Mám historii her a v jedné z her je čas 3 minuty (kvůli 40 kolům zdarma), zatímco ve všech ostatních herní čas nepřesahuje 1 minutu. Ale ani mi nedali možnost si ji prohlédnout. Říkají mi, abych poslal ID, které musím mít stejně jako oni, ale když jim pošlu kód, řeknou mi, že to není ID, ale lokátor hry, a v historii se neobjevují žádné další číselné informace.
Na druhou stranu mi přijde velmi zvláštní, že stížnosti, které dostávají ve formě „lístku", které se vždycky objevovaly (a mám i ty staré), se v tomto případě nevyřizují...
I have the game history, and in one of the games the time is 3 minutes (because of the 40 free rounds), while in all the others, the game time doesn't exceed 1 minute. But they haven't even given me the option to review it. They tell me to send the ID, which I have to have just like they do, but when I send them the code, they say that's not the ID but the play locator, and no other numerical information appears in the history.
On the other hand, I find it very strange that the complaints they receive in the form of a "ticket," which have always appeared (and I have the old ones), are not being processed in this case...
Yo tengo el historial y en una de las partidas el tiempo es de 3 minutos ( por las 40 rondas gratis) mientras que en todas las demás,no pasa de 1 minuto el tiempo de juego,pero ni siquiera me han dado la opción de revisarla,me dicen que mande la ID que tengo que tenerla al igual que ellos,pero al mandarles el código dicen que esa no es la ID sino el localizador de jugada, y no me aparece otra información numérica en el historial
Por otro lado me parece muy raro que las reclamaciones con ellos en forma de " ticket" que siempre han aparecido,y tengo las antiguas,en este caso no lo hagan...
















