FórumKasinaFun88 Casino - všeobecná diskuze

Fun88 Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od johnnyfong83014
|
8295 zobrazení 21 odpovědí |
|
1 2
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Fun88 Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Právě jsem ve FUN88 narazil na nešťastnou věc. Já jsem vietnamec. Hrál jsem Slot na webu Fun88 a vyhrál jsem více než 1 000 dolarů. Fun88 mi neočekávaně zablokoval účet a nevybral ze mě peníze. Také mě požádali, abych provedl KYC autentizaci. Proč stále nerozumím tomuto ověření? Jedná se o certifikaci KYC? Souhlasil jsem se zrušením svého účtu a zrušením mých vyhraných peněz. Myslím, že jejich chování by mělo být podvodné. Hráči ztrácejí peníze. Sbírejte, hráči vyhrávají peníze a blokují si účty. Pokud je každé online kasino jako oni, kdo se odváží zúčastnit CASINO ONLINE?

POZNÁMKA: Důkazy, které jsem poskytl, jsou vietnamské a aplikace pro překlad obrázků může pomoci zkontrolovat obsah

filefilefile

Automaticky přeloženo:
johnnyfong83014
před 2 roky

Ahoj,

Bohužel umím číst v tomto jazyce, takže by bylo nejlepší, kdybyste tuto konverzaci mohli přepsat do angličtiny.

Stačí jej zkopírovat/vložit do příspěvku, aby mohl být automaticky přeložen.

Normálně musí být váš účet ověřen, aby mohl být proveden první výběr – to se nazývá KYC (poznej svého zákazníka), v některých případech – jako je ten váš – je účet během ověřování zablokován.

Proč byste souhlasili se zrušením zůstatku? Porušili jste nějaká pravidla?


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

FUN88 jsem hrál tři roky. Tentokrát jsem vložil 2 000 000 VND a vyhrál jsem 25 000 000 VND. Když odstoupím, zákazník mi řekl, že můj účet byl vybrán a potřebuje speciální ověření. Požádali mě, abych poskytl ověření podobné KYC, které mi pomůže vybrat peníze. Poté, co jsem poskytl ověření údajů, byl jsem požádán, abych počkal tři dny. Třetí den, když jsem se přihlásil na svůj účet, zjistil jsem, že můj účet smazali. Kontaktoval jsem je. Řekli, že nesplňuji jejich pravidla hry. Nevím, jak porušit pravidla hraní SLOT online. Není pravidlem zvolit si výši sázky a poté stisknout rotaci? Opravdu nevím, co říct? Je zřejmé, že pokud ztratíte peníze, neztrácejte peníze. Vezmeš si tah hráče, pokud vyhraješ?

Automaticky přeloženo:
johnnyfong83014
před 2 roky

Ahoj,

nějaké dodatečné ověření se v tomto případě zdá být v pořádku. Pokud vyhrajete hodně, stane se to. Co mě mate je fakt, že nevíte, proč byl váš účet uzavřen/smazán.

Zeptal bych se kasina, co přesně tyto herní předpisy znamenají.

Navíc, hráli jste třeba s nějakým bonusem?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Každý den, když váš vklad splní jejich požadavky, můžete získat určitý druh cen. V ten den prostě beru 18FS (když vložím =>1 500 000 VND). Hraji s nimi dva roky (nepamatuji si přesně jak dlouho) Vyhrál jsem 1000 USD nebo 2000 USD nebo dokonce 3000 USD Není to pro mě nic neobvyklého. V budoucnu pouze zdrželi platbu a řekli mi, že bankovní systém je vadný.

Manažeři FUN88 také spravují Happy Luke Casino (mám pocit, že tvoří stejnou službu). Asi před půl měsícem jsem hrál SLOT na Happy Luke a vyhrál jsem od nich 3800 USD. V té době moje žádost o výběr prošla a nebylo vyžadováno žádné ověření identity, ale po incidentu FUN88 jsem zjistil, že mi Happy Luke poslal EMAIL, abych jim poskytl nějaké informace k ověření mé identity. Pokud je neposkytnu, už mě nepřijmou, ale můj účet v Happy Luke není zablokovaný? Místo toho jsem hrál Slot a vyhrál ve FUN88, když jsem požádal o výběr, požádali mě, abych jim poskytl nějaké informace k ověření mé identity. Udělal jsem vše podle jejich přání. Dal jsem jim své informace po 3 dnech, ale můj účet byl zablokován a peníze mi nebyly vráceny. Myslí si, že jsem Vietnamec a Vietnam je země, která ještě nemá rozvinutou ekonomiku a technologie, takže klamete, jak chcete? Neexistuje vůbec žádná profesionální etika.



