DomůFórumKasinaBiamoBet Casino - všeobecná diskuze

BiamoBet Casino - všeobecná diskuze

 od mrmileena
|
3 816 zobrazení 25 odpovědí |
|
1 2
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s BiamoBet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

Ahoj,


Vyhrál jsem 200 eur a ve čtvrtek jsem začal s ověřováním.

Vím, že proces kyc je součástí kasina, ale upřímně se mě na takové věci nikdy neptali.


Odeslal jsem vše (asi 8 požadovaných dokumentů), ale každý den stále žádají o dodatečné ověření. Některé z mých dokumentů byly schváleny v pátek a dostal jsem 4 e-maily v řadě, že můj účet byl úspěšně ověřen.


Zkusil jsem to tedy odvolat, ale o pár hodin později to bylo zamítnuto. Kontaktoval jsem chat, řekli mi, že to byla pravděpodobně chyba a čekat déle, což jsem udělal. Další den se znovu zeptali na ID se selfie, takže jsem to poslal.


Dnes požadují doklad o adrese, který byl odeslán ve čtvrtek a schválen v pátek. Takže nechápu, o co se snaží...


Mám podat stížnost nebo mám počkat, protože si myslím, že není normální žádat znovu a znovu stejné dokumenty, zvláště ty, které mají být již ověřeny?


S pozdravem,


mrmileena

Automaticky přeloženo:

Ahoj znovu,


Účet byl konečně ověřen a dnes jsem dostal zaplaceno.

Nyní je vše v pořádku.

S pozdravem,

mrmileena

Automaticky přeloženo:
mrmileena

Děkujeme za aktualizaci a gratulujeme k výhře! Některá kasina o víkendech dokumenty neověřují, protože většina zaměstnanců má víkendy volné. V podstatě jen potřebují udržovat v chodu zákaznickou podporu. Věřím, že jste si proto museli počkat do dnešního dne (pondělí).

Automaticky přeloženo:

BIAMO.BET ILLEGAL v Rakousku


Stejně jako všechna online kasina kromě win2day.at je biamo v Rakousku nelegální, protože nemá rakouskou licenci. Všechny transakce jsou tedy neplatné. Pokud vyhrajete, kasino vám nemusí nic platit. Své ztráty však můžete získat zpět. Pokud nemáte peníze na právníka, je nejlepší kontaktovat www.advofin.at. Tam vás proces stojí jen část výtěžku, ale nemusíte nic platit.

Automaticky přeloženo:

Ahoj,

Chtěl bych říci, že hráči by měli vždy hrát v kasinu, které je licencováno v jejich zemi, aby byli lépe chráněni. Stejnou odpověď jsem zaslal na váš další příspěvek týkající se této záležitosti:

https://casino.guru/forum/casinos/loss-recovery#post-25944


Automaticky přeloženo:

Bohužel se toto kasino pokazilo. Nehraj

Automaticky přeloženo:

Ahoj všichni, nejprve se omlouvám za moji angličtinu. Hraji online kasino na webu biamo.bet, minimálně měsíc nelze web znovu spustit pro technické práce. Mám v peněžence 2 000 € a když mi občas odpoví tým podpory, řeknou, abych byl trpělivý... bojím se, že jde o podvod. Mohl by mi prosím někdo pomoci?

Automaticky přeloženo:
axelgentile

Ahoj, myslím, že jsi angličtinu zvládl docela dobře. 🙂

Chtěl bych se vás zeptat, zda se můžete přihlásit ke svému kasinovému účtu nebo jaký máte konkrétní problém? Podle našich informací by mělo starým hráčům vše fungovat normálně.

Dále máme také informace, že kasino nepřijímá nové hráče, což upřímně řečeno nezní příliš důvěryhodně.

Dejte nám vědět, abychom vám mohli zkusit poradit nebo pomoci.

Automaticky přeloženo:

Absolutně! Neváhejte diskutovat o čemkoli souvisejícím s kasinem BiamoBet přímo zde. Ať už máte dotazy ohledně výběru her, bonusů a propagačních akcí, dostupných platebních metod nebo jakýchkoliv problémů, se kterými se můžete setkat se svým účtem, Daniel vám pomůže. Kromě toho, pokud se chcete dozvědět více o jejich funkcích a postupech pro zodpovědné hraní, Daniel vám může poskytnout informace i o tom. Neváhejte a podělte se o své myšlenky nebo dotazy a on udělá vše, aby vám pomohl se všemi vašimi dotazy ohledně kasina BiamoBet.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Děkuji za tvou odpověď. Ne, nemohu se přihlásit, mám pouze tuto stránku, podívejte se na snímek obrazovky. Zkusil jsem to z telefonu, počítače a jiného počítače na jiném místě. Mám stejnou stránku 1 měsíc. file

Automaticky přeloženo:
axelgentile

Nemáte zač a děkujeme za snímek obrazovky. Kromě toho, že vám podpora řekla, abyste byli trpěliví, jste se nic dalšího nedozvěděl? Ptali jste se, jak dlouho by měly technické úpravy kasina trvat? Zkontrolovali jste, zda jejich sociální sítě fungují? V kontextu toho, odkud se přihlašujete, si nemyslím, že to bude mít vliv na to, zda bude web fungovat, když je v údržbě.

I v tomto případě bych vám doporučil otevřít stížnost , která by mohla být ve vaší situaci vhodná a náš tým se vám pokusí pomoci.

Určitě bychom ocenili, kdybyste nás nadále informovali o svém případu a o tom, zda jsou stránky stále nedostupné. Doufejme, že bude brzy opět fungovat a budete moci vybrat své prostředky. Zatím vám přeji vše nejlepší. 🙂

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, řídil jsem se vaší radou a podal stížnost, protože jsem ve stejné situaci a kasino už neodpovídá. Zkoušel jsem e-mailem, WhatsApp a telegramem. Jsem tak smutný, že nemůžu věřit online kasinu 😓

Automaticky přeloženo:
axelgentile

Je mi líto, že jste se dostali do této situace, ale nic není ztraceno. Chápu, že pokud kasino nereaguje na některou ze zmíněných aplikací, nevytváří to dobrý dojem.

Ve vašem případě jste však podáním stížnosti udělali správně, ale zatím si budeme muset počkat a uvidíme, jak se situace vyvine, jelikož Nick řekl, že kasino stále nefunguje pro nové ani staré hráče.

Každopádně, pokud dostanete odpověď z kasina, neváhejte a dejte nám vědět.

Zatím přeji pevné nervy.

Automaticky přeloženo:

Čeká ještě někdo na výplatu??? Čekal jsem přes 2 týdny

Automaticky přeloženo:

Moje e-maily jsou ignorovány a online chat ukončuje chat

Automaticky přeloženo:
Jennings83

Takže ze strany kasina nedošlo k žádné komunikaci, že?

Jen doufám, že se s nimi náš tým bude moci spojit ohledně vaší stížnosti .

Bohužel jejich index bezpečnosti je dost nízký, což obvykle není dobré znamení.

Podařilo se vám někdy předtím vybrat své výhry z tohoto kasina?

Automaticky přeloženo:

Ano, měl jsem již dříve výběry, protože jsem hráčem od roku 2023 a hodně jsem vložil! Ale vždycky pozdě, ale nikdy takhle pozdě, teď se mnou zavírají chat a neodpověděli na žádný z mých e-mailů. Ve skutečnosti jsem byl VIP a měl jsem VIP manažera, ale pozastavili se, takže taky neměli důvod! Chat mi lhal, takže nevím, čemu mám věřit!

Automaticky přeloženo:
Jennings83

A kdy přesně jsi s nimi byl naposledy v kontaktu, smím-li se zeptat?

Automaticky přeloženo:

Včera ráno, ale od té doby zavírají chat! file

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky