FórumKasinaBlaze Casino - všeobecná diskuze

Blaze Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od manhound
|
4005 zobrazení 18 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Blaze Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Blaze casino je obecně dobré.

Vyhrál jsem obrovský jackpot s bonusovými penězi a zaplatil jsem každý desetník včas poté, co jsem hru dokončil.

Měl i další výhry.

Přestože první výběry z kasina na bankovní účet nikdy nedorazily na můj bankovní účet, až dnes, o 4 měsíce později, live chat nemůže účinně pomoci, pouze příslib odpovědi na e-mail, e-maily s dokladem o platbě nebo vyřešení problému, kde neposílat, jak bylo slíbeno.

2022-01-19 16:58 banka (iban) 275,00 EUR nikdy nepřišlo na můj bankovní účet, i když je systémem označen jako úplný. Supported se mě e-mailem zeptal před 3 měsíci, jestli chci doklad o platbě, řekl jsem ano, ale doklad nikdy nedorazil.

Bankovní platby do mé země vypadají problematicky, provedl jsem ještě 2 bankovní výběry, druhý z 980 eur dorazil včas, druhý ze 4000 eur trval několik týdnů. První z 275 eur stále chybí. Od té doby vybírám a vkládám pouze skrill a vše je v pořádku. Vše, co potřebuji, je mých 275 eur, můžete mi pomoci přitáhnout pozornost kasina k mému problému?

Automaticky přeloženo:
manhound
před 2 roky

Ahoj,

Také mi přijde docela divné, že první výběr ještě nebyl připsán, zvláště když se druhý zdá být v pořádku.

Doporučuji podat stížnost, protože bychom určitě potřebovali kontaktovat kasino.

Stížnost můžete odeslat zde:

https://casino.guru/complaints/create

Doufám, že problém najdeme.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Na výběr čekám od 9.7.2022 do dnešního dne. Několikrát jsem kontaktoval zákaznickou podporu a nikdy mi nedali ucelenou odpověď, neodpověděli na několik e-mailů, které jsem poslal, a nikdy mi nemohou pomoci.

Existuje spousta kasin, ve kterých můžete hrát, držte se dál od požáru.

Automaticky přeloženo:
Pimpim
před rokem

Ahoj,

Chci vám poděkovat, že jste tuto záležitost přinesli na fórum. Dovolte mi vložit sem přímý odkaz vedoucí k vaší nevyřešené stížnosti .

Zkontroloval jsem také historii stížností kasina a zdá se, že několik dalších bylo vyřešeno . Jen mě napadlo, jestli by bylo užitečné žádat o znovuotevření vaší nevyřešené stížnosti.

Nemohu přijít na žádné rozumné vysvětlení pro kombinaci vyřešených a nevyřešených stížností podaných proti tomuto kasinu.

Berte to prosím jako osobní názor, nikdo vám nemůže dát pozitivní výsledek.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Omlouvám se za pozdní odpověď, pokud byste mohl znovu otevřít moji stížnost, ocenil bych to

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Pimpim
před rokem

Ahoj! Vítej zpět.

Obávám se, že vám s reklamací nepomohu. Obávám se, že bylo zavřeno kvůli nereagování kasina.

"Bez spolupráce kasina se nyní nedá mnoho udělat. Stížnost označím v našem systému jako "nevyřešenou". Chápu, že to není uspokojivé řešení vašeho problému. Nicméně pokles hodnocení způsobený nevyřešenými stížnostmi by mohlo pomoci změnit přístup kasina. Pokud se kasino rozhodne reagovat, znovu otevřeme stížnost a budete informováni e-mailem. Přál bych si, abych vám mohl více pomoci."

Existuje něco konkrétního, co ve vás vyvolává pocit, že kasino změnilo svůj přístup?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Doufal jsem, že na mou stížnost odpoví. Je to proto, že v posledních měsících reagovali na další stížnosti...

Automaticky přeloženo:
Pimpim
před rokem

Viděl jsem, že. Rád bych přišel s řešením, ale upřímně – bez nové skutečnosti, která by byla představena, se znovuotevření s největší pravděpodobností nestane.

Obávám se, že ani v tomto případě není licenční úřad řešením, ale zeptám se: Zkoušeli jste se na úřad dovolat? Mnoho hráčů to považuje za ztracený případ, takže se omlouvám.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Licenční autorita Blaze je gaming-curacao... nemají ani způsob, jak zahájit spor...

Automaticky přeloženo:
Pimpim
před rokem

Aaaaah, to je správně. Zapomněl jsem, moje chyba...

Chcete zkusit alespoň e-mail? 🙁

info@gaming-curacao.com

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Nejsem si ani jistý, jestli to za to stojí. Každopádně díky

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Pimpim
před rokem

Budu na rovinu, myslím, že ne. 🙁 Omlouvám se.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Blaze casino konečně vyplatilo můj výběr po 1 roce a 4 měsících (https://casinoguru-en.com/blaze-casino-the-player-s-withdrawal-is-delayed). můžete to změnit na vyřešené

Automaticky přeloženo:
Pimpim
před rokem

Myslím, že jste čekali extrémně dlouho a nakonec se to vyplatilo. V pozitivní výsledek bych nedoufal.

Každopádně, podali jste stížnost na úřady a pomohly to vyřešit?

Co se týče stížnosti u nás, mluvil jsem se Stefanem, který váš případ vyřizoval a on vaši stížnost znovu otevře a požádá vás o potvrzení, že jste dostali své peníze, takže bych vás požádal o potvrzení tam.

Doufám, že už se s podobným případem nesetkáte, protože si umím představit, kolik času a nervů jste museli ztratit. Přeji ti hodně štěstí.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Stížnost na úřady jsem nepodal. Prostě se rozhodli konečně zaplatit

Automaticky přeloženo:
Pimpim
před rokem

Ptal jsem se jen proto, že Radka takovou možnost navrhla, tak jsem chtěl vědět, jestli jste ji využili. Každopádně si myslím, že můžeš být spokojený, i když si nejsem jistý do jaké míry. Dostal jsi zaplaceno a poučil ses. Doufám, že na vás budou čekat kasina, kde nebudete muset řešit takové problémy. A děkuji, že jste si udělal čas na aktualizaci Stefana tak rychle.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Nevkládejte v kasinu Blaze....vytrhne vás.

Automaticky přeloženo:
ninaolive369
před 7 měsíci

Hej, mohl bys prosím vysvětlit trochu víc, co se ti stalo v kasinu? Vidím, že nemáte nejlepší zkušenosti, tak by bylo dobré to popsat a třeba vám podat pomocnou ruku.

Budu čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky