Bohužel jsem si vaši recenzi přečetl příliš pozdě, ale to, co říkáte, je rozhodně fakt. Připadalo mi to velmi naprogramované.
Unfortunately, I read your review too late, but what you say is definitely a fact. It felt very programmed.
Ich hatte deine Bewertung leider zu spät gelesen, aber es definitiv Fakt, was du erzählst. Es hat sich sehr programmiert angefühlt.
Tato stránka se mi zobrazila, když jdu na horké hry. Posílám odkaz https://www.casinozer.com/de/game/category/hot
This page was shown to me when I go to hot games. I post the link https://www.casinozer.com/de/game/category/hot
Diese Seite wurde mir angezeigt wenn man auf hot Games geht. Ich poste den link https://www.casinozer.com/de/game/category/hot
Díky za odkaz. Ve skutečnosti je to čím dál tím zajímavější a ještě směšnější. Budu to řešit v pondělí. Kasino má na našem webu velmi pěkné hodnocení a toto jsou jen šílené informace poskytované hráčům!
Thanks for the link. This is actually getting more and more interesting and even more ridiculous. I'll carry on dealing with this on Monday. The casino has a very nice rating on our website and this is just insane information provided to the players!
Rád vám pošlu obrázek. Nebo jdete do kasina na Casino a na výběr Hot .. to jsou RTP s mimo realitu.
I'm happy to send you a picture. Or you go to the casino on Casino and on the selection Hot .. these are RTP s beyond reality.
Ich kann gerne ein Bild zu kommen lassen. Oder sie gehen bei dem Casino auf Casino und auf die Auswahl Hot..das sind RTP s jenseits der Realität.
Ahoj,
Dostávám odpověď týkající se RTP. Neváhejte a přečtěte si celou odpověď:
"Ahoj,
Děkujeme, že jste se na nás obrátili, doufám, že vás dobře najdu.
RTP se počítá za posledních 24 hodin, takže se může změnit. Počítá se podle výher hráče, pokud měl štěstí, může jít RTP i přes 100 %.
Doufám, že odpovím na vaši otázku.
V přiloženém dokumentu můžete například vidět, že během posledních 24 hodin má Prosperty Pearls RTP 120 %, ale tento slot má teoretickou RTP 96,18 %.
V případě jakýchkoli dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat e-mailem nebo live chatem, který je otevřen každý den od 10:00 do půlnoci.
Přeji ti krásný den,
Ninon,
Tým podpory Casinozer"
Hello there,
I receive a reply concerning RTP. Feell free to read the full answer:
"Hello,
Thank you for contacting us, I hope to find you well.
The RTP is calculated on the last 24h, thus it may change. It is calculated according to the player's winnings, if they were in luck, the RTP can even go over 100%.
I hope to answer your question.
For example, you can see in the attached document that during the last 24h Prosperty Pearls has an RTP of 120% but this slot has a theoretical 96,18% RTP.
For any other question, don't hesitate to contact us by email or live chat, the latter being open between 10am and midnight every day.
I wish you a great day,
Ninon,
Casinozer Support Team"
Více než špatné celé kasino!
Přijal bonus Casinoguru a získal bonus za roztočení zdarma.
Stále jsem měl 1,62 EUR v bonusových penězích a bylo mi řečeno, zaplať znovu a pak si můžete vzít dalších 100% bonus. Sotva jsem řekl, než udělal, vsadil jsem 1,62 € a nyní mi podpora říká, že bych měl znovu něco vsadit! Chápou přesně 0 toho, co chci.
Teď je tu ještě něco zajímavého! Chtěl jsem smazat svůj účet a teď čekám 3 dny a během té doby jsem mohl šťastně vkládat! Nemají ŽÁDNOU, ale opravdu žádnou ochranu hráče! Zda dostanu své vklady zpět a můj účet bude někdy smazán, si může kdokoli domyslet
Toto je nejhorší kasino, jaké jsem kdy viděl!
@Casinoguru proč je zde tak hodnoceno?!?
More than bad the whole casino!
Accepted the Casinoguru bonus and got a free spins bonus.
I still had €1.62 in bonus money and I was told pay again and then you can take the other 100% bonus. No sooner said than done I have wagered the €1.62 and now the support is telling me that I should wager something again! They understand exactly 0 of what I want.
Now there's something else that's interesting! I wanted to delete my acc and am now waiting 3 days and was able to deposit happily during that time! They have NO but really no player protection! Whether I'll get my deposits back and my acc will ever be deleted is anyone's guess
This is the worst casino I have EVER seen!
@Casinoguru why is it rated so highly here?!?
Mehr als schlecht das ganze Casino!
Habe den Casinoguru Bonus angenommen und einen Freespins Bonus bekommen.
Hatte noch 1,62€ in Bonusgeld drauf und mir wurde gesagt zahl nochmal ein dann kannst du den anderen 100% Bonus nehmen.Gesagt getan habe die 1,62€ umgesetzt und jetzt erzählt mir der Support das ich irgendwas wieder umsetzen soll!Die verstehen genau 0 von dem was ich möchte.
Jetzt kommt noch was intressantes!Habe mein Acc löschen wollen und warte nun 3 Tage und konnte in der Zeit munter einzahlen!Die haben KEINEN aber auch wirklich keinen Spielerschutz!Ob ich meine Einzahlungen zurück erhalte und mein Acc jemals gelöscht wird steht in den Sternen
Das ist mit das schlechteste Casino was ich JEMALS gesehen habe!
@ Casinoguru warum wird es hier so gut bewertet?!?
Ahoj,
Občas se stane, že si kasino prostě neužijete, ale upřímně to nemůže ovlivnit hodnocení kasina.
Pokud se chcete dozvědět více o tom, jak hodnotíme jednotlivá kasina, přečtěte si tento článek:
https://casino.guru/our-casino-reviews
Chcete-li se blíže seznámit s hodnocením Casinozer, přečtěte si záložku „vysvětlení reputace":
https://casino.guru/casinozer-review#tab=js-tab-reputation
Co se týče bonusů, je zcela normální, že současně může být aktivní pouze jeden bonus, takže pro získání dalšího bonusu musí ten předchozí skončit. Zůstatek se dostane na nulu nebo dokončíte výběr. Pokud si vezmete další bonus, uplatní se další sázkový požadavek.
Dále, uvedli jste prosím nějaký důvod pro uzavření vašeho účtu? Je velmi důležité kasino řádně informovat a postupovat podle doporučení. Živý chat nemůže nikomu zavřít účet, obvykle operátor požádá hráče, aby napsal e-mail pomocí konkrétní e-mailové adresy.
Bylo to tak, prosím?
Hello there,
It sometimes happens that you simply do not enjoy the casino but honestly it can not affect the casino's rating.
If you like to know more about how we evaluate each casino, feel free to read this article:
https://casino.guru/our-casino-reviews
To get more familiar with Casinozer's rating, just read the the "reputation explained" tab:
https://casino.guru/casinozer-review#tab=js-tab-reputation
Concerning the bonuses, it's quite normal that only one bonus can be active at the same time so to be able to get another bonus, the previous one must end. The balance gets to zero or you complete the withdrawal. If you take another bonus another wagering requirement is applied.
Furthermore, have you stated any reason for closing your account, please? It's very important to inform the casino properly and proceed as advised. The live chat can't close anyone's account, normally, the operator asks the player to write an email using a specific email address.
Was it like that, please?
AI běžely 2 bonusy za jeden vklad!
B Do dneška čekám na smazání účtu!
A CI může vložit a požádat o smazání mého účtu před několika dny!
Poslal jsem i mail a přes live chat jsem nic nedělal. To nejlepší přichází na konec. Včera jsem měl dostat odpověď, že můj účet je smazán. Co se stalo? NIX ale také čistě garnix!
A I had 2 bonuses running for one deposit!
B I'm waiting until today for my account to be deleted!
And C I can deposit and requested my account deletion several days ago!
I also sent the mail and didn't do anything via the live chat. The best thing comes at the end I should have received an answer yesterday that my account is deleted. What happened? NIX but also purely garnix!
A ich habe für eine Einzahlung 2 Bonuse laufen gehabt!
B Ich warte bis heute das mein Konto da gelöscht wird!
Und C ich kann einzahlen und habe vor etlichen Tagen meine Kontolöschung beantragt!
Habe auch die Mail geschickt und nix über den Livechat gemacht.Das beste kommt zum Schluss ich sollte gestern eine Antwort erhalten das mein Konto gelöscht ist.Was ist passiert?NIX aber auch rein garnix!
Byl váš účet uzavřen, prosím?
Chci jen říct, že 3 dny vnímáme jako přiměřenou dobu pro uzavření účtu kasina.
Pokud máte pocit, že s vámi bylo špatně zacházeno, zvažte prosím podání stížnosti.
Has your account been closed, please?
I just want to say that we see 3 days as a reasonable time period for the casino to close the account.
If you feel you were treated badly, consider submitting a complaint, please.
Rozuměl jsi vůbec slovo z toho, co píšu? Strašné celé!!!
OPĚT STÁLE nesmazali můj účet a už jsou to skoro 2 týdny, co čekám!
Navíc mi stále nevrátily vklady!!!
Celá věc je SCAM kasino nic víc a nic méně! A opět mi běžely 2 bonusy SOUČASNĚ nebo je stále mám.
Do you EVER understand a word of what I write? Terrible the whole thing!!!
AGAIN they have STILL NOT deleted my acc and it's been almost 2 weeks now that I'm waiting!
In addition, I still haven't got my deposits back!!!
The whole thing is a SCAM casino no more and no less! And again I had 2 bonuses running AT THE SAME TIME or I still have them.
Verstehst du ÜBERHAUPT ein Wort von dem was ich schreibe?Schrecklich das ganze!!!
NOCHMAL die haben mein Acc IMMER NOCH NICHT gelöscht und das sind nun fast 2 Wochen die ich warte!
Dazu kommt meine Einzahlungen habe ich bis heute nicht wieder!!!
Das ganze ist ein SCAM Casino nicht mehr und nicht weniger!Und nochmals ich habe 2 Bonuse GLEICHZEITIG laufen gehabt bzw habe ich noch.
Ahoj,
Ano. A stále si myslím, že byste měli podat svou stížnost. Upřímně řečeno, nemá smysl si zde neustále stěžovat, pokud nemáme šanci zkontrolovat, co se stalo. nemyslíš?
Stačí odeslat stížnost zde (jak jsem vám již zaslal dříve):
https://casino.guru/complaints/create
Teprve poté můžeme začít s vyšetřováním.
Děkuji.
Hello,
yes - I do. And I still think you should submit your complaint. Honestly, there is no point in constantly complaining here, if we have no chance to check what has happened. Don't you think?
Just submit the complaint here (as I already sent to you earlier):
https://casino.guru/complaints/create
Only after that, we can start with the investigation.
Thank you.
Proč má toto kasino stále dobrou pověst? Pokud nejste schopni zveřejnit správnou pověst a nezajímá vás mnoho negativních recenzí, neměli byste tuto webovou stránku provozovat! Toto špinavé kasino mě bombarduje reklamou a odmítá se vylučovat, přestože na rakouském trhu působí nelegálně!
Why does this casino still have a good reputation? If you are unable to post correct reputations and don't care about the many negative reviews, then you shouldn't be running this website! This filthy casino bombards me with advertising and refuses to self-exclude even though they operate illegally on the Austrian market!
Wieso wird dieses Casino noch immer mit einer guten Reputation geführt? Wenn ihr nicht in der Lage seit, korrekte Reputationen zu veröffentlichen und euch die vielen negativen Bewertungen egal sind, dann solltet ihr diese Homepage nicht betreiben! Dieses Dreckscasino bombardiert mich mit Werbung und verweigert einen Selbstausschluss obwohl die illegal am österreichischen Markt agieren!
Ahoj.
Toto kasino má na základě naší interní recenze dobré celkové skóre. Navíc proti tomuto kasinu byla dosud podána pouze 1 stížnost:
https://casino.guru/casinozer-review#tab=js-tab-reputation
To vede k druhému bodu, podejte stížnost, takže uvidíme, co se stalo.
Pokud stížnost neodešlete, není spravedlivé zpochybňovat naše metody, protože nemůžeme prošetřit váš problém a zjistit jakékoli problémy, které před námi tají.
Neváhejte zkontrolovat stížnosti a pokud možno odešlete své vlastní:
https://casino.guru/complaints/create
Děkuji.
Hello there.
This casino has a good overall score based on our internal review. Plus there has been only 1 complaint submitted against this casino so far:
https://casino.guru/casinozer-review#tab=js-tab-reputation
This leads to the second point, submit the complaint so we shall see what has happened.
If you do not submit the complaint it is not fair to question our methods because we can't investigate your issue and find out any problems hidden from us.
Feel free to check complaints and preferably submit your own:
https://casino.guru/complaints/create
Thank you.
Tímto informuji, že casinozer a jeho partnerská a sesterská kasina (Altacore NV) odmítají jakoukoli stížnost (bez ohledu na obsah). Podle svých prohlášení se kasino rovněž nepovažuje za odpovědné za přijímání a dodržování jakýchkoli opatření proti závislosti na hazardních hrách. Kasino to vždy odůvodňuje článkem z T&C, se kterým hráč souhlasil při registraci:
„Vytvořením svého účtu zaručujete následující: Chápete a přijímáte existující rizika ztráty svých peněz používáním služeb Webu"
Pokud tedy chcete spravedlivý postup při vyřizování stížností a určitou ochranu hráčů, nedoporučuji to v kasinech Altacore NV hrát.
I hereby inform that casinozer and its partner and sister casinos (Altacore N.V.) reject any kind of complaint (regardless of the content). According to its statements, the casino also sees itself not responsible for taking and complying with any measures against gambling addiction. The casino always justifies this with the article from the T&C that the player agreed to when registering:
"By creating your account, you guarantee the following: You understand and accept the existing risks of losing your money by using the services of the Website"
So if you want a fair complaints procedure and some player protection, I advise against doing so at Altacore N.V. casinos to play.
Myslím, že to je důvod, proč jsme nástroje zodpovědného hazardu zhodnotili jako „špatné".
I guess that's why we reviewed the responsible gambling tools as "bad".
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.