DomůFórumKasinaFamBet Casino - všeobecná diskuze

FamBet Casino - všeobecná diskuze

3 972 zobrazení 32 odpovědí |
před 5 měsíci
|
1 2
Přidat příspěvek
před 5 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s FamBet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 5 měsíci

Dobrý večer, mám na účtu 1 500 € a dnes jsem poprvé požádal o výběr (limit 500 €). Provedl už někdo výběr? Můžete mi pomoci zjistit, zda je kasino spolehlivé, nebo ne?: Děkuji

Automaticky přeloženo:
alexis1985
před 5 měsíci

Dobrý den, pokud byste včera provedli výběr, počkal bych, co se stane v příštích několika dnech. Jakou platební metodu jste si zvolili? Požádalo vás kasino o dokumenty? Hrál jste s bonusem, nebo ne?

Zatím nemáme z kasina téměř žádné informace a rád bych, aby se vám někdo ozval a řekl vám více, ale na to si asi budeme muset počkat.

Každopádně mi dejte vědět, pokud budete mít nějakou aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý večer, už jsem si zažádal o první 2 výběry, první 29. 6. a druhý 30. 6., a zítra si zažádám o třetí výběr 500 €. Způsob byl kartou, mluvil jsem s nimi na chatu a řekli mi, že se to započítá do 3-5 pracovních dnů ode dne po žádosti o výběr, ne, na nic se mě neptali, čekám, co se stane, logicky v pátek mělo být připsáno prvních 500 €, čekám a dám vědět.....

Automaticky přeloženo:
alexis1985
před 5 měsíci

V tomto případě můžeme jen čekat, protože kasino vám pravděpodobně další aktualizaci poskytnout nemůže.

Máš také ve svém profilu, v jakém stavu jsou výběry a zda tedy čekají na vyřízení? Možná si to tam můžeš sám ověřit.

Pokud se něco změní, dejte mi vědět, budu rád, když se ozvete.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobré ráno, první žádost o 500 € byla připsána na účet!!!!! Čekám na včerejší a dnešní, protože první byla podána, myslím, že nebudu mít problém........ V následujících dnech budu informovat o pokroku.

Automaticky přeloženo:
alexis1985
před 5 měsíci

Dobrá zpráva, doufám, že v tom budete pokračovat.

Gratuluji a užívejte si vítězství.

Až budeš mít další pozitivní informace, tak se sem ozvu.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý večer, vložil jsem (naštěstí) pouhých 33 eur a šel jsem si zahrát, ale žádná hra nefungovala. Přihlásil jsem se a odhlásil, ale nemohl jsem se přihlásit. Mluvil jsem s nimi v chatu a oni mi řekli, že se omlouvají za nepříjemnosti a že kasino je zavřené. Informovali mě, že veškerý zůstatek na účtu bude okamžitě převeden na bankovní účet (čeká se na 3. a poslední výběr 500 €). Mám velký strach, že tyto peníze + 33 € nikdy nedostanu.

Automaticky přeloženo:
alexis1985
před 5 měsíci

No, to je nepříjemné. Pokud peníze nedostanete včas, dejte nám vědět a náš tým se vám pokusí pomoci. Kdy byste měli provést svůj poslední výběr?

Také děkuji za informace a pokud se kasino skutečně zavírá, předám je našemu datovému týmu k úpravě recenze.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Kasino se skutečně zavřelo, naštěstí jsem dnes obdržel výběr 500 €, teď už jen musíme vidět, jestli mi připíší těch 33 €, ale alespoň jsem o peníze z výběrů nepřišel.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Měl jsem štěstí ve 2 automatech a momentálně je to nejserióznější kasino v Rabidi v Nevadě, už mě ověřili. file Zatím mi vyplatili 3 000 eur, uvidíme, jak to dopadne se zbývajícími 11 000 eury. file

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Kasino se skutečně zavřelo, naštěstí jsem dnes obdržel výběr 500 €, teď už jen musíme vidět, jestli mi připíší těch 33 €, ale alespoň jsem o peníze z výběrů nepřišel.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Můžu se zeptat, co myslíte tím, že zavřeli?

Mně to funguje dobře. 🤔

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Měl jsem štěstí ve 2 automatech a momentálně je to nejserióznější kasino v Rabidi v Nevadě, už mě ověřili. file Zatím mi vyplatili 3 000 eur, uvidíme, jak to dopadne se zbývajícími 11 000 eury. file

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

To je opravdu skvělé, že jsi tam zatím spokojený/á. Určitě nás budeš informovat.


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

V mé zemi už možná není k dispozici.

Automaticky přeloženo:
alexis1985
před 5 měsíci

Náš datový tým to určitě prověří. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj! V tom kasinu jsem vyhrál 3500 eur a žádají mě o dokumenty. Dokumenty jsem už několikrát poslal (občanský průkaz, adresu a výpis z účtu). Z nějakého důvodu teď žádají o další informace o události z 12.7. (v dané události se jedná o výhru 1000 eur z jiného kasina). Zdá se, že se záležitost momentálně nijak neposouvá.


Už jsem několikrát poslal/a dokument z výpisu z bankovního účtu za období 1. července - 31. července, ale nepřijali ho.


file

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Jako doplněk k mé předchozí zprávě jsem jim poslal následující obrázek toho, o co požádali. Své vlastní informace jsem začernil, protože budou sdíleny na obecném fóru. To jim také nevyhovovalo v případě výhry, kterou jsem obdržel 12.7., za kterou chtěli nějaký bankovní výpis. file

Automaticky přeloženo:
Heto91
před 4 měsíci

Ahoj,

Myslím, že by bylo dobré zjistit, proč tyto dokumenty nebyly přijaty. Poskytl jsi spoustu informací, ale pokud má kasino nějaký problém s ověřením tvého účtu, mělo by ti to říct, protože my o tom nemáme ani tušení.

Zkusil jsi to prosím zjistit?

Totéž platí, bohužel, i pro událost, kterou jste zmínil. Požádejte kasino o vysvětlení a pak uvidíme, co vám řeknou.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj!


Dotyčné kasino (Fambet) mi na mou otázku, proč dokument nebyl akceptován, neodpovídá. Momentálně požadují kompletní transakci na účtu za výhru 1190 eur, kterou jsem obdržel 12.7.


Přikládám potvrzení z mé banky o dané transakci (poslal jsem jim ho jako PDF soubor a v předchozí zprávě je obrázek tohoto obrázku) a snímek obrazovky dané stránky kasina (snímek obrazovky výhry viditelný v historii s datem, časem a vyplacenou částkou dne 12.7.).


Nemůžu s tím pokračovat, protože kasino mi neodpovídá na otázky. Nemohu poskytnout lepší dokumenty, protože toto jsou nejlepší, které mohu získat (ověřené bankou).


Jinak můj dokument byl schválen, ale teď se zasekl na dokumentu požadovaném k 12.7, se kterým nemůžu pokračovat. Stejný sled událostí se stal v kasinu Wildrobin, kde mi na nic neodpověděli, dokud jsem vás nekontaktoval.


S pozdravem, Toni

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dodám, že prostě nechápu, proč potřebují tolik informací o jediné výhře. Předložil jsem spoustu dokumentů, takže si nemyslíte, že to stačí k ověření mé totožnosti?

Automaticky přeloženo:
1 2

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.