Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaBoaBoa Casino - všeobecná diskuze

BoaBoa Casino - všeobecná diskuze

 od Radka
|
10 875 zobrazení 29 odpovědí |
|
1 2
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s BoaBoa Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

Absolutní podraz. Vloženo 600 EUR, poté vyhraných a vybráných 500 EUR. Výplata se bohužel 1 týden nezměnila. Podpora chatu vás jen odrazuje, může to trvat déle. Šrot kasina a absolutní podvody.

Automaticky přeloženo:
hpnokia123

I když to zabere spoustu času, ujistěte se, že o výhru nepřijdete. Stačí si to každých pár dní připomenout na chatu. Stále je možné, že své výhry jednoho dne obdržíte.

Automaticky přeloženo:

Jeden Tag dasselbe


Váš výběr v současné době zpracovává naše finanční oddělení. Finanční oddělení pracuje od 10:00 do 18:00 (GMT+2) kromě víkendů (sobota, neděle). Měli byste jej tedy obdržet v nejbližší době. Navíc jsem jim právě poslal e-mail, abych vám urychlil žádost o výběr! Opravdu se omlouváme za zpoždění a způsobené nepříjemnosti. Prosím o trochu více trpělivosti.

Automaticky přeloženo:

Jsem hráč, kterého okradli v kasinu Boaboa!

Automaticky přeloženo:

Peníze byly nyní převedeny po 20 e-mailech

Automaticky přeloženo:
hpnokia123

Dobrý den, přesunul jsem všechny vaše příspěvky do správného vlákna kasina. Je dobré vědět, že jste konečně dostali své peníze. V čem byl nakonec problém?

Automaticky přeloženo:

Řekli problémy s platebním systémem

Automaticky přeloženo:

Mohu se připojit pouze a pokusit se zaplatit 500 EUR. Uplatněno 13.7., vždy se požadují nové doklady k ověření 😂 Myslím, že jim prostě pošlu celý svůj byt, třeba to někdy vyjde.

Automaticky přeloženo:
Foni8900

Ahoj,

To je dobře, že jsi tak veselá 🙂. Toto je dobré kasino a rád bych věřil, že všechny ty dokumenty jsou skutečně nezbytné.

Je to váš první výběr v tomto kasinu? Protože napoprvé je to většinou časově náročnější.

Existuje nějaký konkrétní dokument, který je pro vás obtížné poskytnout?



Automaticky přeloženo:
Radka

Ano je můj první vklad. Ano, ale tytéž dokumenty jsou vyžadovány několikrát a pak teprve znovu zpracovány za 3 dny je pro mě znamením, že se to zdržuje s nadějí, že hráč platbu zruší. Což si myslím, že je opravdu škoda. Je také vtipné, že vždy dostanete odpověď ve čtvrtek nebo v pátek, protože o víkendu nikdo nepracuje, takže můžete znovu říct 3 dny zpracování

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Foni8900

Vím co myslíš. Jste si jisti, že vámi poskytnuté dokumenty jsou v pořádku? Zkusili jste se zeptat podpory kasina, proč jsou všechny tyto dokumenty znovu přezkoumány? Existuje nějaký konkrétní dokument, který je pro vás obtížné poskytnout?

Zkusil bych to, jen abych se ujistil, že jste poskytli každý jednotlivý dokument a na řadě je kasino.

Automaticky přeloženo:
Radka

Včera mi přišel email, že můj účet byl ověřen. Go bude určitě vyplacena do „3 pracovních dnů" jako vždy.

Automaticky přeloženo:
Foni8900

Děkuji za aktualizaci. Myslím, že byste měli počkat - vím, že je to nepříjemné, ale dejte kasinu ty 3 (pracovní) dny.


Automaticky přeloženo:
Radka

3 pracovní dny od 13.7 haha

Automaticky přeloženo:
Foni8900

Mám stejný problém, ale od včerejška jsem ověřený. Jen počkejte, nikdy nezrušte výplatu ani nic nevkládejte znovu, protože nemá absolutně smysl pokračovat ve hře, pokud nevyplatí.

Automaticky přeloženo:
ricktor26

Ne vklady vidět první nikdo ze mě. A je to. Platbu také nezruším. Nesmírně otravné.

Automaticky přeloženo:

3 pracovní dny od 13.7 haha

Automaticky přeloženo:

Vím, jak špatně to zní.

Jak jsem psal, umožňujeme kasinům 14 celých dní na provedení platby. Ale nevidím žádnou újmu, když stížnost podáte hned. Neváhejte tak učinit zde:

https://casino.guru/complaints/create

Doufejme, že nebudeme muset zasahovat 🤞, protože kasino se vám chystá vyplatit vaše výhry.

Automaticky přeloženo:

Mám stejný problém, ale od včerejška jsem ověřený. Jen počkejte, nikdy nezrušte výplatu ani nic nevkládejte znovu, protože nemá absolutně smysl pokračovat ve hře, pokud nevyplatí.

Automaticky přeloženo:

Ahoj,

Vidím, že Vaše reklamace "běží", doufejme, že to bude rychlé. Teď není moc co říkat 🙁.


Automaticky přeloženo:

Bylo vyplaceno 680 €, ale dalších 500 € se musí ještě zpracovat a samozřejmě nemohlo být vyplaceno současně. Velmi proradný trik kasina, když čelí hráčům, kteří se nedokážou ovládat jako většina.

Informoval jsem podporu kasina, že nebudu hrát žádné hry, dokud nebude výběr zpracován. Čekám už přes týden a to je velmi směšné, když vezmeme v úvahu, že Tsars např. ověřuje a vyplácí během několika minut.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky