Ahoj Gretche70!
Byl jsem si docela jistý, že váš bar pro smůlu je už plný🙁. Jak to teď vidím, tak to neskončilo...
No, budu upřímný - řekl bych, že problém je pravděpodobně způsoben poskytovatelem plateb, bohužel to obvykle znamená, že hledání řešení je poměrně časově nákladný proces. Kasino by mělo udělat vše pro to, aby to urychlilo, i když bych také tipoval, že o víkendu jsou možnosti dost omezené.
V tuto chvíli toho moc dělat nemůžete, takže opravdu doufám, že se situace brzy vyřeší. Pokud ne, mohu jen poradit další reklamaci. 🙁
Co mohu říci, omlouvám se za vaše potíže.
Dejte mi vědět, jak se vám daří!
Hello Gretche70!
I was quite sure your bad luck bar was already full🙁. The way I see it now, it has not ended...
Well, I'll be honest - I would say the issue is more likely caused by the payment provider, sadly it usually means that finding a solution is quite time-costly process. The casino should do everything to speed it up, though I would also guess that during the weekend the possibilities are pretty tight.
Not much you can do at the moment, so I truly hope the situation will be solved soon. If not, I can only advise another complaint. 🙁
What can I say, I'm sorry for your trouble.
Let me know how you're faring!
Automaticky přeloženo: