Do Casino Barcelona jsem nastoupil v květnu 2023.
Uživatelské jméno: Vi************gh
Uživatelský kód: ********
Přijali mé ověření a vše bylo v pořádku. Hrál jsem nějaké hry, vyhrál nějaké peníze, prohrál nějaké peníze a v březnu 2024 jsem úspěšně vybral 20 000 €.
Poté jsem se snažil stáhnout více ze své rovnováhy a narazil jsem na několik překážek...
Požádali mě o důkaz, že jsem vlastníkem svého účtu Skrill, i když jej již několikrát přijali a zaplatili. Poslal jsem jim dokument, který předtím přijali, ale nyní jej odmítli. Poté jsem požádal podporu, co konkrétně ode mě potřebovali, protože neustále odmítali můj průkaz totožnosti a řekli, že chtějí video, na kterém jsem s mým průkazem totožnosti, s uvedením mého jména a průkazu totožnosti. Udělal jsem to a Casino Barcelona řeklo, že jsou spokojeni a mohu odstoupit.
Když jsem šel vyzvednout, řekli mi, že mi musí zavolat, ale zdá se, že nikdy nezavolají, když říkají, že zavolají. Volám jim, ale oni říkají, že mi potřebují zavolat, ale hovor nikdy neproběhne. Předtím bylo vše v pořádku, nechápu.
I joined Casino Barcelona in May 2023.
Username: Vi************gh
User code: ********
They accepted my verification and everything was fine. I played some games, won some money, lost some money and in March 2024 I successfully withdrew €20,000.
After that, I tried to withdraw more of my balance and I encountered several obstacles...
They asked me for proof that I was the owner of my Skrill account, even though they had already accepted and paid into it on multiple occasions. I sent them the document that they had previously accepted, but now they rejected it. I then asked support what specifically they needed from me, as they kept rejecting my ID, and they said they wanted a video of me with my ID, stating my name and ID. I did this and Casino Barcelona said they were satisfied and I could withdraw.
When I went to pick up, they told me they needed to call me, but they never seem to call when they say they will. I call them, but they say they need to call me, but the call never goes through. Everything was fine before, I don't understand.
Me uní al Casino Barcelona en mayo de 2023.
Nombre de usuario: Vi**********gh
Código de usuario: ********
Aceptaron mi verificación y todo estaba bien. Jugué algunos juegos, gané algo de dinero, perdí algo de dinero y en marzo de 2024 retiré con éxito 20.000€.
Después de eso, intenté retirar más de mi saldo y me he encontrado con varios obstáculos...
Me pidieron prueba de que yo era el dueño de mi cuenta de Skrill, a pesar de que ya la habían aceptado y pagado en ella en múltiples ocasiones. Les envié el documento que previamente habían aceptado, pero ahora lo rechazaron. Luego pregunté al soporte qué específicamente necesitaban de mí, ya que seguían rechazando mi identificación, y me dijeron que querían un video mío con mi DNI, diciendo mi nombre y DNI. Hice esto y Casino Barcelona dijo que estaban satisfechos y que podía retirar.
Cuando fui a retirar, me dijeron que necesitaban llamarme, pero nunca parecen llamar cuando dicen que lo harán. Yo los llamo, pero dicen que necesitan llamarme, pero la llamada nunca se realiza. Todo estaba bien antes, no entiendo.
Upravil
Romi před 2 týdny
Důvod:
Citlivé informace.
Automaticky přeloženo: