Ahoj,
Vyhrál jsem 200 eur a ve čtvrtek jsem začal s ověřováním.
Vím, že proces kyc je součástí kasina, ale upřímně se mě na takové věci nikdy neptali.
Odeslal jsem vše (asi 8 požadovaných dokumentů), ale každý den stále žádají o dodatečné ověření. Některé z mých dokumentů byly schváleny v pátek a dostal jsem 4 e-maily v řadě, že můj účet byl úspěšně ověřen.
Zkusil jsem to tedy odvolat, ale o pár hodin později to bylo zamítnuto. Kontaktoval jsem chat, řekli mi, že to byla pravděpodobně chyba a čekat déle, což jsem udělal. Další den se znovu zeptali na ID se selfie, takže jsem to poslal.
Dnes požadují doklad o adrese, který byl odeslán ve čtvrtek a schválen v pátek. Takže nechápu, o co se snaží...
Mám podat stížnost nebo mám počkat, protože si myslím, že není normální žádat znovu a znovu stejné dokumenty, zvláště ty, které mají být již ověřeny?
S pozdravem,
mrmileena
Hello,
i have won 200 euros and i started verification on Thursday.
I know that the kyc process is a part of a casino but sincerely i have never been asked such things.
I have submitted everything (about 8 documents asked) but every day, they keep asking an additional verification. Some of my documents were approved on Friday and i received 4 mails in a row telling me that my account was successfully verified.
So i tried to withdraw but a couple hours later it was declined. I contacted the chat, they told me it was probably an error and to wait more, which i did. The next day, they asked id with selfie again so i sent it.
Today they are asking a proof of adress which was sent on Thursday and approved on Friday. So i do not understand what they are trying to do...
Should i submit a complaint or should i wait because i think it is not normal to ask same documents again and again, especially the ones which are supposed to be already verified?
Best regards,
mrmileena
Automaticky přeloženo: