DomůFórumKasinaGamegram Casino - všeobecná diskuze

Gamegram Casino - všeobecná diskuze

před 2 měsíci od pichulin1
|
679 zobrazení 16 odpovědí |
|
před 2 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Gamegram Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 měsíci

Existuje mnoho důvodů, proč byste se měli držet dál od tohoto webu. První je, že jim chybí kategorie slotů, web má zpoždění a jejich sloty často nefungují. Hlavním důvodem je však to, že náhle zavřou váš účet, když se pokusíte vybrat peníze. Neposkytnou vám vysvětlení, pouze sdělí zákaznické podpoře, že účet byl uzavřen kvůli porušení podmínek. Nikdy předtím jsem na této stránce nehrál, byl to můj první účet a hodně jsem doufal, že dostanu svůj výběr, ale využívají toho, že jsou kasino a mohou si dělat, co chtějí.

Automaticky přeloženo:
pichulin1
před 2 měsíci

Hej, chápu správně z toho, co jsem četl, že vás kasino obvinilo, že tam máte více účtů? Určitě by mohli alespoň něco říct, když zavřou váš účet, aby vám poskytli představu, i když vím, že v některých případech neposkytnou podrobnosti, aby se ochránili.

V každém případě mi klidně řekněte, jestli jsem to pochopil správně, a pokud řeknete, že toto je váš první účet a že si nejste vědomi žádného porušení pravidel, pokusíme se vám pomoci, pokud to bude možné.

Budu čekat na odpověď.

Automaticky přeloženo:
pichulin1
před 2 měsíci

Milý pichulin1,


Děkujeme, že jste nás kontaktovali a sdíleli své zkušenosti. Po kontrole vašeho účtu byl zablokován kvůli aktivitám, které vedly k vážnému porušení našich smluvních podmínek. Naše podmínky si můžete přečíst zde: https://gamegram.com/terms.


I když chápeme, že to může být frustrující, upozorňujeme, že konkrétní důvody zablokování účtu nemůžeme zveřejnit. Zákaz je bohužel trvalý a nebude zrušen.


Pokud se domníváte, že toto jednání je nespravedlivé, můžete požádat Casino Guru o nezávislou kontrolu třetí stranou.


Děkujeme za pochopení.


s pozdravem

Tým Gamegram

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Založil jsem si pouze jeden účet, více jich nemám a žádné pravidlo jsem neporušil.

Automaticky přeloženo:
pichulin1
před 2 měsíci

Pokud si nejste vědomi porušení pravidel a nevíte o něm nic bližšího, pak, jak kasino navrhlo, můžeteotevřít stížnost na tomto odkazu a náš tým se na to podívá.

Myslíte, že to zkusíte?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

ahoj lidi,


Otevřel případ ohledně tohoto webu kvůli turnajovému podvodu (700 $). Změnili pravidla turnaje (Bonusový nákup povolen -> Bonusový nákup nepovolen), POTÉ, co jsem zasáhl požadovaný multiplikátor a poslal jsem jim ho na jejich telegramový turnaj na novém Pragmatic "Kraken Megayways". Takže řekli, že moje výhra se teď nepočítá. A byla to chyba zaměstnance Telegramu, dnes ráno zapomněl změnit turnaj. (Turnaj byl spuštěn s bonusovým nákupem povoleným od 12.10.2024, takže přes 10 dní.)

Stále doufáme v řešení. Budu vás aktualizovat zde. Obecně nebyly výběry žádný problém.

Jsem stále zmatený. Vyhrál jsem předtím pár turnajů a oni mi zaplatili. Myslím, že na webu viděli, že mám 5 000 $, a proto mi to teď zamítli. Dokonce mi napsali, nic jsem neztratil, protože jsem získal celkovou čistou výhru. Ale to pro turnaj není podstatné.


Podívejme se. Doufat v to nejlepší.

Automaticky přeloženo:
Maekz1990
před 2 měsíci

Ahoj, viděl jsem vaši stížnost a chtěl jsem se vás zeptat, zda nemáte snímek obrazovky s požadavky turnaje a zda vidíte, že je k dispozici bonusový nákup. Koukám, že takové věci máš v reklamaci a tak by to mělo být v pořádku a uvidíme, co se dá dělat. Obvykle na turnajích takové věci nejsou povoleny, ale vidím, že některé turnaje to umožňují. Pokud by to tedy bylo možné a nic jste neporušili, pak bych neviděl důvod vám nezaplatit, pokud by se podmínky později změnily.

Bude však na našem týmu a odbornících, aby to vyhodnotili, protože zatím říkám jen svůj názor a může se stát, že se objeví něco, co náš názor podpoří, ať už se postavíme na vaši stranu nebo bude naopak.

Každopádně doufám, že se to spravedlivě vyřeší a vše dobře dopadne.

Budu držet palce. 🤞☘️


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Hej.


Jo, jak jsi viděl, také mi řekli, že to byla jejich chyba a změnili pravidla na pozdě (zapomněli). Takže gamegram již řekl a potvrdil, že bonusový nákup je povolen v podmínkách a na ranní schůzce mluvili o změně. Zapomněli ale přizpůsobit pravidla turnaje. Ale pro mě to nemůže být špatný konec, jen proto, že zapomněli změnit pravidla turnaje, to vidíme. A teď to zkoušejí poté, co už byla výhra zasažena. Už jsem často vyhrával s bonusovým nákupem na turnajích gamegramů. Nevím, proč tentokrát dělají tyhle rybí věci.


Obecně velmi často umožňují bonusové nákupy. Jak vidíte v jejich podmínkách:


file


A kraken turnaj byl vydán s "Bonus Buy povolen" a oni to změnili hned po mém vítězství, upravili turnajový příspěvek a udělali to "nepovoleno". Ne moc fér..

Z pohledu hráče je mi jedno, o čem mluví na svých gamegram-setkáních. Pravidla jsou ta, která vidím v příspěvcích v Telegramu. Pokud to jejich zaměstnanec zapomněl vyměnit, nemělo by to být pro mě špatné. Chci říct, že jsem zaplatil za hodně bonusů, abych vyhrál turnaj v grindu, a teď to popírají. Posílám dostatek důkazů. Ale jejich prohlášení mluví za vše.


Stále doufám v dobré řešení. Proberme to dále na tvrzení. Tady ne. Pravděpodobně jen udělali chybu a své rozhodnutí změní, chyby se stávají nám všem.


Předtím to pro mě byla opravdu pěkná značka kasina.


Ale výsledek zveřejním na konci.

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Můžete říct, kdy to bylo zkontrolováno? 🙂

Automaticky přeloženo:
Maekz1990
před 2 měsíci

Ano, v zásadě souhlasím, pokud by podmínky byly takové, jaké jsi sdílel a zmínil a pak je po tvé výhře změnili, neměl by to být tvůj problém.

Uvidíme, jak to celé dopadne a budu zvědavý i na výsledek.

Co se týče stížností, máte vpravo nahoře časovač, který má na každou stranu odpovědět, protože stížností je hodně a tak se náš tým musí vypořádat s každou. Ale snaží se odpovědět co nejrychleji, takže se nebojte, že se k vám nedostanou.

Opravdu doufám, že to dopadne dobře a že to bude spravedlivý konec.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Casino Guru mi pomohl vyřešit můj problém a byl jsem plně zaplacen.


Díky za váš přehnaný gamegram. Mohu doporučit hraní na tomto webu, protože i o těžkých problémech se dá mluvit!


Zdravím vás.

Automaticky přeloženo:
Maekz1990
před měsícem

Hej, vždy je to skvělý pohled, když se kasino dokáže dohodnout s hráčem nebo udělat kompromis. Myslím, že to hodně vypovídá o kasinu samotném. Případ se moc dlouho netáhl a nakonec dopadl dobře.

Chystáte se občas trávit čas v tomto kasinu? 😀

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Ehpablo byl odstraněn
Ehpablo
před týdnem

Tato situace pro vás musí být opravdu frustrující, proto bych vám určitě doporučil podat stížnost zde s naším týmem, kde za vás záležitost prošetří.

Je samozřejmě zcela zdarma, takže se nebojte dalších nákladů.

Stačí kliknout na tento odkaz a dobře popsat situaci.

Hráli jste tam s nějakým bonusem nebo bez? 🤔

Počkáme na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Ehpablo byl odstraněn
Ehpablo
před týdnem

Děkuji za to.

Vidím, že náš tým již začal na vaší stížnosti pracovat, takže kdykoli to bude možné, odpovězte prosím na další potřebné informace.

Doufejme, že společně najdeme to nejlepší řešení.

Automaticky přeloženo:
před 6 dny

Ahoj Romi


Dostali jsme se na konec zákazu. Bylo to kvůli použití VPN a mému nepochopení podmínek. Použití VPN není zakázáno a nepocházel jsem z omezené jurisdikce, ale protože moje VPN byla umístěna na druhém konci světa, používání jejich her bylo zakázáno. Stáhl jsem tedy svou stížnost a doufám, že tento příspěvek dá ostatním pozornost, aby se vyvarovali stejné hloupé chyby jako já 🙂


Ještě zmíním špatný zákaznický servis od GameGram v této situaci. Velmi špatná komunikace, když přišel zákaz a odmítl uvést důvod zákazu jinak, než že jsem "porušil podmínky". Navzdory mým mnoha žádostem mi odmítli říct, který termín jsem porušil a pak mě prostě začali ignorovat, což vedlo k tomu, že jsem sem musel přijít a ztrácet čas tohoto týmu.


Děkuji Romi a vašemu týmu za vaši pomoc, poskytla uzavření, které jsem potřeboval!

Automaticky přeloženo:
Ehpablo
před 6 dny

děkuji, že jste to potvrdil.

Vaši stížnost jsem musel projít znovu, protože jste zde ve vláknu smazali své předchozí zprávy, což opravdu nebylo nutné; jen jsi k tomu měl alespoň nějaký vážný důvod.

Jsem rád, že jste to vyřešili a kasino reagovalo na vaši stížnost.

Uvědomte si prosím, že pokud chcete vyjádřit své zkušenosti v uživatelské recenzi, neváhejte tak učinit.

Tady je odkaz pro všechny případy.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky