Nyní musíme počkat a uvidíme, zda budou komunikovat s naším týmem.
Zkuste prosím být trpělivý.
Now we need to wait and see if they will communicate with our team then.
Please try to be patient.
Podařilo se mi dostat se na chat dříve a oni stále neměli žádné informace a řekl jsem jim, že jsem podal stížnost kasinovému guruovi a pak se mnou ukončil chat lol
I manage to get on chat earlier and they still had no information and I told them I’ve submitted a complaint with casino guru and then he closed chat on me lol
Rád bych řekl něco neslušného, jako když chat podpory kasina v takové situaci ukončí konverzaci. co si myslí? Omlouvám se, že jsem do toho vstoupil. Jen jsem vám chtěl dát vědět, že podání stížnosti byl moudrý krok a doufám, že se to vyřeší.
I would like to say something rude, like when a casino support chat ends a conversation in such a situation. What are they thiking? Well, I'm sorry for stepping in. I just wanted to let you know that filing the complaint was a wise move, and I hope it gets resolved.
A můžu se prosím zeptat, odkud máte tyto informace?
Měli byste o tom informovat náš datový tým, abychom to mohli zkontrolovat, protože nikde žádná taková informace není. 🤷♀️
Pokud chcete, můžete tak učinit zde . Ve spodní části každé recenze najdete záložku, jako je tato, kde nás můžete kontaktovat s těmito informacemi:
And may I ask where you have this information from, please?
You should inform our data team about it so we can check it out, because there is no information like this anywhere. 🤷♀️
If you wish, you can do so here. At the bottom of each review, you will find a tab like this where you can contact us with such information:
Ahoj, jen abych ti dal vědět, biamo mi před 8 dny poslal e-mail, že moje prostředky jsou na cestě, ale stále čekám! Řekli, že může trvat až 5 pracovních dní, než obdrží, ale obvykle mnohem rychleji je to 6 pracovních dní a stále nic!!!
Hi just to let u know biamo sent me an email 8 days ago saying my funds were on there way but I’m still waiting ! They said it can take upto 5 business days to recieve but usually much faster it’s 6 business days and still nothing !!!
No, snad peníze brzy dorazí, protože jak vidím, kasino na vaši stížnost vůbec nereaguje a brzy bude muset být zavřeno jako nevyřešené. To znamená, že jejich index bezpečnosti půjde ještě níže.
Mohu se zeptat, jakou e-mailovou adresu s nimi komunikujete?
Well, hopefully the money will arrive soon, because as I can see, the casino doesn't reply to your complaint at all, and soon it will have to be closed as unresolved. That means their safety index will go even lower.
May I ask which email address you use to communicate with them?
E-mail je správný na základě podrobností o webu. 🙁
Romi ve své poslední odpovědi odpovídajícím způsobem shrnula situaci; nevypadá to moc dobře. omlouvám se.
Oh, the email is correct based on the website details. 🙁
Romi summarized the situation accordingly in her last reply; it does not look very good. I'm sorry.
Upřímně řečeno, ano - jsou. Kéž bych mohl říct něco pozitivního.
Frankly, yes - they are. I wish I could say something positive.
Biamobet používá falešnou licenci !!!! licence by měla být biamobet, protože název domény není tučné ovoce! Fat Fruit Casino není ani součástí biamobetu
Biamobet are using a fake license !!!!there license should be biamobet as there domain name not fat fruits ! Fat fruits casino isn’t even part of biamobet so
To je správně; zjistili jsme:
Tomuto casnu je třeba se vyhnout 🙁
That's correct; we've found out:
This casno should be avoided 🙁
Myslíš do GCB? No, nejsem si jistý, jestli se skutečně zajímají o padělky. Uhm, můžete se pokusit kontaktovat: https://www.gamingcontrolcuracao.org/contact
To the GCB, you mean? Well, I'm not sure whether they are actually concerned about fakes. Uhm, you may try to get in touch: https://www.gamingcontrolcuracao.org/contact
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.