FórumKasinaClub Player Casino - všeobecná diskuze

Club Player Casino - všeobecná diskuze

před rokem od Radka
|
1875 zobrazení 13 odpovědí |
|
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Club Player Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Ahoj. Jmenuji se Magan Tompkins. Byl jsem aktivním hráčem v kasinu club player téměř rok. Za ten rok jsem utratil slušnou část peněz. Není to žádná astronomická částka, ale stále jsou to moje těžce vydělané peníze. Každopádně, když jsem poprvé vyplatil u klubového hráče, neměl jsem žádné problémy a měl jsem rychlou výplatu na svůj bitcoinový účet. Ale tady jsem nedávno vyhrál 457,00 $ a moje výplata nebyla okamžitá. Ve skutečnosti stále čekám na schválení výplaty, už je to 5 dní. Takže dnes ráno jsem kontaktoval hráčské služby prostřednictvím chatu, kde člen týmu kladl otázky, aby ověřil můj účet (žádné problémy nebo stížnosti na její práci), pak se mě zeptala na otázky týkající se mých 2 pronajímatelů, kteří za předpokladu, že u nich mají účty, také použili mou adresu v nějaké době... Byl jsem požádán, abych stručně vysvětlil, proč máme na účtech stejnou adresu. A řekl jsem jim pravdu, že byli mými pronajímateli a jsem nájemcem na této adrese již 2 roky a mám svou nájemní smlouvu a záznamy o potvrzení o pronájmu, které to dokazují, a zástupce řekl, že to nebylo nutné na adrese moment, který byl jedinou poznámkou na mém účtu, bylo krátké vysvětlení…


Snaží se vymanit z placení? Používají stinnou taktiku.. Vím, že to není podstatná částka, ale stále jsou to moje výhry. Pokud nedostanu peníze, které bych chtěl vědět, tak už tam své peníze neutrácím. Doufám, že vidíte mé zklamání.

Automaticky přeloženo:
magantompkins222
před rokem

Ahoj.

Hádám, že zpoždění může souviset s problémem s adresou, což znamená, že váš účet je v nějaké kontrole. Vzhledem k okolnostem mi to přijde normální a řekl bych, že jakmile bude váš účet schválen, aby byl v pořádku, budou peníze převedeny.

Chápu vaši frustraci, ale jsem přesvědčen, že je to jen otázka času. Připomeňte se podpoře, potřebujeme si být jisti, že váš účet byl schválen.

Můžete to udělat, prosím?


Automaticky přeloženo:
před rokem

Děkuji, že jste si našli čas odpovědět na mé obavy. Velmi oceňuji! Pokud jde o kontaktování podpory na chatu! Ano, samozřejmě! Teď to udělám!

— Doufám, že jsem nevyšel jako ten typ, který si chce jen stěžovat nebo šťourat za každou malou nepříjemnost. Nedávno jsem četl příběhy tohoto konkrétního kasina a pomocí taktiky Shady, abych se dostal z placení někomu.

Automaticky přeloženo:
magantompkins222
před rokem

Ahoj, tvůj příspěvek určitě nevyzněl tak, že bys byl ten typ, co si jen stěžuje. Myslím, že pokud člověk narazí na problém, je dobré ho řešit, případně se informovat. Zvláště pokud jste provedli průzkum a našli některé hráče se zkušenostmi, které nebyly pozitivní.

Jak Radka zmínila, připomeňte se podpoře a dejte nám vědět, jak se váš případ vyvíjí. Doufám, že se brzy dozvíme dobré zprávy. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Mám pocit, že tady na kasinovém guru je to velmi zavádějící. Dát tomuto webu jakékoli jiné hodnocení než to nejhorší možné. Kdybych nejprve přišel na kasino guru a recenze počasí. Cítil bych se velmi pozitivně, kdybych šel na tuto stránku a hrál s klubovým hráčem. Nic však není dále než pravda. Četl jsem všechny recenze, které zde máte. A můj příběh jsou úplně stejné příběhy jako všechny ostatní, které kladou cokoliv negativního. V mém případě jsem nehrál back-to-back bonusy bez vkladu, hrál jsem pouze počáteční žeton 125 $, který mi dali za připojení. V jedné hře jsem zatočil za pět set dolarů a dostal jsem se až na 1500 dolarů. Byl jsem tak nadšený, že jsem to mohl uplatnit, ale měl jsem problémy s jinými online kasiny I. Rozhodl jsem se, že nejprve půjdu na zákaznický servis. A zeptejte se jich, jestli tyto peníze skutečně dostanu. Bylo mi řečeno, že ne. Protože to byl bonus bez vkladu. A hrál jsem back-to-back bonusy bez vkladu. Nikdy nebudu moci vykoupit těch patnáct set dolarů. Jsem Bůh velmi rozrušený. Poslal jsem jim e-mail. Řekl jsem jim, že nedělám bonusy back-to-back. A oni jen řekli, že mi dají sto dolarů na vyplacení. Kdybych nejdřív vložil padesát dolarů. Vložil jsem 50 $ a vyhrál jsem 260 $. Bylo to s bonusem, který neměl žádnou hru přes žádný maximální limit výběru, ale to byla lež. Slibuji, že jsem čekal na kočičí pomoc. Hodinu a 21 minut na rozhovor s agentem. Jen abych zjistil, že mi nebude vyplaceno 260 dolarů, protože mi z těch padesáti dolarů odečítali bonusovou částku, kterou jsem dostal. Bylo mi tedy řečeno, že mohu vybrat pouze 150 $. Myslel jsem, že snížím své ztráty. Vezmi si těch 150 a drž se od nich sakra dál. Navždy. Ověření před stažením trvalo tři dny. Neumožňují výběr na kreditní kartu. Bankovní převod má minimálně 200 $, takže mi zbývá pouze bitcoin. V současné době čekám na zákaznický servis, abych zjistil, jak dostanu výběr. A sedím s nimi online 41 hodin a 16 minut a konečně jsem osm ve frontě. Čekání na ně a po přečtení všech vašich recenzí zabere dalších 20 minut. Dokonce říkáte, že získání částky výběru může trvat měsíc nebo déle. Jak můžete hodnotit toto kasino? Cokoli kromě varování, drž se dál. Nedávejte s nimi své peníze. Všechno o tomto kasinu je scammy hrozný, hrozný zákaznický servis.

Prosím kasinového guru. Udělejte správnou věc a nepobízejte žádného ze svých členů nebo návštěvníků vašich stránek, aby hráli s klubovým hráčem. Na Funrize hraju pořád. A vyhráli 600 $ 500, 300 $. atd. A peníze jsou uloženy na můj účet. Hned druhý den ráno na mé debetní kartě. Tak by to mělo být u kteréhokoli z těchto online kasin a hodnotit je jinak než strašlivě Je mimo jiné medvědí služba pro nás všechny, chceme se spolehnout na kasinového guru, který mimochodem získal mé hodnocení plus pět hvězdiček úžasné.



Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Aktualizace na mém chatu. To trvalo hodinu a třicet tři minut čekání. Chtěl jsem aktualizovat svůj výběr, abych zjistil, zda se vyskytnou nějaké problémy. Informovala mě, že moje ověření nebylo dokončeno. Protože jsem neposlal přední a zadní stranu své kreditní/debetní karty. Vysvětlil jsem jí, že jsem nahrál svou kartu zepředu. A zpět a bylo to zkontrolováno a můj účet říká ověřeno. Řekla, že počkejte 24 hodin, prosím. A pak si zítra zkuste popovídat. Všechno ve všech recenzích zde je přesně to, co se mi děje. Nechtějí platit. Právě jsem našel v jejich smluvních podmínkách, kde je uvedeno, že máme právo odečíst poplatek za zpracování ve výši 40 USD z vašeho výběru.

Nenechte se pohltit těmito bonusovými nabídkami. Nikdy nebudete moci získat své výhry. Protože najdou způsoby, jak se vyhnout placení.

Automaticky přeloženo:
Splitaway
před 6 měsíci

To je docela frustrující zkušenost, jak jste zde popsal. Vždy doporučujeme přečíst si podmínky předem, abyste se vyhnuli jakýmkoli problémům, a také věříme, že každé kasino by je mělo mít jasně viditelné, aby si je mohl přečíst každý hráč. Je opravdu neprofesionální, když nenapíšou každé pravidlo do podmínek a jedno vymyslí až poté, a proto nabízíme naši pomoc v této situaci. Pokud tedy máte pocit, že kasino postupuje v rozporu s pravidly, neváhejte kontaktovat náš tým pro stížnosti, který se tím bude hlouběji zabývat. Bez stížností hráčů nejsme schopni zjistit, zda se kasino nechová řekněme špatně, a podle řešení každé stížnosti můžeme opravit bezpečnostní index kasina.

Také, pokud máte zájem napsat recenzi o své zkušenosti, klikněte na tento odkaz a možná pomůžete ostatním lépe pochopit, jak toto kasino vlastně funguje.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Stále s nimi bojuji, abych dodržel své stažení, a budu vás informovat. Ale věř mi, když to říkám ...... ONI NASOU.

Automaticky přeloženo:
Splitaway
před 6 měsíci

Děkuji ti za to. Váš pohled je pochopitelný.

Automaticky přeloženo:
magantompkins222
před měsícem

Ano

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dělají mi to samé

Automaticky přeloženo:
rehbergmatthew6
před měsícem

Chtěli byste nám prosím říci více? Je něco, s čím bychom vám mohli pomoci?

Automaticky přeloženo:
před 18 hodinami

Vřele doporučuji, abyste se drželi dál od Club Player Casino. Jistě, dělají nějaké pěkné promo nabídky, na které lze vložit, ale neočekávejte, že dostanete zaplaceno, když vyhrajete. Od 1. listopadu 2024 čekám na své výhry.


Říká se, že je to 7-10 pracovních dní, ale ve skutečnosti je to jen pro schválení výher. Pak je to dalších 7–10 pracovních dní, než peníze dorazí. To je 1 měsíc na 1 výplatu. Budu mít štěstí, když mi peníze dorazí na Den díkůvzdání.


Toto kasino bude hrát hry a bude mít vaši trpělivost. Nestojí to za všechny ty zmatky. Jsou tam lepší kasina.


Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky