Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaChancer Casino - všeobecná diskuze

Chancer Casino - všeobecná diskuze

 od mattycuster
|
652 zobrazení 9 odpovědí |
|
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Chancer Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

Měl jsem s tímhle velkým problémem. Zavřeli můj účet a ukradli výběr 300 eur, protože říkají, že jsem k přístupu na jejich stránky použil VPN?


Což nedává smysl, protože účty byly ověřeny, měl jsem předchozí výběry a právě jsem zkontroloval, jestli zkusíte a použijete VPN, dostanete tuto zablokovanou věc, kterou nikdy nemůžete projít.

file


Zde jsem musel otevřít stížnost.

Automaticky přeloženo:

Velké varování pro všechny hráče.


Chancer.bet mě obvinil, že používám VPN z Irska nebo Velké Británie (stále nejasné) k používání jejich stránek. JÁ ABSOLUTNĚ ne. Poskytl jsem účet poskytovatele internetu. Předpokládal jsem, že udělali chybu kvůli lidské chybě nebo systémové závadě, protože jsem měl účet 2 měsíce a byl ověřen a provedl více vkladů a výběrů.


Oni však neustoupili a stále poukazovali na své podmínky. Takže jsem si stáhl bezplatnou zkušební verzi NordVPN a nevíte, že je NEMOŽNÉ přistupovat na jejich stránky přes VPN (viz obrázky níže), ale mají zprávu, která vybízí hráče, aby „ Změnili nastavení země na VPN" . To je jasná past, takže hráči vkládají a POKUD vyhrají kasino, pokusí se říct, že nemůžete používat VPN (i když jejich stránka vás vyzývá ke změně nastavení vaší země VPN!).


filefile

Automaticky přeloženo:
mattycuster

Děkuji za vaše příspěvky zde. Je opravdu dobré, že se o těchto praktikách kasina dozví i ostatní.

Také věřím, že jste udělali dobře, že jste stížnost podali zde, a náš tým udělá vše pro to, aby vám pomohl.

Doufejme, že se nám podaří celou záležitost prošetřit, ale abychom tak mohli učinit, musíme se nejprve spojit s kasinem.

Počkejme tedy, že se to brzy stane společně. co říkáš?

Automaticky přeloženo:

Jak rychle jste obdrželi své výhry? Pokud používáte tradiční vklad/výběr Visa?

Automaticky přeloženo:
Liemi

Hej. Zkuste použít tlačítko „odpovědět", aby uživatel, kterému položíte otázku, o ní mohl být informován. 🙂

Automaticky přeloženo:

Toto kasino je vůči zákazníkovi naprosto ironické. Udělal jsem vklad 25 eur, který nebyl nikdy připsán, zatímco částka byla uvolněna mou bankou, která s důkazem tvrdí, že částka byla řádně vložena do kasina. Takže tito podvodníci uvedli jako omluvu, že tento konkrétní vklad byl proveden, protože proces vkladu byl zpožděn (poprvé o tom slyším). Řekli tedy, že mám kontaktovat banku a pokud do týdne nebude zůstatek připsán na můj účet, pošlete jim zprávu, aby mě mohli nasměrovat, co mám dělat.. Poslal jsem zprávu a jako normální nikdo neodpovídá a odpojí mě z chatu. Kéž bych měl jednoho z nich před sebou, abych mu mohl rozbít hlavu... Daleko od kasin, jako jsou tato... Kdyby existovala spravedlnost, všichni by měli být ve vězení za podvádění hráčů.

Automaticky přeloženo:
Champion1981

Ahoj, to jsou vždy těžké situace k řešení. Hráč vidí svůj vklad v bance jako úspěšně odeslaný do kasina a vklad se v kasinu neobjeví. Pokud bys poslal důkaz, viděl bych to z tvé strany jako správný krok. Co nevidím jako správný krok je, že pokud byste po nějaké době kontaktovali kasino a stále jste peníze nedostali, nic neudělají a ani vám je neodepisují. To není moc profesionální. Zkusili jste tedy banku informovat, zda by bylo možné něco udělat? Vím, že například zpětné zúčtování by teoreticky mohlo být možností, pokud s tím kasino nic neudělá a peníze jste neobdrželi, ale to může mít také negativní důsledky, pokud chcete pokračovat ve hře v jiných kasinech.

Proto bych to asi zkusil nejdřív vyřešit jinak.

Máte tedy něco na mysli?

Automaticky přeloženo:

file jasný podvod.. ještě musí odpovědět a po tolika hodinách se nechystají...

Automaticky přeloženo:
Champion1981

Myslel jsem, že teoreticky byste u nás mohli podat stížnost, ale vím, že jak jsem již zmínil, pro náš tým je těžké něco takového sledovat a většinou doporučují nějakou dobu počkat. Tak nevím, jestli by to pomohlo.😕

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky