Ahoj,
Neřekl bych, že je to otázka licenční autority, jde spíše o skutečné obchodní standardy.
Dovolte mi nejprve projít hlavním problémem sebevyloučení:
a) hráč požádal o uzavření svého účtu. Kasino uzavře účet. O několik dní později stejný hráč požádá o znovuotevření svého účtu. Kasino otevře účet, protože o to hráč požádal.
b) hráč požádal o uzavření svého účtu kvůli problémům s hazardními hrami, protože není schopen ovládat svou vášeň a potřebuje zvláštní péči. Kasino uzavře účet. O několik dní později stejný hráč požádá o otevření svého účtu. Kasino neotevře účet, protože problémy s hazardními hrami byly zmíněny dříve.
Navíc, bohužel, je obchodním standardem, že aby se hráč sám vyloučil z nějaké „sesterské" stránky, musí o tom informovat i sesterské kasino . Nemyslete si prosím, že všechna kasina vlastněná stejným vlastníkem/skupinou sdílejí tyto požadavky prostřednictvím skupiny automaticky.
Nazval bych to milým překvapením, pokud narazíte na skupinu, která se chová jinak.
Neváhejte a podívejte se na náš projekt zaměřený na pomoc hráčům se závislostí, možná se vám budou hodit tyto:
https://casino.guru/problem-gambling
https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative
Simon neúnavně pracuje na vytvoření globálního nástroje sebevyloučení.
Jsme přesvědčeni, že současná situace v hazardním průmyslu potřebuje radikální zlepšení, aby poskytovala účinnou ochranu těm, kteří ji potřebují.
Hello there,
I wouldn't say this is a question of licensing authority, it's more about actual business standards.
Allow me to go through the main problem with the self-exclusion at first:
a) player requested his/her account to be closed. Casino closes the account. A few days later the same player asks for his account to be reopened. The casino opens the account because the player asked for it.
b) player requested his/her account to be closed due to gambling issues because he/she is unable to control his passion and needs special care. Casino closes the account. A few days later the same player requests his/her account to be opened. The casino does not open the account because the gambling issues were mentioned earlier.
Furthermore and sadly, it's the business standard that to get self-excluded from some "sister" site, the player must inform the sister casino as well. Please do not think that all casinos owned by the same owner/group share those requests through the group automatically.
I'd call it a nice surprise if you come across a group that acts differently.
Feel free to check our project focusing on helping players with addiction, you may find those useful:
https://casino.guru/problem-gambling
https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative
Simon is working tirelessly to establish a global self-exclusion tool.
We believe that the current situation in the gambling industry needs radical improvement to provide effective protection for those who need it.
Automaticky přeloženo: