Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Depositwin Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
Neuvěřitelné, další kasino s problémy od začátku. Vložíte u Nodapay a peníze nejsou připsány. Vzhledem k tomu, že stejnou metodou vkládám v jiných kasinech a částka je okamžitě připsána na účet, může to být pouze chyba kasina. Jediná odpověď, která přišla, bylo čekat. Když musím po každém vkladu čekat tak dlouho, až teď 5 hodin, kasino to už udělalo za mě
Unbelievable, another casino with problems from the start. You deposit with Nodapay and the money is not credited. Since I deposit in other casinos with the same method and the amount is immediately credited to the account, it can only be the casino's fault. The only answer that came was to wait. If I have to wait so long after each deposit, up to now 5 hours, the casino has already done it for me
Unglaublich, wieder ein Casino in dem es von Anfang an Probleme gibt. Man zahlt mit Nodapay ein und das Geld wird nicht gutgeschrieben. Da ich in anderen Casinos mit der gleichen Methode einzahle und der Betrag sofort auf dem Konto gutgeschrieben wird, kann es ja nur selbst an dem Casino liegen. Die einzige Antwort die kam, man soll warten. Wenn ich nach jeder Einzahlung so lange warten muss, bis jetzt 5 std, hat sich das Casino für mich jetzt schon erledigt
Můj vklad stále nebyl připsán, jediná odpověď, kterou dostávám, je, že ho přeposlali a problém velmi rychle vyřešili. Nevím, co myslíš tím velmi rychle. Nemám ani žádné informace o tom, kde je vlastně problém. Zajímalo by mě, proč je vůbec nějaká podpora, když ani nemohou s ničím pomoci. Myslím, že ty peníze už neuvidím. Také jsem příliš pozdě viděl, že se jedná o kasino Versus Odds BV, takže zatím nemám dobrou zkušenost. A tento to nyní potvrzuje. Pokud to uděláte s každým zákazníkem, budete mít příjem více než dostatečný. Považujte to za pobuřování!!!!!
My deposit still hasn't been credited, the only response I get is that they forwarded it and they solve the problem very quickly. I have no idea what you mean by very fast. I don't even get any info on where the problem really is. I wonder why there is any support at all if they can't even help with anything. I don't think I'll see the money anymore. Also saw too late that it is a Versus Odds BV casino, so I haven't had a good experience yet. And now this one confirms it. If you do this with every customer, you will have more than enough income. Find it an outrage !!!!!
Meine Einzahlung wurde immer noch nicht gutgeschrieben, die einzige aussage die ich bekomme ist das sie es weitergeleitet haben und sie das problem sehr schnell lösen. Keine Ahnung was sie unter sehr schnell verstehen. Bekomme nicht mal info wo das Problem wirklich liegt. Frage mich warum es überhaupt einen Support gibt wenn sie nicht mal mit irgendwas helfen können. Ich denke das Geld werde ich nicht mehr sehen. Habe auch zu spät gesehen das es ein Casino von Versus Odds B.V. ist, da hab ich noch keine gute Erfahrungen gemacht. Und dieses hier bestätigt es nun. Wenn Sie das mit jedem Kunden so machen haben sie ja mehr als genug Einnahmen. Finde es eine Unverschämtheit !!!!!
Ahoj Gretche70!
Byl jsem si docela jistý, že váš bar pro smůlu je už plný🙁. Jak to teď vidím, tak to neskončilo...
No, budu upřímný - řekl bych, že problém je pravděpodobně způsoben poskytovatelem plateb, bohužel to obvykle znamená, že hledání řešení je poměrně časově nákladný proces. Kasino by mělo udělat vše pro to, aby to urychlilo, i když bych také tipoval, že o víkendu jsou možnosti dost omezené.
V tuto chvíli toho moc dělat nemůžete, takže opravdu doufám, že se situace brzy vyřeší. Pokud ne, mohu jen poradit další reklamaci. 🙁
Co mohu říci, omlouvám se za vaše potíže.
Dejte mi vědět, jak se vám daří!
Hello Gretche70!
I was quite sure your bad luck bar was already full🙁. The way I see it now, it has not ended...
Well, I'll be honest - I would say the issue is more likely caused by the payment provider, sadly it usually means that finding a solution is quite time-costly process. The casino should do everything to speed it up, though I would also guess that during the weekend the possibilities are pretty tight.
Not much you can do at the moment, so I truly hope the situation will be solved soon. If not, I can only advise another complaint. 🙁
What can I say, I'm sorry for your trouble.
Let me know how you're faring!
Nejsem si tak jistý, jestli je to opravdu poskytovatel platby. Použil jsem tuto metodu k vkladu v jiných kasinech současně bez problémů. Jen je nepříjemné, že se zaregistrujete v novém kasinu a hned nastanou problémy. Pro mě je pak již nevyhnutelné, že nezůstane u tohoto jediného problému. Zatím jsem stále nic neslyšel. Ale ano, byl víkend a mně nezbývá nic jiného, než stejně čekat.
I'm not so sure if it's really the payment provider. I used this method to deposit at other casinos at the same time with no problems. It's just annoying that you register in a new casino and problems immediately arise. For me then already inevitable that it does not remain with this one problem. So far I still haven't heard anything. But yes, it was the weekend and I have no choice but to wait anyway.
Ich bin mir da nicht so sicher ob es wirklich am Zahlungsanbieter liegt. In anderen Casinos zahlte ich zur gleichen Zeit auch mit dieser Methode ein,ohne Probleme. Nur ärgerlich das man sich in einem neuen Casino anmeldet und es gleich zu Problemen kommt. Für mich dann schon vorprogrammiert das es dann nicht bei diesem einem Problem bleibt. Bis jetzt habe ich immer noch nichts gehört. Aber ja, es war Wochenende und mir bleibt sowieso nichts übrig als zu warten.
Právě mi přišel email, lépe řečeno inzerát. Že bych měl vložit u Nodapay. Prosím??? Vložil jsem u Nodapay, který mi nebyl připsán. Nyní jsem zpět na stránce kasina a viděl jsem, že moje platba byla zrušena. Ale na můj bankovní účet nebylo nic připsáno. Znovu jsem napsal email na podporu. Ani mi nedají žádné informace o tom, co se stalo s mým vkladem a místo toho mi posílají reklamu???
Právě jsem dostal odpověď, předávají ji příslušnému oddělení. Máte odpovědné oddělení za každý můj požadavek? Je to jak jsem řekl, podpora nemůže a ani nepomůže. Zruší můj vklad a neposkytnou mi žádné informace. Cítím se úplně zrazena
I just got an email, or rather an advertisement. That I should deposit with Nodapay. Please??? I had deposited with Nodapay which was not credited to me. Now I'm back on the casino page and saw that my payment was canceled. But nothing was credited to my bank account. I wrote an email to support again. They don't even give me any information about what happened to my deposit and instead send me advertising???
Just got a reply, they are passing it on to the relevant department. Do you have a responsible department for every request I make? It's like I said, support can't and won't help. They cancel my deposit and don't give me any info. I feel totally betrayed
Ich bekam eben eine Email, oder besser gesagt eine Werbung. Das ich doch mit Nodapay einzahlen soll. Bitte??? Ich hatte mit Nodapay eingezahlt die mir nicht gutgeschrieben wurde. Nun bin ich nochmal auf die casino seite und hab gesehen das meine Zahlung storniert wurde. Aber auf meinem bankkonto wurde mir nichts gutgeschrieben. Nun hab ich nochmal eine email an den Support geschrieben. Die geben mir nicht mal eine info was mit meiner Einzahlung passiert ist und schicken mir stattdessen Werbung???
Gerade Antwort bekommen, sie geben es an die zuständige Abteilung weiter. Haben sie für jede anfrage die ich stelle eine zuständige Abteilung? Es ist schon wie ich sagte, der Support kann und will nicht helfen. Sie stornieren meine einzahlung und geben mir keine info. Ich fühle mich total betrogen
Nazdárek!
To je strašná kombinace technických problémů, špatné nebo nevyškolené podpory a pravděpodobně dalších zajímavých aspektů. 🙁
Jak to vidím já, kasino vytvořilo tuto reklamu v kombinaci s „průvodcem", aby se zajistilo, že spojení mezi nimi a hráčem zůstane otevřené. V tomto případě je taková obecná reakce jen k horšímu a naprosto chápu vaše pocity!
Jak oba víme, chce to jen více času. Každopádně bych zůstal ve střehu – pokud se kasinu tento průšvih nepodaří vyřešit do pátku, s reklamací bych neváhal.
Informuj mě.
Hey there!
This is a terrible combination of technical issues, bad or untrained support, and probably other intriguing aspects. 🙁
The way I see it casino created this advertisement combined with "guide" to ensure the link between them and the player will remain open. In this case, such a general response is only for the worse and I completely understand your feelings!
As we both know it needs just more time. Anyway, I would stay vigilant - if the casino fails to solve this trouble untill Friday, I would not hesitate with the complaint.
Keep me posted.
I kdyby to bylo připsáno, zmizí rychleji než rychlost světla!
Even if it was credited it will disappear faster than the speed of light!
Po 4 dnech mi byly peníze připsány v kasinu bez jakéhokoli vysvětlení. Peníze byly samozřejmě pryč během několika sekund. Opět nezaplatím ani cent navíc
After 4 days the money was credited to me at the casino without any explanation. Of course, the money was gone in seconds. Again, I will not pay a cent more
Nach 4 Tagen wurde mir das Geld in dem Casino gutgeschrieben, ohne eine Erklärung. Natürlich war das Geld in Sekunden runter gespielt. Auch hier werde ich keinen cent mehr einzahlen
Ano, trvalo to jen vteřiny 😅
Yes, it only took seconds 😅
Ja, es dauerte nur Sekunden 😅
Asi dobré rozhodnutí, myslím tím, že neupřednostňuji kasina s neférovými podmínkami. 🤔
Takže smůla, co?
Probably a good decision, I mean, I do not favor casinos with unfair conditions. 🤔
So, the stroke of bad luck, eh?
Cítil jsem se, jako bych dostal mrtvici poté, co jsem ztratil svou minci tak rychle!!!
Felt like I was having a stroke after losing my coin so fast!!!
Četl jsem, že... Chcete se o nešťastné seanci podělit více? Kolik sázek jste udělali a hodnoty, možná by bylo dobré zmínit, jakou hru jste hráli. V případě slotů by bylo fajn zmínit RTP.
To samozřejmě není potřeba 🙂
Tak či onak, příště více štěstí!
I read that... Care to share more about the unlucky session? How many bets you made, and the values, maybe it would be good to mention which game you played. In the case of slots mentioning the RTP would be nice.
No need to do that, of course 🙂
One way or another, better luck next time!
je tam malá bonusová chyba.
napsal jsi, že 300% bonus má kromě sázky x60 limit výběru x5.
Tento bonus však nemá limit na výběr, výběr je neomezený.
there is a small bonus error.
you wrote that the 300% bonus has a x5 withdrawal limit, in addition to a x60 wager.
However, this bonus has no withdrawal limit, the withdrawal is unlimited.
Chápu! Děkujeme za tuto aktualizaci. Budu informovat naše bonusové specialisty a prověříme to s kasinem.
v případě, že najdete něco zajímavého ke sdílení nebo narazíte na aktualizaci, použití této funkce bude velmi oceněno:
( https://casino.guru/depositwin-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage )
nachází se těsně pod klady a zápory.
Mějte se krásně a na viděnou! 🙂
I see! Thank you for this update. I'll inform our bonus specialists, and we will check that out with the casino.
in case you find anything interesting to share or come across an update, using this feature will be highly appreciated:
(https://casino.guru/depositwin-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage)
located just under the pros and cons.
Have a good one and see you around! 🙂
Dobré ráno
informace najdete v jejich bonusových podmínkách
Good morning
you will find the information in their bonus T&Cs
Děkuji, doufám, že jste si všimli funkce, kterou jsem zmínil 🙂. ale neboj se,
můj kolega se zeptal kasina, zda se tento termín vztahuje na bonus s kódem MEGA300.
Thank you, I hope you noticed the feature I mentioned 🙂. Don't worry though,
my colleague asked the casino whether this term applies to a bonus with code MEGA300.
Uvidím 😊.
ano, již nyní vás mohu ujistit, že pro mega300 platí dobře.
Vzal jsem to. Důvod, proč ho znám.
Přeji hezký večer
I will see 😊.
yes I can already assure you that it applies well for the mega300.
I took it. The reason I know him.
Have a good evening
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.