DomůFórumKasinaCassinia možný podvod?

Cassinia možný podvod? (strana 2)

před rokem od javierlaura1977
|
6 051 zobrazení 44 odpovědí |
|
1 2 3
Přidat příspěvek
jcamscams
před 11 měsíci

Proto jsem Vám doporučil reklamaci u nás a my se Vám pokusíme pomoci, když si nebudete vědět rady. Pokračujte, pokud si myslíte, že nevíte, co máte dělat, kasino vám nepomáhá a nevíte, kdy dostanete výběr. Nechtěl bych být ve stejné situaci jako vy, ale možná vám můžeme pomoci.

Co říkáš ?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý den, znovu jsem mluvil se zákaznickým servisem a řekli mi to samé jako jindy, že se budou snažit pomoci, dodržet lhůty 3 až 5 dnů. Zkrátka jsem vydedukoval, že se mi smějí. Jsem Španěl a oni jsou na Curacau, nemůžu tam jít vyzvednout své peníze. Navíc ve Španělsku neplatí daně, nepodléhají LODJ ani neplatí španělské hráče. Vzal jsem peníze, hrál jsem, přirozeně jsem se bavil, uzavřel jsem účet a uvědomil jsem si, že jsem spadl do internetové pasti. Myslíme si, že jsme inteligentní, ale je to džungle, kde jsou nejrůznější překážky a my padáme, protože do některých spadnout musíme. Jsem šťastný, protože tahle noční můra skončila. Nepodařilo se mi vyzvednout legitimní cenu 500 € za 16 dní... Ale znovu mi nevezmou ani cent a budu tu, abych všem připomněl, kdo je CASINIA.


Děkuji

Automaticky přeloženo:
jcamscams
před 11 měsíci

Škoda, že jste se nás nepokusil požádat o pomoc. Myslel jsem, že to pro tebe bude v pohodě a nic za to nedáš. Mohli jsme zkusit kontaktovat kasino a možná by se vám peníze vyplatily. Bohužel, jakmile ho ztratíte, není co dělat. Je mi líto, že to muselo skončit tímto způsobem a vím, proč se tak cítíte a rozhodli jste se s tímto kasinem nadobro skončit.

Doufám, že budete mít dobrou budoucnost a nezapomeňte, že pokud budete mít nějaké problémy, kontaktujte nás a pokusíme se vám pomoci. 😉

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Dobrý den, moje nervy jsou na hranici svých možností.

Můžete mi pomoci?

Automaticky přeloženo:
avatar1973
před 10 měsíci

Ahoj!

Právě jsem vám odpověděl. Navštivte další vlákno 👈, prosím

Abych byl upřímný, dáváme kasinům dostatek času na vyřešení problémů, než zasáhnou naši specialisté na stížnosti. Možná jste obeznámeni s funkcí stížnosti?

Dejte nám vědět, v případě zájmu vám to vysvětlíme.


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den, 10 dní čekám na výběr 70 eur. Překvapuje mě čekací doba, protože ostatní kasina platí maximálně 2 dny.

Neustále píšu a nemám žádnou odpověď, že je to již schváleno, ale dochází ke zpoždění plateb.

Velmi mě odrazuje čtení ostatních komentářů, že je to více než dva týdny a nebyly zaplaceny.

Pokud má někdo zaplaceno, napište.

Automaticky přeloženo:
roengames777
před 10 měsíci

Je váš účet v tomto kasinu plně ověřen a měli jste tam předtím nějaké úspěšné výběry?

Obvykle dáváme kasinům 14 celých dní na to, aby výběr provedli, zvláště pokud je třeba provést také ověření.

Pokud uvidíte, že se vůbec nehýbe, dejte nám prosím vědět a my se po uplynutí časového období pokusíme zasáhnout.

Automaticky přeloženo:
holayadios782 příspěvek smazal/a
před 8 měsíci

Ahoj, může mi někdo na tomto fóru říct, jestli ti Casina někdy zaplatila?

Automaticky přeloženo:
djdjejejcx
před 8 měsíci

Již jsem vám odpověděl zde v tomto vláknu, pokračujme v konverzaci tam: https://casinoguru-en.com/forum/casinos/casinia-casino---general-discussion/9#post-145014

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den. Nechtějí mi vyplatit peníze. Uz to trvá dlouho. Jen samé výmluvy a stále to nikam nevede. file

Mira1000
před 2 měsíci

Vysvětlili snad něco ohledně kontrol e-mailem?

Je váš účet již plně ověřen?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Ne nevysvětli vůbec nic. Jen že mají zpoždění a že se nemám obávat svých peněz. Ověření účtu mi napsali že není vyžádáno.

foto

file

Upraveno
Romi
před 2 měsíci

Další věc je že když chci podat stížnost na vašich stránkách tak mi to píše casino nenalezeno.

fotofile

Romi
před 2 měsíci

Poslední chat…filefilefile

před 2 měsíci

Další věc je že když chci podat stížnost na vašich stránkách tak mi to píše casino nenalezeno.

fotofile

před 2 měsíci

Pokud byste chtěli podat stížnost a nemůžete kasino najít, vyberte prosím možnost, že kasino není na seznamu, nebo podejte stížnost na jakékoli kasino; stačí napsat do textu, kterému kasinu chcete stížnost podat. Náš tým vše napraví.

Dejte nám vědět, jak jste na tom.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Stížnost jsem odeslal… Jen je tedy potřeba opravit casino

Mira1000
před 2 měsíci

Jasné ak si to do textu naisal o aké kasíno sa jedná, náš tím to opraví.

Budem ti držať palce, nech to dobre dopadne. ☘️🤞

Jaro
před 2 měsíci

Moje odpověď na stížnost čeká na schválení.

Mira1000
před 2 měsíci

To je bežný postup, kým sa Veronika k tomu dostane.

Verím, že to nebude trvať dlho. 🙂

1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky