FórumKasinaCasino Barcelona - všeobecná diskuze

Casino Barcelona - všeobecná diskuze

před 2 roky od Enkrny
|
2867 zobrazení 6 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Casino Barcelona, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 týdny

Do Casino Barcelona jsem nastoupil v květnu 2023.


Uživatelské jméno: Vi************gh

Uživatelský kód: ********


Přijali mé ověření a vše bylo v pořádku. Hrál jsem nějaké hry, vyhrál nějaké peníze, prohrál nějaké peníze a v březnu 2024 jsem úspěšně vybral 20 000 €.


Poté jsem se snažil stáhnout více ze své rovnováhy a narazil jsem na několik překážek...


Požádali mě o důkaz, že jsem vlastníkem svého účtu Skrill, i když jej již několikrát přijali a zaplatili. Poslal jsem jim dokument, který předtím přijali, ale nyní jej odmítli. Poté jsem požádal podporu, co konkrétně ode mě potřebovali, protože neustále odmítali můj průkaz totožnosti a řekli, že chtějí video, na kterém jsem s mým průkazem totožnosti, s uvedením mého jména a průkazu totožnosti. Udělal jsem to a Casino Barcelona řeklo, že jsou spokojeni a mohu odstoupit.


Když jsem šel vyzvednout, řekli mi, že mi musí zavolat, ale zdá se, že nikdy nezavolají, když říkají, že zavolají. Volám jim, ale oni říkají, že mi potřebují zavolat, ale hovor nikdy neproběhne. Předtím bylo vše v pořádku, nechápu.

Upravil Romi před 2 týdny
Důvod: Citlivé informace.
Automaticky přeloženo:
vicentenoriegaortega
před 2 týdny

Dobrý den.

Nejprve bych vás chtěl požádat, abyste na fóru nesdíleli žádné citlivé informace. Buďte s ním prosím opatrní, protože by mohlo velmi snadno dojít k jeho zneužití.🙏

A nyní k otázce ověření.

Mohu se zeptat, jaký druh hovoru s vámi chtějí udělat? Má to být jako ověřovací videohovor, perhpas?

Není neobvyklé, že kasino provádělo nějaké další kontroly, kdykoli dojde k většímu množství peněz na výběr, ale zní to, že jde o dlouhodobou situaci. Právo?

Mohu se tedy zeptat, kdy přesně jste požádali o výběr, než vás požádali o všechny tyto dodatečné kontroly?

Doufám, že vám to pomůžeme vyřešit.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Pokud to pro vás bude jednodušší, napíšu anglicky.


Mnohokrát jsem jim volal a mluvil, říkají, že hovor je z "bezpečnostních důvodů" a že mi musí zavolat, ale nikdy to neudělají. Když jim zavolám, říkají, že mě nemohou přepojit a že mám očekávat hovor, ale chodíme v kruzích.


Poskytuji ID > Říkají "OK, můžete vybrat" > Pokusím se o výběr > Říkají, že potřebujeme telefonát > Neproběhl žádný telefonát a zůstatek je vrácen na můj účet > Poté dostanu e-mail znovu s žádostí o ID

Automaticky přeloženo:
vicentenoriegaortega
před 2 týdny

Ahoj! Angličtina je docela fajn, děkuji.

Opravdu mi to zní jako ověřovací hovor. Když o tom přemýšlíme z pohledu kasina, může to být pro ně také otázka bezpečnosti; možná se některé známky zvedly z jejich bezpečnostního nebo rizikového týmu. V každém případě, pokud jste stále v kontaktu s někým z kasina, zkuste si domluvit konkrétní termín hovoru. Jen aby nedošlo ke zbytečnému zdržení nebo komplikacím. co říkáš?

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Ahoj,


Zkoušel jsem to, ale nikdy mi nezavolali. bylo to párkrát. je to jako by kopali plechovku po silnici, dokud to nevzdám

Automaticky přeloženo:
vicentenoriegaortega
před 2 týdny

Takže v tomto případě bude náš reklamační tým určitě připraven pomoci.

Počkejme si na jejich odpověď a uvidíme, jak se situace vyvine.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky