Ahoj.
Pamatujte, že nejsme kasino. Jsme nezávislé fórum. Důležité je, že jste stížnost odeslali, je to dobré rozhodnutí a dává nám možnost zkontrolovat, zda je vše přesné a zda se řídí pravidly.
Vím, že je to pěkné množství peněz, které se snažíte získat, ale zkuste se uklidnit, existuje mnoho důvodů, proč kasina blokují účty - ne všechny jsou tak špatné.
Je hloupé, že podpora není k dispozici, když je potřeba, rád bych vysvětlil, který výpis chybí nebo co se zdá být s vaší kartou špatně, ale jsem si jistý, že kasino by to mělo udělat lépe.
Sledujte svou stížnost . Mějte na paměti, že Petronela má ještě nějaký čas na pokrok, takže se snažte být trpěliví.
Hello there.
Just mind we are not the casino. We are an independent forum. Importantly, you did submit the complaint, it's a good decision, and gives us a chance to check whether everything is accurate and following the rules.
I know it's a nice amount of money you're struggling to get, but just try to calm down, there are many reasons why casinos block accounts - not all are so bad.
It is dumb the support is not available when needed, I'd love to explain which statement is missing or what seems to be wrong with your card, but I'm sure the casino should do that better.
Stay tuned to your complaint. Keep in mind, Petronela still has some time to progress, so try to be patient.
Automaticky přeloženo: