Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Dreams Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
Chci říct, jak přesně mají kasina jako toto zákazníky, pokud jsem viděl, že tam byli zákazníci, kteří čekali 4 měsíce, než dostali své peníze!? Opravdu nerozumím.
I mean, how exactly do casinos like this have customers as long as I saw that there were customers who waited 4 months to receive their money!? I really do not understand.
Vreau sa spun,cum anume au asemenea cazinourii clienți atât timp cât am văzut ca au fost clienți care au așteptat 4 luni sa primească banii!? Chiar nu înțeleg.
oh, už vidím.
No, všechny stížnosti byly uzavřeny jako vyřešené a co je důležitější, všechny jsou docela staré. Žádná stížnost nebyla uzavřena jako nevyřešená a letos nebyla podána žádná stížnost, říkám, že je to docela dobré pro kasino velké značky.
Řekněme, že jeho licence by mohla být lepší a toto kasino trpí vedlejšími efekty od zbytku skupiny.
Neváhejte a přečtěte si více zde:
https://casino.guru/Dreams-Casino-review#tab=js-tab-detail-homepage
oh, I see now.
Well, all complaints were closed as resolved and more importantly are all quite old. No complaint closed as unresolved and no complaint submitted this year, I say it's quite good for the casino of o big brand.
Let's just say that its license could be better and this casino suffers the side effect from the rest of the group.
Feel free to read more here:
https://casino.guru/Dreams-Casino-review#tab=js-tab-detail-homepage
Právě jste se zaregistrovali v kasinu snů. Získali jste bonusový žeton jako uvítací bonus. Vyhrál jsem 98 $ a oni mi neodpoví ani nepřijmou moje ověřovací dokumenty, aby mohli něco stáhnout. Vážně nechápu, proč tito lidé nechají pár babek stát v cestě tomu, aby v dlouhodobém horizontu vydělali 100násobek této částky. Proč se obtěžovat?
Just signed up with dreams casino. Got a bonus chip as a welcome bonus. Won $98 and they wont answer me or accept my verification docs to withdraw anything. Seriously dont understand why these people will let a few bucks stand in the way of them making 100 times this amount in the long run. Why bother?
Taky nemám odpověď. 🤔
Je nějaká šance, že sázení nebylo splněno, takže podpora zatím „nezajímá" KYC?
Upřímně, bez řádného vysvětlení od kasina můžeme jen spekulovat, ale souhlasím s tím, že nedostatek podpory a komunikace není nejlepší přístup, zvláště když každým dnem přibývají nová kasina...
I do not have an answer as well. 🤔
Any chance that the wagering has not been fulfilled, so the support is not "interested" in the KYC just yet?
Honestly, without a proper explanation from the casino, we can only speculate, but I agree that a lack of support and communication is not the best approach, especially when new casinos rising up each day...
Ahoj Radko, právě jsem se připojil k Dreams Casinu, tak nějak. Když jsem se pokusil přihlásit, řeklo mi, že již mám účet. Ukázalo se, že k registraci používají platformu inclave a já jsem se před časem zaregistroval u Lucky Legends pomocí platformy inclave. Myslím, že moje otázka zní, bude toto kasino považovat za problém „otevření více účtů"? Také jsem viděl svou třídu hráčů v kasinu snů „pokročilý zkušený hráč". Přišlo mi to celé divné.
Hi Radka, I just joined Dreams Casino, sort of. When I tried signing up it said I already have an account. It turns out they use the inclave platform for signups, and I had signed up with Lucky Legends using the inclave platform a while back. I guess my question is, will this casino consider that an "opening multiple accounts" issue? I also got to see my player class on dreams casino "advanced skilled player." I found the whole thing weird.
Ahoj!
Nemyslím si, že je to tak, že to není považováno za "porušení T&C pro více účtů", protože používá pouze informace z registrační platformy inclave. Můžeme uvažovat o inclave jako o multiregistrační platformě, kterou mohou kasina jednoduše používat " Pokud je to vaše první návštěva webu pod vaším účtem inclave, mělo by být vše v pořádku, protože z technického a logického hlediska by to nemělo být ve skutečnosti důležité a inclave není považováno za poskytovatele kasina.
Nicméně jen pro jistotu bych se zeptal týmu podpory kasina, ale opět je to můj nejlepší odhad.
Pokud se rozhodnete je kontaktovat, dejte nám prosím vědět, jak to doopravdy je. Děkuji!
Hello!
I don't think it is the case it's not considered as "multiple account' T&C breach as it is using only information from inclave registering platform. We can think about inclave as multi-registering platform that can be used by casinos to just easily "register" you in. If this is your first time visiting the website under your inclave account it should be all fine as from technical view and logical it shouldn't really matter and inclave is not considered as casino just provider.
However just to be sure I would check with casino's support team but again this is my best guess.
If you decide to contact them please do let us know how it really is. Thank you!
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.