DomůFórumKasinaCasobet Casino - všeobecná diskuze

Casobet Casino - všeobecná diskuze

před 3 roky od chrisponty
|
4 704 zobrazení 14 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 3 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Casobet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 3 roky

Drž se od nich dál. Vložil jsem 100 liber a musel jsem hrát přes 6000 eur bonusových fondů, abych se dostal do skutečných peněz. vyhrál jsem 2385,50 GBP, vložil jsem celou částku, abych byl informován, hrál jsem šílený čas a to není v rámci bonusové hry povoleno. můžete to hrát a pokud prohrajete, ponechají si vaše peníze, ale pokud vyhrajete, uchová si vaše peníze. bláznivý čas je uveden pod retricted SLOTY a bez zmínky v živém kasinu

být varován

Automaticky přeloženo:
chrisponty
před 3 roky

Bohužel je docela běžná věc, že některé sloty jsou při hraní s bonusovými penězi omezeny 😕

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Z nějakého důvodu casinogurufi smazalo mou autentickou recenzi casobet, takže ji nechám zde.


Před 2+ lety uloženo kolem 400, přeměněno na 3000.


Zákaznický servis zpoždění zpoždění zpoždění. Pak vás ignorují a blokují. Můžete se přihlásit v jiném prohlížeči a oni s vámi budou mluvit, takže takhle poznám, že mě ignorovali.


Odstoupení neexistuje. Proč? Protože nemají licenci a nemusí zpracovávat vaše výběry.


Posádka bulharských podvodníků od zákaznického servisu až po vývojáře webu.



Takže jsem jim v podstatě dal 400 a všechny informace o mé totožnosti.

A casinogurufi smazal moji recenzi.. Super.

Automaticky přeloženo:
Biff
před 7 měsíci

Tato recenze naopak neobsahovala tolik informací jako ta předchozí. Proto to bylo zamítnuto a máte důvod. Psal jsi tam úplně to samé, že jsi před pár lety nedostal výběr. A tento zákaznický servis je součástí podvodu. To není příliš výmluvné a ke schválení potřebujeme více podrobností. Zkuste tedy popsat konkrétní věci jako délka výběru a tedy jak dlouho jste čekali, zde v příspěvku mluvíte o zablokování účtu, ale v recenzi o tom nic nebylo. Když mluvíte o zákaznických službách, bylo by dobré vysvětlit, zda jste byli ignorováni nebo co se stalo. Nebýt součástí nějaké posádky v jiném kasinu. Důležité je dát recenzi na jedno kasino a nemluvě o jiných kasinech. Můžete je hodnotit samostatně.

Doufám, že chápete, proč byla vaše recenze zamítnuta.

Automaticky přeloženo:
Jaroslav
před 7 měsíci

Chcete to zkusit za vlastní peníze?


Žádná licence. Zákaznický servis jsou tuším (bulharští?) podvodníci.

Žádné výběry.

Když se zeptáte na výběry, prostě vás pozastaví.

Pokud se zeptáte několikrát, ignorují vás.

I když se vrátíte po týdnech, ignorují vás. Chat ani neotevřou.

Ale pokud se přihlásíte, přejděte na jejich stránky v jiném prohlížeči s vpn, reagují okamžitě. Protože jste nový klient, mohou podvádět.


Ale jak jsem řekl, zkuste to s vlastními penězi. Velmi zvláštní, že moderátoři na tomto webu ve skutečnosti nikdy nezkusili některé z těchto podvodných webů.. Zkuste to a pak budete vědět.. Stejní podvodníci jako Betflip..



Testoval jsem stovky webů. S vlastními penězi. Gotten scammed za méně než 10. Tento vyčníval.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Biff
před 7 měsíci

Dobře, mluvíme o uživatelské recenzi, takže si můj příspěvek přečtěte znovu a klidně jej napište znovu. Pokud v tomto příspěvku zmíníte některé věci, které jste zmínil, není problém to schválit. Dostatečně jsem vysvětlil, proč byl zamítnut.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj!

Moje přezdívka je kyla111

Vytvořil(a) jsem žádost o výběr 100 dolarů - byla zamítnuta.

Znovu jsem vytvořil/a žádost, stále čekám na peníze.


Automaticky přeloženo:
kulpanovandrej
před 2 měsíci

Ahoj Kylo, ​​znamená to, že druhý výběr už nebude odmítnut? Jak dlouho čekáš na své peníze? Je to tvůj první výběr v tomto kasinu?

Automaticky přeloženo:
kulpanovandrej příspěvek smazal/a
Jaroslav
před 2 měsíci

První žádost o výběr byla podána 10.05.25 a byla zamítnuta z důvodu „mnoha žádostí o výběr, neměli jsme čas vaši žádost zpracovat, vytvořte novou a ta bude zpracována do konce dne".

Poté jsem vytvořil novou žádost, která byla po 6 hodinách bez vysvětlení zamítnuta.

681f9f9f7b7b11ae42aaa0c118

68236d03c97193e0e968322c

Zde jsou dvě zamítnuté transakce.

Pravidla říkají, že výběr může trvat až 24 hodin. Už jsou to 4 dny a ani jedna žádost nebyla úspěšně zpracována. Účet je plně ověřen.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
kulpanovandrej
před 2 měsíci

Děkuji za vysvětlení, zadal jste další výběr, nebo ne? Ptal jste se znovu kasina, že i když jste výběr provedl podruhé, výsledek byl stejný?

Automaticky přeloženo:
Jaroslav
před 2 měsíci

Ano, po první žádosti jsem si vytvořil/a druhou. Ta byla také zrušena. Napsal/a jsem na živý chat, řekli mi, ať se s vámi spojím na e-mailu pro podrobnosti, ale jak jsem již říkal/a, e-mail neodpovídá, protože už to byly 4 dny.

Konkrétně říkají „Zítra odpovíte" nebo „dnes do konce pracovního dne bude žádost zpracována", „počkejte hodinu a zkuste to znovu", aby hráče co nejdéle udrželi v napětí. Jsem si ale jistý, že uplyne měsíc a situace se nezmění.

Kontaktoval jsem kybernetickou policii, napsal jsem prohlášení na Binance (odkud jsem jim poslal peníze), kontaktoval jsem e-mailovou adresu Curacaa (orgán, který jim vydal licenci), čekám na odpověď.

Automaticky přeloženo:
kulpanovandrej
před 2 měsíci

Nemyslím si, že to bylo zatím úplně nutné a zkusil bych dát kasinu trochu času. Pokud by první výběr byl 10, tak se čeká jen 5 dní. V některých kasinech byste na výběr čekali mnohem déle a nemyslím si, že by se někdo v tak krátkém časovém horizontu s takovou věcí hned vypořádal.

Jsem si jistý, že pro hráče není příjemné čekat na své peníze, ale někdy je to nutné. Například kasinům dáváme 14 dní na to, aby hráče vyplatili.

Samozřejmě, pokud vám dají termíny a stále je nemůžete dodržet, je to smutné, ale i tak bych se snažil být trpělivý. Pokud se v uvedené lhůtě nic nestane, můžete také využít našich služeb a podat stížnost.

Zvládneš to?

Automaticky přeloženo:
Jaroslav
před 2 měsíci

Kámo, podívej se, kolik je na internetu recenzí o casobet.com! Jejich e-mail je neaktivní, nemá smysl je kontaktovat, neodpovídají. Moje třetí žádost o výběr je opět zrušena! Vsadím se o 300 dolarů, že uplyne měsíc a peníze mi nevyberou. Nevím, kdo a jak vydal licenci, ale už jsem si přečetl recenze na internetu, napsal jsem stížnost všude možně, včetně e-mailu Curaçao, abych je alespoň nějak ovlivnil.

Ale soudě dle fór na internetu jsem neviděl jediný případ s úspěšným výběrem finančních prostředků.

Možná víte, jestli z casobet.com proběhly úspěšné výběry?

Automaticky přeloženo:
kulpanovandrej
před 2 měsíci

Neviděl jsem žádnou vyřešenou stížnost, kde by hráč potvrdil, že peníze obdržel. Soudě podle indexu bezpečnosti by bylo docela obtížné peníze odtud získat.

Co se týče licence, podle naší recenze žádnou nemají, což znamená, že psaní na Curaçao vám pravděpodobně moc nepomůže.

Je možné, že kasino vám nebude chtít peníze vyplatit a nebude vás ani nás kontaktovat, aby se pokusilo problém vyřešit.

Ověřil sis tyto informace, než jsi tam hrál?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky