DomůFórumKasinaComeOn! Casino - všeobecná diskuze

ComeOn! Casino - všeobecná diskuze

 od Peco22
|
2 073 zobrazení 6 odpovědí |
|
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s ComeOn! Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

Ahoj

Zajímalo by mě, zda jsou následující prohlášení v souladu s GDPR


Pojď dál:

Přestože obecné nařízení o ochraně osobních údajů ("GDPR") (EU) 2016/679 dává subjektům údajů právo být zapomenut, stejné nařízení umožňuje i výjimky. GDPR uvádí, že požadavek na výmaz osobních údajů neplatí, pokud je zpracování nezbytné pro:

A. aby společnost splnila zákonnou povinnost, takové rozhodnutí je založeno na zákonech, které společnost dodržuje, včetně, ale nejen, finančních předpisů, občanského práva a/nebo předpisů proti praní špinavých peněz a financování terorismu; nebo

B. zřízení, výkon nebo obhajoba právního nároku.

V tomto ohledu, i když jste uzavřeli svůj účet, má Společnost právo ponechat si vaše osobní údaje z výše uvedených důvodů. Viz článek 17 (3) (b) & (e) GDPR.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Peco22

Ahoj.

Nejsme zde mezinárodní právníci, takže nevím, zda je to v souladu s evropskou legislativou.

Konzultoval bych to se specializovanými firmami.

Pokud ano, dejte nám prosím vědět výsledek!

Automaticky přeloženo:

Už nějakou dobu používám ComeOn Casino a zjišťuji, že nejsem spokojen se všemi výsledky, které jsem měl s 24/7 zákaznickou podporou. Pokaždé, když jsem se zmínil o podání stížnosti u jakékoli vnější entity, byl jsem z herní aplikace vyhozen a můj účet byl uzamčen. K prvnímu incidentu došlo před časem a nakonec byly kompenzovány některé herní kredity – jak velmi neuspokojivé, když můj původní požadavek byl prosté vrácení mých peněz.


V poslední době jsem byl více pozorný a pozornější ke kreditům na svém účtu, zvláště během hraní hry – z důvodu, že se mi časem kredity vyčerpávaly rychleji, než bych je hrával. Roztáčel jsem jednu ze svých oblíbených her za 40 centů za zatočení a ať už s výhrami nebo bez nich, můj zůstatek na účtu vyskočil a odrážel čísla, která by se sčítala s tím, co jsem si v duchu spočítal – 40 centů za zatočení s výhrami obvykle nepřesahujícími jeden dolar , není to těžké, alespoň ne pro mě.


Po více než dostatečném přesvědčování se obracím na podporu s dotazem, zda existuje možnost a zda mohou potvrdit, zda je můj účet přihlášen na více než jedné IP adrese. Jednoduchá otázka, myslím, ale zástupce služby (jménem Neil) odpoví, zda mohu nebo nemohu získat přístup ke své herní historii, abych potvrdil/prokázal své podezření. Odpověděl jsem velmi pevně, že jeho schopnost získat přístup k těmto informacím je v rámci jeho možností a především jeho pracovní odpovědnosti, ale v žádném případě neřeší můj dotaz a obavy. Po další nesmyslné diskusi mi odpověděl, že moje poslední 3 přihlášení byla ze stejné IP adresy; opět opravdu nereaguji na jednoduchou otázku ano nebo ne, zda je můj účet přihlášen na jiných IP adresách.


Mohu potvrdit, že je to všechno nepřesné a že jsem byl ve skutečnosti přihlášen na 2 různých IP adresách během stejné hodiny: můj notebook pomocí wifi a poté mobilní telefon pomocí bezdrátové sítě. ComeON mi lhal, nutil mě běhat a dělat zbytečné úkoly, abych se dokázal, a přitom mi se vší pravděpodobností krade peníze... teď jsem zamčen, znovu a znovu po dobu tisíců dolarů!


Myslím, že je také důležité zmínit, že prostřednictvím tohoto účtu jsem nedávno požádal o aktualizaci a změnu e-mailové adresy a zdálo se, že mám dva účty. Během této změny v aktualizaci informací jsem byl přesvědčen, že účet byl aktualizován a e-mailové adresy změněny, ale zjistil jsem, že přihlášení pomocí předchozí e-mailové adresy bylo úspěšné.... velmi velmi špatný software

Automaticky přeloženo:
pranteaur

Dobrý den, četl jsem celou situaci a vidím, že to není příjemné. Podpora je jedna z nejzásadnějších věcí, které hráče ovlivňují v dobrém i ve zlém a na základě toho věřím, že se hráč rozhodne, zda zde zůstane nebo ne.

Váš aktuální problém je tedy ten, že máte peníze na hráčském účtu a nemůžete se na svůj účet dostat?

Pokud jde o vaše detaily, které jste chtěli změnit, stále se to nestalo, že?

Je to dobrý krok, že jste otevřeli stížnost , tak uvidíme, zda náš tým může pomoci. Pevně věřím, že bude a nějak se to všechno vyřeší.

Můžete mi dát vědět, jestli máte aktualizaci?

Automaticky přeloženo:

není moc co aktualizovat, protože k tomu všemu došlo během posledních 24 hodin. Můj problém je, že jsem zablokován z účtu, o kterém se nyní domnívám, že je kompromitován, a přidávám frustraci ComeOn není v žádném případě nápomocný ani citlivý na mé obavy


Nemohu potvrdit, zda jsou nějaké aktualizace.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
pranteaur

Je mi jasné, že za tak krátkou dobu nebudete mít relevantní aktualizaci a proto jsem si řekl, že na ni počkám. A to znamená, že když získáte důležité informace o celé situaci, můžete je sdílet.

Vaše stížnost byla u nás otevřena a pokud se nic nezmění, pokusíme se zasáhnout, jen musíte být trpěliví.

Chápu, že je to těžké, a soucítím s vámi, ale musíme udržet náš tým v práci a uvidíme, kam se dostaneme.

Zkřížené prsty.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky