FórumKasinaGet Lucky Casino - všeobecná diskuze

Get Lucky Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 7 měsíci od daniflakk11
|
12398 zobrazení 126 odpovědí |
|
1...3 4 5...7
Přidat příspěvek
jpcontreraa
před 7 měsíci

Doufám, že nás vyslechnou a něco pro nás udělají, protože to není fér!

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Alespoň můžeme upozornit ostatní lidi na toto kasino a klasifikovat ho jako nebezpečné.

Automaticky přeloženo:
jpcontreraa
před 7 měsíci

Siiiii por lo menos pero ojalá mínimo nos den solución

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

file Stalo se to, co jsem si představoval, že se teď stane, další záminka, jsou 3 záminky, které mi dávají k výběru, jedna po druhé, berou si ze mě jen peníze a nenechají mě vybrat něco, co už je moje.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Pokud jste se nikam nestěhovali a nic nedostali a jen složili, tak bych šel s reklamací. Myslíte, že to dokážete? 🤔

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den, udělal jsem ty 3 vklady také 10% a už mi to schválili, ale peníze na účtu stále nevidím...

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj, musel jsi také ověřit svůj účet nebo udělat něco jiného? Chcete říct, že vaše výběry jsou akceptovány?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobré ráno, píšu vám z Peru, stalo se mi to samé, nejprve po mě chtěli 3 vklady minimálně 35 USD, pak 10% z výběru a minimálně výběr je 600US, celkem 200USD a provedl jsem minimální výběr 600 USD, dnes 3 dny a peníze se mi na kartě nepromítají, první den jsem jim psal a prý mi řekli, že se peníze promítají na účet za 2 až 3 dny a hned chat byl skrytý, podařilo se mi to napůl přečíst, později Z mé vlastní IP se chat již nezobrazuje nebo pokud se objeví milisekundu po jeho smazání, abych s nimi nemohl komunikovat.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Hmm, začíná mi to připadat docela zvláštní, když už 3 hráči popisují stejný zážitek. Je zřejmé, že bych již nevkládal a zkusil bych zjistit, zda dostanu výběr nyní, když jste vstoupili. Pokud ne a kasino vám neodpoví nebo vás ignoruje, dejte mi vědět a my se vám pokusíme pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Jakou roli v tom všem hraje Casino Guru?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj, v rámci reklamace jsme pro hráče v podstatě prostředníkem. Kasinům dáváme 14 dní na vyřízení všeho, co kolem výběru potřebují, a pokud to do té doby neudělají, zjistíme od hráče všechny potřebné informace a následně kasino kontaktujeme.

Někteří s námi ale nekomunikují a ne vždy to dopadne tak, jak by si hráči přáli. Doufám, že tomu tak nebude.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Ne, přijali pouze po složení 10%

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Hoši, s tímhle by to bylo 4 dny čekání na peníze a nic

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Hoši, s tímhle by to bylo 4 dny čekání na peníze a nic

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Pravda je, že dní je už moc, už je to dlouho, nikde to netrvá 4 dny, to mě hrozně zlobí haha.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Brácho, musíme být skuteční, je to podvod, protože 1.: pevné skóre, které nám dávají, je pouze v té sázkové kanceláři, která je Lucky Get. 2.: Opravování zápasů, o kterém říkají, je čistý podvod, abyste vložili peníze a snažili se získat své zisky. Díky komentářům mě to zachránilo od všech těchto věcí. Děkujeme, takže se nepřipojujte k falešným kanálům Telegram nebo Discord. F file

Automaticky přeloženo:
daniflakk11
před 7 měsíci

Nejhorší je, že tady ani nemůžeme jasně říct, co se děje, protože to není přímo kasino, takže si myslím, že přátelé casino.guru by měli podpořit, aby budoucí lidé neprošli stejnou věcí.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Zavřeli je hahaha uzavřeli moji stížnost, aniž by to vyřešili haha

Automaticky přeloženo:
jpcontreraa
před 7 měsíci

Myslím si to samé!🤷🏽‍♂️🤷🏽‍♂️

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Stane se, že v současné době nemá kasino, doufejme, že za pár dní zavede kasino tak, aby se počítalo.

Automaticky přeloženo:
jpcontreraa
před 7 měsíci

Dobře, ano…

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

A ty peníze nakonec nikdy nesložili?


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Nedaleko.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Hoši, s tímhle by to bylo 4 dny čekání na peníze a nic

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Možná jste dostali nějakou aktualizaci z kasina? Obvykle dáváme kasinům 14 celých dní na zpracování platby, než zasáhneme. Dejte nám prosím vědět o všech novinkách v této věci.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Nejhorší je, že tady ani nemůžeme jasně říct, co se děje, protože to není přímo kasino, takže si myslím, že přátelé casino.guru by měli podpořit, aby budoucí lidé neprošli stejnou věcí.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Vždy se snažíme hráče podporovat a je od vás opravdu hezké, že vám na tom záleží. Doufejme, že hráči v tomto kasinu budou číst příspěvky v tomto vlákně, aby mohli být informováni, co se děje. Kdykoli hráč podá stížnost týkající se problémů v tomto kasinu a tato stížnost nebude vyřešena, sníží se bezpečnostní index tohoto konkrétního kasina. Jen tak s tím můžeme skutečně něco udělat, vždy s pomocí hráčů.

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky