DomůFórumKasinaFonbet Casino - všeobecná diskuze

Fonbet Casino - všeobecná diskuze

před rokem od Jtsouk2468
|
3 928 zobrazení 27 odpovědí |
|
1 2
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Fonbet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

to nejhorší, co existuje v kasinech, žere jen zloděje

Automaticky přeloženo:
Jtsouk2468
před rokem

Dobrý den, Jtsouk2468,

Mám vás požádat o další podrobnosti? Jaké jsou vaše osobní zkušenosti s tímto kasinem? Díval jsem se na hodnocení kasina na stránce kasina a nevypadá tak špatně, ale rádi bychom slyšeli vaše osobní zkušenosti. Také vidím, že v minulosti měli dvě stížnosti a obě byly vyřešeny kladně. 🙂 file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Hrál jsem poprvé velkou částku bez velké sázky (0,20) a vkladů 10 eur.....sweep phillips opravdu!

Automaticky přeloženo:
napoli13m
před rokem

Nedokážu pochopit, jestli jsi prohrál nebo vyhrál 🙂.

Myslíte, že mi pomůžete rozhodnout? Byla to prosím pochvala, nebo řekněme stížnost?

Automaticky přeloženo:
Honza
před 11 měsíci

Hrajte a uvidíte

Automaticky přeloženo:
Jtsouk2468
před 11 měsíci

No, to je velmi nepravděpodobné. Kromě vašich tvrdých, neříkajících slov, je něco, co byste chtěl dodat?

Obvinili jste kasino, ale co se stalo? Zdá se, že jste vyhráli mnohem méně, než se očekávalo, předpokládám správně?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

A Kasino Fonbet GR příběh a obecné zkušenosti...


Prostřednictvím věrnostního programu mají měsíční vkladový bonus. Provedl jsem vklad 375 €, ale kvůli mému zmatku nebyl bonus aktivován. Před vkladem bylo nutné zadat kód do pole na stránce profilu. V procesu vkladu nejsou žádná pole kódu. Nakonec ale zástupce v live chatu nesouhlasil s aktivací ručně, byla to věc, o kterou jsem se přímo neptal, ale kterou v jiných kasinech běžně dělají. Hrál jsem tedy 1x částku tohoto vkladu a pokračoval ve výběru svého zůstatku.


Poté jsem provedl nový vklad 375 EUR s úspěšnou aktivací bonusu 300 EUR, což vyžadovalo 45násobný obrat (13 500 EUR). Tu noc jsem měl obrat kolem 7-8 000 € s nulovým zůstatkem na výběr a bonusem 360 €. Druhý den jsem zjistil, že žádost o výběr byla zpracována a bonus byl zrušen! V žádostech o podporu, kde jsem zmínil, s čím měli tito dva společného a jaké porušení podmínek zaručovalo zrušení bonusu, jejich odpověď byla: Musel jsem nejprve počkat, až proběhne výběr, a oni se k obnovení bonusu vyjádřili negativně.


Byl to typický příklad toho, jak levně jsou ve Fonbet Casino GR.


Po nějakou dobu byl zážitek docela hladký. Když jsem však náhodou vykazoval konzistentní zisky, okamžitě jsem viděl, jak se jejich chování změnilo: nepřiměřené zpoždění ve výběrech (poslední trvalo 1 týden) a lhostejné až hrubé chování ze strany podpory.

Automaticky přeloženo:
vashbet
před 10 měsíci

t Upřímně řečeno, je zcela obvyklé, že kód je třeba používat správně a ne každý kasinový systém umožňuje podporu, aby vám takový vkladový bonus poskytla ručně. Škoda, že ti to nevyšlo.

Každopádně bych řekl, že bonusy je možné odmítnout. Pokud se vám sázení nelíbí, bonus neberte.

Ale souhlasím, že hrubá podpora a opožděné (jen jeden?) výběry jsou trochu nepříjemné. Možná můžete sdílet nějaké snímky obrazovky, abyste ukázali, že kromě těchto lidí jste byli celou dobu zdvořilí a milí.

Doufejme, že ostatní budou potěšeni více.


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Co se týče bonusů, baví mě sázení. Myslím, že vám unikla pointa. Známý termín je: během aktivního bonusu nepožadujte výběr.


Pokud jde o výběry, to bylo nejextrémnější zpoždění.

Požadovaný výběr dne 30.01.2024 14:44:36. Komunikace po tel. lince dne 3.2.2024, kde zastupitel odpověděl, že to bude prosazovat přednostně. E-mailová žádost a oficiální stížnost dne 4.2.2024.

file

Nakonec 5.2.2024 zpracovali žádost o schválení platby.

file

Několikrát jsem také zažil další zpoždění výběru ve Fonbet Casino GR, ale když jsem kontaktoval, problém byl obvykle vyřešen do druhého dne. Jejich vysvětlení důvodu zpoždění však byla dětinská: technické problémy a to, jak jsem měl zůstat déle na stránce žádosti o výběr. V době, kdy byla částka výběru odečtena z mého zůstatku normálně a požadavek byl také normálně zaznamenán...


Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
vashbet
před 10 měsíci

Opravdu velmi hrstka pravidla! Navzdory skutečnosti, že je pro mě těžké uvěřit, že sázení 45x se oceňuje, jsem rád, že víte, co děláte.

Klíčovým bodem je tedy to, že kasino tvrdilo technické problémy jako důvod zpoždění. Dobře, chápu, že jsi přesvědčen, že to byla jen hloupá výmluva...

Je vždy těžké říci, zda se kasino nějakým způsobem snaží zastavit proces nebo zda existují rozumné překážky.

Ještě jednou děkuji za vaše zkušenosti. 👍

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Nejhorší kasino, jaké kdy hrálo. Nepřibližovat se

Automaticky přeloženo:
Sifa13
před 7 měsíci

Opravdu mě mrzí vaše špatná zkušenost s tímto kasinem. Hráli jste tam dlouho?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý večer, chtěl jsem se zeptat na toto konkrétní kasino

Máte někdo podobnou zkušenost? Udělal jsem vklad 50 € ve spěchu Stiskl jsem 500, problém je v tom, že mě žádají o vyplacení, i když jsem provedl výběr, jakmile jsem viděl chybu, kterou jsem jim poslal

zprávu, vysvětlil jsem jim, že už kolik dní mi berou duši

sto karet, které měli mít při registraci, nenechají mě si je vzít, co mohu udělat, nedostanu se k hraní tak velké částky, za kterou tato částka v žádném případě nebyla

Automaticky přeloženo:
tsaousi1987
před 7 měsíci

Ahoj, chápu to správně, že jsi vložil víc, než jsi chtěl, ano? Problém je, že nyní nemůžete vybrat peníze a napsal jste jim, že to byla chyba na vaší straně a chcete vybrat?

Co se týče karet, bylo potřeba je ověřit nebo co se děje? Jak dlouho se tento případ táhne?

Samozřejmě, pokud jsem něco špatně pochopil, dejte mi prosím vědět, abych věděl.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Pochopili jste správně, informoval jsem je, že došlo k chybě, protože jak jsem provedl vklad, okamžitě jsem požádal o výběr, jakmile jsem samozřejmě viděl částku, která přišla a identifikovali jsme všechny doklady, karty, telefon, selfie, vše, o co žádali, je nyní od 5.8

Automaticky přeloženo:
tsaousi1987
před 7 měsíci

Dobře, takže váš účet je již ověřen a na výběr čekáte týden. Děkuji Vám za vysvětlení.

Každopádně kasinům dáváme 14 dní na to, aby vše vyřešili a poslali vám peníze, takže se snažte obrnit trpělivostí, i když vím, že to není nejjednodušší. Uvidíme, co se stane v dalších dnech a pokud vám kasino nic relevantního neřekne a peníze nedostanete, pak vám doporučím jiný postup.

Pokud se něco změní nebo budete mít něco nového, určitě mi dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobře, děkuji moc za pomoc, budu vás informovat

Automaticky přeloženo:
tsaousi1987
před 7 měsíci

Nemáte zač, tak budu čekat a pevně věřím, že přijdete s pozitivními zprávami.

Automaticky přeloženo:
tsaousi1987
před 7 měsíci

tsaousis bohužel budete muset udělat obrat 1x, dll 500€.

Jsou vázáni legislativou o praní špinavých peněz a počítám, že se nebudou obtěžovat řešit lidskou chybu a zůstanou neochvějně na svém místě.

Je lepší najít trpělivost a čas a roztočit malé částky v ruletě.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky