FórumKasinaCassinia možný podvod?

Cassinia možný podvod?

před 5 měsíci od javierlaura1977
|
2130 zobrazení 28 odpovědí |
|
1 2
před 5 měsíci

Může mi někdo říct, jestli se mu podařilo vrátit peníze v Casinia? Čekal jsem týden na vrácení peněz 190 a vždy stejná odpověď

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Znáte někoho, komu Casinia vrátí peníze?

Automaticky přeloženo:
JorgeVicente7
před 5 měsíci

Nevím, ale čekám týden na 190 eur a nechápu, jestli je to podvod, jak může být tento pokoj léta otevřený? Pokud mi někdo může pomoci s tím, co mám dělat, ocenil bych to.

Automaticky přeloženo:
javierlaura1977
před 5 měsíci

Zkontroloval jsem a kasino patří Rabidi, skupině, na kterou jsem v poslední době viděl stížnosti na pomalé ověřování a pomalé výplaty, ale ve všech jejich kasinech mají docela dobré hodnocení a většina stížností je obvykle vyřešena ve prospěch kasino. uživatel. Je váš účet ověřen? Provedli jste již nějaké výběry?

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před 5 měsíci

Je to můj první ústup

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před 5 měsíci

Přišlo mi divné, že nepožadují Iban Banky, pouze s kartou, kterou jsem mohl hrát

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Znáte někoho, komu Casinia vrátí peníze?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Nazdárek,

první věc, kterou chci zmínit, je, že kasinům umožňujeme pokračovat celých 14 dní, zejména při prvním výběru. V tomto ohledu si myslím, že je dost času na řešení refundace. Místo toho bych řekl, že je lepší se zaměřit na úplné absolvování KYC.

Možná víte, co je v současné době příčinou problému?

Stále si nejsem zcela jistý, zda žádáte o zrušení nebo vrácení peněz, můžete mi prosím dát vědět?


Každopádně jsem si prohlížel nejnovější uživatelské recenze na Casinia Casino, klidně udělejte totéž zde 👈, možná najdete něco, co stojí za to se podívat.

Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den, chci se stáhnout a vždy mi říkají to samé, že jsem ve frontě na zaplacení, že mohou mít technický problém, ale buďte si jisti, že je to bezpečná místnost, ale samozřejmě pak vidím komentáře lidí a ne už vím, co si mám myslet, zatím počkám 14 dní a už mi dáte nápady, co mám dělat

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Chci stáhnout svůj výběr, proto už více než týden dělám další ověření, uvidíme, jestli se vedení pohne za 14 dní, a stále mi říkají, že to trvá 3-5 pracovních dní.

Automaticky přeloženo:
javierlaura1977
před 5 měsíci

K vkladu potřebujete pouze kartu a vždy jsem říkal, že vkládání pomocí karet v kasinech je snadné, složité a pomalé je výběr do banky z kasina, proto vždy doporučuji používat elektronickou peněženku nebo kryptoměny, hodně jednodušší a pro kasina je méně komplikované platit těmito metodami. Jak řekla Radka, zaměřte se na předání ověření a spolupráci se všemi dokumenty, které kasino potřebuje, protože je to váš první výběr, potřebují ověřit váš účet, může to být velmi pomalé, ale pokud s vaším účtem není žádná anomálie, nakonec zaplatit vám po ověření

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před 5 měsíci

Děkuji za informaci, ale již mi zaplatili formou okamžité platby na kartu, kterou jsem provedl vklad

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Vidím, že se konverzace odvíjí v tomto oficiálním vláknu kasina , takže pokračujme tam. Co říkáš?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ok, není problém

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den, dobré ráno všem, mám dva výběry 500 převodem a 400 kartou a vždy mi říkají to samé, je to skoro, 3 až 5 dní to zavání krádeží a podvodem. Mám více než 150 snímků obrazovky z chatů. Obávám se, že to budu muset nahlásit. to je ostuda

Automaticky přeloženo:
jomaries77
před 4 měsíci

Ahoj,

Co ti pořád říkají? Z našeho pohledu je to nejdůležitější.

Upřímně, zkusil bych se trochu uklidnit. Pár dní je celkem normálních. Zdá se mi to jako mírné zdržení. Zatím není třeba házet „krádeže" a „podvody". Podělte se o vysvětlení, které jste dostali.

Můžete to udělat?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

file Dnes je 2. srpna. Jak můžete vidět na snímku obrazovky, požádal jsem 22. července v pondělí v poledne o vrácení 500 EUR. Nejprve říkali 3-5 pracovních dnů. Když byl 5. den, řekli mi, ať se nebojím, že je to normální. Když vypršel 10. den, řekli, že je konec měsíce a spěchali s množstvím plateb, nyní 12. den, aniž by mi zaplatili nebo schválili platbu, říkají, že to bude urgentně zpracováno... Záminka pokaždé, když se jich ptám, zaplatit tak malou částku peněz... Přišel jsem na tyto stránky. Vložil jsem několikrát za celkovou částku mnohem vyšší, než je tato částka. Je to noční můra. Nejhorší platební zkušenost za celý můj život, ještě horší než Bwin.

Automaticky přeloženo:
jcamscams
před 3 měsíci

Ahoj, kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběru a všeho s tím spojeného. Pokud tedy své peníze nedostanete a kasino vás stále pronásleduje, určitě nám dejte vědět a my se vám pokusíme pomoci.

Ale neřekli vám také konkrétní důvod, proč čekáte, pokud nemusíte být trpěliví? I já bych ztratil trpělivost, kdybych měl v takovém případě říkat pravdu.

Pokud tedy uplyne čas, který jsem zmínil, můžete u nás podat stížnost a náš tým se pokusí pomoci.

Odkaz najdete zde ⬅️

Pokud se něco změní, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Před pár dny jsem zveřejnil příspěvek. Už 12 dní mi dávali výmluvy, abych odložil platbu 500 €. Zveřejnil jsem snímek obrazovky. Dnes uplynulo 14 dní. Vstoupil jsem do Casinie a nejenže platbu neschválili, ale vrátili ji na účet, aniž by mi poslali upozornění nebo e-mail s vysvětlením. Kontaktoval jsem zákaznický servis. Osoba, která mi pomáhala, byla velmi laskavá. Nechal mě čekat, zatímco vyšetřoval více než 10 minut, ale nakonec se vrátil. Nedokázal jsem vysvětlit, co se stalo. A také jsem nedokázal vysvětlit, proč nic nevysvětlili e-mailem. Peníze jsou zpět na účtu a jediné, co mi říkají, je požádat znovu o výběr a ten bude zpracován do 3-5 dnů... Odpověděl jsem, že nesouhlasím a řekli mi, že je mám kontaktovat znovu zítra, Pondělí. A to jen za 500 €. filefile

Automaticky přeloženo:
jcamscams
před 3 měsíci

Pak bych opravdu uvažoval o vytvoření reklamace. Odkaz jsem zveřejnil ve své předchozí odpovědi. Myslím, že to je docela dost času, aby kasino muselo vyplatit peníze, a pokud byste se nešli podívat na účet kasina, nevěděli byste, že výběr byl zamítnut. Zvlášť pokud k tomu není důvod, pak to od nich není nejprofesionálnější chování.

Co myslíte, chystáte se podat stížnost? 🤔

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

No, po dnešku nemám žádnou naději, že dostanu peníze. Zákaznický servis nyní říká, že výběry lze zrušit bez jakéhokoli vysvětlení. Říkají, že musím požádat o nový výběr, 15 dní po předchozím, a počkat dalších 3–5 pracovních dnů. Začít znovu. To vše za nabití tak malého množství peněz

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky