FórumKasinaConquestador Casino - všeobecná diskuze

Conquestador Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od Anonymized209
|
6886 zobrazení 24 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Conquestador Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Hej, teď můžeš zrušit moji stížnost, že mám peníze

Automaticky přeloženo:
Anonymized209
před 2 roky

Zdravím.

Zaznamenáno a přeposláno.👍

Nějaké postřehy k tomuto, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Všechny poznatky byly v mé stížnosti

Automaticky přeloženo:
Anonymized209
před 2 roky

Chápu, jen vaše stížnost nebyla schválena ani ve chvíli, kdy jste napsal, že už není potřeba, proto to ve vašem profilu nevidím.

Tak jsem se tě místo toho zeptal na kasino.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Není dobré nevím, proč zde vidím dobré recenze na většinu kasin, když vidím 90 procent negativních recenzí mrtvé automaty záludný bonus není dobrý v ovládání hazardu špatná stránka

Automaticky přeloženo:
Anonymized209
před 2 roky

Zdá se, že ostatní byli/jsou docela spokojeni. Zkontroloval jsem záložku s vysvětlením reputace a zjistil jsem, že i nástroje pro zodpovědné hraní by měly být dobře nastavené. 🤔

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Zavřel jsem svůj účet špatně, vložil jsem 550 eur, ani jedna výhra nemůže být jen štěstí a navíc nejsou zodpovědní za hazard, omlouvám se, špatně pravopis zvoní můj telefon a žádá mě, abych vložil cashback, nemusíte vkládat stejnou částku na cashback hrozná stránka

Automaticky přeloženo:
Anonymized209
před 2 roky

Je mi líto, že jste neměl štěstí. Pokud si tam nemůžete užít hraní a chybí vám bonus vhodný pro vás, je pravděpodobně dobrý nápad jít dál.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Proč jim dáváte dobré hodnocení, když jsou to zjevně podvodníci, sloty jsou zmanipulované Kontaktoval jsem svou banku, abych dostal všechny své vklady zpět, protože neděláte nic, pouze dáváte dobré recenze na podvodná kasina na další poznámku, jak mohu zavřít svůj účet zde vaše recenze jsou falešné a falešné také

Automaticky přeloženo:
Anonymized209
před 2 roky

Neváhejte a podívejte se na záložku reputace a také na článek o tom, jak hodnotíme kasina .

Dalším důležitým faktorem je, jak kasina vyřizují stížnosti (zatím jen 1 podaná a vyřešená stížnost), buďte si jisti, že recenze hráčů nemají vliv na celkové hodnocení.

Chápu, že se můžete cítit spokojeněji v kasinu s nižší reputací, ale vhodnými službami dle vašeho gusta.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jak mohu zavřít svůj účet zde nic, ale leží zde

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Prostě vypnu každé upozornění ahoj

Automaticky přeloženo:
Anonymized209
před 2 roky

Ahoj,

no, omlouvám se, že teď zavírám svůj účet.

Měj se dobře!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, vytvořil jsem na vašem webu stížnost na kasino conquestador, ale když jsem ho vytvářel, zvolil jsem možnost odložené platby, což byla pravděpodobně chyba, když se na to teď zpětně dívám, protože jde spíše o to, že mi nedovolí vybrat peníze, než jen o zpožděnou platbu.


Ale podle toho, jak to vypadá na vašem webu, to vypadá, že mi dalších 9 dní neodpovíte, protože jsem zvolil možnosti zpožděné platby, což byla v tomto případě chyba.

A rád bych vás laskavě požádal, zda to můžete opravit, abych od vás mohl rychleji dostat odpověď, protože bych rád slyšel vaši radu ohledně něčeho, co ode mě žádají, což je velmi konkrétní a extrémně vzácné.

Nikdy jsem neslyšel o tom, že by sázkové kanceláře požadovaly tento typ dokumentů, a v minulých letech jsem jich používal hodně.

Chci dodat, že můj účet v kasinu conquestador je plně ověřen.


V jednom z vašich tipů při vytváření stížnosti jsem také viděl, že čas je důležitý faktor a měl bych požadované dokumenty odeslat co nejrychleji, což je důvod, proč nechci čekat 9+ více dní na vaši odpověď a také nechci vytvářet další stížnost na vašem webu jen proto, že jsem poprvé vybral špatnou možnost, ještě jednou se za to velmi omlouvám.


Ale jak jsem řekl, v současné době požadují něco, co nemá absolutně nic společného s identifikací a já se trochu obávám toho, o co v poslední době žádali, protože se mi zdá, že nemají žádná práva něco takového žádat a Nechápu, jak jim to může pomoci, aby postupovali s mým stažením.


Celý příběh v mé stížnosti, nechci na něj zveřejňovat odkaz, ale jsem si jistý, že ho snadno najdete.


Také jsem si uvědomil, že jsem nebyl schopen vidět vaše fórum bez použití VPN, takže možná je to také něco, na co byste se mohli chtít podívat, doufejme, že to není problém.


Děkuji a přeji hezký den.

Automaticky přeloženo:
Jarci
před rokem

Ahoj.

O předmět stížnosti se nemusíte starat.

„Casino.guru se zaměřuje pouze na problémy související s online kasiny a my nemáme dostatečný přehled o sportovním sázení, abychom vám pomohli s tím, co jste popsali.


Kromě toho není nic neobvyklého, že kasina vyžadují potvrzení o příjmu. Uvědomte si prosím, že tyto informace jsou pro kasino nezbytné, aby se ujistilo, že vaše finanční prostředky byly získány legálně a že máte dostatek prostředků k účasti na sázení. Předpisy AML (Anti-Money Laundering) pro herní a hazardní průmysl jsou obvykle stanoveny licenčním úřadem a všechna seriózní a licencovaná kasina musí tyto zásady dodržovat a dodržovat. "


Takže, protože úspěšné stažení musí být podpořeno čistou herní historií, obávám se, že vás nemůžeme podpořit.

Doklad o příjmu je zcela normální dokument, jak je popsáno.

Vzhledem k tomu, že nejsem součástí reklamačního týmu, nechám rozhodnutí na řešiteli reklamace.


Ohledně VPN – můžete sdílet svou IP adresu? napište nám: Xcommunity@casino.guru

Chtěl bych to dále prozkoumat.






Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

dobře, posílám e-mail na uvedenou e-mailovou adresu s mou ip adresou

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Jarci
před rokem

Ahoj.

Problém je v tom, že naše fórum je omezeno na hráče ze Slovenska. To je důvod. Omlouvám se, tento detail mi ve vašem profilu chyběl. 🙁

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

V tomto případě doufám, že ve mně není problém s používáním vpn.

Každopádně bych se chtěl zeptat, jestli můžu vědět důvod, proč je to omezeno na hráče ze Slovenska?

Automaticky přeloženo:
před rokem

dobře, ve skutečnosti je to zlý sen, když jsem vytvářel compaint, literárně jsem viděl, že moje zpráva musí být ověřena administrátorským týmem, aby se ujistil, že jsem nezveřejnil žádný citlivý komentář, a teď je tu nějaký blázen, který na vás může posílat náhodné odkazy fórum jsi vážně??


A byl jsem dost hloupý, že jsem na to kliknul, protože něco takového jsem na webu, který se snaží pomáhat lidem, opravdu neočekával, jen doufám, že to všechno byly jen nahé dívky a pokud web po otevření okamžitě ukončím a nic z toho nestahuji, budu v bezpečí a nechystají mi něco ukrást z mého počítače, momentálně běží úplné skenování s více antivirovými programy, pokud máte dobré doporučení, budu rád, když to zveřejníte

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky