Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaCelsius Casino - všeobecná diskuze

Celsius Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

 od Anonymized198
|
5 380 zobrazení 22 odpovědí |
|
1 2
EgoSkill1

Ahoj, jen jsem chtěl říct, že nejjednodušší by bylo kontaktovat je s tímto problémem. Vidím, že sis to uvědomil, ale pravděpodobně už bylo pozdě, když ti pozastavili účet. Proč jste nenapsali do kasina těsně předtím, než jste si vytvořili další účet?

Teoreticky bys nám mohl podat reklamaci, ale nevím, jestli to pomůže, ale můžeš to alespoň zkusit, když je nemůžeš kontaktovat.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Všiml jsem si tohoto problému také a pokusil jsem se je kontaktovat prostřednictvím e-mailu, ale bohužel jsem nedostal odpověď. Kromě toho nemohu používat funkci chatu, protože se nemohu přihlásit. Upřímně oceňuji tuto stránku a rád bych ji v budoucnu používal, ale nevěřím, že vytvoření třetího účtu za účelem oslovení by problém vyřešilo . To je důvod, proč zkouším tuto platformu v naději, že obdržím odpověď.

Automaticky přeloženo:
EgoSkill1

Jasně chápu vaši situaci. Vložil jsi i na ten druhý účet a měl jsi tam nějaké peníze a pak ti to zablokovali? Měli jste nějaký rozhovor, kde jste jim řekli, aby ten účet uzavřeli, a že si chcete ponechat ten druhý?

Dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky