Myslím, že vaše odpověď ukazuje nedostatek informací o několika tématech. Dovolte mi tedy přidat něco, abych to vyjasnil, prosím:
"Umožněte lidem zveřejňovat na vašem webu videa sdílející jejich názory. Svoboda projevu je chráněna právem EU." Freddom končí ve chvíli, kdy někoho obviňujete z podvodu, aniž byste mohli svá obvinění podložit a neustále to opakovat bez konstruktivní komunikace. Samozřejmě umožňujeme pallyerům sdílet své názory. Nedovolujeme hráčům překračovat naše zásady, pravidla nebo férové chování.
"Vaše kolegyně Romi odmítla moji recenzi na Bull Runs. Tyto druhy akcí znesnadňují, aby se vaše stránky líbily."
Jde o to, že uživatelské recenze by měly obsahovat pouze vaši osobní zkušenost. proto musíte například zadat své ID kasina. Věřím, že vysvětlení odmítnutí, které jste dostali, bylo velmi upřímné:
"Dobrý den. Nezapomeňte, že skutečným účelem uživatelské recenze je podělit se o vaši vlastní zkušenost; proto vaši recenzi odmítám. Chcete-li se vyjádřit o kasinech, ve kterých jste nikdy nehráli, použijte místo toho naše fórum. Děkujeme za pochopení."
"Před lety jste mohli varovat lidi před Scatterhallem, ale neudělali jste to a více lidí bylo pobodáno."
No, udělali jsme to, jakmile jsme si byli jisti, že kasino se rozhodlo nevyplatit. Byli jsme také velmi aktivní na fóru, aby bylo téma pro hráče viditelné. Myslím, že jsem vám již řekl o odpovědnosti, kterou máme, můžete něco takového, protože nikdo nezpochybňuje vaši předpověď. Jakmile převezmete odpovědnost, nefunguje to; v tu chvíli to musíte dokázat z první ruky, což nevyžaduje čas na nic jiného. Jak jsem již řekl, není to dokonalé, ale takhle to funguje. Kolik hráčů se zpožděnými platbami stačí na to, aby řekli, že toto kasino nikdy nikomu nezaplatí? Jak dlouhé zpoždění stačí k potvrzení této myšlenky? Tyto situace nelze řešit obecnými frázemi. Tolik jsme se toho naučili.
"Protože jste přidružení, voda je zakalená"
Otázka, jestli můžu. Myslíte si, že by si "jen affiliate partneři", kterým je to jedno, vyměnili tolik vašich příspěvků s konkrétními informacemi?
Kromě toho nám příjmy, které máme, také umožňují dělat spoustu činností, za které nedostáváme zaplaceno – například máme centrum pro řešení stížností, kde pomáháme hráčům získat jejich výhry z kasin. Nebereme za to žádnou provizi, takže když hráč dostane zaplaceno, dostane 100 % částky. Máme také akademii pro lidi, kteří by chtěli začít pracovat v online kasinech, a dokonce i pro pracovníky online kasin, kteří by se chtěli zlepšit ve své práci.
Řekl bych, že vaše zamítnutá recenze, stejně jako vaše přítomnost zde, plus stížnost ukazuje, že Casino Guru je něco víc.
Ale nevyčítám vám vaši váhavost; je to dobrý nástroj, jak si uvědomit možná rizika.
I think your response demonstrates a lack of information on a few topics. So, let me add something to clear that out, please:
"Let people post videos sharing their views on your site. Freedom of expression is protected under EU law." Freddom ends the moment you're accusing someone of fraud without being able to back up your accusations and keep repeating that without constructive communication. Of course we allow pallyers to share their opinions. We do not allow players to overstep our policies, rules, or fair behaviour.
"Your colleague Romi rejected my review of Bull Runs. These kinds of actions make it difficult to like your site."
The point is that user reviews should only include your personal experience. that is why you are required to enter your casino ID, for instance. I believe the rejection explanation you got was very honest:
"Hello. Kindly remember that the true purpose of the user review is to share your own experience; hence, I'm rejecting your review. To comment about casinos you have never played at, use our forum instead. We appreciate your understanding."
"You could of warned people about Scatterhall years ago, you didn't and more people got stung."
Well, we did once we were certain the casino chose not to pay out. We were also very active on the forum to keep the topic visible for players. I think I already told you about the responsibility we hold, you may something like that because no one is going to question your prediction. It does not work out once you carry out the responsibility; in that moment you need to prove it firsthand, which requires time of nothing else. As I said already, it is not perfect, but this is how it works. How many players with delayed payments are enough to say this casino is never going to pay anyone? How long a delay is enough to confirm that idea? These situations can't be resolved with general phrases. We've learned that much.
"Because you're affiliates the water is muddied"
A question if I may. Do you think that "just affiliates" who do not care would exchange so many posts of yours with concrete information?
Besides, the income we have also enables us to do a lot of activities that we don't get paid for - for example we have the Complaints resolution centre where we help players to get their winnings from casinos. We don't take any commission for it so when the player gets paid, they get 100% of the amount. We also have an academy for people who'd like to start their carrier in online casinos and even for online casinos workers who'd like to improve in their job.
I'd say your rejected review, as well as your presence here, plus the complaint shows that Casino Guru is something more.
But I do not blame you for your hesitancy; it is a good tool to be aware of possible risk.
Automaticky přeloženo: