DomůFórumKasinaBounty Casino - všeobecná diskuze

Bounty Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od dimdimdim2703
|
9 577 zobrazení 50 odpovědí |
|
1 2 3
před rokem

Kde jsem toho chlapa už viděl? Aha, to je ten, kdo píše, že mu bylo ukradeno buď 120k nebo 35k. Pak zkopíruje a vloží plátno o ověření))) Pokud jste opravdu vyhráli tyto peníze, tak prostě nehrajte. Jsi nějaký idiot? Buď trpělivý. A když nezaplatí do půl roku, pohřbíte je s tímhle. například vyjetím obrazovky s datem podání žádosti o ověření a odpovědí adminů, cca 7 dní. Ale rozhodni se, na co si stěžuješ. A pak jsem si začal myslet, že jsi falešný))

Automaticky přeloženo:
před rokem

Doufal jsem, že se problém vyřeší a pomohou mi vrátit peníze, kvůli zdlouhavému ověřování účtu. Ale kasino mi vzalo peníze. Toto kasino by mělo být označeno jako podvod!!!


Pokud nevěříte mým slovům, mohu dát data k autorizaci. Vaši odborníci to uvidí sami. Podívejte se na tyto informace! Dám vám heslo a přihlašovací jméno, abyste mohli zkontrolovat informace o mém účtu.


Faktem je, že 26. prosince jsem uzavřel 4 sázky na sport, celkem 200 000 rublů, z toho 2 sázky byly vyhrané, ale stále nemohu získat peníze. sázky jsou plně vypořádány, Tato informace se také zobrazuje v historii všech kasinových her na mém účtu. Tam jsou kurzy jasně dané, ale peníze se nepřipisují na herní účet.



filefile

Jak můžete vidět z vítězných sázek, které jsou zobrazeny zeleně, 26. prosince jsem provedl 4 sázky po 50 tisíc rublech. Poté zůstatek činil 30 tisíc rublů, tyto peníze jsem úplně ztratil ve výši 30 tisíc, ale nebyl jsem naštvaný, protože jsem počítal s výhrami ze sportovních sázek. V důsledku zápasu bych měl obdržet celkem 130 500 rublů. Peníze ale na účet připsány nebyly, operátor říká, že všechny sázky jsou kalkulovány správně, ale zpoždění je možné. Chápu, že mám jen kasino, jako v případě ověření účtu. Toto je jasné porušení a kasino je podvodník!

Automaticky přeloženo:
dimdimdim2703
před rokem

Ahoj,

pokud vidím, vaše stížnost začala jako „ Hráč se snaží dokončit ověření účtu "

Teď jste zmínil další problémy s výhrami, je dobře, že jste to uvedl i ve stížnosti, jen se obávám, že s tím sportovním sázením nepomůžeme. Počkejme si na Andreje 🤞

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobrý den, obdržel jsem odpověď ohledně nespravedlivého výpočtu sportovního sázení.


Zástupce kasina odpověděl ⤵️


4.1.2.6. Pořadatel nenese odpovědnost za nesprávné fungování herního softwaru. Člen používá software „TAK, JAK JE" („TAK, JAK JE"). Pokud pořadatel zjistí, že během hry došlo k poruše (chybě) v provozu stránky, mohou být výsledky, ke kterým došlo při nesprávné obsluze softwaru, podle uvážení pořadatele zrušeny nebo upraveny. Účastník se zavazuje, že nebude kontaktovat pořadatele ohledně kvality, množství, pořadí a podmínek herních příležitostí a služeb, které jsou mu poskytovány.


Kromě toho podle odstavce Záruky a odpovědnost 5.1. Pořadatel nezaručuje stálý a nepřetržitý přístup na hřiště a jeho služby v případě technických problémů a/nebo nepředvídaných okolností, včetně: nefunkčnosti či nefunkčnosti poskytovatelů internetu, informačních serverů, bankovních a platebních systémů, jakož i nelegálních jednání třetích stran. osob.


Šokovala mě tato novela, odstavec pravidel o predátorských podmínkách! Vyzývám vás, abyste zacházeli s pochopením a okamžitě vložili varování do recenze o tomto kasinu!


Toto kasino je skutečnými podvodníky a lupiči!

Navíc se tato informace stala známou na jiných webech, jako je ta vaše!

Automaticky přeloženo:
Dodos
před rokem

Možná si mě pletete s někým jiným. Mám problém s platbou 236 tisíc rublů kvůli dlouhému ověřování dokumentů!


Ale teď se bojím, že mi někdo ukradl rovnováhu.

Kasino nevyplácí vítěznou sázku! Částka je 130 500 rublů! I když si myslím, že můj problém už znáte!!!


Všude na různých zdrojích odpovídáte jednostranně, takže bych si musel počkat minimálně půl roku.


Byl jsem připraven čekat šest měsíců, ale kasino mi ukradlo peníze. Ujistím se, že veřejnost bude o tomto problému informována. V tomto kasinu jsem prohrál dost, ale rozhodli jste se nevyplatit výhry.

Automaticky přeloženo:
dimdimdim2703
před rokem

Víte, protože nemáme žádné znalosti, pokud jde o sportovní sázení, obávám se také, že naše týmy pro stížnosti nakonec váš případ zamítnou jen proto, že se případy sportovních sázek nezabýváme. Ve své stížnosti uvádíte, jak byly sázky vypořádány, ale tým neví, jak to vypadá, když se sázky vypořádají a jaké mohou být problémy za 2 sázkami, které jste tam ukázali.

Potřebovali bychom mít personál vyškolený ve sportovním sázení, abychom vám mohli náležitě pomoci 😕

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Mohu vám dát heslo a přihlašovací údaje z mého účtu v tomto podvodném kasinu.


Přejděte prosím na můj účet, je zde možnost vidět historii všech sázek, uvidíte 4 sázky po 50 tisíc rublech za celkem 200 tisíc rublů, to dokazuje, že sázím na peníze! poté přejděte do historie sportovních sázek v sekci sport, uvidíte historii sázek pro tyto sázky. Všechny byly po skončení zápasů vypořádány, dvě sázky byly zcela prohrány a další dvě byly vyhrány. Z toho bych měl dostat 130 500 rublů. Ale peníze nebyly připsány na můj účet!


filefile

Automaticky přeloženo:
dimdimdim2703
před rokem

Věřím, že máte se společností opravdu problémy, ale myslím, že by bylo lepší kontaktovat jinou službu, která hráčům pomáhá se sportovním sázením, nebo kontaktovat jejich licenční úřad Curaçao (GCB).

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, obdržel jsem odpověď ohledně nespravedlivého výpočtu sportovního sázení.


Zástupce kasina odpověděl ⤵️


4.1.2.6. Pořadatel nenese odpovědnost za nesprávné fungování herního softwaru. Člen používá software „TAK, JAK JE" („TAK, JAK JE"). Pokud pořadatel zjistí, že během hry došlo k poruše (chybě) v provozu stránky, mohou být výsledky, ke kterým došlo při nesprávné obsluze softwaru, podle uvážení pořadatele zrušeny nebo upraveny. Účastník se zavazuje, že nebude kontaktovat pořadatele ohledně kvality, množství, pořadí a podmínek herních příležitostí a služeb, které jsou mu poskytovány.


Kromě toho podle odstavce Záruky a odpovědnost 5.1. Pořadatel nezaručuje stálý a nepřetržitý přístup na hřiště a jeho služby v případě technických problémů a/nebo nepředvídaných okolností, včetně: nefunkčnosti či nefunkčnosti poskytovatelů internetu, informačních serverů, bankovních a platebních systémů, jakož i nelegálních jednání třetích stran. osob.


Šokovala mě tato novela, odstavec pravidel o predátorských podmínkách! Vyzývám vás, abyste zacházeli s pochopením a okamžitě vložili varování do recenze o tomto kasinu!


Toto kasino je skutečnými podvodníky a lupiči!

Navíc se tato informace stala známou na jiných webech, jako je ta vaše!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

To je docela vysvětlení...

O tomto prohlášení uvědomím datový tým, jsou to odborníci, takže výsledek nechám na jejich bedrech. Chtěli byste také poslat původní odpověď na data@casino.guru, prosím? Pro případ, že by to potřebovali.

Děkuji a hodně štěstí s úřadem!


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobrý den, nemohu dostat odpověď od služby podpory.

V této záležitosti se mi nepodařilo získat vysvětlení. Odpovědi na chat podpory < >. Toto je špatné vysvětlení.


Na můj problém však odpověděl oficiální zástupce bounty kasina. Tuto odpověď jsem obdržel od webu s recenzemi a hodnocením hazardních her a kasin, jako je ten váš.


Oficiální zástupce napsal ⤵️


4.1.2.6. Pořadatel nenese odpovědnost za nesprávné fungování herního softwaru. Člen používá software „TAK, JAK JE" („TAK, JAK JE"). Pokud pořadatel zjistí, že během hry došlo k poruše (chybě) v provozu stránky, mohou být výsledky, ke kterým došlo při nesprávné obsluze softwaru, podle uvážení pořadatele zrušeny nebo upraveny. Účastník se zavazuje, že nebude kontaktovat pořadatele ohledně kvality, množství, pořadí a podmínek herních příležitostí a služeb, které jsou mu poskytovány.


Kromě toho podle odstavce Záruky a odpovědnost 5.1. Pořadatel nezaručuje stálý a nepřetržitý přístup na hřiště a jeho služby v případě technických problémů a/nebo nepředvídatelných okolností, včetně: poruchy nebo nefunkčnosti poskytovatelů internetu, informačních serverů, bankovních a platebních systémů, jakož i protiprávního jednání třetí strany. osob. Organizátor vynaloží veškeré úsilí, aby poruchám zabránil, ale nenese odpovědnost za dočasné technické poruchy a přerušení provozu Hry, bez ohledu na důvody těchto poruch.


file Odpověď z chatu podpory operátora.

file Odpověď oficiálního zástupce bounty kasina.

Historie této odpovědi je k dispozici na LatestCasinoBonuses .com.


Upravil Radka před rokem
Důvod: upravil odkaz
Automaticky přeloženo:
dimdimdim2703
před rokem

Myslím, že tým pro stížnosti bude této informaci věnovat pozornost, pokud ji tam chcete vložit .

Andrejovi by se to momentálně hodilo víc.🤔

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
dimdimdim2703
před rokem

Co tedy není jasné? Sázková kancelář je pod kontrolou držitele licence. Je zodpovědný za chyby. Jsou jako prostředníci. Poetmou a pravidla to říkají. Nejprve se musíte seznámit a pak hrát. A s naším bratrem je všechno jako vždy. Neměli by o tom vůbec rozhodovat, pokud tomu rozumím, ale z vlastní zkušenosti řeknu, že když to s nimi bude dobré, tak se domluví na setkání. Ale obecně. Buďte rádi, že zastupitelé reagují. Často jsem se dostal do situace, kdy moje problémy nikoho nezajímají. Hodně štěstí při rozhodování.

Automaticky přeloženo:
raqparis
před rokem

Jen dva dny zbývají kasinu, aby se připojilo ke stížnosti , teď si začínám myslet, že stížnost je do značné míry ignorována. 🙁

Doufejme v to nejlepší.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý večer, v tomto kasinu mám následující situaci. Hraji v bounty kasinu měsíc a vložil jsem celkem 50 tisíc. Když jsem naposledy ztratil, poslal jsem dokumenty pro ověření účtu - bylo to před 7 dny. Před dvěma dny jsem se rozhodl hrát znovu a podařilo se mi vyhrát 80 tisíc rublů, peníze byly rychle vybrány a ještě tentýž den jsem provedl 3 další vklady a vyhrál velkou částku, konkrétně více než 660 tisíc rublů. Rozhodl jsem se část vybrat, ale pak to začalo tak, že je potřeba účet potvrdit, aby bylo možné vybrat. Ptám se, kdy proběhne ověření, je třeba počkat na odpověď, obvykle ne déle než 7 dní s tím, že nemají přístup k bezpečnostní službě a ověření lze zvažovat neomezeně dlouho, posílám screenshoty . Co dělat, toto je licencované kasino, v tomto kasinu jsem nebral žádné bonusy a vůbec nic, vždy hraji na vysoké sázky a poctivě a doufal jsem v poctivost kasina. co mi řekni? Už je to 12 dní

filefilefilefile

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Prosím, pomozte mi s touto otázkou, jsem pro spravedlnost, no, takhle to nejde!

Automaticky přeloženo:
del1rbooking
před rokem

Ahoj,

Myslím, že by ses měl uklidnit. Zdá se, že kasino se musí ujistit, že vaše pěkné výhry jsou v souladu s pravidly a že váš účet je v pořádku s AML politikou a tak dále - někdy se tomu říká bezpečnostní kontrola, stane se to, když hráč dosáhne větší výhry, nebo pokud dosáhnete nějaké hranice peněz, které jste vložili – myslím, že jste splnili obojí.

Samozřejmě můžete podat stížnost, ale i když to uděláte, počkáme, až kasino poskytne výsledek této kontroly zabezpečení účtu.

Omlouvám se, neumím číst azbuku, takže nemám ponětí, co text říká. Můžete to zkopírovat a vložit přímo do příspěvku, abych si mohl přečíst odpověď?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Milá Radko, děkuji za odpověď. Od předložení dokumentu již uplynulo 13 dní, nikoli ověření, poslal jsem sken pasu, který byl snadno ověřen v jakémkoli jiném kasinu pro ověření účtu. Napsáním na technickou podporu kasina a žádostí o odpověď, kdy budou dokumenty zkontrolovány, mi odpovídají

  • musíte očekávat , obvykle až 7 pracovních dnů, ale existují jednotlivé případy, které mohou trvat neomezeně dlouho

Ukázalo se, že mohou kontrolovat rok a možná dva roky nebo vůbec nikdy. Také jsem viděl, že uživatel dimdimdim2703 má stejnou situaci, také nebyl více než měsíc ověřen.

napsala jsi i milá Radko


  • Omlouvám se, neumím číst abecedu, takže nevím, co to říká. Můžete to zkopírovat a vložit přímo do příspěvku, abych si mohl přečíst tuto odpověď?


Mluvíš o screenshotech, které jsem poslal? Jsou v ruštině? Pokud ano, posílám v angličtině a chtěl bych podat stížnost na samotné bounty kasino, aby oficiální zástupci odpověděli, proč tak dlouho trvá ověření mého účtu, možná to dělají proto, abych přišel o všechny výhry, možná vůbec nechtějí vyplatit výhru? u ostatních trvá ověření až 7 pracovních dní, zatímco moje trvá déle než 13 dní. Prosím tě o pomoc, milá Radko, v této věci je to nefér vůči poctivým hráčům z kasina


S pozdravem del1rbooking

filefilefilefilefile

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
del1rbooking
před rokem

Ahoj,

Už to vidím, děkuji za ty screenshoty.

Problém je tedy v tom, že ověření ještě nebylo dokončeno, to mi dříve uniklo.

Je dobře, že jste odeslali stížnost a poskytli všechny snímky obrazovky. Bude to nějakou dobu trvat, než to projdete, takže vás Nick co nejdříve aktualizuje. Zůstaňte u stížnosti a laskavě počkejte na aktualizaci.

Pokud mezitím obdržíte něco souvisejícího, navštivte prosím stížnost a aktualizujte vlákno .

Zkuste zůstat v klidu, pokusíme se pomoci.



Automaticky přeloženo:
před rokem

Děkuji za podporu !

Automaticky přeloženo:
dimdimdim2703
před rokem

Podařilo se vám ověřit v kasinu Bounty?

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky