Rád bych se v této věci vyhnul zacyklení, pokud dovolím. Když jsme zde na fóru diskutovali o možnosti bankovního výpisu, zeptala jsem se také své kolegyně na váš případ a ta byla více než přesvědčená, že jste nebyl schopen aktivně poskytnout důležité podrobnosti. Přesně jak bylo vysvětleno při uzavření stížnosti. 🙁
Za těchto okolností se k tomu opravdu nemohu dále vyjadřovat; nejsem zde ten, kdo vyřizuje stížnosti.
Představuji si, že je to pro vás zvláštní situace. Jediné, co doporučuji, je obrátit se na svého vyřizovatele stížností a řádně mu vysvětlit celou záležitost a uvést chybějící podrobnosti uvedené ve stížnosti. Například vy se domníváte, že doklady totožnosti byly identifikovány, ale ona ne.
V této záležitosti nemohu pomoci. Je mi líto.
I'd like to avoid cycling in this matter, If I may. When we discussed the bank statement option here on the forum, I also asked my colleague about your case and she was more than convinced you were not able to actively provide important details. Just as explained upon the complaint closure. 🙁
Under such circumstances, I really can't comment further; I'm not the complaint handler here.
I imagine this is a weird situation for you. My only recommendation is to reach out to your complaint handler and properly explain the whole matter, providing missing details mentioned in the complaint. For example, you believe the IDs were identified; she does not.
I am unable to assist in this matter. I am sorry.
Automaticky přeloženo: