DomůFórumKasinaBull Run Bets Casino - všeobecná diskuze

Bull Run Bets Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

7 879 zobrazení 58 odpovědí |
před rokem
|
12 3
Přidat příspěvek
kikiwillmo
před 11 měsíci

Dobrý den, je velmi pěkné, že projevujete takové odhodlání chránit ostatní. Vzhledem k tomu, že si ještě nejsme plně vědomi podvodu a také proto, že fórum je pouze prostorem pro povídání, věřím, že by bylo dobré začít s kasinem a dokázat, že kasino někoho podvádí.

Mohu prosím vědět, zda byla stížnost podána? Jde o to, že bez toho se celý „varovný proces" příliš neposune.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Řekla, že to udělala včera.

Podíval jsem se na internet a na vaše stížnosti. Prostě to budou ignorovat (jako většina). Nemají zájem. Je to podvodné kasino. Objeví se ke konci roku, přijmou spoustu vkladů, přestanou platit výběry a zmizí.

Děje se každý rok.

Automaticky přeloženo:
kikiwillmo
před 11 měsíci

Ahoj a díky!

Já bych tak nespěchal. Pokud byla stížnost podána a já jsem přesvědčen, že je to ta pravá 👈uvidíme, co bude dál.

Podle mého názoru je to především záležitost omezených zemí. Může to být složité, ale máte docela pravdu. Potřebujeme někoho, kdo na tuto stížnost zareaguje, ale pokud neuspějí, budou následovat důsledky.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Varoval jsem ji, aby tam hrála.

Nebudou reagovat. Kontaktoval jsem je telegramem a oni mě zablokovali.

Automaticky přeloženo:
kikiwillmo
před 11 měsíci

Je ale opravdu hezké vidět, jak vám na tom záleží. Děkuju.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 11 měsíci

Záleží mi na tom, aby byli lidé okrádáni podvodníky v jakékoli oblasti života.

Jsem zklamaný, že varování nejsou jasnější na casinoguru s tímto „kasinem"

Automaticky přeloženo:
kikiwillmo
před 11 měsíci

Bohužel nejsme schopni přesně vědět, jak jednotlivá kasina fungují, a pouze s pomocí našich uživatelů se dozvídáme více a více.

Mohu se vás zeptat, jak je to nyní s vaší paní v tomto kasinu? Mohla podat stížnost?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 11 měsíci

Jednu udělala tady.

Kontaktujte zástupce kasina sami na telegramu. Uvidíte jejich chování.

Jste v této hře dost dlouho, víte, jak se chovají podvodné stránky, víte, v jakém ročním období se objevují.

Automaticky přeloženo:
kikiwillmo
před 11 měsíci

Ahoj,

Vážím si vašich názorů. Je smutné, že chatování prostřednictvím telegramu je mimo náš časový management. Nebo lépe řečeno, máme svůj způsob, jak kontaktovat kasina, pokud jde o stížnosti, takže bych rád zůstal optimistou a nechal si předpovědi pro pozdější použití.

V každém případě je stížnost právě zde, aby ji mohl sledovat každý, kdo má zájem sledovat její průběh:

https://casino.guru/bull-run-bets-casino-player-s-account-has-been-closed-1

Přeji vám oběma samozřejmě spravedlivé řešení!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Pak vlastně hráči nepomáháte. Prostě děláte stejné věci, které děláte vždy, a očekáváte stejné výsledky. To je definice šílenství. Kasino nereaguje na e-maily, neexistuje žádný živý chat, konkrétně uvádějí, že je mají kontaktovat na telegramu. Trvá to dvě minuty a pak byste sami viděli jejich chování a mohli varovat ostatní.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

file

Zablokováno jimi na Twitteru do 5 minut od zveřejnění tohoto příspěvku. Na tomto webu o nich stále nejsou žádná varování....

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Pak vlastně hráči nepomáháte. Prostě děláte stejné věci, které děláte vždy, a očekáváte stejné výsledky. To je definice šílenství. Kasino nereaguje na e-maily, neexistuje žádný živý chat, konkrétně uvádějí, že je mají kontaktovat na telegramu. Trvá to dvě minuty a pak byste sami viděli jejich chování a mohli varovat ostatní.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý! Definice šílenství hovoří o opakování stejných vzorců, ale s očekáváním odlišných výsledků. Pokud rozumím vašemu přístupu, očekáváte jiné výsledky, ne my.

Myslím, že jsem to celou dobu vysvětloval: spolupráce s hráči je součástí procesu. V současné době nejsme schopni celý proces měnit, ale snažíme se aplikovat rozumné úpravy.

Pokud mohu mít osobní poznámku: naše chaty mě opravdu baví. Přál bych si, abyste se pokusili přijmout vaše rady, aby se nezměnilo to, jak fungujeme, což neznamená, že naše práce v oboru je bezcenná nebo že nerespektujeme názory hráčů. Jak to vidím já, nemůžeme splnit vaše vysoká očekávání, která bohužel vycházejí z poměrně běžného generalismu. Nejde o to, že bychom neradi dělali věci efektivněji; musíme pracovat s našimi současnými možnostmi.

Telegramové kontakty nejsou něčím, co můžeme vyšetřit; Můžu si jich hned pár založit a tvrdit, že jsem přidružená společnost kasina. Potřebujeme tedy, abyste odeslali stížnost a prokázali špatné úmysly kasina.


Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

file

Zablokováno jimi na Twitteru do 5 minut od zveřejnění tohoto příspěvku. Na tomto webu o nich stále nejsou žádná varování....

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

No a to samé děláme například se zakázanými uživateli. Pro mě je to znamení, že kasino si je vědomo vás a vaší situace, která by měla být prošetřena prostřednictvím stížnosti.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Pokud si nastavíte telegramový účet pro casinoguru, nastavíte se jako správce (nebo některý z vašich kolegů), můžete poslat zprávu kasinu a okamžitě získat zpětnou vazbu v reálném čase. Buď vám odpoví a problém vyřeší, nebo vás budou ignorovat/zablokovat (jako ostatní) a to vám dá odpověď. Je to efektivnější a rychlejší než e-mail.

To platí pro VĚTŠINU nových „krypto" kasin, v podstatě všechna používají telegram a twitter. Ušetřilo by vám to spoustu času a v tomto případě s Bull runy je to jediný způsob, jak budete mít kontakt s kasinem. Nikde jinde nereagují. Pokud nepoužíváte telegram, jen ztrácíte čas svůj a čas Chazzy.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Zakazujete uživatelům, aby vás kontaktovali, aby se pokusili vyřešit problém? Doufám, že ne.

Býci blokující lidi, kteří posílají odkazy zprostředkovateli k vyřešení problémů, vám ukážou, co kasino dělá. Cenzura, skrývání pravdy a snaha okrást lidi.

Automaticky přeloženo:
kikiwillmo
před 11 měsíci

Žádný,

Uživatelé, kteří porušují naše zásady, jsou za to obvykle vyloučeni. Bohužel tito lidé považují komentování našich sociálních příspěvků s odkazy vedoucími na jejich videa nebo jiné zdroje „vysvětlení toho, jak skrýváme pravdu a snažíme se lidem krást", za vhodnou akci. Na základě této zkušenosti soudím, že toto kasino nemá zájem vysvětlovat svou pozici odpovědí na váš komentář; je mnohem snazší jej smazat. Zvláště pokud jste strávili dost času jednáním s hráčem, než byl zabanován.

Dává vám to smysl, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dává to smysl, ale pokud nemáte co skrývat, měli byste dovolit, aby vše bylo průhledné. Umožněte lidem zveřejňovat na vašem webu videa sdílející jejich názory. Svoboda projevu je chráněna právem EU.

Vaše kolegyně Romi odmítla moji recenzi na Bull Runs. Tyto druhy akcí znesnadňují označení vašeho webu jako Líbí se mi. Před lety jste mohli varovat lidi před Scatterhallem, ale neudělali jste to a další lidé dostali žihadlo. Stává se to opakovaně s kasiny a touto stránkou.

Protože jste přidružení, voda je zakalená.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Pokud si nastavíte telegramový účet pro casinoguru, nastavíte se jako správce (nebo některý z vašich kolegů), můžete poslat zprávu kasinu a okamžitě získat zpětnou vazbu v reálném čase. Buď vám odpoví a problém vyřeší, nebo vás budou ignorovat/zablokovat (jako ostatní) a to vám dá odpověď. Je to efektivnější a rychlejší než e-mail.

To platí pro VĚTŠINU nových „krypto" kasin, v podstatě všechna používají telegram a twitter. Ušetřilo by vám to spoustu času a v tomto případě s Bull runy je to jediný způsob, jak budete mít kontakt s kasinem. Nikde jinde nereagují. Pokud nepoužíváte telegram, jen ztrácíte čas svůj a čas Chazzy.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Rozhodně chápu, co tím myslíš; na druhou stranu si myslím, že kasina by nereagovala stejným způsobem na účet s názvem Casino Guru se statusem správce. Takže bychom ztráceli čas návratem na začátek. Nemluvě o tom, že předstírat, že jste zástupce kasina, je také docela běžné, zatímco ve skutečnosti se jedná o rouge přidružené společnosti krmící uživatele Telegramu svými promo kódy... Obávám se, že znamení virtuálního věku.

Přesto je to pro hráče dobrý bod a vracím se k jeho příspěvku, abych řekl, že v dnešní době je docela užitečné mít všechny konverzace alespoň vytištěné. Zejména při používání komunikačních aplikací nebo sociálních médií člověk nikdy neví, s kým komunikuje. Mimochodem moje vlastní zkušenost. 🙁


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dává to smysl, ale pokud nemáte co skrývat, měli byste dovolit, aby vše bylo průhledné. Umožněte lidem zveřejňovat na vašem webu videa sdílející jejich názory. Svoboda projevu je chráněna právem EU.

Vaše kolegyně Romi odmítla moji recenzi na Bull Runs. Tyto druhy akcí znesnadňují označení vašeho webu jako Líbí se mi. Před lety jste mohli varovat lidi před Scatterhallem, ale neudělali jste to a další lidé dostali žihadlo. Stává se to opakovaně s kasiny a touto stránkou.

Protože jste přidružení, voda je zakalená.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Myslím, že vaše odpověď ukazuje nedostatek informací o několika tématech. Dovolte mi tedy přidat něco, abych to vyjasnil, prosím:

"Umožněte lidem zveřejňovat na vašem webu videa sdílející jejich názory. Svoboda projevu je chráněna právem EU." Freddom končí ve chvíli, kdy někoho obviňujete z podvodu, aniž byste mohli svá obvinění podložit a neustále to opakovat bez konstruktivní komunikace. Samozřejmě umožňujeme pallyerům sdílet své názory. Nedovolujeme hráčům překračovat naše zásady, pravidla nebo férové ​​chování.


"Vaše kolegyně Romi odmítla moji recenzi na Bull Runs. Tyto druhy akcí znesnadňují, aby se vaše stránky líbily."

Jde o to, že uživatelské recenze by měly obsahovat pouze vaši osobní zkušenost. proto musíte například zadat své ID kasina. Věřím, že vysvětlení odmítnutí, které jste dostali, bylo velmi upřímné:

"Dobrý den. Nezapomeňte, že skutečným účelem uživatelské recenze je podělit se o vaši vlastní zkušenost; proto vaši recenzi odmítám. Chcete-li se vyjádřit o kasinech, ve kterých jste nikdy nehráli, použijte místo toho naše fórum. Děkujeme za pochopení."


"Před lety jste mohli varovat lidi před Scatterhallem, ale neudělali jste to a více lidí bylo pobodáno."

No, udělali jsme to, jakmile jsme si byli jisti, že kasino se rozhodlo nevyplatit. Byli jsme také velmi aktivní na fóru, aby bylo téma pro hráče viditelné. Myslím, že jsem vám již řekl o odpovědnosti, kterou máme, můžete něco takového, protože nikdo nezpochybňuje vaši předpověď. Jakmile převezmete odpovědnost, nefunguje to; v tu chvíli to musíte dokázat z první ruky, což nevyžaduje čas na nic jiného. Jak jsem již řekl, není to dokonalé, ale takhle to funguje. Kolik hráčů se zpožděnými platbami stačí na to, aby řekli, že toto kasino nikdy nikomu nezaplatí? Jak dlouhé zpoždění stačí k potvrzení této myšlenky? Tyto situace nelze řešit obecnými frázemi. Tolik jsme se toho naučili.


"Protože jste přidružení, voda je zakalená"

Otázka, jestli můžu. Myslíte si, že by si "jen affiliate partneři", kterým je to jedno, vyměnili tolik vašich příspěvků s konkrétními informacemi?

Kromě toho nám příjmy, které máme, také umožňují dělat spoustu činností, za které nedostáváme zaplaceno – například máme centrum pro řešení stížností, kde pomáháme hráčům získat jejich výhry z kasin. Nebereme za to žádnou provizi, takže když hráč dostane zaplaceno, dostane 100 % částky. Máme také akademii pro lidi, kteří by chtěli začít pracovat v online kasinech, a dokonce i pro pracovníky online kasin, kteří by se chtěli zlepšit ve své práci.

Řekl bych, že vaše zamítnutá recenze, stejně jako vaše přítomnost zde, plus stížnost ukazuje, že Casino Guru je něco víc.

Ale nevyčítám vám vaši váhavost; je to dobrý nástroj, jak si uvědomit možná rizika.


Automaticky přeloženo:
12 3

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.