S největší pravděpodobností proto, že spolupráce je nutností, pokud chcete, aby vám Casino Guru pomohl. Víte, jak naše „pomoc" funguje? Dovolte mi vysvětlit:
" Krok 3 : Napíšeme popis stížnosti pro náš systém a zeptáme se hráče na další otázky, abychom všemu dobře porozuměli.
Krok 4 : Na základě všeho, co víme, se snažíme hráči poradit, zda lze situaci snadno vyřešit, aniž bychom museli kontaktovat kasino."
V tuto chvíli se snažíme pochopit, zda je to něco pro tým pro stížnosti. Odpovězte prosím na toto:
Nezkoušeli jste se podívat do Smluvních podmínek, abyste zjistili, zda pro tento druh věci existuje maximální výběr? Nebo se dokonce zeptat na chatu? Vklad by mi nepřišel tak divný, kdyby to byl ověřovací vklad, ale před vložením peněz bych to také zkontroloval.
Pokud nám nepomůžete určit, které limity měly vliv na vaši hru a zda je pro ověření platební možnosti vyžadován vklad, nebudeme vám moci příliš pomoci. Což je obojí celkem běžné.
Počkáme na vaši odpověď.
Most likely because cooperation is a must if you want Casino Guru to help you out. Are you familiar with how our "help" works? Let me explain:
"Step 3: We write a complaint description for our system and ask the player any additional questions to understand everything well.
Step 4: Based on everything we know, we try to give advice to the player to see if the situation can be resolved easily, without contacting the casino."
At this moment, we are trying to understand if this is anything for the Complaint Team. Please respond to this:
Didn't you try to check the Terms and Conditions to see if there is a maximum cashout for this kind of thing ? Or even ask the chat ? I wouldn't find the deposit so strange if it was a verification deposit, but I'd check that too before I put money in.
If you do not assist us in determining which limits had an impact on your play and whether the deposit is required for payment option verification, we will not be able to assist you very much. Which is both quite common.
We shall wait for your response.
Automaticky přeloženo: