FórumKasinaDuelz Casino - všeobecná diskuze

Duelz Casino - všeobecná diskuze

před 3 týdny od Sdynwa
|
387 zobrazení 8 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 3 týdny
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Duelz Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 3 týdny

Může mi někdo pomoci.


Vyhrál nějaké peníze (1800 GBP) 3 dny po otevření účtu.


Pravděpodobně jsem první den vložil kolem 240 £, málem jsem všechno prohrál, pak jsem vyhrál 80 £ a rozhodl jsem se dorovnat a vzít si 80 £. Toto bylo schváleno na mém účtu následující den.


Třetí den po otevření účtu jsem tedy vložil kolem 400 £, a když jsem se dostal na posledních pár £, vyhrál jsem 1836 £ na otočení. Jasně rozhodnuto vybrat výhry, takže včera vybralo 1800 £. Nechal zbytek na hraní (asi 40 GBP).


Utratil jsem zbývající zůstatek a nic jsem nevyhrál, to je v pořádku, mám 1800 liber...


Od mého odvolání byl živý chat na mém účtu deaktivován. Hry byly deaktivovány a můj jediný způsob kontaktu je e-mail!


Téměř 24 hodin od výběru a stále „nevyřízeno", vím, že je brzy, ale říkají, že výběry obvykle trvají 24 hodin, a stalo se tak s mým výběrem 80 GBP.


Teď jsem vyhrál hodně (1 800 GBP), zdá se, že mi všechno zkomplikovali, i když byli rádi, že mi pro začátek vzali 600 GBP.


Nechci být příliš krutý, protože je to teprve brzy, ale příznaky mě znervózňují.


Mám se obávat?



Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Někdo, kdo hrál na duelz, je ochotný se podělit o své zkušenosti? Nedávno otevřený účet u nich ztratil přibližně 200 £, když začali hrát. Včera jsem vložil dalších 400 £ a poté, co jsem se dostal ke svým posledních pár £, vyhrál jsem 1 836 £ na bonusu. Očividně jsem si vybral 1800 £ a nechal jsem vše, co zbylo, na hraní.


Od mého výběru 1800 £ byl můj živý chat deaktivován, takže nemohu s nikým mluvit, dokud mu nepošlu e-mail (není to ideální, protože neodpověděli na každý e-mail, který jsem poslal). A i když mi neustále posílají e-maily, že mám otočení zdarma, teď jsem si všiml, že nemůžu ani hrát žádné hry.


"Náš systém zakázal hry na vašem účtu, zatímco probíhá kontrola. Brzy vás budeme kontaktovat s dalšími pokyny."


Absolutní noční můra situace, nesnáším být ponechán v limbu.


Od vysazení uběhlo téměř 24 hodin (vím, že se to nemusí zdát dlouho), ale příznaky mě znervózňují.


Může mi někdo osvětlit tyto stránky?


Automaticky přeloženo:
Sdynwa
před 3 týdny

Ahoj. Není neobvyklé, že kasino zablokuje účet kvůli nějakému vyšetřování. Udělali správnou věc, aby vás o tom informovali, a pravděpodobně budete muset také poskytnout nějaké dokumenty, kdykoli vás o to kasino požádá. Toto je vaše první žádost o výběr, je to tak? Nejprve je tedy nutné ověřit váš účet. Obvykle dáváme kasinům 14 celých dní na to, aby s tím pokračovali, takže zkuste být trochu trpěliví a spolupracovat s kasinem. Dejte nám prosím vědět o jakékoli aktualizaci, budeme čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Jsem ve Velké Británii. Máte někdo zkušenosti s kasinem Duelz? Snažím se získat výběr přes důvěryhodnou možnost, mělo by to být okamžité. dík

Automaticky přeloženo:
karakjones18
před 3 týdny

Ahoj, přesunul jsem tvůj příspěvek pod kasino, kde si můžeš přečíst o zkušenostech hráčů.

Pokud jde o váš výběr, dáváme kasinům 14 dní na výběr, takže bych se tím hned netrápil. Máte zde již ověřený účet? Už jste někdy provedli výběr?

Dejte mi vědět, kde stojíte.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Ahoj lidi, má někdo problém s Aztec ascenion (nová hra), v kasinu Duelz, kde jsem narazil na bonus za roztočení zdarma, jsem dostal až 190× svou sázku na 3 ze 6 zatočení, ale hra se přestala točit, zvuk stále funguje , nabídka ve hře stále funguje, ale ikona otáčení nefunguje, smazal jsem soubory cookie a mezipaměť, obnovil jsem zařízení, odhlásil se a stále stejný problém, někdo má nějaké řešení, které mohu zkusit, prosím, díky

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

file Ahoj lidi, má někdo problém s Aztec ascenion (nová hra), kde jsem narazil na bonus za točení zdarma, dostal jsem až 190× svou sázku na 3 otočení ze 6, ale hra se přestala točit, zvuk stále funguje, ve hře menu stále funguje, ale ikona otáčení nefunguje, smazal jsem soubory cookie a mezipaměť, obnovil jsem zařízení, odhlásil se a stále stejný problém, někdo má nějaké řešení, které mohu zkusit, prosím, díky

Upraveno autorem před 2 týdny
Automaticky přeloženo:
paulhumph79
před 2 týdny

Ahoj.

No, to není to, co bych od bonusové hry očekával, a je skvělé, že se vám podařilo všechny tyto kroky podniknout.

Mohu vědět, zda jste také kontaktovali podporu kasina, jak je navrženo ve vyskakovací zprávě?

Podle mého názoru je to dobrý hovor a čím dříve problém nahlásíte, tím lépe.

V každém případě nám dejte vědět, zda vám kasino dokázalo pomoci. 🤔

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky