FórumKasinaGGBet Casino - všeobecná diskuze

GGBet Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od Vova1983
|
33092 zobrazení 229 odpovědí |
|
1 2 3...12
Přidat příspěvek
Jonas23111
před 2 roky

Jaký způsob platby byl použit pro převod peněz? Počkal bych celkem asi 7 dní a pak pokud výhru neobdržíte, tak samozřejmě problém není na vaší straně. Je odpovědností kasina zajistit, že dostanete své výhry.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Zcela normální bankovní převod, to bylo téměř před 14 dny. Takže všechny ostatní platby dorazily, ale jedna chybí.


Automaticky přeloženo:
Jonas23111
před 2 roky

Běžné bankovní převody netrvají 2 týdny. Jejich kasino muselo udělat něco špatně nebo chyba poskytovatele plateb. Rozhodně ne vaše, protože to nejste vy, kdo to poslal. Můžete jen počkat, až dorazí na váš bankovní účet.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Včera jsem vyhrál 45 000 rublů v jejich kasinu. Přinesli mi 14. Požádali o videokonferenci Skype, kterou jsem absolvoval a poskytl pas a kartu, kterou jsem si doplnil účet. Nemám žádné multiúčty a nic jsem neporušil. Ale můj účet byl zablokován a peníze byly zablokovány. Prosím, pomozte mi s nimi tuto situaci vyřešit. Moje přezdívka kadrus2002

Registroval jsem se 28. září 2021. Udělal jsem asi 20 vkladů. Částka, kterou kasino zablokovalo 30 000 rublů, je asi 400 $. Poskytl jsem jim všechny dokumenty a zavolal jsem jim na Skype. Také vám sděluji, že můj účet byl předtím ověřen a platby mi byly provedeny 3krát. Nepoužil jsem cizí platební prostředky. Prováděl jsem vklady ze své karty na své jméno a systém piastrix, kde jsem také ověřen na své jméno. Kasino neuvádí přesný důvod zablokování. Prosím pomozte mi

Automaticky přeloženo:
Kadrus2002
před 2 roky

V takovém případě byste měli podat stížnost. V podstatě potřebujeme vědět, proč je účet zablokován. Těžko to odhadnout, ale pravděpodobně se nespokojili s něčím, co během hovoru viděli.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky


Zablokován můj účet pomocí vícenásobného účetnictví pro výpis. Jiné účty nemám, zálohu si nechali pro sebe. Přirození podvodníci

Automaticky přeloženo:
79538070653
před 2 roky

Pokud jste si jisti, že tam nemáte žádné další účty, uvažovali jste o podání stížnosti prostřednictvím našeho webu? Můžeme se na to podívat.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Před 3 dny jsem požádal o výplatu 250 EUR. GG.BET mě poté požádal o zaslání dokladu o adrese pro ověření. Samozřejmě jsem to udělal OKAMŽITĚ! Po odeslání dokumentů jsem obdržel přímé odmítnutí s tím, že moje dokumenty (údajně) nejsou čitelné... poté jsem dokumenty poslal znovu... O 10 minut později jsem obdržel další přímé odmítnutí se stejnou nápovědou ^^


Dokumenty, které jsem zaslal GG.BET, jsou VŠECHNY ve skvělé kvalitě a čitelné. Přesto jsou mé doklady znovu a znovu odmítány!


Už 3 dny bojuji s GG o ověření účtu!


Nikdo mi nemůže pomoci v chatu na GG.BET, protože pouze anglicky mluvící zaměstnanci..


Kontaktní číslo GG.BET zobrazené na webu je NEPLATNÉ!!


Štve mě, že vám GG.BET dává jako odpověď pouze standardní texty a nikdo mi nechce pomoci!!


Budu bojovat o své peníze. Na GG.BET však NEVKLADU ŽÁDNÝ CENT více!!


Jsem naštvaný ! Proto NIKOMU nedoporučuji vkládat peníze na GG.BET !! Absolutně nedoporučuji!!


Své doklady jsem GG odevzdal k ověření už klidně 10x... pokud během dne nedostanu potvrzení o ověření, tak jdu ještě o krok dál.... !!


Zákaznický servis VELMI ŠPATNÝ

OVĚŘENÍ TĚŽKO MOŽNÉ

ABSOLUTNĚ NEDOPORUČUJI!!!!

Automaticky přeloženo:
gamzecik1989
před 2 roky

Vidím, že jste již podal stížnost. To je asi vše, co teď můžete udělat. Myslím, že hlavním problémem je, že neustále odmítají vaše dokumenty, ale podrobně nevysvětlují, proč to dělají. Pak to nemůžete opravit, protože nevíte, co je špatně.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Daniel si to myslím taky. Problém je v tom, že stále dostávám odmítnutí se stejným STANDARDNÍM TEXTEM... Takže nevím, co je s mým dokumentem špatně nebo jak to udělat správně. Nic ti není vysvětleno... proč, proč, proč... píšeš na GG.BET s robotem!


Závěr...

Musel jsem odehrát své výhry z 250 EUR úplně na 0 EUR, protože jsem své peníze NEDOSTAL! Dnes ráno jsem se v GG.BET úplně smazal!


Zanechte prosím můj příspěvek, aby byli ostatní hráči varováni! Kontaktní telefonní číslo na GG.BET také není mimochodem platné (volací číslo je neplatné) .. a jejich chat je v angličtině !!


GG.BET absolutně NEDOPORUČUJI! DRŽTE SI PRSTEČKY!!!



Automaticky přeloženo:
gamzecik1989
před 2 roky

To je pravděpodobně to, co kasino chtělo, a nechali jste je vyhrát odehráním vašich výher dolů. V tomto případě můžeme jen předpokládat, co by se stalo, kdybyste čekali déle. Kasino bude vždy tvrdit, že pošle všechny výhry.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Můj účet byl zablokován, protože jsem měl jiný, který jsem si nepamatoval a tam jsem měl 1000 pesos, ale na mailu nic nevyřešili

Automaticky přeloženo:
marionmiguelharry
před 2 roky

Upřímně řečeno, vícenásobné účetnictví není příliš tolerováno. 🙁

Vyzvedli jste nějaké bonusy na některém z těchto dvou účtů?

Hlavní myšlenkou tohoto pravidla je zabránit „lovcům bonusů" registrovat několik účtů a sbírat bonusy dostupné pouze pro nové hráče.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Z té strany to chápu, ale do té míry, že vám to nedovolí nebo vám nevyberou peníze, je to špatně. Měli by to předat alespoň na váš první účet, ne blokovat oba účty. Nebo nenechat vas vklad, neznam lepsi reseni nez vas jen zablokovat a sebrat vam penize, take v podminkach vam musi vracet vklady z vaseho duplicitniho uctu, ale podpora me nijak nepodporuje.

Při vkladu jsem automaticky dostával bonusy, ale nikdy jsem je neaktivoval, protože jsem plýtval časem, nelze vyhrát, musíte to vynásobit x30 nebo více.

Automaticky přeloženo:
marionmiguelharry
před 2 roky

Je pravda, že některá kasina opravdu nechávají první účet otevřený a ostatní zavírají. To se ale týká případů, kdy hráč nepoužil bonusy na obou účtech. Váš případ je jiný příběh. Pokud vám uzavřeli účty a zrušili výhry, není to nic neobvyklého. To by udělala většina kasin.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Kasino je nespravedlivé sebevyloučení se nebere vážně největší krysa ve světě kasin je GG.BET

Automaticky přeloženo:
Anonymized436
před rokem

Ahoj Wibraku,

můžete se podělit o další podrobnosti, prosím? Zjevně jste požádal o sebevyloučení, co následovalo potom?

Vaše stížnost je čerstvá, takže nemám ponětí, co se vám stalo.


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

21. prosince 2021 jsem v chatu několikrát požádal o sebevyloučení. Měl jsem pak napsat e-mail a ani to nebylo bráno vážně.

Automaticky přeloženo:
Anonymized436
před rokem

Ahoj,

Je mi líto, ale zdá se, že jste pouze nepostupovali správně podle pokynů. Pokud vás kasino informuje, že potřebujete odeslat e-mail podpoře týkající se vaší žádosti o sebevyloučení, měli byste tak okamžitě učinit a informovat je o svém důvodu.

Bylo by moudré, kdybyste mohli použít příklad takového požadavku, který ve své stížnosti uvedla společnost Petronela, až se příště budete chtít sami vyloučit z jakéhokoli kasina.




Automaticky přeloženo:
před rokem

Teď neplatíš Čekal jsem 2 měsíce a pořád to táhnou a vymýšlejí výmluvy. A teď už mi neodpovídají. Dluží mi 100 eur

Automaticky přeloženo:
1 2 3...12
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky