Upřímně řečeno, řekl bych, že je jen pár věcí, které můžete udělat. První je čekat.
Bylo vám řečeno, proč je stažení tak zpožděné?
V každém případě, pokud kasino nevyřeší záležitost v příštích několika dnech, důrazně doporučuji podat proti nim stížnost. Je zcela zdarma, takže se musíte starat o poplatky. Co kdybyste si prošli proces předem? Jen abych věděl, co může následovat:
https://casinoguru-de.com/beschwerde-loesung-anleitung 👈
Předpokládám, že mohou vyvstat nějaké otázky. Neváhejte se kdykoli zeptat. A informujte nás, prosím!
Frankly, I'd say there are just a few things you can do. The first is to wait.
Have you been told why the withdrawal is so delayed?
In any case, if the casino fails to resolve the matter in the next couple of days, I would strongly recommend submitting a complaint against them. It is free completely, so you need to worry about the fees. How about you browse the process in advance? Just to know what may come next:
https://casinoguru-de.com/beschwerde-loesung-anleitung 👈
I imagine some questions may arise. Feel free to ask anytime. And keep us posted, please!
Automaticky přeloženo: