před 7 měsíci
Doufám, že nás vyslechnou a něco pro nás udělají, protože to není fér!
I hope they listen to us and do something for us because it's not fair!
Ojalá nos hagan caso y hagan algo por nosotros porque no es justo!
0
Doufám, že nás vyslechnou a něco pro nás udělají, protože to není fér!
I hope they listen to us and do something for us because it's not fair!
Ojalá nos hagan caso y hagan algo por nosotros porque no es justo!
Alespoň můžeme upozornit ostatní lidi na toto kasino a klasifikovat ho jako nebezpečné.
At least we can make other people aware of that casino, classifying it as unsafe.
Al menos podemos hacer que otras personas sean informadas de ese casino, clasificandolo como no seguro.
Siiiii por lo menos pero ojalá mínimo nos den solución
Siiiii por lo menos pero ojalá mínimo nos den solución
Stalo se to, co jsem si představoval, že se teď stane, další záminka, jsou 3 záminky, které mi dávají k výběru, jedna po druhé, berou si ze mě jen peníze a nenechají mě vybrat něco, co už je moje.
What happened was what I imagined would happen now, another pretext, there are 3 pretexts they give me to withdraw, one after another, they only take money from me and don't let me withdraw something that is already mine.
paso lo que me imagine que pasaría ahora otro pretexto, van 3 pretextos que me ponen para retirar, unos tras otro, solo me sacan dinero y no me dejan retirar algo que ya es mío.
Dobrý den, udělal jsem ty 3 vklady také 10% a už mi to schválili, ale peníze na účtu stále nevidím...
Hello, I made the 3 deposits also 10% and they already approved it but I still don't see the money in my account...
Hola buenas, yo hice los 3 depositos tambien el 10% y ya me lo aprobaron pero aun no veo el dinero en mi cuenta…
Dobré ráno, píšu vám z Peru, stalo se mi to samé, nejprve po mě chtěli 3 vklady minimálně 35 USD, pak 10% z výběru a minimálně výběr je 600US, celkem 200USD a provedl jsem minimální výběr 600 USD, dnes 3 dny a peníze se mi na kartě nepromítají, první den jsem jim psal a prý mi řekli, že se peníze promítají na účet za 2 až 3 dny a hned chat byl skrytý, podařilo se mi to napůl přečíst, později Z mé vlastní IP se chat již nezobrazuje nebo pokud se objeví milisekundu po jeho smazání, abych s nimi nemohl komunikovat.
Good morning, I am writing to you from Peru, the same thing happened to me, first they asked me for 3 deposits of the minimum of 35 USD, then 10% of the withdrawal, and at least the withdrawal is 600US, in total 200USD and I made a minimum withdrawal of 600 USD, 3 days today and the money is not reflected on my card, the first day I wrote to them and they supposedly told me that the money is reflected in the account in 2 to 3 days and immediately the chat was hidden, I managed to half read that, later From my own IP the chat no longer appears or if it appears a millisecond after it is deleted, so as to not be able to communicate with them.
Buenos días le escribo desde Perú me pasó lo mismo, primero me pidieron 3 depósitos del mínimo de 35 USD, luego el 10% del retiro, y como mínimo el retiro es de 600US, en total 200USD e hice un retiro mínimo de 600 USD, 3 días con hoy y no se refleja el dinero en mi tarjeta, el primer día les escribí y me dijeron supuestamente que el dinero se refleja en cuenta de 2 a 3 días y inmediamente el chat se ocultó, logre a leer a medias eso, después desde mi propia IP ya no me aparece el chat o si aparece al milesegundo de borra, como para no poder comunicarnos con ellos.
Hmm, začíná mi to připadat docela zvláštní, když už 3 hráči popisují stejný zážitek. Je zřejmé, že bych již nevkládal a zkusil bych zjistit, zda dostanu výběr nyní, když jste vstoupili. Pokud ne a kasino vám neodpoví nebo vás ignoruje, dejte mi vědět a my se vám pokusíme pomoci.
Hmm, it's starting to seem quite strange to me, since 3 players are already describing the same experience. Obviously, I wouldn't deposit any more and I would try to see if I get the withdrawal now that you have entered. If it doesn't and the casino doesn't reply or ignores you, be sure to let me know and we'll try to help you out.
Ahoj, v rámci reklamace jsme pro hráče v podstatě prostředníkem. Kasinům dáváme 14 dní na vyřízení všeho, co kolem výběru potřebují, a pokud to do té doby neudělají, zjistíme od hráče všechny potřebné informace a následně kasino kontaktujeme.
Někteří s námi ale nekomunikují a ne vždy to dopadne tak, jak by si hráči přáli. Doufám, že tomu tak nebude.
Hi, we are basically a mediator for the players as part of the complaint. We give the casinos 14 days to sort out everything they need around the withdrawal and if they fail to do so by then we find out all the necessary information from the player and then contact the casino.
However, some of them do not communicate with us and it does not always work out as well as the players would like. I hope this will not be the case.
Ne, přijali pouze po složení 10%
No, they only accepted after depositing 10%
Noo solo aceptaron luego de depositar el 10%
Pravda je, že dní je už moc, už je to dlouho, nikde to netrvá 4 dny, to mě hrozně zlobí haha.
The truth is that there are already too many days, it is a long time now, nowhere does it take 4 days, it makes me very angry haha.
La verdad ya son demasiados días, es mucho tiempo ya, en ningún lado tardan 4 días, me da mucho coraje jaja.
Brácho, musíme být skuteční, je to podvod, protože 1.: pevné skóre, které nám dávají, je pouze v té sázkové kanceláři, která je Lucky Get. 2.: Opravování zápasů, o kterém říkají, je čistý podvod, abyste vložili peníze a snažili se získat své zisky. Díky komentářům mě to zachránilo od všech těchto věcí. Děkujeme, takže se nepřipojujte k falešným kanálům Telegram nebo Discord. F
Bro, we have to be real, it's a scam because 1st: the fixed score they give us is only in that betting house that is Lucky Get. 2nd: the match fixing that they say is pure fraud for you to deposit the money trying to get your profits. Thanks to the comments it saved me from all these things. Thank you, so don't join fake Telegram or Discord channels. F
bro hay que ser reales, es una estafa porque 1ro: el marcador fijo que nos dan solo estan en esa casa de apuestas que es Lucky Get . 2do: los arreglos de partidos que dicen es puro floro para que deposites el dinero intentando sacar tus ganancias . gracias a los comentarios me salve de todas estas cosas . gracias ,por eso no se unan a canales de telegram o discord falsos. F
Nejhorší je, že tady ani nemůžeme jasně říct, co se děje, protože to není přímo kasino, takže si myslím, že přátelé casino.guru by měli podpořit, aby budoucí lidé neprošli stejnou věcí.
The worst thing is that we cannot even make it clear here what is happening in plain sight because it is not a casino directly, so I think that the friends of casino.guru should support so that future people do not go through the same thing.
Lo peor que ni aquí podemos dejar claro de lo que pasa a la vista porque no es un casino directamente, ahí creo que los amigos de casino.guru debería apoyar para que próximas personas no pasen por lo mismo.
Zavřeli je hahaha uzavřeli moji stížnost, aniž by to vyřešili haha
They closed them hahaha they closed my complaint without resolving it haha
Me las cierran jajaja me cerraron mi queja sin resolverme jaja
Stane se, že v současné době nemá kasino, doufejme, že za pár dní zavede kasino tak, aby se počítalo.
What happens is that it does not currently have a casino, let's hope in a few days it will implement a casino so that it counts.
Lo que pasa es que ese no tiene casino actualmente, esperemos en unos días implemente un casino para que cuente.
Možná jste dostali nějakou aktualizaci z kasina? Obvykle dáváme kasinům 14 celých dní na zpracování platby, než zasáhneme. Dejte nám prosím vědět o všech novinkách v této věci.
Have you got any update from the casino, perhaps? Usually we give casinos 14 full days to process the payment before we intervene. Please let us know any news regarding this.
Nejhorší je, že tady ani nemůžeme jasně říct, co se děje, protože to není přímo kasino, takže si myslím, že přátelé casino.guru by měli podpořit, aby budoucí lidé neprošli stejnou věcí.
The worst thing is that we cannot even make it clear here what is happening in plain sight because it is not a casino directly, so I think that the friends of casino.guru should support so that future people do not go through the same thing.
Lo peor que ni aquí podemos dejar claro de lo que pasa a la vista porque no es un casino directamente, ahí creo que los amigos de casino.guru debería apoyar para que próximas personas no pasen por lo mismo.
Vždy se snažíme hráče podporovat a je od vás opravdu hezké, že vám na tom záleží. Doufejme, že hráči v tomto kasinu budou číst příspěvky v tomto vlákně, aby mohli být informováni, co se děje. Kdykoli hráč podá stížnost týkající se problémů v tomto kasinu a tato stížnost nebude vyřešena, sníží se bezpečnostní index tohoto konkrétního kasina. Jen tak s tím můžeme skutečně něco udělat, vždy s pomocí hráčů.
We always try to support the players, and it is really nice of you, that you care. Hopefully players at this casino will read the posts in this thread, so they can be informed what is happening. Whenever a plyer files a complaint regarding the issues at this casino and this complaint will be unresolved, it'll lower the safety index of this particular casino. Only this way we can actually do something about it, always with the help of the players.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.