Automaticky přeloženo:
johnnyfong83014
před 2 roky

Ahoj,

děkuji za podrobnosti, ale myslím, že bychom se měli nejprve zaměřit na ověření a nechat Happy Luke Casino stranou:

Byli jste informováni, co konkrétně se zdá být problémem při ověřování vašeho účtu? Chybí tam nějaký konkrétní dokument?

Pokud tomu dobře rozumím, váš účet byl při ověřování zablokován, už se k němu nedostanete a s podporou komunikujete pouze přes email, mám prosím pravdu?

Domnívám se však, že jsme ve vláknu stížností položili stejnou otázku.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Nezmínili se o mém ověření, pouze řekli, že moje chování při hraní SLOTu porušuje jejich předpisy a také řekli, že to, zda KASINO přežije, má své vlastní standardy, takže řekli, že o tom dlouho přemýšleli, než se rozhodli smazat můj účet a moje peníze byly zabaveny. Pozvali mě hrát do jiného CASINA a už mě nevítají.

Myslíte si, že jejich vysvětlení je postoj, který by člověk měl mít k hostu, který hraje v jejich CASINO phaying dva roky? Jejich chování není podvod nebo sbírání peněz. Opravdu nevím, co říct. Pokud jsou informace, které jsem uvedl, špatné, mohou to říci nebo mi poskytnout vzorek a já udělám, co požádají.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Mohu vám poskytnout malé snímky obrazovky mých diskuzí s nimi,

Můžete použít GOOGLE LENS help me k překladu konverzací na obrázcích (pokud cítíte potřebu)

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nezmínili se o mém ověření, pouze řekli, že moje chování při hraní SLOTu porušuje jejich předpisy a také řekli, že to, zda KASINO přežije, má své vlastní standardy, takže řekli, že o tom dlouho přemýšleli, než se rozhodli smazat můj účet a moje peníze byly zabaveny. Pozvali mě hrát do jiného CASINA a už mě nevítají.

Myslíte si, že jejich vysvětlení je postoj, který by člověk měl mít k hostu, který hraje v jejich CASINO phaying dva roky? Jejich chování není podvod nebo sbírání peněz. Opravdu nevím, co říct. Pokud jsou informace, které jsem uvedl, špatné, mohou to říci nebo mi poskytnout vzorek a já udělám, co požádají.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

pokud jste porušili nějaká pravidla, musí vám být řečeno, co se přesně stalo. To by bylo fér.

Pořád nechápu tu část s druhým kasinem, asi. Už jste byli ověřeni v obou kasinech, ale FUN88 vám zablokoval účet a nabídl vám, že budete hrát někde jinde, že?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Mohu vám poskytnout malé snímky obrazovky mých diskuzí s nimi,

Můžete použít GOOGLE LENS help me k překladu konverzací na obrázcích (pokud cítíte potřebu)

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Vložte text z těchto snímků obrazovky do vlákna stížnosti , může to být užitečné. Bylo by skvělé, kdybyste to mohli přeložit do angličtiny. Děkuji.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Moc se omlouvám, v poslední době se toho v mé společnosti stalo hodně, takže jsem vám hned neodpověděl.


Jsem jejich zákazníkem dva roky, problém s ověřením nyní nemůže být přítomen a je ještě nepravděpodobnější, že nemáte dostatečné ověřovací informace.


Odpověděli mi pouze: dlouho přemýšleli, než mi dali tento případ. Takže mě znali a potvrdili mou totožnost, ale nesouhlasili s výběrem mých peněz.

filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
johnnyfong83014
před 2 roky

Ahoj,

to je v pořádku.

Zdá se tedy, že jste byl obviněn z používání nějakého nepravidelného sázkového vzoru, pokud to chápu správně. Poskytlo vám kasino konkrétní vysvětlení, prosím?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Řekli pouze: Toto je rozkaz jejich nejvyššího vůdce. Požádal jsem je, aby mi poskytli relevantní informace, odpověděli jen: Mé porušení je důvěrné a nelze mi jej poskytnout.

Fun88 mě násilně okradli o peníze a řekli, že jsem hraním SLOTu porušil jejich pravidla. Opravdu nevím, co jiného mohu udělat pro hraní SLOTu kromě výběru výše sázky a stisknutí tlačítka Start?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Fun88 chování při vytahování peněz, opravdu jsem nevěděl, proč mohou získat licenci na provozování kasina, ignoruje agentura, která jim licenci vydala, jejich chování?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Řekli pouze: Toto je rozkaz jejich nejvyššího vůdce. Požádal jsem je, aby mi poskytli relevantní informace, odpověděli jen: Mé porušení je důvěrné a nelze mi jej poskytnout.

Fun88 mě násilně okradli o peníze a řekli, že jsem hraním SLOTu porušil jejich pravidla. Opravdu nevím, co jiného mohu udělat pro hraní SLOTu kromě výběru výše sázky a stisknutí tlačítka Start?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Kéž bych pro vás měl nějaké odpovědi. Kasino bohužel stížnost ignorovalo, takže už nemůžeme udělat nic, obávám se.

Řekl bych, že můžete zkusit kontaktovat licenční úřad UKGC, toto kasino tam má podle našich informací licenci.

Musím dodat, že jsem se dnes nemohl dostat na stránku a dostal jsem jakési podivné varování, nechám si to zkontrolovat, protože pokud bude kasino zavřené, obávám se, že licenční úřad moc nepomůže.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Kéž bych pro vás měl nějaké odpovědi. Kasino bohužel stížnost ignorovalo, takže už nemůžeme udělat nic, obávám se.

Řekl bych, že můžete zkusit kontaktovat licenční úřad UKGC, toto kasino tam má podle našich informací licenci.

Musím dodat, že jsem se dnes nemohl dostat na stránku a dostal jsem jakési podivné varování, nechám si to zkontrolovat, protože pokud bude kasino zavřené, obávám se, že licenční úřad moc nepomůže.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Bohužel, kasino nyní přijímá pouze hráče z Velké Británie, myslím, že se nacházíte v jiné zemi, že?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Na začátku jsem řekl, že jsem Vietnamec a web fun88 ve Vietnamu stále funguje. Opravdu nevím, že se ty organizace, které poskytují certifikaci, nebojí, že jim fun88 zkazí pověst?

Například: certifikační agentura vidí můj problém a tentokrát se jím nezabývá, budou tomu tedy certifikovaní hráči vydávaní certifikační agenturou kasinu v budoucnu stále věřit?

Protože jsem precedens, existuje vysoká pravděpodobnost, že kasina s touto certifikací smažou účet hráče a zabaví peníze na účtu. Fakt nevím, kdo by si troufl hrát v takové certifikaci, v takovém kasinu?

Automaticky přeloženo:
johnnyfong83014
před 2 roky

Ahoj.

No, na stránku mohou přistupovat hráči z jiných a nyní omezených zemí, ale podle našich informací mu maltský licenční úřad odebral licenci, takže nyní jsou povoleni pouze obyvatelé Spojeného království:

file

https://casino.guru/Fun88-Casino-review

Je smutné, že kasino vaši stížnost ignorovalo, nemohu vám pomoci - je mi líto.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Když FUN88 smazal můj účet a zabavil mé peníze předtím, požádal jsem je, aby uvedli důvody. Tehdy pouze řekli, že jsem porušil jejich předpisy, ale řekli, že moje informace o nesrovnalostech zůstaly v tajnosti. (Bez ohledu na to, co řeknu, nesouhlasili s tím, aby mi to dali, a já porušuji pravidla při hraní SLOTu.)

Tehdy jsem jim řekl: Pokud chcete okrást mé peníze, najdu si webovou stránku, která bude mým rozhodčím, a požádám netizeny, aby byli mým publikem.

Takže je vlastně jedno, jestli můžu dostat zpět peníze, které mě okradli. Nejvíce mi teď záleží na tom, aby každý znal jejich opovrženíhodné chování a stal se svědkem.


Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky