FórumKasinaCasino Days - všeobecná diskuze

Casino Days - všeobecná diskuze

před 2 roky od Anonymized275
|
4204 zobrazení 10 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Casino Days, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Ahoj. Pochopil jsem tedy správně, že kasina pod curacao vás nemusí blokovat, pokud jsem uzavřel sesterskou stránku na základě své závislosti na hazardních hrách? Mám případ, že jsem skončil s casinodays a mohl jsem hrát na buustikasino. Mají v podstatě stejné stránky a stejný zákaznický servis. Také jsem se zeptal a řekli, že je to v podstatě stejné kasino? Přinejmenším by bylo extrémně snadné udělat víc, aby přestali hrát ppl jako já. Mám reklamovat nebo je to jen ztráta času?

Automaticky přeloženo:
Anonymized275
před 2 roky

Ahoj,

Neřekl bych, že je to otázka licenční autority, jde spíše o skutečné obchodní standardy.

Dovolte mi nejprve projít hlavním problémem sebevyloučení:

a) hráč požádal o uzavření svého účtu. Kasino uzavře účet. O několik dní později stejný hráč požádá o znovuotevření svého účtu. Kasino otevře účet, protože o to hráč požádal.

b) hráč požádal o uzavření svého účtu kvůli problémům s hazardními hrami, protože není schopen ovládat svou vášeň a potřebuje zvláštní péči. Kasino uzavře účet. O několik dní později stejný hráč požádá o otevření svého účtu. Kasino neotevře účet, protože problémy s hazardními hrami byly zmíněny dříve.

Navíc, bohužel, je obchodním standardem, že aby se hráč sám vyloučil z nějaké „sesterské" stránky, musí o tom informovat i sesterské kasino . Nemyslete si prosím, že všechna kasina vlastněná stejným vlastníkem/skupinou sdílejí tyto požadavky prostřednictvím skupiny automaticky.

Nazval bych to milým překvapením, pokud narazíte na skupinu, která se chová jinak.

Neváhejte a podívejte se na náš projekt zaměřený na pomoc hráčům se závislostí, možná se vám budou hodit tyto:

https://casino.guru/problem-gambling

https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative

Simon neúnavně pracuje na vytvoření globálního nástroje sebevyloučení.

Jsme přesvědčeni, že současná situace v hazardním průmyslu potřebuje radikální zlepšení, aby poskytovala účinnou ochranu těm, kteří ji potřebují.



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj dal jsem výběr v historii plateb transakce je uvedena jako dokončená eo peníze nebyly přijaty file

Automaticky přeloženo:
Kadrus2002
před 2 roky

Ahoj,

zeptal ses v kasinu, prosím?

Jakou možnost platby jste použili? Zeptal bych se banky nebo poskytovatele.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Použil jsem .ltc. Kasino pro výběry od 24 do 48 hodin. Dnes v noci to bude 48 hodin. Uvidíme, jak budou na výstupu

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Vyvedli ven

Automaticky přeloženo:
Kadrus2002
před 2 roky

Skvělé - děkujeme za sdílení.

Je dobré vědět, že .ltc funguje! 👍

Můžete se prosím podělit o více podrobností o svých zkušenostech v tomto kasinu? Jak jsi to našel? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

vložil jsem 20 eur přes skrill můj skrill účet ukazuje, že transakce byla přijata a peníze jsou pryč, ale nezobrazují se na mém kasinovém účtu, šel jsem do živého chatu a řekli mi, že pošlou a e-mail pošlou týmu účtů, bylo to ještě před 3 dny nic jsem nesháněl, šel jsem na tento účet, protože kasino guru ho ohodnotilo dobře, ale neviděl jsem recenze od ostatních hráčů nebo bych neprovedl vklad. Navrhuji, abyste kvůli tomu změnili své hodnocení, aby nikdo jiný nebyl podveden!!

Automaticky přeloženo:
martinshinea
před 2 roky

Ahoj,

Omlouvám se, musí to být nepříjemné.

Dovolte mi říci, že tento problém může být způsoben poskytovatelem plateb, nikoli kasinem samotným. Bohužel jste zatím neobdrželi žádnou odpověď, měli byste.

Aby hráč snížil hodnocení kasina, musí nejprve podat stížnost. Pokud kasino odmítne vyřešit problém nebo jedná proti férovému hazardu, teprve poté můžeme zvážit úpravu hodnocení. Vezměte prosím na vědomí, že také musíme jednat spravedlivě.

Stížnost můžete odeslat zde . Doufám, že kasino bude schopno tento problém rychle vyřešit.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj dal jsem výběr v historii plateb transakce je uvedena jako dokončená eo peníze nebyly přijaty file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, totéž, brácho, dostal jsi své peníze zpět

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky