FórumKasinaBonusBlitz Casino - všeobecná diskuze

BonusBlitz Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od pee30wee
|
6025 zobrazení 35 odpovědí |
|
1 2
Radka
před rokem

Obhajoba kasina, které podvádí své zákazníky, je známkou nedostatku profesionality a neutrality z vaší strany a tady se zastavím, protože realita faktů byla dobře popsána. KASINO BY NEMĚLO PŘIPOČET ŽÁDNOU ČÁSTKU NA HERNÍ ÚČET, POKUD TRANSAKCE NEBYLA POTVRZENA BLOCKCHAINEM, JAK SE STALO, JINAK BY SE KASINO DOPOUŠTĚLO SKUTEČNÉHO PODVODU A ZÁKAZNÍKA, KTERÝ BUDE DOCHÁZET NA WWIDDEYHOWHRA JE VE SKUTEČNOSTI ČISTĚ FIKTIVNÍ A ILUZIVNÍ! TAKÉ VLASTNICTVÍ A VEDENÍ KASINA BY MĚLO BÝT VEŘEJNÉ, DALŠÍ PRVEK, KTERÝ ZDŮVODŇUJE TO, CO SE STALO PODPÍSANÝM!

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Nemokid
před rokem

Vysvětlování není akt obrany. Je to vlastně rozumná reakce na vaše obvinění. Jakmile přestanete, bude konec. Opravdu očekáváte, že budu mlčet, když budu ukazovat prstem na Casino Guru?

Jsem si jist, že jsem vám to již mnohokrát řekl a řeknu to ještě jednou: Vypořádejte se s tím - stížnost je u konce.

Tak co, zastavíme se? Už se nebudu opakovat.


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

ŽÁDAL JSEM O OPĚTOVNÉ OTEVŘENÍ STÍŽNOSTI, PROTOŽE JSEM SI Z KASINA VYSTAVIL ÚČETNÍK POTVRZUJÍCÍ, ŽE VKLAD SE PROBĚHAL, TAKŽE NIC NEBYLO DOKONČENO! FAKTA MLUVÍ ZA SAMA SAMA, POKUD CHCETE BRÁNIT KASINOVÉMU PODVODU, ŠPATNĚ PRO VÁS! JINAK BUDU POSTUPOVAT PRÁVNÍMI CESTAMI. BRÁNÍTE CASINO GURU PŘED ČÍM? BRÁNÍM TY, KTEŘÍ SE V ŽIVOTĚ CHOVAJÍ ČESTNĚ A SPRÁVNĚ.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Nemokid
před rokem

Milý Nemokide.

Pokud se domníváte, že nyní bude stížnost řešena jinak, je to v pohodě. Jsem si jist, že tým pro stížnosti účtenku pečlivě zkontroluje a zavolá správně.

No, hodně štěstí v tom, jako upřímně 🙂.

Na zbytek nebudu odpovídat, už jsem řekl, že končím.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jsem zpět, abych vám oznámil, že moje první dobrá zkušenost s tímto notoricky známým kasinem nebyla náhodná. Znovu jsem vyhrál, 1004 $ a druhý den vydělávám, čímž jsem vydělal 970 $ kvůli kolísání BTC. Výběr by byl blíže k okamžitému, ale použil jsem novou kreditní kartu a to muselo být ověřeno. Nicméně mezi výhrou a dolary v bance bylo méně než 12 hodin. Použil jsem své vlastní peníze. Utratil jsem 450 $, takže vyrovnávám 520 $, ale výhra je výhra. Od předchozí výhry jsem hrál několikrát a musím říct, že jsem vyhrál skromné částky, které jsem vlastní vinou přehrál. Považuji toto kasino za příjemnou možnost a stále mě překvapuje jeho velké množství hrozných zpětná vazba. Zdá se, že hodně z toho pochází od těch, kteří očekávají zadarmo. Mám pravdivé hororové příběhy, které bych mohl vyprávět o jiných kasinech, jejichž placení trvá měsíce, takže je to docela osvěžující. Ve skutečnosti to byla pravděpodobně nejrychlejší výplata, jakou jsem kdy zažil. Stále neradi používám kryptoměny, ale pro účely výběru není v Bonus Blitz jiná možnost. Také jejich zástupce zákaznických služeb, se kterým jsem se nejvíce zabýval, byl opravdu tupý, ale to je nedílnou součástí zážitku online kasina. Doufám, že se tato záhada vlastnictví vyřeší, takže bych se zde mohl cítit mnohem pohodlněji, ale mezitím nemám nic špatného, co bych řekl o Bonus Blitz.


Automaticky přeloženo:
hilaryprosk
před rokem

Děkujeme, že jste si našli čas a přidali sem své zkušenosti.

Řekl bych, že rozdíl mezi dobrým kasinem, na které pravděpodobně brzy zapomenu, a výjimečným kasinem, které často navštěvuji, je ve skutečnosti kvalita podpory a chatovacích operátorů. Jak to vidím já, poskytování špičkových zákaznických služeb je skvělý způsob, jak vybočit z řady.

Co myslíš?


Automaticky přeloženo:
před rokem

Oh, miluji skvělý zákaznický servis, ale JEŠTĚ to musím zažít v JAKÉKOLIV online kasinu. Pravděpodobně vám budu vyprávět dlouhý příběh o jiné kasinové skupině, ale držím jazyk za zuby, zatímco čekám na svou konečnou výplatu a TŘI PLATBY, které mi vzali, aniž by mi dali jakýkoli kredit. Z úcty k zástupci kasina jsem neprovedl zpětné zúčtování, ale předpokládal jsem, že mi pomůže získat náhradu. Chlapče, mýlil jsem se. Byla mi schválena celková refundace ve výši 550 USD, ale varovala mě, že její obdržení může trvat měsíce. Také výhra tisíc dolarů je nyní pět týdnů stará a řekli, že byla odeslána před dvěma týdny!!! Neuvěřitelný. Každopádně, abych se vrátil k aktuálnímu tématu...BonusBlitz. Dnes jsem hrál znovu a dnes jsem vyhrál A dnes jsem dostal zaplaceno. Zažívám zde SKVĚLÝ zážitek a mám pocit, že musím dát úvěr tam, kde je úvěr splatný. Vložil jsem 200, myslím, že mi dali 20dolarový „věrnostní" bonus, a nakonec jsem vytáhl 702 dolarů. Musel jsem také vycouvat z 20dolarového žetonu. Takže z mých 682 $ se stalo 660 $ kvůli kolísání BTC a desetidolarovému poplatku od Coinbase. Ale wow. Peníze byly v mých rukou do hodiny a půl a právě teď jsou na cestě na můj bankovní účet. Mezitím mám tisícdolarovou výhru, která už pět týdnů chybí v akci z kasina Ace Revenue. Jak jsem řekl, o těchto "postavách" mám hodně co říct.

Automaticky přeloženo:
hilaryprosk
před rokem

Ahoj!

Uhm, zajímalo by mě něco souvisejícího s kasinem BonusBlitz ? 🙂

Doufám, že ano, protože toto vlákno je nejlepší místo, kde začít. Pro ostatní casios si laskavě vyberte správná vlákna nebo založte vlastní. 😉

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
hilaryprosk
před rokem

Mám pravdivé hororové příběhy, které bych mohl vyprávět o jiných kasinech, jejichž placení trvá měsíce, takže je to docela osvěžující.

ehm východ slunce sloty, lol

Automaticky přeloženo:
před rokem

file

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

GARDACASO Žádost o opětovné otevření stížnosti po měsících stále čeká, přestože mám se sebou přijetí platby, která byla pravidelně schválena kasinem, navíc i nadále odmítnete negativní přezkum, pokud jde o takový pokus o chování KASINO KASINO PODVOD. PROČ JI TEĎ MĚSÍCE NECHÁVÁTE V PŘERUŠENÍ? NEMĚL BY SI BÝT NEZÁVISLÝ A NEUTRÁLNÍ VE SVÉM ROZHODOVÁNÍ?!! KOMENTUJETE SE!!

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Nemokid
před rokem

Věřím, že vše již bylo řečeno. Pokud při čtení vaší stížnosti narazíte na nějakou novinku , obraťte se prosím tam.

Podle stížnosti:

"Tady se však musíme zaměřit na fakta. Faktem je, že podle blockchainu váš první vklad neprošel , a proto jsou všechny výhry odvozené z tohoto vkladu neplatné."

Tady na fóru vám s tím nepomůžu - zkuste raději aktualizovat stížnost . Zde není místo pro řešení nebo opětovné otevírání stížností – jsem si jistý, že to víte.

Vzhledem k tomu, že už poměrně dlouho kroužíme kolem stejného tématu, není v tuto chvíli co dodat. Proto na toto téma již nebudu reagovat.


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

20. července jsem byl požádán o předložení fotografií kreditní karty k ověření, což jsem udělal, a o dvě hodiny později byla použita na dvou samostatných místech/prodejnách. Mám o tom důkaz na výpisu z kreditní karty a také na upozorněních z mé banky. Myslím, že je nepravděpodobné, že jsem jedinou obětí. Někdo ?

Automaticky přeloženo:
cpaulking
před 2 měsíci

Ahoj, řekl bych, že je to dost zvláštní. Konfrontovali jste s tím kasino a samozřejmě svou banku? Bohužel tyto případy se těžko řeší.

Jak napsala Veronika ve stížnosti:

"Pokud jde o podezřelé transakce na vaší kreditní kartě po předložení vašich dokumentů, opravdu chápu vaše obavy. Bohužel však nemáme možnost zasáhnout v případech souvisejících s potenciálními kybernetickými zločiny. Pokud byly vaše osobní údaje zneužity, důrazně doporučujeme kontaktovat vaši banku a místní úřady, protože jsou vybaveny k tomu, aby takové záležitosti řešily. Je důležité si uvědomit, že nemáme zákonnou pravomoc ani zdroje k tomu, abychom tyto činy vyšetřovali nebo brali jednotlivce k odpovědnosti."

Jsem zvědavý, co z toho případu vzejde a jak se to vyřeší.

Také, pokud zjistíte nové informace, dejte mi vědět, protože mě podobné situace docela zajímají.

Bylo by to možné?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Určitě jsem poslal zprávu kasinu, moje banka mi poslala zprávu o transakcích, protože jsem nevěděl, že se dějí. Samozřejmě jsem je zpochybnil. Chápu, že takové věci je neuvěřitelně obtížné vyřešit, ale rozhodně doufám, že můžeme kasinu věřit s našimi citlivými informacemi, ale je neuvěřitelně podezřelé, že hodiny po odeslání těchto informací o kartě se začnou účtovat poplatky. Na této kartě nemám žádné další podvodné poplatky a používám ji pouze k hazardním hrám na několika webech, z nichž všechny měly mé informace týdny předtím. Bohužel obvykle je pravděpodobná možnost správná. Kdyby se to stalo někomu jinému, vypadalo by to hůř, a pokud by nikdo nesdílel podobnou okolnost, pak předpokládám, že by mohly existovat další možné scénáře?


Chystám se vytvořit podobný příspěvek na jiných fórech s recenzemi kasina a uvidím, co se mi podaří vyhrabat

Automaticky přeloženo:
cpaulking
před 2 měsíci

Další informace o tomto celku by se jistě hodily. Ale většinou, alespoň já to dělám, musím transakce podobného charakteru ověřovat kódem. Samozřejmě, pokud by se jednalo o kyberzločin, asi by to nebylo potřeba a taky jsem zvědavý, co dokážeš vyřešit.

Pokud máte něco nového, klidně mi dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky