DomůFórumKasinaBlockbets Casino - všeobecná diskuze

Blockbets Casino - všeobecná diskuze

před 3 měsíci od emmanuelodoro906
|
1 673 zobrazení 35 odpovědí |
|
1 2
před 3 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Blockbets Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 3 měsíci

Blockbet je nejlepší projekt vůbec

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Blocksbet je jedno z nejlepších kasin, úžasný projekt!

Automaticky přeloženo:
Leojuiceey_123
před 3 měsíci

Dobrý den, zdá se, že naše zjištění o tomto kasinu nejsou ve stejném tónu. 🙂

https://casino.guru/blockbets-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage

Nevadilo by vám sdílet více o tomto úžasném projektu, prosím? Kolik jste například vložili? A co podpora: je dobrá? Je chat vůbec dostupný? Stačí přidat něco, abychom věděli, že tam skutečně hrajete, pokud pochopíte můj význam. Podle našich zjištění jsou státy omezeny v jejích službách. Co na to říkáte například?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Blockbet je nejlepší projekt vůbec

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Hej. Co vy a Blockbet? Nějaké podrobnosti kromě takového chválení? Neváhejte to říct. Dobré detaily od poctivých hráčů jsou vždy vítány. Chcete přidat snímek obrazovky? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Toto je nejlepší kasino, jaké jsem kdy viděl a navštěvoval jsem ho celý život. Více milosti pro vaše boje

Automaticky přeloženo:
chimm510
před 3 měsíci

Dobrý den, mohl bych také použít více podrobností než jen věci, které jsou obecné. Vypadalo by to důvěryhodněji než jedna věta od hráčů, kteří mají stejnou zemi. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Nechci znít drze, ale vypadá to hodně jako moje vlastní reklama 🤷🏻

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobré odpoledne


Jsem hráč z Portugalska a mám stížnost na toto kasino:


Asi před měsícem jsem si otevřel účet. Po přečtení podmínek kasina a uvážení, že došlo k rozporu mezi:

"5.1.2. Používání služby, pokud jsou online hazardní hry zakázány obyvatelům vaší země nebo komukoli ve vaší zemi;

5.1.3. Používání služby, pokud máte bydliště v některé z následujících zemí nebo k nim přistupujete z některé z následujících zemí: Spojené státy americké a jejich území, Francie a jejich území, Nizozemsko a jeho území a země tvořící Nizozemské království, včetně Bonaire, Sint Eustatius, Saba, Aruba, Curaçao a Sint Maarten."

a

"6.4. Občané určitých zemí, včetně Spojených států, Ukrajiny, Francie, Itálie, Afghánistánu, Libanonu, Sýrie, Jersey, San Marina, Arménie, Běloruska, Ruska, Kazachstánu, Ázerbájdžánu, Lichtenštejnska, Černé Hory, Andorry, Číny, Tchaj-wanu," Portoriko, Portugalsko, Mexiko, Belize, Bolívie, Irák, Írán a Kajmanské ostrovy nemají povoleno vytvořit si účet a vkládat peníze na webové stránky.


Zeptal jsem se zákaznické podpory Blockbets, zda je Portugalsko ve skutečnosti zemí s omezeným přístupem nebo ne, a obdržel jsem následující odpověď (mám podpůrný e-mail – vstupenka #245):

"Ahoj, omlouvám se, že jsem propásl váš chat. Protože jsme krypto kasino, přijímáme hráče z Portugalska. Myslím, že smluvní podmínky jsou pouze v bezpečí před regulátory. Jediné země, kterým omezujeme hraní na našem webu, jsou USA, Nizozemsko a Kypr.

Neváhejte se k nám přidat a pokud máte nějaké další otázky, dejte mi vědět :)

S pozdravem

Jasone

BlockBets Casino"


Po této odpovědi jsem byl osvícen a provedl jsem několik vkladů a v jednom konkrétním případě mi bylo odebráno kolem 950 $ vydělaných prostřednictvím bonusu, protože jsem nesplnil požadavek na maximální sázku $ 2. I když jsem nebyl šťastný, pochopil jsem důvody a původní vklad mi byl vrácen a dokonce si našli čas, aby mi dali symbolickou částku zpět.

Mezitím jsem dostal několik e-mailů s nabídkami a dokonce i to, že budu mít hostitele VPI, protože jsem dosahoval úrovně 50 ve Vip systému.


Když se zaregistrujete, mohu potvrdit vaše portugalské telefonní číslo a také vybrat Portugalsko jako vaši zemi původu (i když jsem si například myslel, že nemůžete hrát pragmaticky). Ale web říká VPN Friendly, takže žádný problém...


Odeslal jsem své ID (pro účely KYC) a moje portugalské ID bylo přijato (také e-mailem).


Včera, také během bonusu, jsem vyhrál 24 000,00 $ a zůstalo mi to

26 000,00 $ po dokončení sázky 21 500,00 $.

Vklady byly vždy prováděny v kryptoměnách.


Pokusil jsem se vybrat 1 000,00 $ a dnes jsem měl svůj účet uzavřen Blockbets a e-mailem, že účet byl uzavřen kvůli nerespektování výše uvedené klauzule 6.4 týkající se země mého původu a samozřejmě jsem ztratil přístup k přibližně 26 000,00 $.


Proto bych Vás rád požádal o pomoc při řešení této situace. Podmínky a pravidla jsou ve skutečnosti urážlivé a protichůdné, jak jsem ukázal, a moje národnost byla problémem pouze poté, co jsem vyhrál velké množství peněz ve slotech. Ani při přezkumu dříve provedeného stažení nebyla národnost problémem.

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

PS – Navštívil jsem několik webů s recenzemi, včetně TrustPilot a 95 % kladných recenzí je falešných.


Jejich licence Curacao prezentovaná na webových stránkách skončila loni v srpnu.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Nechci znít drze, ale vypadá to hodně jako moje vlastní reklama 🤷🏻

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ano, taky to tak vypadá a proto jsem se ptal více. Pokud ale hráči více neodpoví, má každý šanci udělat si obrázek o tom, jak to je. Takové věci se snažíme co nejvíce eliminovat. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobré odpoledne


Jsem hráč z Portugalska a mám stížnost na toto kasino:


Asi před měsícem jsem si otevřel účet. Po přečtení podmínek kasina a uvážení, že došlo k rozporu mezi:

"5.1.2. Používání služby, pokud jsou online hazardní hry zakázány obyvatelům vaší země nebo komukoli ve vaší zemi;

5.1.3. Používání služby, pokud máte bydliště v některé z následujících zemí nebo k nim přistupujete z některé z následujících zemí: Spojené státy americké a jejich území, Francie a jejich území, Nizozemsko a jeho území a země tvořící Nizozemské království, včetně Bonaire, Sint Eustatius, Saba, Aruba, Curaçao a Sint Maarten."

a

"6.4. Občané určitých zemí, včetně Spojených států, Ukrajiny, Francie, Itálie, Afghánistánu, Libanonu, Sýrie, Jersey, San Marina, Arménie, Běloruska, Ruska, Kazachstánu, Ázerbájdžánu, Lichtenštejnska, Černé Hory, Andorry, Číny, Tchaj-wanu," Portoriko, Portugalsko, Mexiko, Belize, Bolívie, Irák, Írán a Kajmanské ostrovy nemají povoleno vytvořit si účet a vkládat peníze na webové stránky.


Zeptal jsem se zákaznické podpory Blockbets, zda je Portugalsko ve skutečnosti zemí s omezeným přístupem nebo ne, a obdržel jsem následující odpověď (mám podpůrný e-mail – vstupenka #245):

"Ahoj, omlouvám se, že jsem propásl váš chat. Protože jsme krypto kasino, přijímáme hráče z Portugalska. Myslím, že smluvní podmínky jsou pouze v bezpečí před regulátory. Jediné země, kterým omezujeme hraní na našem webu, jsou USA, Nizozemsko a Kypr.

Neváhejte se k nám přidat a pokud máte nějaké další otázky, dejte mi vědět :)

S pozdravem

Jasone

BlockBets Casino"


Po této odpovědi jsem byl osvícen a provedl jsem několik vkladů a v jednom konkrétním případě mi bylo odebráno kolem 950 $ vydělaných prostřednictvím bonusu, protože jsem nesplnil požadavek na maximální sázku $ 2. I když jsem nebyl šťastný, pochopil jsem důvody a původní vklad mi byl vrácen a dokonce si našli čas, aby mi dali symbolickou částku zpět.

Mezitím jsem dostal několik e-mailů s nabídkami a dokonce i to, že budu mít hostitele VPI, protože jsem dosahoval úrovně 50 ve Vip systému.


Když se zaregistrujete, mohu potvrdit vaše portugalské telefonní číslo a také vybrat Portugalsko jako vaši zemi původu (i když jsem si například myslel, že nemůžete hrát pragmaticky). Ale web říká VPN Friendly, takže žádný problém...


Odeslal jsem své ID (pro účely KYC) a moje portugalské ID bylo přijato (také e-mailem).


Včera, také během bonusu, jsem vyhrál 24 000,00 $ a zůstalo mi to

26 000,00 $ po dokončení sázky 21 500,00 $.

Vklady byly vždy prováděny v kryptoměnách.


Pokusil jsem se vybrat 1 000,00 $ a dnes jsem měl svůj účet uzavřen Blockbets a e-mailem, že účet byl uzavřen kvůli nerespektování výše uvedené klauzule 6.4 týkající se země mého původu a samozřejmě jsem ztratil přístup k přibližně 26 000,00 $.


Proto bych Vás rád požádal o pomoc při řešení této situace. Podmínky a pravidla jsou ve skutečnosti urážlivé a protichůdné, jak jsem ukázal, a moje národnost byla problémem pouze poté, co jsem vyhrál velké množství peněz ve slotech. Ani při přezkumu dříve provedeného stažení nebyla národnost problémem.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den, po tom, co jsem četl, je docela zvláštní, že vám kasino umožnilo hrát zde. Používali jste VPN hned od začátku nebo ne? Kromě toho, pokud jste se zeptali, zda hráči z Portugalska mohou hrát, a odpověděli ano, pak je to podle mě chyba kasina. Taky pokud jsi prošel ověřením bez problémů, tak nevidím, kde ti kasino nemělo platit, když přijímalo vklady. Toto kasino není nejlepší volbou a licence, kterou zmiňujete, je Kostarika.

Chystal jsem se hned doporučit reklamaci, ale viděl jsem, že už jste to otevřel a čekáte na kontrolu, tak doufám, že vám bude možné pomoci a je dobře, že jste si důkazy ponechal.

Jsem zvědavý, jak to nakonec dopadne a jak se to vyřeší. Pokud budete mít něco nového, určitě mi dejte vědět.

Budu držet palce.🤞

Automaticky přeloženo:
gilfranc
před 2 měsíci

Ahoj,


Obdrželi jste všechny své výhry?


Pozdravy

Automaticky přeloženo:
Mixer
před 2 měsíci

Dobrý den, Mixer

Na pokraji toho, že nic nedostanu, jsem přijal nabídku kasina, že od kasina obdržím 25k v krypto (v procesu opětovného spuštění).


Může to dopadnout dobře nebo hodně špatně...uvidíme.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj,


Obdrželi jste všechny své výhry?


Pozdravy

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj, proč se ptáš, máš tady nějaké peníze nebo jsi se rozhodl, jestli chceš hrát v kasinu a potřeboval jsi vědět, jestli kasino vyplácí? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den, Mixer

Na pokraji toho, že nic nedostanu, jsem přijal nabídku kasina, že od kasina obdržím 25k v krypto (v procesu opětovného spuštění).


Může to dopadnout dobře nebo hodně špatně...uvidíme.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Mohl bys nám dát vědět, jestli se ti podařilo získat všechny a jestli to šlo hladce? Určitě by to zajímalo více hráčů a možná by jim tato informace pomohla.

Byl bych vám vděčný. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

co tam jsou za divné typy, proč mě vůbec kontaktuješ, když nechceš pomoct nebo říct správně svůj názor, takové lidi nechápu. proč se ptáš, jaké prohlášení? co by se stalo, kdybyste odpověděli správně na otázku? vždyť je jen na nás, jestli ti věříme nebo ne. poprvé jsem si vybral 300 $ v krypto a nebyl to žádný problém, ale dnes jsem provedl svůj druhý vklad 26 $ a chtěl jsem 300% bonus, který přišel e-mailem. ale když jsem si všiml, že zadáním kódu nezískám bonus, protože ho systém nerozpoznal, upozornil jsem zákaznickou podporu, že by mi měli bonus zarezervovat ručně, protože nebyl přijat.

Stella z live chatu mě hodinu ignorovala, načež jsem poslal e-mail na podporu, že mě zákaznická podpora ignoruje a nepřipsala bonus. Myslím, že můj dopis ji znervóznil a teď musím čekat na manažera, ale v tomto smyslu bych mohl požádat o vrácení peněz, možná ne, netuším. Snažím se říct, že si dělají po svém, a protože to bylo v mém případě jen střední množství, měl jsem štěstí. Můžete vidět, jak se podpora chová, někdy tak a někdy tak, pravděpodobně vždy v závislosti na dni. Ale ve vašem případě mě při tak vysoké sumě opravdu mrzí, že máte takovou smůlu. Měsíce se nic neděje a když se vám jednou poštěstí, potkáte takové lidi. Také vidím, že jste hráč na vysoké úrovni, který umí posouvat limity, takže bych vám doporučil pouze nehrát v online kasinu, ale jít žít do sálu. Bez ohledu na to, o jaké kasino se jedná, s těmito částkami budete mít vždy problémy. Říkám ti to od srdce. A hodně štěstí

Automaticky přeloženo:
lagermeister
před 2 měsíci

I když si nejsem jistý, jestli se snažíte na něčí příspěvek odpovědět nebo to píšete jen obecně, musím se zeptat, o čem váš příspěvek přesně je.🤷‍♀️

Pochopil jsem jen to, že jsi nedostal nějaký bonus. Právo?

Jaký k tomu ale byl důvod a vyřešili jste už problém s podporou?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Šlo hlavně o bonus, druhý den ráno jsem zjistil, že nemá oprávnění provádět na hráčích žádné změny. Můj největší problém toho rána byl, že jsem nedostal odpověď na svou otázku, proč a na co jsem nedostal bonus. Když byla podpora obsazená a přišla druhá skupina, netrvalo ani 10 sekund, než se bonus objevil, neodpověděla mi, mohla říct, že nemá oprávnění, ne? A ten Mixxer mě znervóznil, nejsem si úplně jistý, ale vy a Jaro jste se zeptali, jestli by mohl přidat screenshoty nebo něco podobného, ale nic nepřišlo a nechápal jsem, proč ne


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Máte pravdu i v tom, že občas někde překážím, s čímž také bojuji a absolutně se nedokážu smířit s nespravedlností. Proto se snažím podělit o své zkušenosti v kasinech, ať už negativní nebo pozitivní

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky