Hmm, nevím, komu teď odpovídáš, protože jsi nepoužil tlačítko "odpovědět". Pokud odpovídáte na poslední příspěvek od Romi, který byl adresován někomu jinému, ale vidím, že příspěvek byl zřejmě smazán uživatelem, tak jsem trochu zmaten. 🤔
Hmm I don't know who you are replying to now because you didn't use the "reply" button. If you are replying to the last post from Romi, that was addressed to someone else but I see that the post seems to have been deleted by the user, so I'm a bit confused. 🤔
Takže v tom případě šlo asi o nedorozumění. Každopádně jsi to zkusil znovu? Baví vás to nebo jste zde nehráli z poslední zkušenosti?
So in that case it was probably a misunderstanding. Anyway, did you try again here a? Are you enjoying it or haven't you played here from last experience ?
Eurobet kasino je stinné podvodné kasino. Nehrajte zde vklad. Vsadil jsem svých posledních 5 $ na live blackjack a dostal jsem bj. Odebrali mi výhru a odhlásili mě. Výherní částka 12,5 $ zmizela poté, co jsem vyhrál. Kontaktoval jsem podporu, řekli to všechno moje dovednosti a štěstí. Ignorovali mé tvrzení. Řekli, že mi dají nějaký bonusový žeton. Všechny špatné recenze o tomto kasinu jsou pravdivé. Vzali vaše vklady pouze rychle a nedovolí vám získat vaše výhry.
Opatrně si tady hrajte, kluci
Eurobet casino is a shady scamming casino. Do not play deposit here. I bet my last 5$ on live blackjack and I got bj. They removed my winning and logged me out. The winning amount of 12.5$ disappeared after I won. I contacted support, they told it all my skilll and luck. They ignoreed my claim. They said they give me some bonus chip. All bad reviews about this casino are true. They only took your deposits fast and won’t let you receive your winnings.
Becarefull playing here guys
Eurobet kasino je stinné podvodné kasino. Nehrajte zde vklad. Používali falešné recenze, aby přilákali hazardní hráče. Nevšiml jsem si toho poté, co jsem zde od února 2024 ztratil všech 5 000 vkladů. Podařilo se jim to všechno ztratit. Živý dealer zřídka praskne. Dávejte pozor na skener a řezačku karet. Všichni jsou podezřelí. Vsadil jsem svých posledních 5 $ na live blackjack a dostal jsem bj. Odebrali mi výhru a odhlásili mě. Výherní částka 12,5 $ zmizela poté, co jsem vyhrál. Kontaktoval jsem podporu, řekli to všechno moje dovednosti a štěstí. Ignorovali mé tvrzení. Řekli, že mi dají nějaký bonusový žeton. Všechny špatné recenze o tomto kasinu jsou pravdivé. Vzali vaše vklady pouze rychle a nedovolí vám získat vaše výhry.
Opatrně si tady hrajte, kluci
Eurobet casino is a shady scamming casino. Do not play deposit here. They used fake reviews to attract gamblers. I did not notice after I end up lost it all 5k deposit here since Feb 2024. They managed to let me lose it all. Live dealer rarely burst. Watching out carefully the scanner and the card cutter. They are all suspicious. I bet my last 5$ on live blackjack and I got bj. They removed my winning and logged me out. The winning amount of 12.5$ disappeared after I won. I contacted support, they told it all my skilll and luck. They ignoreed my claim. They said they give me some bonus chip. All bad reviews about this casino are true. They only took your deposits fast and won’t let you receive your winnings.
Becarefull playing here guys
Ahoj, hned bych řekl, že jsi udělal správnou věc, když jsi podal stížnost . Myslím, že v situacích, jako je tato, není na co čekat, pokud kasino vezme vaše peníze a nic vám o nich neřekne. Nenašel jsi nějaký důvod, proč ti vzali výhry z blackjacku? A asi bych nebyl šťastný, kdyby mi za to chtěli dát čip, protože si myslím, že je to nefér.
Proto se náš tým bude snažit pomoci a doufám, že vše bude fér.
Budu čekat na odpověď nebo novinky, pokud nějaké máte.
Hi, right off the bat I would say you did the right thing by starting a complaint. I think in situations like this there is nothing to wait for if the casino takes your money and doesn't tell you anything about it. Didn't you get any reason why they took your winnings from the blackjack ? And I probably wouldn't be happy if they wanted to give me a chip for it because I think it's unfair.
That's why our team will try to help and I hope everything will be fair.
I'll be waiting for a reply or news if you have any.
Nebyl důvod. Jsou to podvodníci. Neměl jsem ponětí, proč to udělali. Možná chtěli, abych to všechno ztratil a udělal nové vklady. Možná viděli moje špatné recenze na jejich kasino v trustpilot. Naštěstí jsem vložil pouze 500 $. Pokud vložím 5 tisíc, rozloučil bych se se svými úsporami.
There was no reason. They are scammers. I had no ideas why they did it. Maybe they wanted me to lose it all and to make new deposits. Maybe they saw my bad reviews to their casino in trustpilot. Lucky I only deposited $500. If I deposit 5k, I would say good bye to my saving money.
Všiml jsem si, že Veronica odpověděla na vaši stížnost, takže by bylo jistě hezké, kdybyste jí také odpověděli na to, na co se ptá. Stačí kliknout zde .
Mám ještě jeden návrh, a to ten, že pokud nemáte někde odložené peníze, o kterých víte, že vás nebude mrzet, když prohrajete, nehrajte v žádném kasinu. Nikdy by to nemělo skončit tak, že tam utratíte všechny své úspory, ale měla by to být forma relaxace, ne stresu.
Každopádně uvidíme, co náš tým dokáže zařídit a jak to celé dopadne.
I noticed that Veronica replied to your complaint so it would certainly be nice if you would also provide her with an answer to what she is asking. Just click here to do so.
I have one more suggestion, and that is that unless you have money set aside somewhere that you know you won't be sorry if you lose, don't play in any casino. It should never end up with you spending all your savings there, but it should be a form of relaxation, not stress.
Anyway, let's see what our team can sort out and how it all turns out.
Je mi to opravdu líto, ale bohužel nemáme žádné jiné kontaktní informace na kasino, než jaké jsou uvedeny na jejich stránkách. A jak jste sami zažili ve své stížnosti , kasino není ochotné komunikovat.🤷♀️
I am really sorry about that, but unfortunately, we do not have any contact information for the casino other than what is stated on their site. And as you have experienced for yourself in your complaint, the casino is not willing to communicate.🤷♀️
Ahoj, zdá se mi to divné. Znáte také rozhodnutí, proč jste museli svůj výběr dvakrát zrušit? Připadá mi to dost neobvyklé a rád bych znal důvod.
Horší je, že nereagují na stížnosti, které u nás hráči podávají, takže i když nastanou nějaké problémy a kasino peníze nevyplatí, mám obavy, jak to dopadne.
Pokud se vám podaří provést výběr, pravděpodobně bych z tohoto kasina co nejdříve utekl.
Hi, it seems strange to me. Do you also know the decision why you had to reverse your withdrawal twice ? I find it quite unusual and would like to know the reason.
What's worse is that they don't respond to complaints that players file with us, so even if there are some problems and the casino doesn't pay out the money, I'm worried about how it will turn out.
If you manage to make a withdrawal, I would probably get away from this casino as soon as possible.
Vidím, že ses tím, co popisuješ, nikam nedostal.
Samozřejmě, pokud potřebujete, můžetepodat stížnost zde a dobré by bylo, že pokud se to nepokusí vyřešit, kasino dostane černé body a sníží se jeho index bezpečnosti.
To je alespoň zadostiučinění z celé situace.
Rozhodně bych však zkusil peníze vybrat a věřím, že se to nějak povede. Pokud ne, můžete si vzít lekci a už se do tohoto kasina nikdy nevrátíte.
I see you got nowhere by what you describe.
Of course, if you need to, you can file a complaint here, and the good thing would be that if they don't try to resolve it, then the casino gets black points and its safety index is lowered.
That's at least satisfaction from the whole situation.
However, I would definitely try to withdraw the money and I believe that somehow it will be done. If not, you can take the lesson and never come back to this casino again.
rozhodně jedno z nejhorších kasin. Klidně mohu říci, že jsou to obyčejní podvodníci. stovky stížností hráčů na nevyplacené výhry. Nedávno se prý změnilo vedení, takže na některých fórech se objevuje zástupce kasina. ujistit hráče, že kasino bude pravidelně vyplácet.. Silně o tom pochybuji..
definitely one of the worst casinos. I can freely say that they are ordinary scammers. hundreds of complaints from players about unpaid winnings. Recently, the management has supposedly changed, so the casino rep is appearing on some forums. to assure players that the casino will pay out regularly.. I highly doubt it..
Hrajete v tomto kasinu sami, nebo je to jen to, o čem čtete?
Do you play at this casino yourself, or is it just what you read about?
Hele, máte s nimi taky takovou nepříjemnou zkušenost?
Řekl bych, že pokud se změnil management, může to být cesta k lepšímu a může se stát, že se to otočí a kasino vyplatí, ale jestli to bude pravda nebo ne, to se asi uvidí až časem .
Každopádně pokud jste zde něco zažili, dejte vědět.
Hey, have you had such an unpleasant experience with them too?
I would say that if the management has changed, it can be a way for the better and it can happen that it will turn around and the casino will pay out, but I guess we will only see if that will be true or not in time.
Anyway, if you have experienced something here, let me know.
Ano, hrál jsem před pár lety. Začalo to s bonusem 25 $ bez vkladu, dokončil jsem sázení a poté, když jsem se pokusil vybrat nějaké peníze, bylo to zbytečné. jejich chatová podpora pouze odpověděla „že probíhá ověřování KYC" a aby byli trpěliví. nakonec mě tak naštvali, že jdu do sebevyloučení. to je moje zkušenost s hraním v tom "kasinu"
Yes I played couple years ago. Started with 25$ no deposit bonus, completed wagering, and then when I tried to withdrawing some money,but uncusesful. their chat support only replied "that KYC verification is in progress" and to be patient. in the end they annoyed me so much that I go to self exclusion. that's my experience playing in that "casino"
nové vedení, ale jak vidím, nic se nezměnilo. existuje několik stížností od hráčů na lcb.org a admini stále čekají na odpověď od zástupce kasina
new management, but as far as I can see, nothing has changed. there are several complaints from players on lcb.org, and the admins are still waiting for an answer from casino rep
Jak dlouho je tam nové vedení? 🤔
How long has the new management been there? 🤔
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.