Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaElite24Bet Casino - všeobecná diskuze

Elite24Bet Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

 od Anonymized487
|
52 117 zobrazení 234 odpovědí |
|
1...6 7 8...12

Tady taky nic

Automaticky přeloženo:
mabeljayne

Rád bych řekl, že pokud jde o licenční úřad, odpověď může trvat i několik měsíců.

I když si umím představit, že se to všechno teď cítí ztracené.

Automaticky přeloženo:
Radka

Děkuji, potřeboval jsem nějakou naději

Automaticky přeloženo:
mabeljayne

To je to nejmenší, co v tuto chvíli mohu udělat 🌟🤞🤞🤞

Automaticky přeloženo:

Dobré zprávy? Doufám... Budu vás informovat o tom, jak to jde.

file

Automaticky přeloženo:

Děkuji za tuto malou informaci a držím palce! Btw, pokud do dvou týdnů nedostanu odpověď od MGA, napíšu jim znovu, do té doby mohu jen čekat.

Automaticky přeloženo:

To je něco... díky za sdílení

Automaticky přeloženo:

Ten email jsem dostal od MADRE dne 19.1.2023. Přišel text, že potřebují odpovědi do 2 týdnů od operátora. Před několika dny jsem jim poslal e-mail s dotazem, zda případ pokračuje, ale od té doby mi neodpověděli. Nezbývá nám než čekat a doufat, že Madre svou práci odvede dobře.

Automaticky přeloženo:

Hodně štěstí


Automaticky přeloženo:

Ahoj kluci, jen pro vaši informaci, dnes jsem se pokusil kontaktovat MGA, zda nemají nějaké novinky týkající se našeho problému. Uvidíme, jak budou reagovat.

Automaticky přeloženo:

A jaká je situace? dostal jsi odpověď?

Automaticky přeloženo:

Žádné zprávy od MGA.

Automaticky přeloženo:

Stále žádné zprávy od MGA. Zdá se, že je náš případ vlastně nezajímá. Počkám do příštího pondělí, pokud nebude odpověď, snažím se je urychlit.

Automaticky přeloženo:
Nanika

To je opravdu nešťastné. Tohoto poskytovatele licencí jsem považoval za jednoho z těch lepších. I když to, čeho jsou schopni, jakmile se kasino zavře, je mimo mě.

Pokračujte v tlaku, myslím.

Přeji vám všem hodně štěstí!

Automaticky přeloženo:

Jen pár informací. Bohužel žádné zprávy od MGA, psal jsem jim na včerejší trochu odhodlanější email, že to může mít právní důsledky, pokud neproběhne proces ohledně našeho problému, ale zatím žádná odpověď. Dnes jsem jim volal, ale na call centru se jim nepodařilo spojit příslušné oddělení, tak si moje číslo jen uložili a slíbili, že zavolají zpět. Nejpozději je znovu kontaktuji prostřednictvím e-mailu a telefonu ve čtvrtek a pokusím se problém vyřešit.

Automaticky přeloženo:

Ahoj!


Děkujeme, že jste v této záležitosti tak aktivní. Nechápu, jak takové vyšetřování trvá tak dlouho. Měl jsem v úmyslu jim také zavolat, ale uvidíme, jestli vám tento týden budou mít co říct.



Automaticky přeloženo:

Doufám, že dostanete odpověď.

Poslal jsem e-mailem Elite do sekce plateb a připojil snímky obou výběrů čekajících minulý týden (adresa, kterou jsem používal dříve), ale žádná radost.

Automaticky přeloženo:

Ahoj lidi, bohužel vám nemůžu dát pozitivní zprávy. Zkoušel jsem se jim dnes dovolat znovu, ale na call centru se mi opět nepodařilo spojit příslušné oddělení, vyjádřil jsem svou nelibost, tak zavolala vedoucí, který jí řekl, že vyšetřování stále probíhá. Řekl jsem jí, že jsem několikrát psal e-mailem, volal jim a dostával sliby, že zavolám zpět, a nic se nestalo. Tak jsem jí řekl, že můžu s odpověďmi počkat do příštího pondělí, jinak se obracím na orgány EU (ombudsman, spotřebitelský servis, parlament atd.), protože moje a mnoha dalších lidí se ukradly peníze a oni mezitím nesplnili svou ochranu hráče povinnosti, přestože jsou orgánem ve státě EU.


Napsal jsem to po rozhovoru do emailu, takže v případě neaktivity vše hlásím na orgánech EU. Takže čekám do pondělí, pokud se nic nestane, možná bychom měli spojit své síly a podat třídní stížnosti u orgánů EU, pokud jste tam.


Udržujte si aktuální informace.

Automaticky přeloženo:

Děkuji za aktualizaci.


Řekli o vyšetřování něco jiného, než že právě probíhá? Licence Elite24bet se stále zobrazuje jako aktivní, ale stránka je měsíc uzavřena...

Myslím, že bych jim mohl příští týden zavolat, abych jim ukázal, že na vrácení prostředků čeká více než jedna osoba. Jsem s vámi ve stížnosti, ale myslím, že bychom měli dát MGA nějaký čas na prošetření. Tyto věci mohou trvat déle, než doufáme, i když je to přinejmenším velmi frustrující. Myslím, že informace, že vyšetřování začalo, je dobrá věc. Možná nám tento měsíc dají časový rámec nebo tak něco.



Automaticky přeloženo:

Ne, jen uvedli, že vyšetřování stále probíhá.


Začínám si myslet, že MGA se nestará o ochranu hráče. Několikrát jsem jim psal bez odpovědi, volal jsem jim bez odpovědi. Pokud by to stále pokračovalo, dali nám alespoň nějakou odpověď, nebo jak dlouho máme čekat atd., cokoliv, ale nic. Začínám si myslet, že to vyšetřování je jen kecy, vzadu se nic neděje, jen si myslí, že to vzdáme. Také jsem četl několik komentářů na síti MGA neudělalo nic, mnoho případů jako je toto, přestože uvedlo, že vyšetřují. Čekali jsme na ně skoro měsíc a půl, myslím, že nejsou nad situací, mírně řečeno.

Automaticky přeloženo:
1...6 7 8...12
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky