DomůFórumKasinaDrakeBet Casino - všeobecná diskuze

DrakeBet Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

5 163 zobrazení 47 odpovědí |
před 8 měsíci
|
1 2 3
Přidat příspěvek
Radka
před 7 měsíci

Tohle je zdaleka nejzjevnější a nejnespravedlivější stížnost. Nedovolí mi ji znovu otevřít. Je neuvěřitelné, že tohle kasino chrání.

Automaticky přeloženo:
Curritokira
před 7 měsíci

Upřímně řečeno, přečetl jsem si tu stížnost a nesouhlasím s vámi.

„Je mi líto, že jsme nedokázali dosáhnout pozitivnějšího výsledku.

Během posledních dvou měsíců jsme se vás několikrát ptali na přesná ID transakcí vašich vkladů, abychom mohli ověřit, které platby byly na váš účet připsány a které ne. Navzdory vaší snaze sdílet snímky obrazovky a data, absence konkrétních referencí transakcí znamená, že nemůžeme vaše tvrzení doložit ani zpochybnit záznamy kasina.

Bez těchto ověřitelných údajů nejsme schopni pokračovat v účinném vyšetřování. Proto nyní musíme váš případ uzavřít jako zamítnutý z důvodu nedostatečných důkazů na podporu stížnosti.

Tohle nechráníme žádné kasino.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Děkujeme za váš zájem o daný případ.

Všechna ID zobrazená na snímku obrazovky byla připsána (5)

Na mém videu s výpisem z karty je 7 plateb. Dvě z nich nebyly nikdy připsány. Byly ukradeny.

To je něco objektivního a ověřeného

Proto tomu nerozumím

Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Jsem si naprosto jistý, že toto kasino je podezřelé kvůli tomu, co mi udělali.

Už nejde o peníze, ale o to, že to udělali s více hráči.

Proto vás žádám o pomoc s ochranou hráčů.

Věřte mi, nejde o těch 100 eur. Z chudoby se nedostanu, je to otázka přesvědčení.

Automaticky přeloženo:
Curritokira
před 7 měsíci

Rád bych se v této věci vyhnul zacyklení, pokud dovolím. Když jsme zde na fóru diskutovali o možnosti bankovního výpisu, zeptala jsem se také své kolegyně na váš případ a ta byla více než přesvědčená, že jste nebyl schopen aktivně poskytnout důležité podrobnosti. Přesně jak bylo vysvětleno při uzavření stížnosti. 🙁

Za těchto okolností se k tomu opravdu nemohu dále vyjadřovat; nejsem zde ten, kdo vyřizuje stížnosti.

Představuji si, že je to pro vás zvláštní situace. Jediné, co doporučuji, je obrátit se na svého vyřizovatele stížností a řádně mu vysvětlit celou záležitost a uvést chybějící podrobnosti uvedené ve stížnosti. Například vy se domníváte, že doklady totožnosti byly identifikovány, ale ona ne.

V této záležitosti nemohu pomoci. Je mi líto.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Rád bych se v této věci vyhnul zacyklení, pokud dovolím. Když jsme zde na fóru diskutovali o možnosti bankovního výpisu, zeptala jsem se také své kolegyně na váš případ a ta byla více než přesvědčená, že jste nebyl schopen aktivně poskytnout důležité podrobnosti. Přesně jak bylo vysvětleno při uzavření stížnosti. 🙁

Za těchto okolností se k tomu opravdu nemohu dále vyjadřovat; nejsem zde ten, kdo vyřizuje stížnosti.

Představuji si, že je to pro vás zvláštní situace. Jediné, co doporučuji, je obrátit se na svého vyřizovatele stížností a řádně mu vysvětlit celou záležitost a uvést chybějící podrobnosti uvedené ve stížnosti. Například vy se domníváte, že doklady totožnosti byly identifikovány, ale ona ne.

V této záležitosti nemohu pomoci. Je mi líto.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Perfektní. Děkuji.

Udělám to

S pozdravem

Automaticky přeloženo:
Curritokira
před 7 měsíci

Není zač. Doufám, že s psovodem najdete společnou řeč.

Automaticky přeloženo:
Curritokira
před 6 měsíci

Ahoj, příteli! Rád bych se s tebou spojil. Potřebuji pomoct s několika problémy, ve kterých se, jak vidím, vyznáte. Pokud byste byl tak laskav a poslal mi svůj e-mail, moc by mi to pomohlo. S pozdravem.

Automaticky přeloženo:
Unbroken
před 6 měsíci

Ahoj, s čím potřebuješ pomoct? Možná bychom ti mohli nějak pomoct, zkus prosím popsat tvou situaci. 😉

Automaticky přeloženo:
Curritokira příspěvek smazal/a
Curritokira
před 6 měsíci

Můžete mi dát svůj e-mail? S pozdravem.

Automaticky přeloženo:
Unbroken
před 6 měsíci

Napsal to pro tebe hráč.😀😀

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Ahoj Jaru! No, já to nevidím.

Automaticky přeloženo:
Unbroken
před 6 měsíci

Můžeš mi prosím říct, co vidíš?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj Jaru! No, já to nevidím.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci


Tohle je e-mail, který ti napsal hráč. 🙂

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Právě vidím, jak retweetuje text, který jsem napsal/a.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Jasně, byl to problém s překladačem! Pokud je zapnutý, celá zpráva se nezobrazuje. Díky za pomoc!

Automaticky přeloženo:
Unbroken
před 6 měsíci

Není zač, ale upravil jsem svou zprávu, protože ji hráč smazal, abych ji neměl ve svém příspěvku. Doufám, že se ti to podařilo sepsat. 😉

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Ano, děkuji za vaši pomoc!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den! Provedl jsem vklad 450 dolarů! Hrál jsem různé hry a nakonec jsem na účtu měl 340 dolarů! Zkusil jsem vybrat peníze stejným způsobem, jakým jsem provedl vklad! Vytvořil jsem dva požadavky na 145 a 188 dolarů. Dostal jsem dvě oznámení e-mailem, že výběr byl úspěšně zpracován! Na účtu se také píše, že platby byly úspěšně potvrzeny! Ale stále jsem nic neobdržel na svou krypto peněženku! Tým podpory vůbec nereaguje v chatu ani v Telegramu! Co se děje? Nerozumím, kam se mi peníze poděly? Je toto kasino podvod nebo co? Rád bych viděl hash transakcí mých plateb! Vážení kasino guruové, kontaktuje vás zástupce tohoto kasina?

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.