DomůFórumKasinaFunbet Casino - všeobecná diskuze

Funbet Casino - všeobecná diskuze

 od artesnight
|
1 435 zobrazení 23 odpovědí |
|
1 2
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Funbet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

Moje žádost o výběr čeká 10 dní . Agenti podpory mi každý den říkají, že mám počkat.

Nějaké nápady, co mám dělat?


Automaticky přeloženo:
artesnight

Upřímně řečeno, řekl bych, že je jen pár věcí, které můžete udělat. První je čekat.

Bylo vám řečeno, proč je stažení tak zpožděné?

V každém případě, pokud kasino nevyřeší záležitost v příštích několika dnech, důrazně doporučuji podat proti nim stížnost. Je zcela zdarma, takže se musíte starat o poplatky. Co kdybyste si prošli proces předem? Jen abych věděl, co může následovat:

https://casinoguru-de.com/beschwerde-loesung-anleitung 👈

Předpokládám, že mohou vyvstat nějaké otázky. Neváhejte se kdykoli zeptat. A informujte nás, prosím!


Automaticky přeloženo:
Radka

děkuji za odpověď. Právě mi poslali peníze. Ale čekal jsem 10 dní. Přeji hezký den!

Automaticky přeloženo:
artesnight

Věřím, že je to pro někoho hodně, ale důležité je, že je máš, předpokládám. Jsem ráda, že už se nemusíš stresovat.

Myslíš, že vydržíš, když budeš vědět, jak dlouho může trvat, než se odvoláš?🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro

Děkuji za odpověď Ale stálo to příliš mnoho bolesti hlavy.

Automaticky přeloženo:
artesnight

Nedivím se. Dobře, tak si to udělejte jinde nebo si pěkně odpočiňte.

Přeji krásný den. 😊

Automaticky přeloženo:
artesnight

Ahoj. Také mám zpoždění. Jak dlouho jste nakonec čekali celkem?


musel jsi ověřit svůj účet? Nebyl jsem o nic požádán (ačkoli jsem rád, že to poskytnu), takže jsem zvědavý, jestli to nepovede k dalšímu zpoždění….

Automaticky přeloženo:
Pedromiller

měl jsem 2 výběry. První byl rychlý ( 2 dny ) . Podruhé jsem byl požádán o ověření. A na peníze jsem musel čekat 10 dní.

Automaticky přeloženo:

Dobře, děkuji. Právě jsem dostal jeden po 5 dnech, ale teď to píše, že jsem dosáhl limitu pro výběr (i když jsem to neudělal), takže čekám na podporu. Velmi dlouhý proces!

Automaticky přeloženo:

Dobře, děkuji. Právě jsem dostal jeden po 5 dnech, ale teď to píše, že jsem dosáhl limitu pro výběr (i když jsem to neudělal), takže čekám na podporu. Velmi dlouhý proces!

Automaticky přeloženo:

Ahoj, mohl bys nám tedy dát vědět, jestli budeš také procházet ověřením? Pokud jde o limit, dejte nám také vědět, co vám řekli. Podle našeho webu by to mělo být 500 € za den, takže nevím, jaký limit mají na mysli. Možná, pokud jste provedli několik výběrů v jeden den, mohlo by to být ono.

Nechci však hádat a raději si to nechám potvrdit.

Pak budu tady.

Automaticky přeloženo:

Už více než tři týdny mi chybí výhra a Funbet Casino nezpracovalo můj výběr. Několikrát jsem kontaktoval zákaznickou podporu a opakovaně mi bylo řečeno, že finanční oddělení můj případ prověřuje. Stále jsem však neobdržel žádné rozhodnutí nebo dokonce řádnou aktualizaci o stavu mého odstoupení od smlouvy.


Poslal jsem také několik e-mailů na adresu support@Funbet.com (počínaje 18. lednem), ve kterých jsem požadoval informace o mých chybějících prostředcích a později jsem požádal o uzavření mého účtu. Do dnešního dne jsem nedostal jedinou odpověď na své emaily.


Když jsem kontaktoval live chat, dostal jsem obecné odpovědi a řekli mi, abych počkal na e-mail, který nikdy nedorazil. Agent podpory Zama mě ujistil, že můj případ byl eskalován, ale nic se nezměnilo. Dále jsem se zeptal, zda mohu zavřít svůj účet nebo použít časový limit prostřednictvím živého chatu, ale bylo mi řečeno, že uzavření účtu lze řešit pouze prostřednictvím e-mailu, což je zbytečné, protože nereagují.


Vzhledem k tomu, že Funbet je nelicencované kasino, silně pochybuji, že své výhry někdy dostanu. Tato zkušenost byla frustrující a neprofesionální. Varuji ostatní hráče, aby se vyhýbali Funbet Casinu, protože zadržují výhry a ignorují požadavky zákazníků.


žádám:

Moje chybějící výhra funkce má být okamžitě zpracována

Odpověď od jejich týmu podpory týkající se mého případu

Uzavření mého účtu, jak bylo požadováno


Přiložil jsem důkaz o mých e-mailech a protokolech chatu, které ukazují, že Funbet ignoroval mé požadavky.


Setkal se někdo s podobnými problémy s kasinem Funbet? Budu moc rád za každou radu, jak postupovat.


Automaticky přeloženo:
Glavatron

Ahoj,

Chtěl jsem doporučit podat stížnost, ale zdá se, že jste to mohli udělat. Potřebujeme někoho z kasina, aby vysvětlil svůj pohled, podle mého názoru. Musím přiznat, že vůbec netuším, co se pokazilo, a to ani spekulovat. Řekl bych, že vynikající zákaznický servis je nezbytný, zejména pro nová kasina. Dobrá a přímá komunikace k tomu patří. To si myslím.

Těch pár uživatelských recenzí, které jsem našel, není úplně pozitivních. 🙁


Automaticky přeloženo:
Radka

Je to s nimi každodenní boj a stále žádné e-maily od týmu podpory nebo VIP týmu. Nejhorší stránka v okolí. Navíc jsou bez licence, takže je to ještě horší.

Automaticky přeloženo:
Glavatron

Nejdůležitější věcí ohledně vaší stížnosti je, že kasino musí být ochotné s námi komunikovat a vysvětlit problém. Doufáme, že se s naším týmem pro stížnosti spojí, až přijde čas.

Mohl byste nás prosím informovat o všech aktualizacích, které od nich získáte? Váš případ budeme bedlivě sledovat.

Automaticky přeloženo:

file Toto je podpora A+, kterou získáte, stále žádné e-maily.

Automaticky přeloženo:

je to od 18. a nebudou to řešit se mnou, pochybuji, že to budou řešit bohužel s tebou. Požádal jsem svou banku o přenesení poplatků, protože se jedná o podvod.

Automaticky přeloženo:
Glavatron

No, podle mého názoru je vždy dost času na chargebacky, protože budete označeni a kvůli tomu můžete čelit problémům s jinými kasiny, ale pokud věříte, že to chcete ukončit, dává to smysl.

Přesto to velmi pravděpodobně skončí šance kasina na vyšetřování a také na zjištění, zda jsou schopni reagovat. Žádná prošetřovaná stížnost, žádné důsledky pro nové nereagující kasino. 🙁

Ale jak jsem řekl, chápu to.


Automaticky přeloženo:
Cecooo příspěvek smazal/a

Ahoj,

Nevyplatili mi výběr za 1000 £ od 23.02, předtím jsem jen vybíral menší částky a pak jsem nikdy neměl žádné problémy a jeden za 210 £ byl proveden a zaplacen i po tom, který jsem nikdy nedostal.

Zkoušel jsem všechny způsoby, jak získat pomoc od pracovníků podpory na chatu, napsal jsem pár e-mailů a dokonce jsem požádal mého VIP manažera, aby to zkontroloval a pokusil se najít nějaké informace o tom bankovním převodu, který „zpracovali", ale samozřejmě položili mé požadavky a poté mě jen strašili a nikdy neodpověděli. 🙄


Jakoukoli pomoc nebo radu opravdu ocením 😊

file

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky