Dobrý den, vytvořil jsem na vašem webu stížnost na kasino conquestador, ale když jsem ho vytvářel, zvolil jsem možnost odložené platby, což byla pravděpodobně chyba, když se na to teď zpětně dívám, protože jde spíše o to, že mi nedovolí vybrat peníze, než jen o zpožděnou platbu.
Ale podle toho, jak to vypadá na vašem webu, to vypadá, že mi dalších 9 dní neodpovíte, protože jsem zvolil možnosti zpožděné platby, což byla v tomto případě chyba.
A rád bych vás laskavě požádal, zda to můžete opravit, abych od vás mohl rychleji dostat odpověď, protože bych rád slyšel vaši radu ohledně něčeho, co ode mě žádají, což je velmi konkrétní a extrémně vzácné.
Nikdy jsem neslyšel o tom, že by sázkové kanceláře požadovaly tento typ dokumentů, a v minulých letech jsem jich používal hodně.
Chci dodat, že můj účet v kasinu conquestador je plně ověřen.
V jednom z vašich tipů při vytváření stížnosti jsem také viděl, že čas je důležitý faktor a měl bych požadované dokumenty odeslat co nejrychleji, což je důvod, proč nechci čekat 9+ více dní na vaši odpověď a také nechci vytvářet další stížnost na vašem webu jen proto, že jsem poprvé vybral špatnou možnost, ještě jednou se za to velmi omlouvám.
Ale jak jsem řekl, v současné době požadují něco, co nemá absolutně nic společného s identifikací a já se trochu obávám toho, o co v poslední době žádali, protože se mi zdá, že nemají žádná práva něco takového žádat a Nechápu, jak jim to může pomoci, aby postupovali s mým stažením.
Celý příběh v mé stížnosti, nechci na něj zveřejňovat odkaz, ale jsem si jistý, že ho snadno najdete.
Také jsem si uvědomil, že jsem nebyl schopen vidět vaše fórum bez použití VPN, takže možná je to také něco, na co byste se mohli chtít podívat, doufejme, že to není problém.
Děkuji a přeji hezký den.
Good day i created complaint on your website against conquestador casino however while i was creating it i selected delayed payment option which was probably fault now when i look back at it because its more about them not allowing me to withdraw my money than just delayed payment.
But from the look of it on your website it looks like you are not going to answer me for 9more days because i selected delayed payment options which was fault in this case.
And i would like to kindly ask you if you can fix it so i can get response from you faster because i would like to hear your advice about something they are asking from me which is very specific and extremely rare.
I have never heard about sportsbooks asking for this type of documents and i used a lot of them in the past years.
I want to add that my account on the conquestador casino is fully verified.
I also saw in one of your tips while creating complaint that time is important factor and i should send requested documents as quickly as possible which is the reason why i dont want to wait 9+ more days for your response and i also dont want to create another complaint on your website only because during the first time i selected wrong option, once again i am very sorry for it.
But as i said, currently they are asking for something that has absolutely nothing in common with identification and i am a little bit worried about the stuff they asked for recently because to me it looks like they have no rights to ask for something like this and i dont see how it can help them to proceess my withdraw.
Full story in my complaint, dont want to post link to it here but i am pretty sure you can easily find it.
I also realised that i wasnt able to see your forum without using a VPN so maybe this is also something you might want to take a look at, hopefully thats not the problem.
Thanks and Have a nice day.
Automaticky přeloženo: