Rád bych řekl, že pokud jde o licenční úřad, odpověď může trvat i několik měsíců.
I když si umím představit, že se to všechno teď cítí ztracené.
I'd like to say that when it comes to the licensing authority, the response may even take a couple of months.
Although I can imagine that it all feels lost now.
To je to nejmenší, co v tuto chvíli mohu udělat 🌟🤞🤞🤞
This is the least I can do at the moment 🌟🤞🤞🤞
Dobré zprávy? Doufám... Budu vás informovat o tom, jak to jde.
Good news? I hope... I'll keep you folks updated on how it goes.
Děkuji za tuto malou informaci a držím palce! Btw, pokud do dvou týdnů nedostanu odpověď od MGA, napíšu jim znovu, do té doby mohu jen čekat.
Thank you this small info and my fingers crossed! Btw, if I wont get answer from MGA in two weeks, I will write to them again, until then I can only wait.
Ten email jsem dostal od MADRE dne 19.1.2023. Přišel text, že potřebují odpovědi do 2 týdnů od operátora. Před několika dny jsem jim poslal e-mail s dotazem, zda případ pokračuje, ale od té doby mi neodpověděli. Nezbývá nám než čekat a doufat, že Madre svou práci odvede dobře.
I got that email from MADRE on 19.1.2023. There was a text that they need answers within 2 weeks from the operator. I sent them email few days ago asking if the case is progressing, but they have not answered to me since. All we can do is wait and hope that Madre will do its job well.
Ahoj kluci, jen pro vaši informaci, dnes jsem se pokusil kontaktovat MGA, zda nemají nějaké novinky týkající se našeho problému. Uvidíme, jak budou reagovat.
Hello guys, just for your information, today i have tried to contact with MGA whether they have any news regarding to our issue. We will see how they react.
Stále žádné zprávy od MGA. Zdá se, že je náš případ vlastně nezajímá. Počkám do příštího pondělí, pokud nebude odpověď, snažím se je urychlit.
Still no news from MGA. It seems that they don't really care about our case. I will wait until next monday, if there won't be answer I try to speed them up.
To je opravdu nešťastné. Tohoto poskytovatele licencí jsem považoval za jednoho z těch lepších. I když to, čeho jsou schopni, jakmile se kasino zavře, je mimo mě.
Pokračujte v tlaku, myslím.
Přeji vám všem hodně štěstí!
This is truly unfortunate. I considered this license provider to be among the better ones. Though what they are capable of once the casino has closed is beyond me.
Keep pushing, I guess.
Wish you all luck!
Jen pár informací. Bohužel žádné zprávy od MGA, psal jsem jim na včerejší trochu odhodlanější email, že to může mít právní důsledky, pokud neproběhne proces ohledně našeho problému, ale zatím žádná odpověď. Dnes jsem jim volal, ale na call centru se jim nepodařilo spojit příslušné oddělení, tak si moje číslo jen uložili a slíbili, že zavolají zpět. Nejpozději je znovu kontaktuji prostřednictvím e-mailu a telefonu ve čtvrtek a pokusím se problém vyřešit.
Just some info. Unfortunately no news from MGA, I wrote to them on yesterday a little more determined email, that it can take legal consequences if there hasn't been process regarding to our issue, but no repsonse yet. I called them up on today but at the call center they couldn't connect the relevant department, so they just saved my number and promised for calling back. At the latest i will contact them again via email and phone on thursday trying force ahead the issue.
Ahoj!
Děkujeme, že jste v této záležitosti tak aktivní. Nechápu, jak takové vyšetřování trvá tak dlouho. Měl jsem v úmyslu jim také zavolat, ale uvidíme, jestli vám tento týden budou mít co říct.
Hi!
Thank you for being so active with this matter. I dont understand how this kind of investigation is taking this long. I had in mind to call for them too, but lets see if they have anything to say to you this week.
Doufám, že dostanete odpověď.
Poslal jsem e-mailem Elite do sekce plateb a připojil snímky obou výběrů čekajících minulý týden (adresa, kterou jsem používal dříve), ale žádná radost.
I do hope you get a response.
I emailed Elite to the payments section attaching screenshots of both withdrawals pending last week (an address I have used before) but no joy.
Ahoj lidi, bohužel vám nemůžu dát pozitivní zprávy. Zkoušel jsem se jim dnes dovolat znovu, ale na call centru se mi opět nepodařilo spojit příslušné oddělení, vyjádřil jsem svou nelibost, tak zavolala vedoucí, který jí řekl, že vyšetřování stále probíhá. Řekl jsem jí, že jsem několikrát psal e-mailem, volal jim a dostával sliby, že zavolám zpět, a nic se nestalo. Tak jsem jí řekl, že můžu s odpověďmi počkat do příštího pondělí, jinak se obracím na orgány EU (ombudsman, spotřebitelský servis, parlament atd.), protože moje a mnoha dalších lidí se ukradly peníze a oni mezitím nesplnili svou ochranu hráče povinnosti, přestože jsou orgánem ve státě EU.
Napsal jsem to po rozhovoru do emailu, takže v případě neaktivity vše hlásím na orgánech EU. Takže čekám do pondělí, pokud se nic nestane, možná bychom měli spojit své síly a podat třídní stížnosti u orgánů EU, pokud jste tam.
Udržujte si aktuální informace.
Hello guys, unfortunately I can't give you positive news. I tried to call them today again, but at the call center they couldn't connect the relevant department again, I expressed my displeasure, so she called a manager, who told her that the investigation is still ongoing. I told to her that I emailed several times, called them and getting promises calling back, and nothing happened. So I told to her that I can wait until next Monday with asnwers, otherwise I turn to EU bodies (Ombudsman, Consumer Service, Parliament etc) because of my and many other people's money has stealen and meanwhile they didn't fulfil their player protection obligations despite they are an authority in an EU state.
I wrote it down in an email after the conversation, so in case of inactivity I report everything at EU bodies. So I wait until Monday if nothing happen maybe we should join our forces and create class complaints at EU bodies if you are in.
Keep you updated.
Děkuji za aktualizaci.
Řekli o vyšetřování něco jiného, než že právě probíhá? Licence Elite24bet se stále zobrazuje jako aktivní, ale stránka je měsíc uzavřena...
Myslím, že bych jim mohl příští týden zavolat, abych jim ukázal, že na vrácení prostředků čeká více než jedna osoba. Jsem s vámi ve stížnosti, ale myslím, že bychom měli dát MGA nějaký čas na prošetření. Tyto věci mohou trvat déle, než doufáme, i když je to přinejmenším velmi frustrující. Myslím, že informace, že vyšetřování začalo, je dobrá věc. Možná nám tento měsíc dají časový rámec nebo tak něco.
Thank you for the update.
Did they tell anything about the investigation other than it is ongoing? Elite24bet license still is shown as active, but the page has been closed for a month...
I think I could call them next week too to show them that there are more than one person waiting for funds to be returned. I am with you in a complaint, but I think we should give MGA some time to investigate. These things might take longer than we hope, even when this is very frustrating at least. I think that the information that investigation has started is a good thing. Maybe they can give us a timeframe or something this month.
Ne, jen uvedli, že vyšetřování stále probíhá.
Začínám si myslet, že MGA se nestará o ochranu hráče. Několikrát jsem jim psal bez odpovědi, volal jsem jim bez odpovědi. Pokud by to stále pokračovalo, dali nám alespoň nějakou odpověď, nebo jak dlouho máme čekat atd., cokoliv, ale nic. Začínám si myslet, že to vyšetřování je jen kecy, vzadu se nic neděje, jen si myslí, že to vzdáme. Také jsem četl několik komentářů na síti MGA neudělalo nic, mnoho případů jako je toto, přestože uvedlo, že vyšetřují. Čekali jsme na ně skoro měsíc a půl, myslím, že nejsou nad situací, mírně řečeno.
No they just stated that the investigation is still ongoing.
I am getting think that MGA is not care about player protection. I have emailed to them several times without answer, called them without answer. If it would still ongoing they gave us some answer at least, or how long should we wait etc, anything but nothing. I am getting think that this investigation is just a bullshit, nothing happening in the back, they just think we will give up. Also, I have read some comments on the net MGA didn't do anything many cases like this despite of stating they are investigating. We have been waiting for almost one and half months for them, my opinion they are not on top of the situation, to say the least.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.