FórumKasinaCasinozer - všeobecná diskuze

Casinozer - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od Dizzaya
|
8896 zobrazení 32 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 2 roky

Bohužel jsem si vaši recenzi přečetl příliš pozdě, ale to, co říkáte, je rozhodně fakt. Připadalo mi to velmi naprogramované.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Zkusil jsem se zeptat v kasinu na překročení RTP, uvidíme, co vymyslí.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Tato stránka se mi zobrazila, když jdu na horké hry. Posílám odkaz https://www.casinozer.com/de/game/category/hot

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Díky za odkaz. Ve skutečnosti je to čím dál tím zajímavější a ještě směšnější. Budu to řešit v pondělí. Kasino má na našem webu velmi pěkné hodnocení a toto jsou jen šílené informace poskytované hráčům!

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Rád vám pošlu obrázek. Nebo jdete do kasina na Casino a na výběr Hot .. to jsou RTP s mimo realitu.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Dostávám odpověď týkající se RTP. Neváhejte a přečtěte si celou odpověď:

"Ahoj,

Děkujeme, že jste se na nás obrátili, doufám, že vás dobře najdu.

RTP se počítá za posledních 24 hodin, takže se může změnit. Počítá se podle výher hráče, pokud měl štěstí, může jít RTP i přes 100 %.

Doufám, že odpovím na vaši otázku.

V přiloženém dokumentu můžete například vidět, že během posledních 24 hodin má Prosperty Pearls RTP 120 %, ale tento slot má teoretickou RTP 96,18 %.

V případě jakýchkoli dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat e-mailem nebo live chatem, který je otevřen každý den od 10:00 do půlnoci.

Přeji ti krásný den,

Ninon,

Tým podpory Casinozer"



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Více než špatné celé kasino!


Přijal bonus Casinoguru a získal bonus za roztočení zdarma.

Stále jsem měl 1,62 EUR v bonusových penězích a bylo mi řečeno, zaplať znovu a pak si můžete vzít dalších 100% bonus. Sotva jsem řekl, než udělal, vsadil jsem 1,62 € a nyní mi podpora říká, že bych měl znovu něco vsadit! Chápou přesně 0 toho, co chci.


Teď je tu ještě něco zajímavého! Chtěl jsem smazat svůj účet a teď čekám 3 dny a během té doby jsem mohl šťastně vkládat! Nemají ŽÁDNOU, ale opravdu žádnou ochranu hráče! Zda dostanu své vklady zpět a můj účet bude někdy smazán, si může kdokoli domyslet


Toto je nejhorší kasino, jaké jsem kdy viděl!


@Casinoguru proč je zde tak hodnoceno?!?

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Fabi84
před 2 roky

Ahoj,

Občas se stane, že si kasino prostě neužijete, ale upřímně to nemůže ovlivnit hodnocení kasina.

Pokud se chcete dozvědět více o tom, jak hodnotíme jednotlivá kasina, přečtěte si tento článek:

https://casino.guru/our-casino-reviews

Chcete-li se blíže seznámit s hodnocením Casinozer, přečtěte si záložku „vysvětlení reputace":

https://casino.guru/casinozer-review#tab=js-tab-reputation

Co se týče bonusů, je zcela normální, že současně může být aktivní pouze jeden bonus, takže pro získání dalšího bonusu musí ten předchozí skončit. Zůstatek se dostane na nulu nebo dokončíte výběr. Pokud si vezmete další bonus, uplatní se další sázkový požadavek.

Dále, uvedli jste prosím nějaký důvod pro uzavření vašeho účtu? Je velmi důležité kasino řádně informovat a postupovat podle doporučení. Živý chat nemůže nikomu zavřít účet, obvykle operátor požádá hráče, aby napsal e-mail pomocí konkrétní e-mailové adresy.

Bylo to tak, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

AI běžely 2 bonusy za jeden vklad!

B Do dneška čekám na smazání účtu!


A CI může vložit a požádat o smazání mého účtu před několika dny!


Poslal jsem i mail a přes live chat jsem nic nedělal. To nejlepší přichází na konec. Včera jsem měl dostat odpověď, že můj účet je smazán. Co se stalo? NIX ale také čistě garnix!

Automaticky přeloženo:
Fabi84
před 2 roky

Byl váš účet uzavřen, prosím?

Chci jen říct, že 3 dny vnímáme jako přiměřenou dobu pro uzavření účtu kasina.

Pokud máte pocit, že s vámi bylo špatně zacházeno, zvažte prosím podání stížnosti.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Rozuměl jsi vůbec slovo z toho, co píšu? Strašné celé!!!


OPĚT STÁLE nesmazali můj účet a už jsou to skoro 2 týdny, co čekám!


Navíc mi stále nevrátily vklady!!!


Celá věc je SCAM kasino nic víc a nic méně! A opět mi běžely 2 bonusy SOUČASNĚ nebo je stále mám.





Automaticky přeloženo:
Fabi84
před 2 roky

Ahoj,

Ano. A stále si myslím, že byste měli podat svou stížnost. Upřímně řečeno, nemá smysl si zde neustále stěžovat, pokud nemáme šanci zkontrolovat, co se stalo. nemyslíš?

Stačí odeslat stížnost zde (jak jsem vám již zaslal dříve):

https://casino.guru/complaints/create

Teprve poté můžeme začít s vyšetřováním.

Děkuji.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Proč má toto kasino stále dobrou pověst? Pokud nejste schopni zveřejnit správnou pověst a nezajímá vás mnoho negativních recenzí, neměli byste tuto webovou stránku provozovat! Toto špinavé kasino mě bombarduje reklamou a odmítá se vylučovat, přestože na rakouském trhu působí nelegálně!

Automaticky přeloženo:
Ares1981
před 2 roky

Ahoj.

Toto kasino má na základě naší interní recenze dobré celkové skóre. Navíc proti tomuto kasinu byla dosud podána pouze 1 stížnost:

https://casino.guru/casinozer-review#tab=js-tab-reputation

file

To vede k druhému bodu, podejte stížnost, takže uvidíme, co se stalo.

Pokud stížnost neodešlete, není spravedlivé zpochybňovat naše metody, protože nemůžeme prošetřit váš problém a zjistit jakékoli problémy, které před námi tají.

Neváhejte zkontrolovat stížnosti a pokud možno odešlete své vlastní:

https://casino.guru/complaints/create

Děkuji.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Tímto informuji, že casinozer a jeho partnerská a sesterská kasina (Altacore NV) odmítají jakoukoli stížnost (bez ohledu na obsah). Podle svých prohlášení se kasino rovněž nepovažuje za odpovědné za přijímání a dodržování jakýchkoli opatření proti závislosti na hazardních hrách. Kasino to vždy odůvodňuje článkem z T&C, se kterým hráč souhlasil při registraci:


„Vytvořením svého účtu zaručujete následující: Chápete a přijímáte existující rizika ztráty svých peněz používáním služeb Webu"


Pokud tedy chcete spravedlivý postup při vyřizování stížností a určitou ochranu hráčů, nedoporučuji to v kasinech Altacore NV hrát.

Automaticky přeloženo:
Mister_Schweiz
před rokem

Myslím, že to je důvod, proč jsme nástroje zodpovědného hazardu zhodnotili jako „špatné".

file

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky