustrující, celý měsíc duben jsem se snažil přimět GGBET, aby mi poslal peníze, od 2. dubna, kdy jsem vytvořil své první výběry, jsem již prošel zrušením, opětovným vytvořením žádostí a stále se oddalují. To je zklamání, protože za poslední roky používání GGBET jsem nikdy nezažil takovou pomalost, proto mě to nutí utrácet za ně roky. Na poskytovateli plateb musí být něco špatně, protože porušil podmínky 14denní čekací lhůty, ale stále mi nepřevedl peníze. Už jsem strávil asi 15 dní čekáním na výběry, bylo mi doporučeno zrušit a poté znovu vytvořit žádosti a udělal jsem tak, žádosti stále probíhají a tak trochu očekávám, že mi dají peníze na dalších 14 dní. V současné době již probíhá 6 výběrů, 3 prostředky k výběru jsou získány ze zrušených žádostí, které přesáhly 14 dní, další 3 žádosti o výběr již probíhají po dobu 7 dní, upřímně potřebuji pomoc, abych GGBET poslal své peníze co nejdříve. Nechci ztrácet dalších 14 dní a brzy to bude pravděpodobně další měsíc, abych znovu dostal své peníze

Automaticky přeloženo:
laushiji27
před rokem

Je zajímavé, že jste se o tom zmínil, protože posledních pár týdnů zaznamenávám zvýšený počet příspěvků komentujících problémy se standardními platebními možnostmi v dobře zabydlených kasinech. 🤔

Zajímalo by mě, zda jsou všechny tyto problémy způsobeny hlavně poskytovateli plateb třetích stran jako obvykle.

Omlouvám se za vaše potíže, ale myslím, že by to měla být otázka času. Vím, že je to frustrující!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, cítím to stejně, ale co mě frustrovalo víc, je, že GGBET si toho není vědom a nechce skutečně jednat a tento problém vyřešit. Zdá se, že nemít transparentnost v tom, kde a jak se nakládá s mými penězi, a považuji to za velmi nezodpovědné jako známý bookmaker. Nemohu si skutečně dovolit utrácet nebo plýtvat dalších ze svých 14 dnů, abych čekal na své peníze, ale stále nemohu dostat žádné haléře. Obraťte se prosím na GGBET a požádejte je, aby skutečně podnikli kroky k nápravě tohoto problému, nebo aby v této věci spolupracovali s poskytovatelem plateb, místo toho, abyste uživatele požádali, aby čekal s nekonečnou časovou osou.

Automaticky přeloženo:
laushiji27
před rokem

Počkejte, až Peter vstoupí, prosím.

Bohužel se obávám, že kasino je ve stejné situaci jako vy. Pokud se nemýlím, kasino také čeká. 🙁

Sám vám nepomůžu, ale doufám, že řešení přijde brzy.

Automaticky přeloženo:
před rokem

file

Nedávno jsem četl tolik recenzí o GGBET online, takže mnoho lidí má stejný problém jako já. Podívejte se na jeden z příkladů recenze, uživatel zabral jeden celý měsíc a stále se nezapočítává. A předpokládám, že stejný případ se stane i mně, což je pro mě nepřijatelné. Nyní mě GGBET jen nechává cítit se podezřívavě, nedostatek transparentnosti v tom, kde jsou moje peníze a jak je s mými penězi nakládáno, nemůže kontaktovat poskytovatele, se kterým se rozhodli spolupracovat, všechno mi připadá nenormální právě teď od mých 3 let zkušenosti s používáním GGBET. Přál bych si o tom mluvit s jejich PIC a oni také odmítli. 2,4 000 USD do mé měny není malá částka, teď jsem velmi znepokojený a v depresi, když čekám téměř měsíc na své peníze, ale stále jsem nepřišel.

Automaticky přeloženo:
laushiji27
před rokem

Ahoj.

Co si myslíte, že všechny ty recenze znamenají? Říkám, že to znamená, že kasino pravděpodobně čelí problémům s poskytovatelem plateb - jak bylo popsáno dříve. Buďte trpěliví, takto složitý problém za poskytovatele plateb nikdo nevyřeší. Vyžaduje to čas.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Myslel jsem si to taky, proto jsem se vlastně jednou zeptal CS. Řekl mi, že vše funguje dobře, pokud něco technicky funguje špatně, měli byste si toho všimnout. Není to tak, že bych nevěnoval svému pacientovi a svému času, to, co mi poskytli a odpověděli, je, že vše funguje dobře, ale stále mě zdržuje

Automaticky přeloženo:
1...6 7 8...12
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky